چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 17 اسفند 1393 - hamandishi.ir

هم اندیشی 30 دی 1393 هم اندیشی 30 بهمن 1393 هم اندیشی 1 اسفند 1393 هم اندیشی 2 اسفند 1393 هم اندیشی 3 اسفند 1393 هم اندیشی 4 اسفند 1393 هم اندیشی 5 اسفند 1393 هم اندیشی 6 اسفند 1393 هم اندیشی 7 اسفند 1393 هم اندیشی 10 اسفند 1393 هم اندیشی 11 اسفند 1393 هم اندیشی 12 اسفند 1393 هم اندیشی 13 اسفند 1393 هم اندیشی 14 اسفند 1393 هم اندیشی 16 اسفند 1393 هم اندیشی 17 اسفند 1393 هم اندیشی 18 اسفند 1393 هم اندیشی 19 اسفند 1393 هم اندیشی 20 اسفند 1393 هم اندیشی 21 اسفند 1393 هم اندیشی 22 اسفند 1393 هم اندیشی 23 اسفند 1393 هم اندیشی 24 اسفند 1393 هم اندیشی 25 اسفند 1393 هم اندیشی 26 اسفند 1393 هم اندیشی 27 اسفند 1393 هم اندیشی 28 اسفند 1393 هم اندیشی 29 اسفند 1393 
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۸    
با به هم پیوستن نیروهای نظامی عراقی در دو محور دیاله و سامرا، محاصره تکریت کامل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت : امیدواریم مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 به سرانجام برد- برد برسد و البته راه پرپیچ و خمی وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
یک مقام آمریکایی می گوید توافق هسته ای ایران محدود به 10 سال نیست و ابعاد آن به صورت نامحدودی ادامه خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
هیأت پنج نفره آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست ترو واریورانتا معاون آمانو به منظور گفت وگو با مسئولان سازمان انرژی اتمی راهی تهران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۷    
جبهه النصره وابسته به گروه القاعده در سوریه، روز جمعه تایید کرد که فرمانده نظامی ارشد خود را در جریان حمله هوایی در استان ادلب از دست داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۸    
با صدای کمک خواهی مرد جوان، اهالی متوجه درگیری شده و با رساندن خود به محل درگیری او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام قاسم روانبخش طی یادداشتی نوشت: آقای روحانی اخیراً در جلسه استانداران غرب کشور به چند نکته اشاره کرده است که همه آن ها جای تامل دارد
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۷    
آمار ساخت فیلمهای دفاع مقدس در دولت یازدهم یکی دیگر از ادعاهایی است که دولت محترم نموده اما گزارشات حاکی از واقعیتی تلخ و خلاف این موضوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۴    
اخیرا جمعی از مقامات دولتی و دیپلمات های فرانسوی در سفر خود به دمشق با بشار اسد ، رییس جمهوری این کشور دیدار و درباره راهکارهای مبارزه موثر با داعش و بازگشت امنیت به منطقه گفت وگو کردند .
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: اخبار دستگاه های اطلاعاتی بر شهادت گروهبان جمشید دانایی فر تأکید دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
ناوشکن پیشرفته جمهوری اسلامی ایران دماوند به عنوان پیشرفته ترین ناوشکن ایرانی فردا به منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ملحق می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده با برگزاری گردهمایی سراسری فرمانداران سراسر کشور، آغاز رسمی انتخابات را اعلام خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت اگر توافق هسته ای قابل قبولی در میان نباشد واشنگتن از مذاکرات خارج خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: پیکر مطهر شهید پاسدار مهدی قلی حامدی فردا ساعات 10 صبح در شهر گرمی تشییع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل هشدارهای امنیتی مجبور شد سفر خود به شهر الخلیل و بازدید از حرم شریف ابراهیمی و شهرک گوش عتصیون را لغو کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که با ریشی قرمز در عملیات تروریستی این گروه حضور دارد یک فرانسوی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت بخش تولید را فراموش کرده و تنها به بخش بازرگانی می پردازد، گفت: ما وی را به عنوان وزیر واردات می شناسیم و نه وزیری که از تولید داخل حمایت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
رسانه های عراقی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یک ایست بازرسی در جنوب بغداد خبر دادند که چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
یک چشم پزشک با هشدار به والدین درباره ابتلای نوزادان نارس به بیماری رتینوپاتی تصریح کرد: این بیماری می تواند نوزادان را در طول یک ماه نابینا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به دایره نفوذ ایران در منطقه گفت: ما برای حفظ امنیت و منافع ملی خود باید به دایره نفوذ خود در منطقه توجه کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: در دیدار ما مقابل راهیان کرمانشاه تماشاگری پیش از شروع بازی با چاقو ما را تهدید به مرگ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرمانده ای که عشق به سازمان نداشته باشد به درد نمی خورد و نباید برای دل رئیس جمهور و یا وزیر شدن کار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
