پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 31 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که کوتای ترکیه انعکاس بی ثباتی و درگیری در داخل ترکیه است، ولی دمشق اشتباه آنکارا را تکرار نمی کند و درباره ماندن یا نماندن اردوغان اظهارنظر نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از خرید 8 میلیون تن گندم در کشور خبر داد و گفت: افزایش قیمت شکر توجیه منطقی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
گروه تروریستی داعش با انتشار دو ویدئوی تبلیغاتیِ تازه به زبان فرانسوی از عناصر خود خواسته است در حملاتی انتحاری بار دیگر فرانسه را هدف قرار دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
فعال اینترنتی سعودی معروف نوشت: "فتح الله گولن" معارض نظام ترکیه که طراح کودتای نافرجام اخیر می باشد، کمک مالی به مبلغ 200 میلیون دلار از امارات متحده عربی دریافت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سپاه گفت: سانحه امروز اتوبان زنجان- قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله های توپ یکی از یگان های سپاه بود که این سانحه تلفات جانی نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
همزمان با برگزاری دومین جلسه دادگاه متهمان ماجرای ورود غیرقانونی به سفارت عربستان در تهران، عادل الجبیر، وزیر خارجه ضد ایرانی عربستان سعودی با طرح اتهامات مجدد علیه ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
در اقدامی ناگهانی، افسران بلندپایه ترک که در حلب و حومه آن با معارضین مسلح سوری همکاری می کردند، از این منطقه خارج شده و به ترکیه باز گشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
پلیس استرالیا اعلام کرد پنجشنبه شب به وقت محلی مردی را دستگیر کرده که با خودرو حامل چند بطری گاز به یک ایستگاه پلیس در حومه سیدنی هجوم برده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: حادثه انفجار خودرو در اتوبان قزوین به زنجان خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشته است و دو مجروح سطحی آن مداوا شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
در پی تلاش ناکام شبه نظامیان وابسته به هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف سعودی، برای پیشروی در شمال غرب حجه ده ها تن از مزدوران هادی کشته و زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
هافبک تکنیکی دیناموزاگرب سرانجام راهی یوونتوس ایتالیا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی گفت که پیروزی بر داعش در موصل مرحل تعیین کننده ای در جنگ علیه داعش به شمار می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
سفارت ایران در ترکیه به دنبال تمدید حالت فوق العاده در این کشور از هموطنانمان خواست تا پیش از انجام هر فعالیت اقتصادی با وکلای معتبر و آشنا به قوانین جمهوری ترکیه مشورت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
آیت الله حاج میرزا خلیل قبله ای از اساتید پیشین دانشگاه علوم قضایی به رحمت حق شتافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن خسارت از مدافع سابقش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
-مایک پنس نامزد ترامپ برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا می گوید ترامپ در کنار اعضای ناتو خواهد ایستاد اما تاکید می کند که اعضای این اتحادیه باید سهم منصفانه ای از هزینه های این اتحادیه را به دوش بکشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
انفجار یک دستگاه کامیون حامل مهمات نظامی یک تن از عوامل پلیس را مصدوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۸    
دادگاه تجدید نظر نیویورک در حالی با استناد به نامعلوم بودن مالکیت یک برج فروش آن برای پرداخت غرامت به قربانیان 11 سپتامبر را رد کرده که هنوز مشخص نیست مبنای قضاوت دادگاه های آمریکایی درباره نقش ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۸    
یک رسانه عربی با انتشار گزارشی اعلام کرد که ایران نقش مهمی در شکست کودتای نظامی اخیر در ترکیه داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۸    
/ دادگاهی در برلین یک ایرانی را به اتهام جاسوسی برای دستگاه های اطلاعاتی ایران به زندان محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۵    
یک تیم تروریستی از اشرار ضد انقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس منهدم و یک نفر دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۲    
روزنامه آمریکایی ضمن رد مخالفت ها با فروش هواپیما به ایران، تاکید کرد که عملی شدن قرارداد بوئینگ، سبب تقویت سیاسی رئیس جمهور ایران خواهد شد؛ موضوعی که وی به آن نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: با وجود این که خیلی دیر شده است اما اگر همین امروز هم عربستان شرایط ما را بپذیرد و امنیت حجاج را تصمین کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۲    
