شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۸    
گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۲    
رسانه های خبری مصر گزارش دادند که دستگاه قضایی این کشور برای نخستین بار نام محمد مرسی اولین رئیس جمهور منتخب مصر را در فهرست تروریست ها قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۹    
عید سعید فطر همیشه دارای نماد ماه بوده و این بهانه ای برای پیشرفت طراحی پوسترهای این روز است؛ در حال حاضر پوسترهایی به مناسبت این عید داریم که می شود به آنها به عنوان کارنامه پیشرفت جامعه گرافیک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۱    
این معضل اسف بار نه به دولت فعلی مربوط است نه دولت قبلی؛ بلکه زائیده عدم شفافیت و نبود نظارت می باشد. قانون گذاران باید اقدامات لازم را برای نظارت و بازرسی انجام دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۸    
رمنابع امنیتی فلسطین از شهادت یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۸    
مدیر ملی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گرد و غبار به طور قطع بر کمیت و کیفیت تولیدات کشاورزی تأثیرگذار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۷    
خبرگزاری رویترز نوشته است که اتهامات وارد شده به هیئت آمریکایی که چند ماه قبل به بهانه پیشبرد پروژه همکاری دانشگاهی به ایران سفر کرده بود، این فرآیند را با دشواری مواجه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۷    
سرمربی جدید تیم نفت تهران گفت: از فردا تمرینات تیم با حضور بازیکنان آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۱    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حنای داعش که سعی می کرد در میان اعضایش، خود را دوستدار پیامبر اسلام نشان دهد، با تلاش آنها برای بمبگذاری در حرم نبوی رنگ باخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۱    
یکی از اعضای داعش در تماس با پاسگاه کویتی الجهرا تهدید کرد اگر یکی از متهمان انفجار مسجد امام صادق (ع) را آزاد نکنند، دست به انفجار انتحاری می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۲    
بسیج اساتید دانشگاه های صنعتی، اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با اعتراض به انتصاب فردی مسأله دار در وزارت علوم تاکید کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به اتاق بازرگانان تبدیل شده است گفت: آنها برای خودشان پاداش و حقوق های نجومی تصویب کردند که مدعی العموم باید آنها را احضار کند و جلسات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۹    
تشییع پیکر مرحوم عباس کیارستمی کارگردان مطرح سینما که بعد از ظهر روز گذشته فوت کرد از مقابل موزه سینما انجام خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۰    
تنها 2 روز مانده به بازی حساس آلمان و فرانسه در چارچوب یورو 2016، فرودگاه شهر مارسی، میزبان این بازی، از ترس نگرانیهای امنیتی تخلیه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی مرکز فوریت های اورژانس 115 مازندران از تصادف دو دستگاه پراید حامل سربازان با یک دستگاه سواری پژو خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۵    
یک نماینده مردم استان "نینوی" عراق گفت: بسیاری از اهالی شهر "موصل" با نوشتن حرف "م" بر دیوار خانه های شهر مخالفتشان را با گروه تروریستی "داعش" اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۵    
در تظاهراتی که در شهر فرانکفورت برگزار شد رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی، رژیم آل خلیفه و دولت ترکیه به علت اشغالگری و ستم محکوم شدند و در مقابل حمایت از جبهه مقاومت یک وظیفه دانسته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۲    
نشریۀ گاردین فاش کرد که طبق مستندات ارائه شده توسط افسر سابق ارتش انگلیس، نیروهای این کشور که سال 2003 در اشغال عراق شرکت داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۶    
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم از وقوع حادثه در محور قم کاشان خبرداد و گفت: در این سانحه که ساعت 13 امروز رخ داد یک دستگاه ون حامل توریست های آلمانی بود دچار واژگونی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که بانک مرکزی اطلاعات مشتریان و حساب های بانکی را در اختیار FATF قرار نمی دهد گفت: مصادیق تروریسم را نیز خود ایران تعیین می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۳    
روحانی با تاکید بر ضرورت تقویت پایه های همکاری و تشریک مساعی در مسیر منافع مشترک گفت: کشورهای منطقه حساس خلیج فارس باید با حکمت و دوراندیشی عمل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۰    
نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای تهران از ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۵    