دروازه بان استقلال گفت: وقتی گل می خورم خودم بیشتر از همه ناراحت می شوم و عذاب وجدان می گیرم برای همین تمام تلاشم بر این است که گل نخورم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
سرکرده گروه تروریستی داعش از آمادگی خود برای تخریب ابوالهول و اهرام مصر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
اکبر عبدی در تدارک اجرای برنامه ای کمدی و گفت و گو محور در کشور های آمریکا و کاناداست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
دبیرکل حزب مؤتلفه ضمن انتقاد از هاشمی رفسنجانی به دلیل مقایسه منتقدان با نخست وزیر رژیم صهونیستی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس با بیان اینکه اگر روند به همین شکل ادامه یابد روحانی را طلاق سیاسی می دهیم، گفت: آقای روحانی به دلیل سیاسی کاری و مواضع غیرروشن پشتوانه بزرگی از نخبگان سیاسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در سخنی ارزشمند پنج چیزی که نشانه تواضع است و اگر در کسی باشد، او متکبر نیست، را بیان فرموده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سیستان خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
بیست و سومین شماره ماه نامه ی فرهنگی تشکیلاتی حلقه وصل، با موضوع نقد و بررسی سی و سومین جشنواره ی فیلم فجر منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
برنامه تلویزیونی "مصیر" در دوازدهمین قسمت خود که دوشنبه شب 18اسفندماه ساعت 15/23 روی آنتن شبکه یک سیما می رود به موضوع حجاب و آسیب شناسی این موضوع می پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عراق هدف منفعت طلبانه ای را دنبال نمی کند تصریح کرد: ما در کنار همسایگان خود هستیم و اجازه نمی دهیم که ابرقدرت ها بخواهند فتنه ای را هدایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیام مشترک سپاه و وزارت دفاع به دوستان و دشمنان این است که تحریم ها هیچ تأثیری در روند برنامه های دفاعی ایران ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
شهر تاریخی نمرود که در قرن 13 پیش از میلاد و در حاشیه رود دجله، حدود 30 کیلومتری جنوب شرقی موصل، بنیان گذاشته شدامروز به دست گروه تروریستی داعش در حال تخریب و نابودی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتورسازی توسط کادرفنی این تیم مشخص شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
قیمت کاغذ در بازار نشان می دهد که قیمت هر بند کاغذ تحریر در بازار طی 20 روز گذشته با افزایش 10 هزار تومانی روبرو بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه آمریکا و ائتلاف بین المللی هیچ گونه مشارکتی در عملیات پاکسازی صلاح الدین ندارند، گفت: این تنها بغداد است که پس از آزادسازی تکریت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
هکرهایی که اعلام کردند از اعضای "داعش" هستند به وب سایت چند رستوران و تعدادی دیگر از اصناف امریکا حمله کردند .
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
رهبر معظم انقلاب نسبت به وقف کتابخانه ای توسط خانواده شهید بزرگوار مطلب شفیعی پیامی صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
بهرام افشارزاده تصمیم گرفت تا سید سعید افجه ای را از سخنگویی باشگاهش عزل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در نگاه اول کشتی گیر دوبنده آبی را در حال پریدن روی سر حریف می بینید ولی در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت که دوبنده قرمز در حال زیرگیری یا کمرگیری است و طرف مقابل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک فروند کشتی تجاری فیلیپینی را در دریای عمان نجات داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
با تصویب هیأت وزیران، امکان استفاده از گواهی اسقاط همه خودروها فراهم و واردکنندگان و صاحبان خودروهای سنگین و نیمه سنگین و عمومی می توانند این خودروها را اسقاط، و از گواهی اسقاط آن استفاده نمایند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه کارفرمایان حدود 5 هزار میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند، گفت: بر اساس آیین نامه ، بخشودگی جرایم کارفرمایان مادام العمر اجرایی نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
جدیدترین گزارش دولت از بازار کار نشان می دهد بیشترین تعداد بیکاران هم اکنون لیسانس دارند، 105 هزارنفر فوق لیسانس و پزشکی خوانده اند ولی بیکارند و آمار غیرفعالی و سرگردانی به طرز عجیبی میلیونی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابدار مانند متصدی و مدیر کتابخانه است و تشخیص می دهد که چه کتابی برای مراجعه کننده لازم و مفید است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس سازمان غذا ودارو با اشاره به اینکه هیچ بیمار بی بضاعتی روی زمین نمی ماند، گفت: بیماران صعب العلاج بی بضاعتی که توانایی تأمین هزینه درمان را ندارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی نسبت به خرج غیرقانونی بیماران کلیوی از مرز کردستان به خارج از کشور برای پیوند هشدار داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
