جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۳۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 21 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از همکاری مشترک و تفاهم کلی با فرانسوی ها در ارتباط با پروژه جهانی گداخت هسته ای معروف به ایتر خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۴۵    
اکنون باید گفت با توجه به مشکلات بی شمار عربستان، چشم انداز آمریکا در مورد عربستان چیزی بجز یک رژیم فاسد شده نیست و باید گفت چشم انداز آمریکا مطمئنا همین است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۴۲    
معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان بر ضرورت برداشته شدن گام های بیشتر از سوی آمریکا در جهت اجرای کامل تعهداتش در برجام تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۹    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به اجتماع اخیر منافقین در پاریس با حضور یک شاهزاده سعودی گفت:مسعود رجوی سال های قبل یا کشته شده یا به شدت آسیب دیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۶    
دکتر قاسم جعفری گفت: شروط پنهانی FATF با آنچه در ظاهر مطرح می شود، متفاوت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۶    
کره شمالی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه خود از احتمال قطع مسیر ارتباط رسمی با واشنگتن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۶    
جانشین سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در دوره های فضای مجازی شرکت می کنند گفت: 105 هزار دانش آموز از سراسر کشور در طرح یاوران ولایت شرکت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۳    
وزیر کشور با بیان اینکه یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی حضور موثر مردم است، اظهار داشت: در این خصوص عموم مردم و فعالین اقتصادی باید در مساله سرمایه گذاری حضور یابند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس از جلسات جداگانه این فراکسیون با 5 حقوقدان معرفی شده شورای نگهبان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۸    
محسن رضایی عنوان کرد: پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور سوریه خطاب به کابینه جدید از آنان خواست تا به میان مردم بروند و مشکلات و درخواست های آنان را جویا شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۵    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که روز چهارشنبه از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهوری در دیدار نخست وزیر بلغارستان اعلام کرد که تهران از گسترش روابط با صوفیه در همه عرصه ها استقبال می کند و آماده گشودن فصلی تازه در روابط دو کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۹    
دو برادر اهل آفریقای جنوبی که قصد داشتند با منفجر نمودن سفارت آمریکا و یک موسسه دیگر در این کشور به داعش بپیوندند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۶    
راهپیمایی حجاب و عفاف با شعار 'من خانواده ام را دوست دارم' عصر دوشنبه از مقابل سی و سه پل به سمت میدان آزادی اصفهان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۶    
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی، در گذشت شاعر، ادیب و قرآن شناس، مهدیه الهی قمشه ای را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۳    
هیأت تجاری استان آذربایجان غربی در سفری 2 روزه به منظور گسترش همکاری های اقتصادی، وارد جمهوری خودمختار نخجوان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۳    
ولایتی گفت: آمریکایی ها آن طور که توقع می رفت و قول داده بودند به تعهدات شان عمل نکردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۰    
عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: خانواده در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رها شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۰    
درگیری های شب گذشته میان نیروهای پلیس فرانسه و هواداران تیم های شرکت کننده در مسابقه فینال جام ملت های اروپا موسوم به یورو 2016، امروز برج ایفل را به تعطیلی کشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۰    
تهران-ایرنا- نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به آمریکا درخصوص بدعهدی های مربوط به برجام تذکر دهیم زیرا این اتفاق درحال تسری به کشورهای اروپایی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان اعلام کرد که انتخابات افغانستان تنها با ایجاد اصلاحات برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۷    
هنوز چند روز از بیانیه 9 ماده ای رئیس جمهور درباره فیش های حقوقی خطاب به ملت ایران نگذشته که معاون اول او در گزارشی 14 بندی تکلیف پرداخت های نامتعارف را مشخص کرده است؛ یافتن ریشه ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۴    
قائم مقام وزیر خارجه کشورمان در دیدار خداحافظی سفیر استرالیا در تهران گفت: پس از برجام هنوز انتظارات ما برآورده نشده و این نیازمند تلاش های بیشتری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۴    
