پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 28 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۱    
مادر یکی از شهدا را دیده بودم که وقتی مراسم وداع با شهدا را در حرم رضوی می دیدند گریه می کردند و می گفتند شهدای ما را چقدر غریبانه می آوردند. پسرم را چقدر غریبانه بردیم و دفن کردیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید لایحه برنامه ششم توسعه را به همراه احکام مورد نیاز اجرای آن تقدیم مجلس کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۲    
امروز عربستان تلاش دارد تا قطار پیروزهای مردم عراق را که از جرف الصخر در اطراف کربلا آغاز و بعد از دیالی، سامرا، بیجی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۰    
سازمان ملل درخصوص افزایش بیماری فلج اطفال میان کودکانی که از شهر فلوجه در عراق طی حمله داعش فرار کرده اند ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۰    
مشاور معاون امنیت ملی آمریکا اعلام کرد تحریم های ایران به منظور تقویت دیپلماسی اعمال شد و این مسئله برای دولت آمریکا مشخص شده بود که تحریم های بیشتر باعث تسلیم شدن ایران نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل امور بین الملل بانک مرکزی گفت: ایران و روسیه ممکن است به یک توافق رسمی در زمینه نقل و انتقال دوجانبه پول به ارزهای ملی دو کشور دست پیدا کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۷    
غرب برای توجیه موجودیت ناتو بدنبال بحران آفرینی و دشمن تراشی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۴    
تهدید یا عدم تهدید ایران برای رژیم صهیونیستی، بحران سوریه و ائتلاف اسرائیل با عربستان سعودی علیه ایران، محوری ترین بحث های انجام شده در کنفرانس امنیتی هرتزلیا بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۱    
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: زمان به نفع اصلاح طلبان در حال گذر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۱    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات روز گذشته اعلام کرد که عملا جنگ یمن به پایان رسیده و این کشور نیروهای خود را از ائتلاف عربستان خارج می کند؛ مسئله ای که به منزله شکست این کشور در پرونده یمن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۳    
هفته آینده وزیر اطلاعات با حضور در صحن مجلس در خصوص امنیت کشور به نمایندگان گزارش می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۳    
مسئولان رژیم اشغالگر در دومین جمعه ماه مبارک رمضان، صدها شهروند فلسطینی را از ورود به شهر قدس برای به جا آوردن نماز جمعه در مسجد الاقصی منع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
وزیر کشور عراق برای اطلاع از اوضاع میدانی فلوجه به این شهر سفر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
مذاکرات میان وزیر کار فرانسه و رئیس بزرگترین اتحادیه کارگری این کشور امروز (جمعه) با شکست روبرو شد و تلاش طرفین برای پایان دادن به اعتراضات چندین ماه اخیر کارگران فرانسوی نتیجه ای درپی نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۷    
یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا چند روز پس از بیانات مقام معظم رهبری گفت: واشنگتن به برجام پایبند مانده و حتی رئیس جمهوری آینده آمریکا این توافق را پاره نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۷    
در این مراسم آقای رجب طیب اردوغان ریاست جمهور ترکیه در سخنانی مهمترین موضوعات داخلی، منطقه ای و بین المللی را مورد نقد و بررسی قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۴    
کمیسیون تحقیق درباره سقوط هواپیمای مصری روز جمعه از پیدا شدن دومین جعبه سیاه این هواپیما خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۱    
منابعی در شهر مکلای یمن اعلام کردند که گروه تروریستی القاعده قصد دارد از طریق نیروهای عربستانی خود عملیات تروریستی در امارات انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۱    
سفیر سوریه در مسکو از وجود اطلاعات دقیق مبنی بر زخمی شدن ابوبکر البغدادی رهبر داعش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۱    
در این رزمایش بیش از سی و یک هزار سرباز از نوزده کشور عضو ناتو حضور داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۸    
ساسئون شبلی معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان دیدار و گفت و گوی محمدجواد ظریف و فرانک والتر اشتاین مایر را سازنده، بی پروا و صریح خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۸    
دیوان دادگستری بین المللی در لاهه از شکایت ایران علیه آمریکا در پرونده پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم از محل دارایی های مسدود شده در آمریکا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۵    
این دیپلمات مسلط به زبان انگلیسی که دکترای خود را از دانشگاه کنت انگلیس دریافت کرده است، به عنوان دیپلمات، سابقه زیادی در وزارت امور خارجه ایران دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقلیم کردستان در خصوص حوادث اخیر و تحرکات گروهک های تروریستی پاسخگو باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۲    
دادگاهی در هند 11 نفر را به علت مشارکت در کشتار ده ها نفر از مسلمانان در ایالت گجرات در سال 2002 به حبس ابد محکوم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۲    
یک نمایندۀ پارلمان ترکیه از وجود 5 خانه تیمی در شهر استانبول خبر داد که داعشی ها، با اطلاع سازمان اطلاعات ترکیه در آن فعالیت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر امور خارجه سوییس ضمن استقبال از روند رو به رشد روابط دو جانبه آمادگی کشورش را برای استفاده از ظرفیت های مختلف روابط و نیز همکاری در تحولات منطقه مورد تاکید قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۹    
امام جمعه شاهرود گفت:برخی با فضا سازی و نشان دادن رسید حقوق های میلیونی برخی مدیران ،می خواهند حرمت مدیران خدوم را زیر سوال ببرند، بنابر این برای جفظ شان آنها باید شفاف سازی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور قزاقستان از عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری های شانگهای پس از عضویت سال گذشته هند و پاکستان، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۳    
مادر شهید محسن حیدری از شهدای مدافع حرم با حضور در مراسم تشییع شهید مهدی اسحاقیان، دیگر شهید مدافع حرم خطاب به این شهید والامقام جملات تکان دهنده ای را گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۸    
تعطیلی کارخانه تصفیه خانه قند ورامین، کام 400 کارگر این کارخانه قدیمی را تلخ کرد. حال و روز این کارخانه قدیمی و کارگران آن را از دریچه دوربین خبرنگار مشرق مشاهده می کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۲    
حملات سنگین ارتش آزاد و القاعده به مواضع نیروهای ارتش و مدافعان حرم در حاشیه جنوبی حلب با هوشیاری رزمندگان شکست سختی خورده و تروریست ها با برجای گذاردن اجساد کشته شدگان خود عقب نشینی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۲    
جریانی در دولت پس از افشاگری مالی علیه نزدیکان رئیس جمهور و فیش های حقوقی، به دنبال پرونده سازی علیه جهان نیوز بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۳    
در ادامه ویژه برنامه های فرهنگی کشورهای غربی در ایران اینبار مدرسه ای مجازی با حمایت بنیاد اوراسیا وابسته به آژانس توسعه ملی آمریکا در حوزه آموزش معلمان ایرانی مشغول به فعالیت و ارائه محتوای مدنظر ...