تنها عامل مهم در صحبت های نتانیاهو به نظر من محاسبه جدی وی بر روی جریان غرب گرا و سازشکار در داخل ایران بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
جمال شورجه از فراهم نشدن بودجه برای ساخت فیلمنامه هایی که در دست دارد گله کرد و گفت که در دوران هیچ یک از مدیران سازمان سینمایی بودجه ساخت سوادیکا تامین نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: رسانه ها باید روحیه مطالبه گری را در آحاد مردم افزایش دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
مدیر یک دبیرستان در بوستون آمریکا که از یکی از دانش آموزان برای فروش مواد مخدر سوءاستفاده می کرده است، به دلیل بروز اختلاف با او به سمتش تیراندازی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
عبدالجبار کاکایی گفت: نباید اجازه دهیم شاعران خودشان را به خواب بزنند و از مسائل روز اجتماعی غافل شوند. شاعر باید به عنوان وظیفه انقلابی، کرامت و شأن مردم را نشان دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
فعال سیاسی یمنی گفت: برخی کشورها در شورای همکاری و در راس آن عربستان قصد معامله با مصر را دارند، به گونه ای که فشار امنیتی بر مصر در صحرای سینا و در مرزهای لیبی در برابر مداخله قاهره در جنگ علیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
نشست خبری مراسم رونمایی از "وای فای لامپ" (گلوری) هیجدهم اسفندماه با حضور لاله افتخاری مؤسس و رئیس فراکسیون حمایت از مخترعان، نخبگان و نوآوران مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
هدف نبرد تکریت ابلاغ این پیام به جامعه جهانی مبنی برای عدم نیاز به دخالت زمینی خارجی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای پدیده زمین خواری و اخیراً کوه خواری و ساخت و ساز در ارتفاعات را از مسائل رنج آور و اسفبار دانستند و تأکید فرمودند: باید در قانون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از کسانی که مجلس و کمیسیون فرهنگی را به مخالفت با اصل موسیقی متهم می کنند، گفت: چطور می شود ما با موسیقی حلال و موسیقی که مفسده ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
هافبک دفاعی تیم فوتبال ناسیونال پرتغال که مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته اعتقاد دارد که علیرضا حقیقی بهترین دروازه بان لیگ برتر پرتغال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
دستگیری ح.الف مفسد اقتصادی معروف توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی از پرونده ایست که از سال های قبل از 1376 مفاسد آن شروع شده است و تا به امروز ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۷    
سری جدید برنامه خندوانه در نیمه دوم تعطیلات نوروز از شبکه نسیم پخش می شودر سری جدید، بخش های کمدی و متنوع به برنامه اضافه شده است. قرار است یک عروسک هم به جمع مجریان برنامه افزوده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
فعالان محیط زیست به مناسبت هفته منابع طبیعی، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
عبدالرضا مصری با اشاره به اظهارنظر اخیر وزیر امورخارجه عربستان گفت: وقتی عربستان، ایران را به حمایت از تروریست ها متهم کند، واقعا باعث خنده جهانیان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تبیین شاخصه های الگوی فرماندهی مطلوب در اندیشه رهبر معظم انقلاب پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند(2 روز زودتر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۵    
نیروهای داوطلب مردمی عضو گردان امام علی(ع) آخرین آموزش های نظامی را پیش از اعزام به صلاح الدین و مشارکت در عملیات آزادسازی تکریت پشت سر گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۲    
درپی حمله تروریستی عناصر گروه بلمختار به رستورانی در پایتخت مالی پنج نفر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی گفت: فضایل حضرت زهرا (س) بی شمار است و با بررسی مواردی مانند نماز استغاثه، دعای نور، تسبیح و ... می توان قطره ای از اقیانوس ژرف فضایل و خصایص حضرت را درک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
نگاهی به آمار فروش گیشه ها حاکی از آن است که اگر توجه درستی به ارائه آثار برای گروه سنی کودک و نوجوان صورت گیرد، می توان این پتانسیل خوب را به سوی سالن های سینما کشاند و شاهد رونق در گیشه سینماها بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
چیه این قدر اذیت می کنی فوتبالی ها رو؟ و عادل هم که رگ خواب دایی را خیلی خوب بلد است با حاضر جوابی به آقای گل جهان پاسخ داد: نه بابا.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
برخی کاربران به تازگی پیامک هایی دریافت می کنند که در آنها ادعا شده است: وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر .