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه گروه های استهلال در حال رصد ماه شوال هستند، گفت: به احتمال بسیار زیاد فردا (چهارشنبه) عید سعید فطر خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۵    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه سعودی ها به تلاوت و حفظ قرآن اکتفا کرده و از محتوا و مفاهیم قرآن غافلند گفت: بمباران شدن مردم یمن در ماه های حرام، نشانه بی توجهی به محتوای قرآن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۲    
یک فوریت طرح نامگذاری 14 مهر به عنوان روز تهران در تقویم عمومی کشور به تصویب رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۹    
فضای بعد افطار، شاداب تر شده.حالا هم ما جان گرفته ایم و هم آقا انگار دوست دارند بیشتر برایمان بگویند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام سید محسن علوی گرگانی با تکذیب سوء قصد به آیت الله علوی گرگانی گفت: شخصی با راننده ایشان درگیری داشته و برای اینکه ناراحتی خود را نشان دهد با اسید به ماشین خساراتی را وارد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مهاجمانی از 4 کشور مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام علی علبه السلام: بهترینِ مؤمنان، آن کسی است که از جان و خانواده و دارایی خود، [در راه خدا] بیشتر مایه بگذارد. حکمت نامه بسیج: ح 150 ____ @safir_hamandishi ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۱    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: عراق یکی از خطرناکترین کشورها برای زندگی کودکان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۱    
ارزیابی پایگاههای خبری، بر اساس فرمهای خود اظهاری و نظر کارشناسی کمیته 7 نفره رتبه بندی انجام و برترین ها معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص انتشار فیش های حقوقی گفت: راه حل های اساسی این موضوع عمل به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که پیرو آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۰    
ابراهیم کالین با بیان اینکه احیای روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی و روسیه دوره جدیدی در سیاست خارجی این کشور است، آن را مایه ی مهار بحران سوریه عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
تولید انواع خودروهای سواری در برخی از سواری سازان داخلی افزایش و در برخی کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: این افراد باید به خاطر حیا استعفا می دادند، اما این با فشار افکار عمومی و دولت استعفا دادند؛ چون به خاطر حیا استعفا نداده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کربلای معلی از اول مرداد ماه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی نوشت: "پیگیری قاطع و قانونی در جهت احقاق حقوق دولت به هرطریق ممکن معمول شود و بهانه ای از ایشان و هیچ توصیه نامه ای برای ایشان پذیرفته شده نیست".
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی علیه السلام :هرکس به خدا توکل کند،دشواریها برای او آسان میشود واسباب برایش فراهم میگردد. تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص197 ،ح 3888 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۷    
پلیس رژیم صهیونیستی پرونده دیگری را حول پول های دریافتی از سوی نخست وزیر این رژیم بعد از سال 2009 آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۴    
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء گفت: خون شهدا و همت مردم اجازه نمی دهد که پوتین یک سرباز غیرایرانی در خاک ایران جایش بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی قیمت 39 ارز را برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۸    
یک روزنامه اصلاح طلب خواستار شفاف سازی دولت درباره علت استعفای مدیرانی شد که فیش های نجومی آنها منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۸    
یک روزنامه عربستانی در واکنش به انفجارهای شب گذشته در قطیف و مدینه کاریکاتوری ضد ایرانی منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه ایران با بیان این که تروریست ها از همه خطوط قرمز عبور کرده اند، گفت: تنها راه پایان دادن به وضعیت کنونی اتحاد در جهان اسلام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۵    
این روزها حقوق های میلیونی و نجومی برخی از مدیران نقل مجالس شده است و در بین مردم این شبهه را به وجود آورده که این تفاوت چشمگیر و غیرمنصفانه میان حقوق مدیران و مردم چه دلیلی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۸    
کاربران عرب در شبکه های اجتماعی ساعاتی پس از وقوع انفجار تروریستی در مدینه منوره، با ارسال پیامهایی ، دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی را عامل این انفجار معرفی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۸    
ایرانسل پس از 5 روز سکوت درباره انتشار اطلاعات مشترکان، قفل سکوت را شکست و بیانیه داد. بیانیه ای که پس از چند روز طولانی سرانجام صادر شد، اما با انتظارات بسیار فاصله داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۵    
انفجار بمب دست ساز در جنوب غرب پایتخت عراق، تا کنون 3 کشته و 5 زخمی بر جای گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۵    
