چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 30 آبان 1397 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 30 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1396 گلستان ما 31 فروردین 1397 گلستان ما 31 اردیبهشت 1397 گلستان ما 31 خرداد 1397 گلستان ما 31 تیر 1397 گلستان ما 31 مرداد 1397 گلستان ما 31 شهریور 1397 گلستان ما 30 مهر 1397 گلستان ما 30 آذر 1397 گلستان ما 30 دی 1397 گلستان ما 30 بهمن 1397 گلستان ما 1 اسفند 1397 گلستان ما 1 آبان 1397 گلستان ما 2 آبان 1397 گلستان ما 3 آبان 1397 گلستان ما 4 آبان 1397 گلستان ما 5 آبان 1397 گلستان ما 6 آبان 1397 گلستان ما 7 آبان 1397 گلستان ما 8 آبان 1397 گلستان ما 9 آبان 1397 گلستان ما 10 آبان 1397 گلستان ما 11 آبان 1397 گلستان ما 12 آبان 1397 گلستان ما 13 آبان 1397 گلستان ما 14 آبان 1397 گلستان ما 15 آبان 1397 گلستان ما 16 آبان 1397 گلستان ما 17 آبان 1397 گلستان ما 18 آبان 1397 گلستان ما 19 آبان 1397 گلستان ما 20 آبان 1397 گلستان ما 21 آبان 1397 گلستان ما 22 آبان 1397 گلستان ما 23 آبان 1397 گلستان ما 24 آبان 1397 گلستان ما 25 آبان 1397 گلستان ما 26 آبان 1397 گلستان ما 27 آبان 1397 گلستان ما 28 آبان 1397 گلستان ما 29 آبان 1397 گلستان ما 30 آبان 1397 
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۱    
استاندار گلستان گفت : امروز که فضای مجازی همه جا را درنوردیده و تمامی افراد و اقشار را مشغول خود کرده است باید از این فرصت برای توسعه مبانی دینی و معنویات به ویژه اقامه نماز استفاده بهینه کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۶    
بلندترین برج آجری جهان با قدمت هزار سال که گذر زمان هم موجب فروپاشی آن نشده، امروز درگیر مشکلاتی ازجمله لانه گذاری سوسک های بال آتشین است که کارشناسان آن را تهدیدی برای بنا می دانند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۶    
عروسی ترکمن ها پر از رمز و راز است، مانند لباس های صدرنگ و هزار نقششان. آنچه امروز در میان مردم ترکمن استان گلستان جریان دارد، نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
حمله سنگین به جبهه شرقی و شمال شرقی شهر حدیده یمن به ویژه شدت درگیری ها در شهرک الصالح واقع در حومه این شهر نشان می دهد اوضاع آرام روزهای قبل با هدف تجهیز قوای جدید صورت گرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۶    
بازیگر و خواننده کلاله ای گفت: امریکا و آل سعود با اقدامات وحشیانه خود در قبال مردم و کودکان یمن، روی هیتلر را سفید کردند و حتی از وی پیشه گرفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۵    
سردار آزمون بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به استعدادهای ورزشی گنبدکاووس، آکادمی فوتبال در این شهرستان پس از مسابقات جام ملت های آسیا راه اندازی می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان در دو نامه جداگانه از نبی هزار جریبی و نورمحمد تربتی نژاد برای پاسخگویی به انتظارات و پرسش های جامعه دانشجویی و نخبگان علمی و فرهنگی این دانشگاه در رابطه با ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۸    
کلیپ "دار و دسته پاریسی ها" کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگر حسن عباسی تحلیل گر مسائل سیاسی می باشد که در ادامه مشاهده می نمایید.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مجری، نویسنده و کارگردان گلستانی تئاتر در واکنش به جنایات آل سعود در یمن می گوید: از کجا بگویم از کودک گرسنه یمن، ازکودک بیمار؟ ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳    
در حالیکه دولت آقای روحانی تمامی امیدهای خود را وقف اروپا کرده، به نظر می رسد که اروپا روز به روز در حال فاصله گرفتن از جمهوری اسلامی و انتظارات دولت روحانی در حوزه برجام است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۳    
بهمن دان گفت: جنگ که باشد فرق نمی کند کودکان متعلق به کجا باشند، می خواهد یمنی باشند یا ایرانی و یا هر کجای جهان، این که یک بمب را در مناطق مسکونی بر سر مردم می ریزند دیگر نمی پرسد که چه کسی آنجاست ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
قدرت طلبی مدعیان اصلاحات که آنان را به مواضع متناقض در دوره های مختلف می کشاند امروز مورد اذعان و اعتراف رسانه های خود این جریان است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۸    
بخشدار مرکزی آق قلا گفت: ما باید دست در دست یکدگیر دهیم و با تبدیل تهدیدها به فرصت، باعث رشد و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان باشیم و با عینیت بخشیدن به اقتصادمقاومتی، استقلال اقتصادی خود را رقم بزنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۳    