وزیر دولت اصلاحات گفت: جو سنگینی در مجامع اصلاح طلبی نسبت به دولت وجود دارد، تغییراتی که اخیراً صورت داده، نشان می دهد دولت مصمم است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
منازعات اخیر در کشمیر ربطی به شیعیان ندارد و درگیری بین یک گروه جدایی طلب که گرایش های وهابی دارند با نیروهای دولتی هند اتفاق افتاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
هافبک پرسپولیس به اتفاقات تمرین امروز تیمش واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق علیه السلام: هر کس به شایستگی در حقّ خانواده اش نیکی کند، روزیش زیاد می شود الکافی : ج2، ص455، ح9 ___________________ @safir_hamandishi ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
زهرا مؤذنی گفت: کم خونی و فقر آهن نسبتاً در بین مردم شایع است، به همین دلیل جدی گرفته نمی شود، در حالی که باید مورد درمان قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: با توجه به آمارهای وب سایت الکسا که به انتشار و رتبه بندی سایت های پربازدید می پردازد، در ایران شبکه های اجتماعی و وب سایت های خارجی مانند اینستاگرام در رتبه 9 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
دکتر منصوره تقاء با بیان اینکه سردرد بیشترین دلیل مراجعه بیماران به متخصصان مغز و اعصاب است، افزود:بخش مهمی از سردردها که نیاز به بررسی دارد سردردهایی است که زنان در دوران بارداری و پس از زایمان به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
انجمن اربعین حسینی اروپا امسال برای چهارمین سال اقدام به ثبت نام برای حضور عاشقان و محبان در راهپیمایی عظیم پیاده روی اربعین می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
سرتیپ گوک هان سونمزتاش که هماهنگی یورش به هتل محل اقامت اردوغان در شب کودتا را برعهده داشت، اعتراف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
رییس کمیسیون تحقیقات درباره حملات تروریستی پاریس در پارلمان فرانسه پیشنهاد کرد که در این کشور زندانی شبیه زندان گوانتانامو برای عناصر مسلح بازگشته از سوریه و عراق ایجاد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
در بحث فیش های حقوقی مهم ترین سوالی که ماین روزها مطرح شده این است که آیا ساز وکار قانونی برای بازپس گیری پول هایی که به صورت غیر قانونی به برخی مدیران پرداخت شده وجود دارد یا نه؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
یک روزنامه آمریکایی نوشت در صورتی که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، آمریکایی ها باید وقوع یک کودتای نظامی در کشورشان را محتمل بدانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری عربستان سعودی با این رژیم در جنگ 33 روزه اذعان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
اریک ترامپ پسر نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در نشست کنوانسیون جمهوریخواهان، علیه برجام و ایران اظهاراتی را مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
پترو پوروشنکو رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی، حکم اجرایی شدن قانون مصوب شورای امنیت و دفاع ملی این کشور مبنی بر رفع تحریم های ایران را امضا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۹    
دبیر کل جبهه پیروان گفت: استقلال از احزاب در کشور ما ممدوح است در حالی که این روش مضموم ترین نوع کار سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۹    
هم زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران، ظاهراً جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۹    
رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه نباید این گونه تصور شود که همه مدیران مشکل مالی دارند، گفت: مدیران بانکی مجاهدین اصلی اقتصادی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی با وزیر دفاع آمریکا دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
یک مسئول حج سعودی مدعی شد در صورتی که ایران برای شهروندانش مجوز حج صادر کند، عربستان برای ارائه خدمات به آنها آمادگی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
بازیکن فصل گذشته ملوان به دنبال دستیابی به جایگاهی فیکس در ترکیب پرسپولیس است؛ هر چند او در این راه رقیبانی باتجربه مثل احمدزاده و ماهینی را پیش روی خود می بیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
وعده های مسئولان اعمال تغییر تعرفه های جدید اینترنت از ابتدای مرداد ماه را حکایت میکند اما تا کنون هیچ خبری از اجرای این وعده منتشر نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
منابع رسانه ای لبنانی خبر از هلاکت فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری داعش در این کشور خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹    
وزارت دفاع انگلیس روز پنجشنبه از آسیب دیدن زیردریایی هسته ای 1.1 میلیارد پوندی این کشور براثر برخورد با یک کشتی تجاری در دریای مدیترانه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
پس از این دیدار دو طرف با حضور در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
احسان حاج صفی که در لیگ پانزدهم و در ابتدای بازی ها از تیم سپاهان جدا شد و به فوتبال دسته دوم آلمان رفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
در واقع آموزش باید متناسب با سن و سال افراد درنظر گرفته شود. دقیق، جدی، مفید و جذاب باشد تا نتیجه خوبی به دست آید. به اهمیت موضوع واقف باشند چرا که فرصت های از دست رفته دیگر باز نمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
حسین یکتا پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس سراسری عفاف و حجاب که در محل پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه علیه نظام بانکی فضاسازی منفی ایجاد شود درست نیست زیرا بانک ها از مظلوم ترین بخش ها هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا سه عضو ارشد گروه تروریستی القاعده را هدف تحریم قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت می گوید: در زمان ورود بنده به این شرکت بدهی های مخابرات بالغ بر 430 میلیارد تومان بود که تاکنون بخشی از این بدهی ها پرداخت شده و این رقم به 300 میلیارد تومان رسیده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۶    
آمریکایی ها مدعی هستند به تعهدات خود عمل کرده و تحریم ها را برداشته اند. بله! راست می گویند اما به قول آقای عراقچی تنها روی کاغذ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
گروهان های صلح وابسته به جریان صدر اعلام کرد، نیروهای آمریکایی در صورت ورود به خاک عراق هدف قرار خواهند گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
آرژانتین از دو دولت سنگاپور و مالزی خواست تا وزیر خارجه سابق ایران را به اتهام واهی دست داشتن در حادثه انفجار مرکز آمیا به این کشور تحویل دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
بابک زنجانی هنوز بدهی خود به وزارت نفت را پرداخت نکرده و از دادگاه بدوی حکم اعدام دریافت کرده در انتظار رأی دیوان عالی کشور است. پرونده فساد نفتی برای تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
گروه تروریستی تکفیری داعش در ادامه روند فشار بر ساکنان مناطق تحت کنترل خود و به منظور قطع ارتباط ساکنان شهر موصل با دنیای خارج ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
رژیم آل خلیفه در استراتژی جدید خود در تلاش است تا با منحرف ساختن مسیر مسالمت آمیز انقلاب مردم بحرین، آنها را به خشونت گرایی وادارد تا بدین سان بهانه کافی برای سرکوب گسترده آنها داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
روزنامه آمریکایی گزارش داده که تروریست های جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه درصدد طراحی و برنامه ریزی برای حملات تروریستی در اروپا و آمریکا هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
خانم هناء إدوارد فعال حقوقی عراق، چند روز پیش در جریان تظاهرات جریان صدر، در میدان تحریر بغداد با سید مقتدی الصدر دیدار و گفتگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور مکزیک در رابطه با خرید خانه مجلل خود از مردم کشورش عذرخواهی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه مصر به اظهارات رجب طیب اردوغان درباره مصر و رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
وزارت دفاع ترکیه از تعلیق فعالیت 262 قاضی نظامی و دادستان خبر داد. این اقدام در پی آغاز تحقیقات از قضات و دادستان های نظامی صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
ارزش دلار امریکا برخلاف روند صعودی روز گذشته خود با کاهش اندک در طی معاملات روزجاری به ارزش 3090 تومان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
حسینعلی حاجی دلیگانی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در خصوص نظر مجلس درباره کلیات لایحه اصلاحیه بودجه 95 بیان داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پایان دوازدهمین جلسه شورای عالی وزنه برداری که بلافاصله بعد از تمرین سنگین وزنه برداران اردونشین تیم ملی برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عادت مکیدن انگشت (انگشت شست) در میان کودکان شایع بوده و در اغلب اوقات به عنوان عادت طبیعی تلقی شده که نباید نگران آن بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
محسن اروجی چهارشنبه شب در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سال 95 که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ریزگردها هر ساله استان قم را مورد تاثیر خود قرار می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت ضمن ارائه توصیه هایی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در استخرها و شناگاه ها در فاصل تابستان، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و آلودگی در این مناطق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
سوریه در یک درخواست رسمی از سازمان ملل متحد خواست قتل فجیع یک کودک سوری به دست گروه تروریستی موسوم به نورالدین الزنکی را محکوم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
پرونده سرکرده باند دیوار چین که به زورگیری و سرقت از طلافروشان کیفی اقدام می کرد، پس از آخرین دفاع به دادگاه ارسال شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری عربستان سعودی با این رژیم در جنگ سی و سه روزه اذعان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بادهای 120 روزه در سیستان آغاز شده است؛ از یک ماه پیش و حالا تا چند ماه دیگر یعنی فصل برگریزان پاییز باید شاهد درهم پیچیدن گردوغبار در زمین و آسمان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نشریه خط حزب الله در چهل و دومین شماره خود به شرح پاسخ این سؤال در گزارشی با عنوان مدیون حاج قاسم ها پرداخته است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جعفر بای آسیب شناس و مشاورخانواده با اشاره به محیط کار افراد اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ضمن محکوم کردن جنایت سر بریدن نوجوان فلسطینی توسط عناصر نور الدین الزنکی درباره تداوم سکوت این نهادها هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
در ادامه روند طبیعی جلوه دادن و مفید دانستن حقوق های نجومی، وزیر نقت برای برخی مدیران نفتی حقوق 24 میلیونی در نظر گرفته است و آن را به صورت بخشنامه به شرکت های نفتی ابلاغ کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
اینکه برخی صاحبان نفوذ در پاره ای از برنامه های رسانه ملی، ذائقه ای سکولاری دارند و یا به کار گرفتن حداقلی دین در برنامه سازی ها را افتخار و اعتقاد خود می دانند، بر کسی پوشیده و عیان نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان جنگ سیاسیونی که در جبهه بودند می گفتند که "شما یک عملیات بزرگ انجام دهید و ما در ادامه با مذاکره جنگ را حل می کنیم" و امروز هم فکر می کنند با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت که در حسینیه جماران برگزار شد، در رابطه با موضوع تقابل انقلابی گری و اشرافی گری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
وزیر دفاع انگلیس از دو برابر شدن شمار نیروهای این کشور در عراق به بهانه مقابله با تروریسم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
وزارت خارجه انگلیس، هشدار سفر به ایران را برای اتباع این کشور تمدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
دادگاه تجدیدنظر حکم پیشین دادگاه برای مصادره و فروش برج متعلق به بنیاد علوی را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
راه اندازی فراکسیون اعتدال در واقع رونمایی از فراکسیون دولتی از سوی کسی است که با پیگیری چند مقام دولتی از تهران نامزد شد اما با وجود حضور در فهرست امید، به ریاست عارف رأی نداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
برخی تحلیل گران صهیونیست هشدار دادند شکست کودتا در ترکیه، به ایجاد تغییرات اساسی در نظام سیاسی این کشور منجر می شود اسرائیل انتظار داشت این تلاش به موفقیت برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
دبیر کل سازمان ملل از قدرتهای جهانی خواست اطمینان حاصل کنند که برجام برای مردم ایران منافعی ملموس ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
شماری از نمایندگان کنگره ادعا می کنند دولت آمریکا یک توافق سری هم انجام داده که به نفع ایران بوده و این مسئله را از کنگره مخفی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ما تصمیمی براینکه به صورت شخصی وارد قضیه فیش های نامتعارف حقوقی شویم را نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
عناصر داعش با انتشار ویدیوئی تهدید کردند حملات علیه فرانسه تشدید خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
هافبک دفاعی پرسپولیس که فصل گذشته 700 میلیون تومان گرفته بود حالا خواستار 900 میلیون تومان شده که شنیده می شود مورد موافقت مسئولان باشگاه نیز قرارگرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۸    
صفحه منتسب به رهبر انقلاب با گزیده ای از سخنان ایشان به دریافتی های نامشروع واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۸    
سناتور تد کروز در یک سخنرانی در گردهمایی ملی جمهوری خواهان اظهارات عجیبی درباره یکی از مناسبت های ایران بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
تابستان که از راه می رسد، تیپ های خاص و جدیدی در بین جوانان مد می شود که بیشتر به یک خودنمایی شباهت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۸    
ژورنال ارتش آمریکا نوشت: ایران ساخت انواع ادوات زرهی و پهپاد های مختلف را آغاز کرده و در رزمایش ها آن ها را به نمایش می گذارد و برتری کمیتی خود را به رخ دشمنان می کشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰    
دستیار نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین اظهارنظر ضد برجام این توافق بین ایران و گروه 1+5 را بدترین توافق تاریخ خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰    
منابع سوری از آغاز عملیات ارتش این کشور در منطقه هریره واقع در حومه دمشق خبر دادند.
  • ۱