پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 اسفند 1393 - hamandishi.ir

هم اندیشی 30 دی 1393 هم اندیشی 30 بهمن 1393 هم اندیشی 1 اسفند 1393 هم اندیشی 2 اسفند 1393 هم اندیشی 3 اسفند 1393 هم اندیشی 4 اسفند 1393 هم اندیشی 5 اسفند 1393 هم اندیشی 6 اسفند 1393 هم اندیشی 7 اسفند 1393 هم اندیشی 10 اسفند 1393 هم اندیشی 11 اسفند 1393 هم اندیشی 12 اسفند 1393 هم اندیشی 13 اسفند 1393 هم اندیشی 14 اسفند 1393 هم اندیشی 16 اسفند 1393 هم اندیشی 17 اسفند 1393 هم اندیشی 18 اسفند 1393 هم اندیشی 19 اسفند 1393 هم اندیشی 20 اسفند 1393 هم اندیشی 21 اسفند 1393 هم اندیشی 22 اسفند 1393 هم اندیشی 23 اسفند 1393 هم اندیشی 24 اسفند 1393 هم اندیشی 25 اسفند 1393 هم اندیشی 26 اسفند 1393 هم اندیشی 27 اسفند 1393 هم اندیشی 28 اسفند 1393 هم اندیشی 29 اسفند 1393 
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
سردار احمدی مقدم مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی شد
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، گفت: ما به میزانی قدرتمند شده ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
رئیس مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه کشورهای منطقه استقلال قائل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۶    
حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی دادگاه انقلاب تهران صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۳    
مخالفان جنگ در آمریکا سخنرانی وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره را قطع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
انگلیس نیز به تبعیت از آمریکا برنامه خود برای توسعه دیوارهای امنیت سایبری را رونمایی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
قیمت سبد نفتی اوپک با کاهش 1.5 دلاری به 53.03 دلار در هر بشکه رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
فتنه 88 و عبرتهای آن، تسخیرلانه جاسوسی و تغییر مواضع برخی تسخیرکنندگان از موضوعاتی است که معصومه ابتکار در برنامه شناسنامه به آن می پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
نیروهای مسلح عراقی توانستند مرکز شهر تکریت واقع در استان صلاح الدین را آزاد کنند و صدها تروریست در استانهای الانبار و صلاح الدین به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: یکی از اعضای نیروهای مردمی عراق از طریق بیسیم به دست آمده در حمله نیروهای عراقی به مواضع داعش با اعضای این گروهک تروریستی مکالمه کرده و آن ها را تهدید به نابودی می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن در حرکتی ناشیانه آیت الله مصباح یزدی را به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از انتقال پایانه شرق اواخر سال 94 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
اگر کسی در هوا بمیرد یا او را دار بزنند و در هوا معلق آویزان باشد باز هم عذاب قبر دارد. جالب اینکه به فرموده امام صادق(ع) آن فشار شدیدتر از فشار قبر اصطلاحی و زمینی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
نظامیان رژیم آل خلیفه با محاصره زندان مرکزی جو با گلوله های پلاستیکی و گلوله های حاوی گازهای سمی به زندانیان حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
مجموعه جدید مهران مدیری که پیش از این اتاق عمل نام داشت؛ به مرکزی در حاشیه تغییر نام داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا، به همراه وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور امروز با حضور در کمیته روابط خارجی سنا به سوالات نمایندگان درباره موضوعات مختلف پاسخ می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : غزوان الشیبانی" یکی از فعالان مجازی عراقی عکسی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در تکریت منتشر کرده است. ش
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل مدارس غیر دولتی با اشاره به اصلاح الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی، گفت: تعیین نرخ شهریه بر اساس برنامه هفتگی مدرسه و کنترل ساعات فوق برنامه آموزشی به تفکیک دوره تحصیلی با اعمال حداکثر ساعات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی انگلیس و ایران در دیدار با رئیس گروه دوستی-پارلمانی ایران و انگلیس با بیان اینکه شرکت های انگلیسی قربانی تحریم های اعمال شده علیه ایران شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
دولت آمریکا انجام تحقیقات از یکی از مقامات سابق خود به دلیل افشای اطلاعاتی درباره عملیات مخفی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را به دلیل ترس از تاثیر منفی آن بر روند مذاکرات هسته ای متوقف ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند (2 روز زودتر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تشریح امتیازات انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها به گرفتاری کشورهای استکباری پس از ایجاد داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که عملکرد کهکشانی ها در چند وقت گذشته بسیار ضعیف بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
