پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۰:۴۶Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 مهر 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۳    
بحرین سفیر خود را در تهران فرا خواند و کاردار سفارت ایران را در بحرین عنصر نامطلوب اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۰    
وزارت بهداشت کشورمان، با تکذیب ادعای رسانه های سعودی اعلام کرد وزیر بهداشت هیچگونه کنفرانس مطبوعاتی در عربستان نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۰    
سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه در اینستاگرامش عکسی از آخرین خداحافظی اش با رکن آبادی را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: روسیه دیروز نخستین حملات هوایی خود را داخل خاک سوریه انجام داد، در حالیکه از یک ساعت جلوتر به آمریکا در این باره هشدار داده بود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۷    
یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در سوریه به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۷    
عضو کارگروه جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجلس شورای اسلامی هنوز در تصویب برخی قوانین در راستای افزایش جمعیت کند عمل می کند که در این صورت نیروی بالقوه بارور را از دست خواهیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۴    
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: خداوند اطاعت از من را بر شما واجب و از نافرمانی من بازداشته است و نیز بر شما اطاعت از علی را بعد از من واجب کرده و از نافرمانی او بازداشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۴    
نیروهای یمنی بندر "جیزان" عربستان را با موشک النجم الثاقب هدف قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: بسم الله الرحمن الرحیم با پایان یافتن کار تفحص و شمارش قربانی های قتل گاه منا باید به رمی جمرات پرداخت و کار سوگواری جهانی برای این فاجعۀ عظیم انسانی را آغاز کرد و به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۲    
یک خبرگزاری انگلیسی اعلام کرد که نیروهای حزب الله لبنان خود را برای عملیات زمینی گسترده در شمال سوریه آماده می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
رژیم آل سعود هر سال اسامی حجاج از جمله اسامی حجاج ایرانی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
این نامه که خطاب به ملک سلمان و با عنوان "خادم حرمین شریفین" نوشته شده، توسط "رونالد لود" رئیس کنگره یهودیان جهان و "رابرت سینگر" مدیر اجرایی سازمان یهودیان امضاء شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۲    
اولین شماره هفته نامه خط حزب الله با یادداشت تحلیلی درباره عدم صلاحیت و کفایت آل سعود برای اداره حج و پایان خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با موذیگری آشکار حکام عربستان منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۰    
این مرجع تقلید با اعلام حمایت از فرمایشات رهبر انقلاب اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری حکام سعودی را متعهد ساخت تا همه جانباختگان را شناسایی کند، امیدوارم این قدرت الهی همچنان تداوم داشته باشد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تسلیت جان باختگان حادثه منا، گفت: این حادثه یک تراژدی خیابانی بود که به دلیل بی لیاقتی مسئولان نالایق عربستان اتفاق افتاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: بسیج رسانه برای تشکیل جبهه رسانه ای گفتمان انقلاب پایه ریزی شده و در حال حاضر کانون بسیج رسانه در 11 شهرستان استان اصفهان فعال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۳    
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون هیچ حزبی از سوی محمود احمدی نژاد ثبت نشده است، تاکید کرد: افرادی که تمایل به شرکت در فعالیت های سیاسی دارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۳    
مسئول اردویی و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: همزمان با عیدغدیرخم، واقعه غدیر در 14 نقطه از استان اصفهان به صورت مردمی بازسازی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه آل سعود به بلای جان مسلمانان جهان تبدیل شده، گفت: فاجعه عظیم منا نیازمند پیگیری بین المللی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی موبایلی به دنبال فروپاشی کانون خانواده در ایران هستند، گفت: غرب کانون خانواده را در ایران هدف قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فاجعه منا نتیجه واگذارکردن امور مدیریت خانه امن الهی به دست انسان های لئیم و فرومایه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همایش ادبی لبیک گویان با رویکرد حادثه منا و با توجه به اهمیت این حادثه و لزوم توجه به آن در اصفهان برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۴    
رئیس سازمان حج و زیارت بر تغییر لحن مقامات عربستان پس از صحبت های روز گذشته رهبری تاکید کرد و گفت:شایعات دستگیری برخی حجاج یا مسموم شدن با گاز ، صحت ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: قشقاوی معاون وزیر خارجه گفت: سعودی ها گفتند دستور از بالا آمده با ایران همکاری کنیم. طرف سعودی اطمینان داد علت حادثه منا را شفاف اعلام می کند. د