این حق من به عنوان یک شهروند ایرانی حامی مردم فلسطین است که از تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح بپرسم که مداخلات رهبران سابق فلسطینی در لبنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۱    
رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گفت: امروزه در جهان و ایران حجاب پرچم مسلمانی است و هیچ نمادی به اندازه حجاب گویای این هویت اسلامی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۵    
سازمان جهانی یونسکو به زودی درباره یک قطعنامه دیگر با موضوع هویت تاریخ مسجدالاقصی رای گیری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۲    
سئول تهدیدات پیونگ یانگ بر سر استقرار سامانه ضد موشکی آمریکایی تاد در کره جنوبی را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۰    
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل گفت که حمایت از گروه های خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، باید سیاست اعلامی آمریکا و همه دوستان ایالات متحده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: طرح پایلوت تولید بنزین و گازوئیل از کیسه های پلاستیکی نهایی شده و به زودی اجرایی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۷    
واشینگتن پست در مطلبی از سیاست دوگانه آنکارا در قبال تروریسم انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ممکن است آقای صالحی به علت کدورت اخیر حق داشته باشد زیرا این رئیس جمهور بود که ابتدا به او حمله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۷    
کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران در نخستین کنفرانس بورس فاینکس2016 گفت: کشورهایی که توافق برجام را پذیرفته اند باید بانک های خود را مجاب به انتقال پول به ایران کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۴    
سرکرده گروهک تروریستی منافقین، با حمایت از حملات جنایتکارانه ائتلاف سعودی به یمن، مدعی شد که این حملات "دخالتهای ایران در یمن را به شکست کشاند".!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس قوه قضاییه امنیت کشور را یکی از مواهب الهی دانست و با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان و تروریست ها گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۴    
نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران، مصرف سالانه گوشی تلفن همراه در کشور را 15 میلیون دستگاه عنوان کرد و گفت: بالغ بر 10 میلیون دستگاه گوشی قاچاق در بازار وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۶    
عملیات در ریف شرقی دمشق در مدت اخیر موفقیتهای مهمی کسب کرده. اگر النشابیه پاکسازی شود، آنگاه باید شمارش معکوس برای بیرون کردن گروهک جیش الاسلام از دوما را که تحت الحمایه عربستان است، آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۰    
دادستان تهران با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی، از آن به عنوان سونامی یاد کرده و اظهار داشت: در این زمینه باید برکناری مدیران متخلف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
اصلاح طلبانی که در ایام انتخابات به هربهایی می خواستند مردم را قانع کنند به فاطمه حسینی علیرغم آنکه رزومه ای جز فرزند رئیس صندوق توسعه ملی نداشت رأی دهند امروز باید پاسخگوی این سؤال مردم باشند که چرا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
کارشناس مسائل بین الملل با تأکید بر اینکه کسی در آمریکا برجام را پاره نخواهد کرد گفت: برجام متن بسیار خوبی برای آمریکایی ها است زیرا در آن امتیازات گسترده ای از ایران گرفته شده و در مقابل امتیازات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی به انتقاد وزیر صنعت از نظام بانکی مبنی بر عدم پشتیبانی از تولید واکنش نشان داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که در جریان ناآرامیها و اعتراضات ضد تبعیض نژادی در آمریکا طی 2 شب گذشته بیش از 200 نفر بازداشت و 21 افسر پلیس نیز مجروح شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۳    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: با همه کمبودهای مالی هیچ پروژه ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۱    
دولت دلش می خواست خودنمایی کند، بگوید ما فقیر و مفلوک نیستیم. اتفاقا خیلی هم وضع مان خوب است. به مسؤولان دستور داده شد مرتب و باوقار باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۸    
اقتصاد بزرگ دولتی ایران زمینه ساز فسادهای بزرگ شده و با وجود رشد 2.7 برابری میل مردم به کسب و کار و فعالیت اقتصادی، دولت ها شهامت دل کندن از بنگاه های پولساز و واگذاری آن به مردم را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۶    
رژیم صهیونیستی از ورود یک هیئت پارلمانی ایتالیا به ریاست معاون رئیس پارلمان این کشور به نوار غزه ممانعت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۳    