سکونت بیش از یک میلیون ترکمن ایرانی در استان های گلستان و خراسان شمالی در جوار مرز با ترکمنستان که تقریبا معادل یک پنجم ترکمن های ترکمنستان هستند از موارد عمده اشتراک فرهنگی و تمدنی بین دو کشور محسوب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزئیات برنامه ویژه بازرسی از بازار شب عید، گفت: بازار نوروزی را تحت کنترل داریم و در روزهای ابتدایی نوروز، کنترل ها به شدت انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
شاید وقتش رسیده دوستان امین و مشاوران قلعه نویی به او توصیه کنند از به کارگیری کلماتی که معنای آنها را نمی داند خودداری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد گفت: روند فعلی نرخ سود سپرده های بانکی باعث فروپاشی اقتصاد کشور خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات 3 پرونده بزرگ کشف قاچاق طلا را اعلام کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق در 3 استان کشف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل بورس کالای ایران با اعلام اینکه اطلاعات مردم در بورس کالا محرمانه است و آنها را برای دریافت مالیات افشا نمی کنیم، گفت: اطلاعات بورس کالا در اختیار دولتی ها و دستگاه ها قرار نمی گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
چهره سرشناس بدن سازی جهان به ایران سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۵    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۵    
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از اجرای مانور جبهه داخلی این رژیم به منظور آمادگی برای جنگ آتی لبنان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
رئیس انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اشاره به ارائه طرح پیشنهادی کاهش 20 درصدی قیمت CNG به دولت گفت: احتمال دارد بهای CNG از سال آینده در صورت تثبیت قیمت بنزین به 500 تومان کاهش یابد
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
دانشمندان کنسرسیوم اتحادیه سرطان پستان در انگلستان، 15 نقطه داغ ژنتیکی را کشف کرده اند که خطر ابتلای زنان به سرطان پستان را افزایش می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
یکی از نیروهای بسیج مردمی عراق پس از به اسارت گرفتن عناصر گروهک داعش، با بیسیم آنها با سرکرده آن گروهک تروریستی گفت و گو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
یازدهمین روز عملیات آزادی صلاح الدین در حالی آغاز شد که منابع امنیتی پیش بینی می کنند به رغم بمب گذاری های داعش و رعایت اصل حفظ جان اهالی بی گناه تکریت، امروز این شهر کاملا آزاد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
عدم نظارت بر ورود بازی های خارجی، نداشتن بیمه، نبود قانون کپی رایت و توزیع نامناسب یا به عبارتی فقدان بازار برای بازی های داخلی تنها گوشه ای از مشکلات ریز و درشت بازی سازان رایانه ای ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
مشاور رئیس سازمان محیط زیست گفت: واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، نمونه کوه خواری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
نیویورک تایمز در گزارشی به موفقیت قریب الوقوع عملیات آزادسازی تکریت اشاره کرد و نوشت که تکفیری های داعش در حال عقب نشینی از این شهر هستند و آزادی آن می تواند گام مهمی در جهت حرکت به سمت موصل باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ بخشنامه ای، دستگاه های اجرایی را ملزم به هماهنگی با شورای عالی هماهنگی ترابری در زمینه ترانزیت کالا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد جرم زمین خواری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
نمایش آیینی غبار همزمان با ایام فاطمیه، روایت خانه نشینی امیرالمومنین(ع) برای جلوگیری از فتنه و خانه نشینی که پس از 1400 سال برای ایستادگی درمقابل ولی زمان انجام گرفت، تا 26 اسفند اجرا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تصمیم این هیئت برای تغییر در برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
ترکیه برنامه آموزش به نیروهای ارتش عراق و نیروهای محلی سنی و کردها را تمدید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
به تازگی شورای سیاستگذاری گروه دولتی هنر و تجربه با پایان یافتن پنجمین ماه اکران فیلم های این گروه سینمایی گزارشی را منتشر کرده و از میزان استقبال مردمی از فیلم های این گروه اعلام رضایت کرده است این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
در سال های اخیر، تلاش های زیادی برای کاهش تعداد زنانی که در شرایط فقر زندگی می کنند، صورت گرفته است. یکی از اهداف، طرح و نهادینه سازی مفاهیمی نظیر توان افزایی زنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