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه گفت: امامان شیعه بر عقل تأکید دارند. عقل ستیزی با ماهیت تشیع نمی سازد. عقلانیت مانع خشونت است اما عقلانیت هم اگر مبتنی بر ایمان نباشد، می تواند منشأ خشونت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، ضمن اعلام زمان نقل و انتقال فرهنگیان، گفت: برای سال آینده سیاست انقباضی در انتقال فرهنگیان به پایتخت اعمال می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
یک پایگاه خبری گزارش داد که وزیر امور خارجه اردن در خلال سفرش به تهران به مقامات کشورمان پیشنهاد داده تا مذاکراتی موسوم به گفت وگوهای ایرانی-عربی برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در گیر و دار جنگ داخلی، آلودگی ناشی از یک میدان نفتی متروکه، تهدیدی تازه را برای ساکنان منطقه ای در ایالت یونیتی سودان جنوبی به وجود آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
وزیر نیرو گفت: کسی ادعا نکرده تورم را به صفر رسانده است بلکه تورم در یک مقطع به صفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
باید این امر را پذیرفت که رهبران فکری ما به دلیل بدبینی به تکنولوژی از قابلیت های فضای مجازی کمتر استفاده برده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
امروز شنبه با وقوع صدای مهیبی در اطراف کاخ سفید، مجموعه کاخ سفید به حالت تعطیلی درآمد. رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما به همراه خانواده اش قرار بود با هیلکوپتر از آنجا خارج شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
شهردار قم در جلسه رسمی و علنی صبح امروز شورای شهر قم از سمت خود کناره گیری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه "توافق هسته ای با 1+5 باید به تائید و تصویب مجلس برسد"، گفت: مجلس و مردم از توافق خوب هسته ای حمایت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از موشک های کروز زمینی سومار رونمایی کرد. وی همچنین از تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
همزمان با ادامه اختلاف میان رئیس جمهور فراری یمن با مسئولان امنیتی در عدن، وزیر دفاع این کشور با ترک پایتخت راهی عدن شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور مستعفی یمن گفت: از طریق تونلی مخفی که از محل اقامتش به خانه فرزندش کشیده شده بود، توانسته فرار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
به نظر شما مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1393 کدام جمله است؟ لطفاً نظرات خود را از طریق همین صفحه ارسال یا آن را به شماره ی 20110 پیامک کنید تا در ذیل همین نوشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: این دختر 20 ساله در همان دوران عقد با تحت فشار قرار دادن دامادها و خانواده هایشان طلاق توافقی گرفته و هربار 100 تا 110 سکه طلا در قالب مهریه به دست می آورد و با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
ارتش عراق اعلام کرد که دستکم 73 تروریست داعشی در درگیری با نیروهای عراقی در شهر الکرمه استان الانبار کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
وکیل شکات مرتضوی اعلام کرد پرونده سعید مرتضوی تعیین وقت و شعبه شده است و قرار است وی 5 اردیبهشت محاکمه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در سخنی ارزشمند پنج چیزی که نشانه تواضع است و اگر در کسی باشد، او متکبر نیست، را بیان فرموده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
عکسی که می بینید، تابستان سال 1361 شمسی و در مقر سپاه واقع در پادگانی زبدانی در سوریه برداشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان این که یارانه اسفند ماه زودتر واریز می شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه بگیر بوده اند، فوری برقرار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به اینکه 20 درصد تصادفات به دلیل مکالمه با تلفن همراه رخ می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، پنجم اردیبهشت ماه سال 94 را برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
وزیر خارجه فرانسه با بیان اینکه "ما طرفدار یک توافق قطعی هستیم. اما در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد" گفته است: در مورد تعهداتی که دولت ایران باید نسبت به حجم و سطح غنی سازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش گفت: بخشی از برنامه های صبحگاه مدارس به ارائه اطلاعات و هشدارهای لازم به دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اختصاص دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
ارتش سوریه با عملیاتی ویژه علیه گروه تروریستی جیش الاسلام در حومه دمشق ده ها تن از سرکردگان این گروه را به هلاکت رساند و تعدادی از آن ها را نیز به اسارت گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس سابق دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که جنگ اخیر این رژیم علیه نوار غزه هیچ دستاوردی برای اسرائیلی ها نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش برای وحدت اصولگرایان مهم ترین برنامه سال آینده این تشکل خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: شبکه تلویزیونی بی بی سی گزارش داد؛ گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه طی بیانیه ای بیعت و ائتلاف خود را با داعش اعلام کرد الف
  • ۱