جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۱۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 31 شهریور 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 شهریور 1395 گیل خبر 2 شهریور 1395 گیل خبر 3 شهریور 1395 گیل خبر 4 شهریور 1395 گیل خبر 5 شهریور 1395 گیل خبر 6 شهریور 1395 گیل خبر 7 شهریور 1395 گیل خبر 8 شهریور 1395 گیل خبر 9 شهریور 1395 گیل خبر 10 شهریور 1395 گیل خبر 11 شهریور 1395 گیل خبر 12 شهریور 1395 گیل خبر 13 شهریور 1395 گیل خبر 14 شهریور 1395 گیل خبر 15 شهریور 1395 گیل خبر 16 شهریور 1395 گیل خبر 17 شهریور 1395 گیل خبر 18 شهریور 1395 گیل خبر 19 شهریور 1395 گیل خبر 20 شهریور 1395 گیل خبر 21 شهریور 1395 گیل خبر 22 شهریور 1395 گیل خبر 23 شهریور 1395 گیل خبر 24 شهریور 1395 گیل خبر 25 شهریور 1395 گیل خبر 26 شهریور 1395 گیل خبر 27 شهریور 1395 گیل خبر 28 شهریور 1395 گیل خبر 29 شهریور 1395 گیل خبر 30 شهریور 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۵    
در نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در بندر انزلی نیز به مانند دیگر شهرهای استان گیلان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۵    
استاندار گیلان با اشاره به پروژه های بازآفرینی شهر رشت گفت: نباید هرچه وزیر راه و شهرسازی و معاون او در مورد پروژه ها به ما دیکته می کنند، اجرا کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
مهندس مسرور در مراسم استقبال وتجلیل از صادق حسنی ورزشکار نایب قهرمان پارالمپیکی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
فرهاد آییش و حمید عسکری مهمانان امشب دورهمی مهران مدیری هستند و ملیکا زارعی هم در برنامه خندوانه رامبد جوان حاضر خواهد بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا طی مراسمی از زحمات و پیگیری های سیدکاظم دلخوش نماینده ادوار هفتم، هشتم و دهم حوزه انتخابیه صومعه سرا تقدیر و تشکر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان این که سختگیری در روزهای اول برای کلاس اولی ها لازم نیست از خانوادها و مربیان واحدهای آموزشی خواست تا تعامل بین خانه و مدرسه را فراموش نکنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و معرفی یک زن و دو نفر مرد عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب در تلگرام به دادسرای عمومی و انقلاب رشت و صومعه سرا خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رشت گفت: هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری کانون ترویج فرهنگ ولایت هستند ارتکاب حرکات خلاف موازین شرعی و مخالف حماسه عاشورا هر چقدر به میزان کم انجام شود موجب وهن است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
میثم علیپور ظهر چهارشنبه درمیان استقبال مردم و مسئولان شهرستان انزلی به زادگاهش برگشت و دراولین قدم برسرمزار شهید مدافع حرم جواد دوربین حاضر شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
بیش از 31 هزار کلاس اولی با برگزاری جشن شکوفه ها و بیش از 30 هزار دانش آموز کلاس هفتمی با جشن جوانه ها در استان گیلان همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه سال تحصیلی 96 – 95 را آغاز کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
استاندار گیلان با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 گفت: زمینه سرشماری اینترنتی در اقصی نقاط استان هرچه بیشتر فراهم شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
مبلغ بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس مشخص شد که رقم بسیار سنگینی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
رییس جمهوری روز سه شنبه به وقت محلی ، برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد و در فرودگاه جان اف کندی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
روزنامه وقایع اتفاقیه در واکنش به اظهارات اطرافیان احمدی نژاد مبنی بر اینکه صحت خبر دیدار رئیس دولت دهم با رهبرمعظم انقلاب باید از سوی دفتر رهبری منتشر شود، با مهدی فضائلی گفت وگو کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه قرارداد FATF کل ارکان نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، گفت: قرارداد FATF با دیدگاه فتنه گران مطابقت دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
گل سرخ یا همان گل محمدی نوعی گل رز است که در ایران به صورت گسترده کشت و استفاده می شود. از این گل معطر و پرخاصیت در تهیه گلاب، مربا، عطر، به صورت پودر داخل ادویه ها ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توانایی دریایی نیروهای مسلح ایران برای تعقیب دیگران نیست و بلکه برای دفاع از سرزمین مان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۴    
رقابت های کشوری کاراته سبک شوتوکان اسکای با قهرمانی گیلان به پایان رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۹    
بازار میوه و تره بار که به تازگی میزبان میوه های نوبرانه پاییزی همچون نارنگی و انار است، شاهد شیب نزولی قیمت میوه های تابستانی که آخرین روزهای عرضه خود را می گذرانند، شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مهراوه شریفی نیا به تازگی در کانال تلگرامی منتسب به خودش عکسی را منتشر کرد که در آن خبر از فوت پدربزرگ مادریش داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴    
امین تارخ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و از تجربیات دوران بازیگری و تدریس این رشته گفت
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری رژه سواره به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت (2) گزارش
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
شامگاه هجدهم اردیبهشت سال88 مردی به کلانتری هفت چنار تهران رفت واعلام کرد دخترش بنفشه در خانه همسرش پس از ضرب وشتم شدید وسپس با ضربه های چاقو به کما رفته و در بیمارستان هفتم تیر بستری شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان خبر تازه ای درباره انتقال پیکر گلبارنژاد به ایران داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری رژه پیاده به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت (1) گزارش
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رییس جمهوری ضرورت تقویت وحدت و یکپارچگی در دنیای اسلام را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز اصل اساسی برای همه دولت های اسلامی و متفکران مسلمان، حفظ و ارائه چهره واقعی اسلام است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
بنابر نتایج یک مطالعه روانشناسی چهل ساله که تامین مالی آن توسط موسسه ملی سلامت آمریکا صورت گرفته است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۴    
یک مرد جوان به روی صورت زنی اسید پاشیده و از محل متواری شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : با حمایت های انجام شده از سوی دولت محترم از حوزه صنایع کوچک و متوسط ، در آینده نزدیک شاهد تاثیرات مثبت آن خواهیم بود .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
نکته دیگری که کمتر به آن اشاره می شود این است که معمولا از این صحبت می شود که تقریبا همه غرق شدگان سواحل در خارج از طرح های سالمسازی شنا می کردند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت از پخش فیلم های سینمایی برتر حوزه دفاع مقدس در بافت پیاده راه مرکزی شهر خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
مراسم جشن شکوفه ها دقایقی پیش به صورت نمادین با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در مهرشهر کرج و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: در آستانه مهرماه 70 الی 80 شرکت حمل و نقل و 3000 راننده را برای سرویس مدارس رشت ساماندهی کردیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
فرماندهی انتظامی شهرستان شفت با اشاره به کشف جسد زن 33 ساله رشتی در شهرستان شفت، گفت: علت اصلی مرگ تحت بررسی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۴    
شهردار رشت با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در شهر رشت انباشتگی مشکلات گذشته را کاهش می دهد گفت: در اجرای پروژه های عمرانی و زیست محیطی حداکثر تلاش خود را می کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۰    
میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در دیدار با تعدادی از خبرنگاران، بمناسبت عید سعید غدیر در واکنش به تحلیل یکی از پایگاه های خبری ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۵    
شرکت لودِلا از نخستین شمع هوشمند و ایمن جهان رونمایی کرده که با تلفن همراه روشن می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در رشت برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۳:۰۰    
مروری به بازیگران ایرانی که به خوانندگی روی آوردند