وزیر امور خارجه عراق در پاسخ به اتهام زنی های اخیر وزیر امور خارجه آل سعود علیه ایران تاکید کرد که ایران در عراق دخالت نکرده است بلکه صرفا به عراق کمک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
تکلیف بازیکنان بی گناه مثل احمد حسن زاده، سروش رفیعی، شهاب کرمی و حتی بختیار رحمانی کی روشن می شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
میکروفون و دوربین روشن هستند، اما سیاستمداران و افراد سرشناس خبرندارند و در "حالت رسمی" نیستند و حرف هایی می زنند که قرار نبوده جایی شنیده شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت، از احتمال لغو پروازهای عمره از 29 اسفند ماه جاری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
سران باشگاه پرسپولیس – بخوانید محمدحسین نژادفلاح – درصدد تمدید قرارداد بازیکنان خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم کرمان و راور از آغازگام های بلند تامین آب شرب کرمان با حضور دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی از سال 94 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۸    
برای هیچ یک از دلسوزان نظام، این موضوع پذیرفتی نیست که عده ای در پوشش مخالفت با دیدگاه های آقای مطهری، به چنین شیوه ای رفتار کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۸    
سرلشکر جعفری گفت: مرحله صدور انقلاب اسلامی، امروز وارد فصل جدیدی شده و یکی از مصداق های آن همین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مشخص شدن وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در روز جمعه خبر داد و گفت: پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی است که امیدواریم موافقت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: باید مبنای پایداری توسعه اقتصادی را به جای سرمایه نفتی بر پایه سرمایه انسانی گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
جمعیت الوفاق بحرین از درگیری شدید میان زندانیان و عوامل رژیم آل خلیفه در منامه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس جریان مسیحی ملی آزاد لبنان دبیر کل حزب الله را رهبری فوق العاده و استثنائی از لحاظ تفکر و شجاعت توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۶    
بسیاری از این زنان پس از بازگشت به کشور، مورد بی مهری خانواده هایشان قرار می گیرند و چه بسا خانواده های تونسی این زنان را طرد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۶    
قرصی را مقابلم می گذارد و می گوید این متادون نیست آن را که نمی توان راحت پیدا کرد فقط بعضی داروخانه ها دارند اما همان کار را می کند. به اسمش نگاه می اندازم متوجه می شوم که ترامادول است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مشاور عالی مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیریت دارد، گفت: دولت، مجلس و مردم باید در این زمینه با یکدیگر همکاری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
مراسم عزاداری فاطمیه درحضور رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب درحسینیه امام خمینی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
شاید بتوان گفت بزرگترین پیامی که از اتفاق امروز مجلس خبرگان می توان دریافت کرد آن است که مناسبات حاکم بر مجلس خبرگان رهبری چه در این دوره و چه در دوره های پیشین و آینده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از ارتقای شهرهای ایران به شبکه 4G در سال 94 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
معاون هوانوردی امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قوانین بین المللی بر قوانین هواپیمایی کشورمان حاکم است و بر اساس این قوانین عمل می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: رئال مادرید3 - شالکه 4 الف
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
"برخی از روزنامه ها از شدت ناراحتی به "لاپوشانی" اتفاق بزرگ پرداخته اند"
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۵    
پرویز سروی گفت: برخی از این مدیران تجانس فرهنگی ندارند و خودشان آسیب دیدگان فرهنگی هستند؛ بنابراین بودجه ای که در اختیار آنها قرار می گیرد، در بسترهای لازم هزینه نمی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۵    
آیت الله حسینی بوشهری کارپرداز اول و حجت الاسلام رئیسی کارپرداز دوم خبرگان شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۵    
آیا هاشمی فعالیت های سیاسی اش را کاهش می دهد یا همچنان قصد دارد در رده نخست سیاسی خود را به محک افکار عمومی بگذارد؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
کاپیتان تیم فوتبال کشورمان گفت: لغو بازی با شیلی به ضرر کل فوتبال ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان مالیاتی تهران با حضور تلفنی در برنامه متن حاشیه درباره وضعیت مالیات در بودجه سال اینده کل کشور توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فعالان زیست محیطی که به تعبیر کارشناسان، رسانه ها و مردم اتمام حجتی با دست اندرکاران حوزه محیط زیست بود، با گذشت چند روز همچنان موضوع روز محافل رسانه ای است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