نامزد جمهوری خواهان در جدیدترین حمله توییتری خود علیه هیلاری کلینتون به یهودستیزی متهم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که با حاکم مصر مشکل دارند، نه مردم آن.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان تعزیرات ضمن اشاره به کشف 25 انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق گفت: چند شب پیش بود که به رئیس سازمان اموال تملیکی گفتم اتفاقاً پورشه ها و ماشین های مدل بالای قاچاق باید در منظر و مرآی مردم له ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۶    
خالص دریافتی محیط بان شهید منوچهر شجاعیان که طی درگیری با شکارچیان برای دفاع از انفال، در پارک ملی بموی استان فارس جان خود را از دست داد بر اساس فیش حقوقی وی چه اندازه بود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل شرکت مترو تهران، معاون عمرانی خود را از این سمت عزل کرد و قرار شد وی بیشتر بر روی خط 6 مترو تمرکز داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۳    
به نظر می رسد تغییرات در سیاست خارجی ترکیه که از آغاز امسال کلید خورد، بازگشت آنکارا به سیاست تنش صفر با همسایگان را در روندی آرام دنبال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۱    
بررسی دیدارهای دانشجویان با مسئولین مختلف کشور و طرح مسائل مطرح شده به خوبی بیانگر دیدگاه های مسئولین و قدرت تحمل شنیدن انتقادات از جانب آن ها را نمایان می سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۵    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های نامتعارف خواستار استعفای وزرای اقتصاد و تعاون شد و هشدار داد که اگر این دو وزیر استعفا ندهند یا برکنار نشوند، مجلس آنها را استیضاح خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد از اصابت چند راکت به محل استقرار اعضای گروهک تروریستی منافقین در عراق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
مسلمانان ترکیه امروز (سه شنبه) نماز عید سعید فطر را برگزار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
اولاد قباد گفت: ورود شرکتهای خارجی به بازار ایران باعث ضعف شرکتهای داخلی می شود و در نتیجه آن، تولید فناوری بومی در کشور کاهش می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در اخطاری مستند به اصل 137 قانون اساسی خواستار پاسخگویی وزیر اقتصاد در مورد پرداخت های نامتعارف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۴    
عضو هیات رئیسه مجلس نامه 207 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس جمهور با موضوع ضرورت حمایت از محصولات استراتژیک را قرائت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس با بیان اینکه گزارش ارائه شده توسط مرکزپژوهشهای مجلس درباره حقوقهای نجومی گزارشی رسانه ای بود، گقت: به جای این گونه گزارشات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۱    
پایگاه ای بی سی نیوز با اشاره به تصویب سند سیاستگذاری حزب دموکرات گزارش داد: دموکرات ها همچنان مواضع تند سیاسی علیه ایران و گزینه نظامی در قبال این کشور را حفظ کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس مجلس با ناجوانمردانه دانستن اقدام تروریست ها در بغداد حرکت تروریستی در قطیف و نیز در جوار مسجدالنبی را محکوم کرد و آن را جسارت به ساحت نبی الله خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۸    
دولت در لایحه اصلاح بودجه سال 95 بخش مربوط به اعتبارات دفاعی و همچنین عدم تخصیص یارانه به سه دهک بالای درآمدی جامعه را حذف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۴    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ارتقای آمادگی های دفاعی و امنیتی و بالابردن توانمندی نیروهای مسلح در برایر تهدیدات و ارتقای بسیج مردمی از مهمترین برنامه های من خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۲    
در حالی که قطر تولید نفت از لایه های مشترک نفتی "پارس جنوبی - الشاهین" را با حفاری افقی توسعه داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی دولت اصلاحات گفت: تجربه برجام برای جمهوری اسلامی ایران همانند یک تابلوی نگرش به دولت آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۳    
دولت لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را در حالی با قید یک فوریت تقدیم مجلس کرد که در آن خواستار عدم قطع یارانه نقدی 3 دهک بالای درآمدی کشور و ثروتمندان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: دولت در اصلاحیه بودجه 95 با ارائه پیشنهادی به دنبال کمک و اعطای تسهیلات به طرح های عمرانی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۱    
در تورق روزنامه های امروز عناوینی چون رونمایی فیش های نجومی از کاسبان واقعی تحریم!، چاقوی سعودی دسته خود را برید، نرخ سود بانکی از فردا کاهش می ِیابد و غیره به چشم می خورد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۸    
سردار سرلشکر فیروزآبادی پس از 27 سال ریاست بر ستاد کل نیروهای مسلح، جای خود را به سردار محمد باقری، جوان ترین سرلشکر ایران داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۸    