از آنجایی که بخش غیردولتی،پیمانکاری هایی را برای بخش دولتی داشت و دولت وجوه آن ها را به علت تنگناهای بودجه ای نمی تواند بپردازد لذا آن ها هم نمی توانند بدهی خود را به بانک ها بپردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از حضور 10 تیم امداد رسانی در حادثه حریق برج سلمان و مصدومیت 18 تن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از پیغام جدید آمریکایی ها به نیروهای حزب الله برای مبادله چندین تبعه آمریکایی و فرانسوی با دیپلمات های ربوده شده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: توئیت جمیله کدیور همسر مهاجرانی و پاسخ جالب یک کاربر د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۸    
به دنبال اظهارت اخیر در مورد ظهور گروه تروریستی داعش در ولایت بدخشان افغانستان، گروه طالبان نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۸    
در فاصله حدود چهار ماه از اجرایی شدن مصوبه افزایش سقف تسهیلات مسکن برای زوجین، شرط تاریخ ازدواج برای ارائه این وام از محل اوراق و همچنین ازدواج اول برای تسهیلات صندوق پس انداز یکم حذف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست در پرونده نازنین زاغری، هما هودفر، سیامک نمازی و هفت نفر از متهمان جریان فتنه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۱    
بانک مرکزی امروز قیمت 27 ارز از جمله دلار و یورو را افزایش و نرخ 9 ارز را در مرکز مبادلات ارزی کاهش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۸    
مشاور وزیر نیرو گفت: پیش بینی ها و هشدارهای تکان دهنده ای از بروز مشکل کمبود آب در نقاط مختلف دنیا وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۸    
پرسپولیس با توجه به داشتن یک سهمیه لیگ برتری همچنان گزینه هایی برای منفجر کردن بمب جدید دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که تا آزادی شهر موصل روزهای زیادی نمانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان در شهر نِهْم در شرق استان صنعای یمن سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲    
در حالی از مرداد 92 تاکنون هیچکدام از وعده های مسئولان و مدیران وزارت راه درباره افتتاح مسکن مهر پردیس عملی نشده که خبر می رسد پس از 3 سال قرار است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران از در مناطق 1 و 4 شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این زمینه نیز هشدارهای لازم داده شده ولی کسی توجهی نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۶    
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه ای تأکید کرد: حماس در خط مقدم مبارزه و مقاومت ضدصهیونیستی فلسطین است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
حامد کرزی گفت: اگر آمریکا و ناتو می خواهند بنیان تروریسم را نابود کنند باید به پناهگاه های امن این گروه ها در خاک پاکستان حمله کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
صدها نفر از مردم اسپانیا در اعتراض به سیاست های آمریکا همزمان با سفر رئیس جمهوری این کشور به اسپانیا مقابل سفارت واشنگتن در مادرید تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
فوربز در مطلبی به بیان دلایلی پرداخت که موجب تضعیف روابط ریاض – واشینگتن شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
منافقین در همایش سالانه گروهک تروریستی در فرانسه، از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امکان ترانزیت بیش از 20 برند خارجی ممنوع اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
یک پیرمرد عراقی در شهر شرقاط نوه داعشی خود را به علت آسیب رساندن به مادرش، به ضرب گلوله به قتل رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
کی روش برای حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی به فدراسیون فوتبال درخواست رسمی داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۱    
برقراری مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه های سیاسی، خدمت، عادی و مدارک مسافرتی بازگشت (برگ عبور) بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان، از مصوبات جلسه دیروز هیات دولت بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۱    
ابتکار در جلسه علنی هفته گذشته و بعد از مقصر دانستن دولت قبلی، صدام و داعش و نا امنی در عراق، آب پاکی را به دست وکلای ملت و مردم ریخت و بیان داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۸    
ایام ورود مسلم به کوفه که می رسد، غم عالم به دل عاشقان حسینی سرازیر می شود. نامه های اهل کوفه به امام را که می خوانی، یکی از یکی پرامیدتر و با صلابتتر، در خفقان آن ایام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۵    
یک ژنرال افغان، که هدایت نبرد این کشور با داعش را برعهده دارد، حقایقی را درباره فعالیت این گروه تروریستی در افغانستان اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرانسه می توانست در 90 دقیقه قهرمانی را در حضور پر تعداد هوادارانش جشن بگیرد اما تیرک دروازه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضور ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، نشانه ورشکستگی دو طیف منافقین و وهابیت است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهدی دوایی روانشناس ؛ درخصوص راه های کاهش استرس گفت:برای کاهش استرس دو راهکار اصلی وجود دارد نخست تکنیک شناختی که شامل تغییر باورهای مهم است بدان معنا که زمانی که فرد بر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۸    