امام سجاد علیه السلام در کلامی گهربار چهار چیزی که موجب دائمی شدن خیر و صلاح آدمی می شود را بیان فرموده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس از جلسه سازمان خصوصی سازی برای تغییر در نحوه واگذاری این دو باشگاه در هفته آتی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
مدیران فیس بوک می گویند با همکاری شرکت DataSift ابزاری جدید ارائه می کنند که به شرکت های بازاریابی امکان می دهد به طور آنی از دیدگاه های کاربران مطلع شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
اکبر ترکان این روزها اعلام کرده بود که سال آینده سال افشاگری است و نخواهد گذاشت پول کثیف وارد سیاست شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
ارتش لبنان یکی از اعضای زن یک شبکه تروریستی سعودی که به دنبال انفجار در سفارت ایران بود را بازداشت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: رد پای فساد مالی در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد دیده می شود و صددرصد مسائل مالی در آن نقش بسیاری دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
حاج قاسم چندین بار برای شهدای مظلوم شکست حصر آبادان یادواره برگزار کرد و به ابتکار او در سال گذشته، کاروانی از خانواده شهدا به محل شهادت فرزندانشان در دشت ذوالفقاریه رفتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران دوشنبه گذشته در مصلای تهران برگزار شد و به کار خود پایان داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
حامد کرزای، رئیس جمهور پیشین افغانستان به دولتمردان کشورش هشدار داده و گفت: تسلیم شدن به فشارهای پاکستان مبارزات مردم افغانستان علیه امپریالیسم بریتانیا و تجاوز شوروی را بی ارزش خواهد ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۱    
این اقدام در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و ریاست قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و اختلاس به ویژه در ادارات و دستگاه های دولتی صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا از پیروزی ارتش و نیروهای داوطلب مردمی در عملیات جاری در منطقه تکریت سخن گفت و افزود که آمریکا و ایران درباره این عملیات همکاری نظامی ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره نامه سناتورهای آمریکایی گفت به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۰    
گروه تروریستی داعش بار دیگر برای اجرای عملیات اعدام از یک کودک کم سن و سال سوء استفاده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۸    
یک متخصص طب سنتی غذاهای برطرف کننده یبوست را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۸    
رئیس مجلس گفت: گسترش روابط پارلمانی و توسعه روابط اقتصادی بین ایران و قطر محور سفر به این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
روبرتو دی متئو، سرمربی شالکه، از اینکه تیمش نتوانست علی رغم پیروزی 4-3 درخانه رئال به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند، ناراحت است اما نمایش شاگردانش را مورد ستایش قرار داد
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، که از شکست تیمش مقابل شالکه به شدت عصبانی بود، اعلام کرد تا پایان فصل دیگر با خبرنگاران صحبت نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که قطب های زیادی در فوتبال کشورمان وجود دارد اما متاسفانه به جای قطب سازی ما قطب کشی کرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۱    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مسائلی مثل حضور یک دستیار ایرانی در جمع تیم فنی اش هرگز با تفکر کلی فوتبال ایران هم داستان نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۱    
ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید، پس از شکست مقابل شالکه در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، تایید کرد که تیمش به مشکل خورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: آرامگاه زیبای شهدای انصارالله یمن د
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۵    
مدیر کل نشر و ریالی بانک مرکزی میزان اسکناس و مسکوک در کشور تا پایان امسال را حداکثر 39 هزار میلیارد تومان برآورد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آماده شدن 2 میلیون تعرفه رأی ویژه چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تلاش ها برای دائمی ماندن جریان آب در رودخانه زاینده رود ادامه دارد و مسئولان برای تحقق دستور رئیس جمهور در این زمینه برنامه ریزی می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
سرپرست هیئت نظامی پاکستان در انزلی با بیان اینکه ایران قدرتی اثرگذار در منطقه به شمار می آید، گفت: الحاق ناوشکن دماوند نشان دهنده اقتدار ایران در منطقه است.