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۳    
عطاالله مهاجرانی گفت: صحبت های آیت الله خامنه ای در جمع نظامیان منتهای قدرت و منطق یک رهبر در حمایت از شهروندان کشورش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به لزوم فعالیت های فرهنگی در کمیته امداد گفت: در زمینه مسائل فرهنگی اهتمام بیشتر صورت بگیرد و به موازات خدمات مادی خدمات معنوی نیز انجام شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۹    
تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی منابع آمریکایی نشان می دهد روزانه بیش از 22 نفر از سربازان ارتش این کشور خودکشی می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۹    
به تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا امروز موفق شد مقابل کره جنوبی به برتری برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون متوسط مصرف برق ایران 5 برابر ترکیه است، اعلام کرد: براساس آمارهای موجود، امسال در مقایسه با 200 سال گذشته گرم ترین سال کره زمین به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
100 نفر از نمایندگان کنگره آمریکا از آخرین تلاش جمهوری خواهان برای جلوگیری از اجرایی شدن توافق هسته ای با ایران حمایت کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
"4.5 میلیون دانشجو نیازمند مهارت هستند، 1میلیون قالیباف ترک کار کردند، سیاست اشتغال زایی با استفاده از طرح های کم هزینه چقدر موثر است؟، وزارت کار افزایش نرخ بیکاری و کاهش تولید را رسماً تأیید کرد" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷    
ارائه گزارش فصلی از معیشت کارگران، طرح وزارت کار برای حل نابسامانی قراردادها، تخلفات دستمزدی کارگاه های زیرپله ای و رونق بازار کار دیپلمه ها از مهم ترین اخبار اشتغالی در هفته جاری بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای، اظهارات مقامات آمریکایی و انتشار اخبار دروغ درباره حملات هوایی این کشور علیه تروریست های داعش را محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۲    
نظامیان صهیونیست از پوشیدن لباس نظامی در اماکن عمومی و بیرون از قرارگاه احساس ننگ و شرم می کنند، زیرا شهرک نشینان آنان را در لباس نظامی، به چشم دزد و سارق می بینند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: تندی کم سابقه لحن رهبر ایران و مخاطبان او که نظامی بودند ماهیت تهدید او را تا حدود زیادی روشن می کرد، اما اگر تردیدی هم برای کسی باقی مانده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۵    
شبکه دولتی انگلیس که از هنگام پیدایش داعش به عنوان بازوی رسانه ای این گروه تروریستی فعالیت کرده است، به تخریب روسیه به دلیل حمله به مواضع داعش پرداخت!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه تأکید کرد که لازم است برای مقابله با تروریسم، مبارزه ای ریشه ای و اساسی صورت گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
منابع نزدیک به پسر شاه بحرین تایید کردند که او در مأرب یمن زخمی شده است و گمانه زنی ها در این باره صحت داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
در روزهای گذشته، هنوز هیچ گونه خبری از وضعیت آقای رکن آبادی در دست نبود و در لیست مفقودین حادثه فاجعه آمیز منا قرار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
مدیر کل امور مستمری سازمان تامین اجتماعی گفت: برقراری مستمری بازماندگانی که پیکر جانباختگانشان در دسترس نیست منوط به صدور گواهی فوت فرضی از سوی مراجع ذی صلاح است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای، برنامه ریزی برای فردای بهتر و پیشرفته تر ایران اسلامی را در همه بخش ها ضروری دانستند و گفتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
از کسی که دل هایتان از او نفرت دارد بپرهیزید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف از طرح مالیات بر ارزش افزوده کاهش فشار اقتصادی بر مردم است که با اجرای آن نارضایتی صنایع و اصناف از سازمان مالیاتی از بین می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
کاخ سفید با اشاره به لایحه کنگره در خصوص پرداخت غرامت به شهروندان آمریکایی از پولهای بلوکه شده ایران، تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا هر لایحه ای که مانع اجرای برجام شود را وتو می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس ادارۀ مخطوطات سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به نسخ خطی موجود از نهج البلاغه در این کتابخانه، به ارائه جزئیاتی از قدیمی ترین این نسخ پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
تیم فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا به جایگاه 39 جهان صعود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهور ونزوئلا از حملات جنگنده های روسیه علیه گروه تروریستی داعش در سوریه حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۰    
کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر مالمو تعداد گلهای دوران فوتبال خود را به عدد 501 رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۰    
رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستر یونایتد و یوونتوس از تیم های پیروز این هفته لیگ قهرمانان اروپا بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