هرچند در نشست دو روزه سران ناتو در ورشو موضوعات مختلفی مانند روابط با روسیه، مقابله با تروریسم و مسئله افغانستان مطرح شد...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ذوالفقار یزدان مهر گفت: امسال به منظور بررسی و اطلاع از آمار دقیق متقاضیان تسهیلات دانشجویی برای اولین بار پورتال ثبت تقاضا راه اندازی شد و متقاضیان وام نیمسال اول سال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نشریه تکنولوژی ریویو در گزارشی به بررسی آینده شرکت اپل پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته و می نویسد: دونالد ترامپ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: استفاده از هر کیلوبایت داده همراه یا اینترنت موبایل بر اساس تعرفه های مصوب در سیم کارت های دائمی هزینه ای تا سقف نیم ریال و در سیم کارت های اعتباری بهایی معادل 0 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه حل و فصل معوقات بانکی یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی است، گفت: حدود 100 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
شمارش آرای انتخابات روز گذشته ژاپن حکایت از پیروزی قطعی حزب حاکم لیبرال دموکرات دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۴    
کاهش رشد اقتصادی در آسیا موجب کاهش بهای طلای سیاه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۴    
آنتوان گریزمن مهاجم تیم خروس ها، فوق ستاره پرتغالی را برنده توپ طلای امسال می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
اخیرا در ادامه نگاه تجاری و درآمدزایی برای مدارس به هر قیمت ممکنه، برخی از مدارس اقدام به اجاره دادن حیاط مدرسه به بخش خصوصی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 , 37 تن برس آرایشگری وارد کشور که عمده این واردات از کشور چین می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
دادستان کل اسرائیل دستور آغاز تحقیقات درباره پرونده اتهامات وارده به نخست وزیر این رژیم را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۱    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه بیمارستان های غیردولتی بندرعباس در بخش خدمات اورژانس همپای بیمارستان های دولتی سرمایه گذاری مناسب را انجام نداده اند و خدمات فعلی هم در شرایط نامطلوب و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۱    
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان اظهار نگرانی مطرح شده در بیانیه پایانی نشست سران ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) پیرامون برنامه موشکی جمهوری اسلامی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
گروه تروریستی داعش این بار به جای انتشار تصاویر گردن زنی و اعدام، به برگزاری بازی های مضحک روی آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
کره شمالی در واکنش به تصمیم آمریکا و کره جنوبی برای استقرار سامانه دفاع هوایی تاد، این دو کشور را به تهدید فیزیکی سریع تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
روزنامه پیروزی از حضور ستاره ای در پرسپولیس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی با رد نگرانی ها در مورد افشای اطلاعات بانکی ایران در همکاری بانک مرکزی با کارگروه اقدام مالی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۴    
حمایت آشکار و علنی آل سعود از فرقه تروریستی منافقین و حضور ترکی الفیصل شاهزاده سعودی در میتینگ تبلیغاتی آنها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فیش حقوقی علم الهدی امام جمعه مشهد را در زیر مشاهده نمایید. وی بازنشسته هیات علمی دانشگاه است . د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نقش حضرت آیت الله خامنه ای در کشف و خنثی شدن کودتای نوژه را در زیر بخوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۵    
عباس کیارستمی ، کارگردان شهیر ایرانی بعدازظهر دوشنبه 14 تیر 1395 در 76 سالگی به دلیل لخته شدن خون و سکته در پاریس درگذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۴    
نشست سازمان تروریستی منافقین هر چند از پیوند این سازمان با آل سعود پرده برداری کرد اما مهم تر از آن ثابت کرد هر چند دولت فرانسه نمی خواهد ایرباس به ایران بفروشد اما پای حمایت از تروریسم ایستاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویری از اجتماع خودروهای آمریکایی جزیره کیش را در اینجا ببینید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۵    
روزنامه های زنجیره ای بزک کننده شیطان بزرگ، هشدار مهم عضو تیم مذاکره کننده را دسته جمعی سانسور کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۵    
مادر رونالدو در حال خروج از جایگاه ویژه به خبرنگار آس اسپانیا گفت: پایت فوتبال را زیر پا گذاشت، این جوانمردانه نیست.
  • ۱