نصرالله پژمان فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، درگذشت عباس کیارستمی کارگردان صاحب سبک کشور را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به لایحه اصلاح بودجه95 بر لزوم پرداخت بدهی دولت به بانک ها برای تامین منابع طرح های عمرانی و فعال شدن این طرح ها تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۲    
رژیم آل خلیفه به مساجد بحرین دستور داد که از برگزاری نماز عید فطر در روز سه شنبه جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۹    
خانه احزاب ایران با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر شفاف سازی دریافتی های مدیران دستگاه ها و نهادهای عمومی کشور، خواستار بازگرداندن حقوق های غیرمتعارف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۶    
معاون نخست وزیر روسیه از لغو تحریم های ترکیه که مانع همکاری های دوجانبه میان آنکارا و مسکو می شود، در آینده ای نزدیک خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۶    
سفیر ایران در آنکارا گفت: حامیان افراط گرایان به واسطه عملکرد و روابط مخفی، به گروگان و اسارت افراط گرایان درخواهند آمد و متحمل پرداخت هزینه های سنگین و خسارت های جبران ناپذیر خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: طرح های یک فوریتی به سرعت تصمیم گیری شود تا خللی در اجرای برنامه های دستگاهها پیش نیاید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۳    
صدها تن از ساکنان محله الکراده با برگزاری تظاهرات و سردادن شعارهایی برکناری حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق را خواستار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۷    
یک فوریت لایحه اصلاح قانون بودجه 95 با رأی اکثریت نمایندگان مجلس تصویب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۴    
گزارش ویژه مرکز پژوهش های مجلس درباره فیش های حقوقی نامتعارف منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۴    
با حکم فرمانده کل قوا، سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی ستادکل نیروهای مسلح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲    
تولیدکنندگان ایرانی به دلیل افزایش واردات از چین این روزها حال و روز خوشی ندارند و برای ادامه کار تولیدی انگیز ه ای ندارند. دولت برنامه ای برای کاهش واردات از چین ندارد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۳    
بسیاری از کشورهای جهان روز چهار شنبه را عید فطر اعلام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۵    
سران اتحادیه اروپا پس از برگزاری همه پرسی انگلیس از احتمال اعطای تابعیت اروپا به انگلیسی ها می گویند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۵    
پرسپولیسی ها به دنبال تقویت سمت راست خط دفاعی خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۲    
آمریکا بخاطر داشتن انبوه ذخایر نفت شیست، ذخایر نفت قابل بهره برداری بیشتری نسبت به عربستان سعودی یا روسیه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۰    
رکود طولانی مدت بازار مسکن و رشد اقتصادی پایین، باور ایجاد اشتغال میلیونی را سخت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۷    
سیدجلال حسینی، مدافع ملی پوش پرسپولیس، در خصوص شرایط تیم شان در اردو و سایر مسائل مربوط به این تیم حرف می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۷    
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما عده ای مدام سنگ اندازی کردند و نمی خواستند من در این تیم بمانم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۴    
اصغرفرهادی فیلم ساز نام آور کشورمان و برنده نخستین اسکار در سینمای کشور در سخنانی در واکنش به مرگ عباس کیارستمی گفت: غمگینم و شوکه شده ام.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۴    
یک وکیل الدوله نزدیک به اصلاح طلبان می گوید ما انتخابات فراکسیون های مجلس را باختیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۴    
یک مقام مسئول کارگری از طرح افزایش سن بازنشستگی و حذف برخی مشاغل از فهرست مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در پی افشای فیش های حقوق نجومی مدیران، مردم از دولت و رئیس جمهور درخواست کردند تا نام مدیران متخلف به صورت شفاف برده و برای ریشه کن شدن فساد های مالی با این مدیران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸    
صادق زیباکلام می گوید، فیش های نجومی برخی مدیران دولتی 20 درصد از محبوبیت روحانی را کاهش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۱    
مستند عمق ناکامی مربوط به پخش اعترافات عوامل و عناصر داعش در کشور، از شبکه های دوم و ششم (خبر) سیما پخش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود با عنوان "احتیاج" نوشت: گفت: تازه چه خبر؟! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۸    
رئیس پیشین کارکنان کاخ سفید، آرزوی اوباما را در روزهای سخت حکمرانی خود، مبنی بر بازنشستگی و فروش پیراهن های سفید، فاش کرد.
  • ۱