گروهی متشکل از 5 نفر از دانش آموختگان گیاهان دارویی که حالا همگی در کارگاه روستایی شان مشغول به کار هستند، برای موفقیت شان هم قسم شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
ایستگاه مترو نعمت آباد در بخش جنوبی خط سه مترو تهران به زودی آماده بهره برداری رسمی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۱    
نام حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر جزو درگذشتگان فاجعه غمبار منا اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۱    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه در دیدار با نخست وزیر لبنان قول داده طی دیدار با روحانی از وی درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان کمک بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۸    
منابع رسانه ای خبر داده اند که رئیس جمهور مستعفی یمن درپی تشدید حملات به عدن باردیگر این شهر را ترک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۸    
رویترز اعلام کرد: چین و گرجستان پیمان پولی دوجانبه امضاء کردند تا انجام مبادلات آنها با ارز جاری دو کشور انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
العربیه عکسی از ظریف هنگام دست دادن با اوباما منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۴    
سخنان امروز امام خامنه ای در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به ویژه آن بخش از سخنان معظم له درباره فاجعه منا و عربستان بازتاب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به این که اتخاذ روش تدریجی برای امحای کامل سلاح های هسته ای دیر زمانی است که با شکست روبه رو شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۵    
روزنامه نگار مصری با انتقاد از نفوذ افکار وهابی و مواضع سعودی در رسانه های خبری مصر تاکید کرد که رسانه های مصر تحت تاثیر وهابیت، حرفه و رسالت رسانه ای خود را نادیده می گیرند و تصویری از بشار اسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه ساعاتی پس از آغاز عملیات جنگنده های این کشور در سوریه گفت: منتظر نمی مانیم تا تروریست ها از سوریه به روسیه برسند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به ناتوانی وزارت راه در تامین هواپیمای "فلای چک"، از رایزنی برای تامین این هواپیما با چند کشور همسایه از جمله عراق و افغانستان خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر نفت با رد هر گونه افزایش قیمت گاز طبیعی مشترکان خانگی برای زمستان سال جاری، اعلام کرد: بر اساس مصوبه دولت، محاسبه تعرفه فروش گاز به صورت پلکانی اعمال خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۷    
بازتاب فاجعه "منا" تا نیویورک پشت تریبون سازمان ملل، درست جایی که رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز قبح همکاری با رژیم صهیونیستی توسط اعراب شکسته شده است، گفت: ربودن برخی فرماندهان نظامی و رکن آبادی در حادثه منا "تحلیل ذهنی و غیرواقعی" است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۶    
سفر دکتر روحانی به نیویورک با حواشی همراه بود که در زیر می خوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۳    
محافل غربی می گویند بمباران مراکز تروریست ها در سوریه از سوی روسیه و همکاری اطلاعاتی مسکو با تهران و بغداد و دمشق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۰    
وزیر خارجه ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای بزرگداشت روز امحاء سلاح های هسته ای گفت: اکنون زمان اتخاذ یک رویکرد جدید و جامع برای تحقق خلع سلاح هسته ای از طریق شروع مذاکرات بر روی یک کنوانسیون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۷    
در عرف دیپلماتیک قطعاً شأن و جایگاه یک رییس جمهور، همتراز با رییس جمهور است و اینکه رییس جمهور آمریکا و تیم رسانه ای او ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۴    
کرمان موتور همزمان با عید سعید غدیر خم فروش اقساطی جی5 دنده ای و اتوماتیک را با سود 10 تا 15 درصد و با 16 تا 40 قسط ماهیانه آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۴    
سازمان حج و زیارت کشورمان آمار نهایی قربانیان فاجعه دردناک منا را 464 نفر اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۱    
وزارت های دفاع و کشور افغانستان در حالی از بازپس گیری ولایت قندوز در شمال این کشور خبر می دهند که سخنگوی طالبان مدعی است، افراد وابسته به این گروه همچنان در این ولایت حضور دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
حج امسال مثل همه حج های بعد از سال 60 هجری برایمان آبستن حوادث بود و گویی بعد از حج ناتمام حسین بن علی دیگر از هر حجی دلهره داریم و منتظر حادثه ایم و بعد از جسارتی که یزید بن معاویه با خاندان پیغمبر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیمش را تسلیت گفت .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
هم اکنون بسیاری از فعالان بخش خصوصی و کارشناسان بخش اقتصادی و عمرانی بر این عقیده اند که برنامه بودجه 95 انقباضی تر از بودجه 94 است و از این موضوع نگران هستند که شاید دولت در این فکر باشد که برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۴    
پس از مدت ها بحث کارشناسی، سرانجام اسناد خزانه اسلامی در اوراقی بدون کوپن و با استفاده از مکانیزم بازار منتشر شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۲    
یک سال پس از ادعای دولت مبنی بر خروج اقتصاد از رکود، سایت حامی دولت می نویسد رشد بخش صنعت و معدن منفی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۲    
آیا وزیر صنعت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جز خودروسازان به هیچ صنعت دیگری حساس نیستند که صدها میلیارد تومان را به خودروسازان اختصاص می دهند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی کمیسیون برجام در گفت : این کمیسیون در جایگاه ارائه طرح نیست و ما به این نتیجه رسیدیم که برجام مشروط پذیرفته شود و برای آن نیازمند یک طرح دو فوریتی هستیم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۶    
نشریات زنجیره ای با وجود اعلام بی میلی ناطق نوری برای حضور در انتخابات مجلس، چندین ماه است که خواستار نامزدی وی می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۳    
طبق پژوهش گروهی از محققان فرانسوی، کودکانی که قبل و بعد از تولد در معرض دود سیگار قرار می گیرند به انواع مشکلات رفتاری مبتلا می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۳    
بنده خدایی گفته بود حضور رزمنده های نوجوان ما در جبهه ناشی از فیلم های کابویی و اکشن آمریکایی بود. کسی که این حرف را گفته خیلی از فضای جنگ فاصله داشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۳    
جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در بازار و نمایندگی های فروش اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۰    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت از یافتن مجروحان مجهول الهویه در بیمارستان های سعودی ناامید شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۰    
پرویز مظلومی دیروز قبل از شروع دور جدید تمرینات استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات و ابهامات جواب داد. آنچه می خوانید ماحصل حرف های سرمربی آبی پوشان پایتخت است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۷    
در یکی از جلسات هنگامی که ظهیرنژاد مشغول تشریح یکی از طرح های عملیاتی بوده، بنی صدر می گوید به نظر من.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۱    
سلطان قرمزها گفت: بیچاره هدایتی آمد از پرسپولیس حمایت کند 20 مورد به او چسباندند و رفت پی کارش!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۱    
یکی از مصادیق زنده نگه داشتن یاد شهدا، رفتن به سراغ خانواده هایشان و شنیدن سخنان ایشان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۸    
مهدی طالقانی با بیان اینکه پول هایی که آقای هاشمی به مجاهدین خلق می داد از کسی پوشیده نیست، گفت: هاشمی گاهی بی دلیل از بنی صدر حمایت می کرد و درحال حاضر هم دچار نوعی خود پدر پنداری شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۵    
شدت آتش دشمن و هجوم تیرهای مستقیم صحنه های منحصر به فردی از جنگ را نشان میداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۶    
نمایندگان کارگران می گویند هزینه خانوار 4 نفره کارگری در بهار امسال به 3.2 میلیون تومان رسیده در حالی که حداقل مزد 712 هزار تومان و متوسط دریافتی تا یک میلیون و 200 هزارتومان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۳    
هنوز ساعاتی از مذاکرات سفیر عربستان در تهران با مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه کشورمان نگذشته بود که دولت سعودی با گسیل نیروهای پرشمار پلیس و ضد شورش خود، بعثه را به محاصره کامل خود درآورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۳    
سیدجلال حسینی یکی از سورپرایزهای نفت در فصل جاری بود. مدافع ملی پوشی که بعد از بازگشت از قطر مشتاق بود تا بقیه روزهای فوتبالش را با پیراهن قرمز پرسپولیس ادامه دهد اما برانکو ایوانکوویچ در یک لجبازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
پلیس انگلیس مدت زمان تحقیق درباره پرونده اسیدپاشی زن 37 ساله را افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
ظریف د ر یکی از راهروهای سازمان ملل مشغول قد م زد ن است که ناگهان می بیند اوباما هم د ر همان مسیر از د ور می آید ، تصمیم می گیرد جایی برای پنهان شد ن پید ا کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۷    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهور کشورمان، درگذشت حجاج ایرانی در فاجعه منا را به ایشان، ملت ایران و خانواده های داغدار حجاج تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۴    
یک خبرگزاری انگلیسی نوشت: حمله نظامی نیاز به مواردی مهم برای کسب موفقیت دارد که با برجام اهداف عملی خاص، اطلاعات صحیح درباره اهداف و حمایت های بین المللی از آن بدست آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۴    
مدافع تیم پرسپولیس گفت:یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۱    
هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۱    
کارگروه تدوین بسته سیاستی خروج از رکود مسکن که به دستور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد، پیش نویس 35 برنامه تحرک زا برای احیای رونق در معاملات ملک و ساخت و ساز مسکونی را تهیه کرد.