حدود هفت سال قبل، همزمان با برخی ناآرامی های داخلی در سوریه، داعش تحرکات خرابکارانه خود را در شمال شرق سوریه و در شهر رقه آغاز کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۸    
خودروسازان با کاهش توزیع در بازار، به دنبال جلب رضایت دولت، وزارت صنعت و همچنین شورای رقابت در جهت افزایش قیمت خودرو داخلی هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان “بسیجی کارآفرین” ویژه بانوان در حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه شهرستان کردکوی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برپا شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
برنامه های"هفته وحدت"در شهرستان کلاله با "کاروان قرآنی منادیان وحدت در روستای کاظم خوجه آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
دومین گردهمایی کاروان قرآنی "منادیان وحدت" به مناسبت هفته وحدت در مسجد النبی (ص) روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان گلستان امروز در روستای بارانی های گنبدکاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
فرمانده بسیج سپاه علی آباد کتول از افتتاح 2 پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها به همت بسیج سازندگی و در راستای محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت از فردا (5شنبه) به مبلغ 175هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
فرمانده سپاه آزادشهر در خصوص برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد: 90 عنوان برنامه برای این هفته پیش بینی شده است که شامل 240 زیر برنامه و 35 برنامه شاخص می باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی گفت: رفتارهای خودم را رصد کنیم چون مردم رفتارهای ما را بیشتر از خود ما تجزیه و تحلیل می کنند و دشمنان نظام در این مسائل بیشتر دقت می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بعد از تجاوز نظامی آمریکا به عراق انتقالات آنها با "هاموی" صورت می گرفت اما این خودرو نشان داد صرفا نقش تابوتی چرخ دار را برایشان ایفا می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
دادستان کلاله گفت: از سه انبار کود کشف شده، کود های دو انبار مشکوک به تقلبی و توزیع خارج از شبکه بود که با انتقال کودها توسط جهاد کشاورزی، بررسی ها لازم در حال انجام است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هرکسی که دلداده نظام و رهبری باشد، لاجرم بسیجی است، گفت: خوشحالیم که بگوییم 80 میلیون بسیجی در کشور داریم.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۳    
آیین افتتاح دوازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین دیروز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار شد و تا 2 آذرماه در این محل برپا می باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۳    
در لیست جنایات سعودی ها نام کودکان و زنان هم دیده می شوند. 12 هزار زن و کودک یمنی در این جنگ کشته و زخمی شده اند که از این تعداد 3 هزار و 527 کودک یمنی به شهادت رسیده اند و 3 هزار و 526 نفر مجروح شده ...
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: آل سعود و آمریکا در عمل سلاح های آمریکایی را بر روی کودکان و مردم مظلوم یمن آزمایش می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۳    
دبیر جشنواره پنجمین دوره سوگواره حماسه خون گفت: قرار است ساعت 5و نیم بعد از ظهر فردا چهارشنبه30آبان مراسم اختتامیه پنجمین دوره سوگواره حماسه خون در گالری سوره حوزه هنری برگزار شود.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۸    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شعار حسین بن علی(ع) که فرموده اند زیر بار ظلم نروید نشان می دهد سید و سرور سالار شهیدان متعلق به تمام دنیا بوده و این شعار ایشان برای تمام بشریت است.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۸    
ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان در پاسخ به انتقادات اصحاب رسانه در خصوص برگزاری نشست خبری در تهران و عدم برگزاری آن در گرگان پاسخ غیر منطقی داد .
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۸    
مدیرکل اوقاف گلستان گفت: وقف از تجمع ثروت در کانون های قدرت و ثروت جلوگیری می کند و به بسط عدالت اجتماعی کمک می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۳    
قائم مقام صدا و سیمای گلستان گفت: امروز نیازمند توجه به اقسام وقف در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم.