پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۲    
شبکه های اجتماعی اخیرا به گزارشی درباره فرار شاهزاده "ناصر بن حمد آل خلیفه" پسر چهارم پادشاه بحرین و فرمانده گارد سلطنتی به مناطق تحت سلطه گروه تروریستی "داعش" از طریق مرز ترکیه واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه عربستان در حاشیه ائتلاف ضد داعش با وزیر خارجه عربستان و نیز سفیر این کشور در عراق دیدار و بر مداخله عربستان در امور داخلی کشورش اعتراض کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۷    
صدها شهروند و فعال عراقی با برگزاری تظاهرات در میدان التحریر بغداد خواستار تشکیل دولت تکنوکرات ، مبارزه با فساد و اصلاحات شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۷    
مسئول ایستگاه اتیلن غرب کشور در تنگ فنی پلدختر گفت: بستن شیر گاز خودکار خطوط از دو طرف سبب شد تا آتش سوزی خط پلی اتیلن غرب خاموش شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور مصر اعلام کرده هدف از تحرکات مصر در طول ماه های اخیر پایان دادن به رکود و بن بست در مسیر تلاش های صورت گرفته در زمینه روند سازش در مساله فلسطین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد درخواست ترکیه برای بازداشت گولن، طبق قوانین آمریکا بررسی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۷    
تیراندازی در یک مرکز تجاری در مونیخ آلمان که امروز(جمعه) روی داد ، منجر به کشته و مجروح شدند تعدادی از افراد حاضر در محل شده است.یا در مونیخ
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۸    
در بحث فیش های حقوقی مهم ترین سوالی که این روزها مطرح شده این است که آیا ساز وکار قانونی برای بازپس گیری پول هایی که به برخی مدیران پرداخت شده وجود دارد یا نه؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۲    
بعد از پیروزی هایی که در منطقه فلوجه (در استان همجوار، الانبار) به دست آمده، امیدهای مردم موصل بیشتر هم شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۲    
فاصله بین سال های 2006 تا 2016 فرصت خوبی برای حزب الله بود تا بتواند توان تسلیحاتی خود را تقویت کند، این چیزی است که صهیونیست ها از آن تحت عنوان آرامش وحشت نام می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۹    
سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مسکن که در پایان دولت دهم 45 درصد رشد داشت، مطابق آخرین آمار در دولت یازدهم، منفی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۶    
در سومین روز گردهمایی ملی جمهوریخواهان، تد کروز در اقدامی عجیب، از حمایت رسمی دانلد ترامپ خودداری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۶    
بشار اسد گفت: ما اشتباه ترکیه را تکرار نمی کنیم و درباره ماندن یا نماندن اردوغان اظهارنظر نمی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۳    
بعد از فاجعه حقوق های نجومی دولت در کنار مصیبت عظما خواندن اعطای یارانه نقدی ملت، این بار نوبت به طرح افزایش صددرصدی مناطق آزاد توسط دولت تدبیر و امید رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۰    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخت که آیا تسلیحات هسته ای که آمریکا در ترکیه دارد در مکانی امن نگهداری می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۷    
فضای مجازی ما دچار آشفتگی و شلختگی است و این در صورتی است که در کل دنیا این فضا مرتب است و مردم هر چیزی را بخواهند از مرجعش پیدا می کنند. به نظرم این زمینه نیاز به فرهنگ سازی زیادی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۷    
همکلامی با فاطمه هنرور همسر شهید مدافع حرم شهید محرم علیپور شنیدنی است. همسر شهیدی که آرزو دارد فرزندانش ادامه دهنده راه همسر شهیدش باشند و مدافع حریم اهل بیت شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۴    
بزرگ ترین باشگاه های اروپا تا این لحظه تراز مالی منفی دارند و در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند برابر توانایی مالی خود، هزینه کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۱    
پس از پیروزی های ارتش سوریه و همپیمانان آن در نبرد با تروریسم و افزایش دامنه فعالیت گروه های تروریستی و خارج شدن همه برگ برنده ها از دست ترکیه اکنون مقامات این کشور پیام ضرورت پایان بخشیدن به جنگ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مراسم چهلم استاد حمید سبزواری پنجشنبه شب با حضور برخی مسئولان استان و شهرستان، اهالی قلم و مردم سبزوار برگزار شد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۸    
تحلیل های مختلفی از کودتای ترکیه منتشر شده اما کمتر گزارشی به Real Time journalism (ژورنالیسم به هنگام) اشاره کرد که چگونه اردوغان به کمک آن توانست ابتکار عمل را از دست کودتاگران بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
در پانزدهمین روز محاصره محلات شرقی حلب تلاش های پی در پی تروریست ها برای بازگشایی اتوبان کاستلو و برقراری مجدد ارتباط با مرزهای ترکیه با شکست های سنگینی مواجه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بیانیه ای را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۲    
نیروهای مقاومت امروز جمعه موفق شدند کنترل روستای هریره واقع در منطقه وادی بردی را به دست گیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
حساب توئیتری مجتهد افشاگر عربستانی به دلایل نامعلوم بسته و به حالت تعلیق درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
رژیم بحرین در جدیدترین اقدام خود علیه معارضان اجازه نداد محمد صنقور امام جماعت مسجد امام صادق (ع) وارد این مسجد شود و مانع برگزاری نماز جمعه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه روسیه رویدادهای کنونی در خاورمیانه و شمال آفریقا را نتیجه نگرش غلط و غیرحرفه ای غرب نسبت به منطقه دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تعدادی از نوجوان رزمی کار باشگاه تکواندو جوانان عاشورایی دشتستان در قالب یک کار فرهنگی تعدادی از تابلوهای نوشته شده درباره حجاب را در ساحل دلوار نصب کردند. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهوری فرانسه ضمن تاکید بر مقابله قوی با تروریسم از اعزام نکردن نیروی زمینی از سوی این کشور به عراق و سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصاویر زیر را پلیس آمریکا از مکزیکی هایی که قصد ورود مخفیانه به خاک این کشور را داشتند را منتشر کرده است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۰    
سازمان عفو بین الملل از انحلال جمعیت الوفاق بحرین به عنوان تجاوز آشکار به آزادی بیان یاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، وزارت کشور بحرین مدعی شد که یک گروه پنج نفره که قصد انجام انفجار در داخل این کشور را داشتند بازداشت شدند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شهربانو شجاع مادر شهید صیاد شیرازی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شمس الشموش (ع) ارتش بستری شده و هم اکنون در کما به سر می برد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در نماز جمعه تهران از بنده برای سخنرانی دعوت شد، اما وقتی متوجه شدند می خواهم اسنادی را برای مسئله نفوذ ارائه کنم، فوری سخنرانی من لغو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه کشورمان به ویدئوی سر بریدن پسر بچه 12 ساله توسط تروریست های مورد حمایت غرب واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۳    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد که حدود سه هزار مهاجر و پناهجو از ابتدای امسال تاکنون در دریای مدیترانه جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۱    
این تفنگداران در پایگاه "اخملیوفکا" واقع در حومه شهر "کالنینگراد" روسیه مستقر شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید در بیانیه ای خطاب به حکام بحرین گفت: مردم مظلوم بحرین چیزی جز آزادی که حق همه انسان ها است و پیاده شدن احکام نورانی الهی نمی خواهند و اعمال و فشارهای شما ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، درباره حقوق های نجومی به رئیس جمهور نامه نوشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار داشت: مسئولین نظام از فتنه گران و از کسانی که هنوز حاضر نیستند از کلمه فتنه استفاده کنند، برای مناصب مختلف استفاده نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آلوده دامن ها هر چقدر هم اختلاف داشته باشند نهایتاً در یک جناح قرار می گیرند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۹    
خطیب نماز جمعه تهران، با انتقاد از پرداخت های غیرمتعارف و حقوق های نجومی گفت: سرمایه مسئولان اعتماد مردم است که این سرمایه الان آسیب دیده، به سرعت این اعتماد را ترمیم کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۶    
مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: دولت باید مسئله حجاب را از خود شروع کند و آن را جدی بگیرد و آن را ساده تصور نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۳    
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از جلسه روز گذشته هیئت رئیسه خبرگان را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
بر اساس گزارشهای منابع فلسطینی و رژیم صهیونیستی، هزاران شهرک نشین صهیونیست به حرم الابراهیمی در الخلیل یورش بردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
نیروهای نظام بحرین مردم این کشور را از ادای نماز جمعه در مسجد امام صادق علیه السلام در منطقه الدراز منع کردند و به دنبال اعلام این خبر مردم پای پیاده به سمت مسجد حرکت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۱    
ائمه جمعه و جماعت پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در بحرین از ادامه نماز جمعه در مسجد جامع امام صادق در الدراز علاوه بر سایر مساجد این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید گزارش هایی از دستگیری یک تبعه ایرانی-آمریکایی در خاک ایران وجود دارد که به دقت توسط این وزارتخانه بررسی خواهد شد.