پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 10 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵    
نیروهای مقاومت مردمی یمن، محل استقرار نظامیان سعودی را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی کشورهای منطقه که ادعای دوستی با ترکیه را می کردند از کودتاچیان حمایت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵    
نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه در شرق الرمادی، کنترل چندین منطقه دیگر را به دست گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
یک کارشناس مسائل بین المللی با انحرافی خواندن ادعای افراطی بودن مردم کشمیر گفت: کشمیری ها تنها خواهان حقوق اولیه خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
روابط عمومی وطن امروز طی مطلبی به ادعای روزنامه دولتی درباره پرداخت های این روزنامه بابت اجازه های ساختمان پاسخ گفت
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
نماینده پارلمان فرانسه که به شبه جزیره کریمه سفر کرده است از کشورهای اروپایی خواست الحاق این منطقه به روسیه را به رسمیت بشناسند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۹    
حدود یک هزار و 400 تن دیگر از نیروهای ارتش ترکیه اخراج شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۹    
وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۶    
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدوراحکام جداگانه ای مدیرکل حوزه معاونت حقوقی، قائم مقام معاون حقوقی و مشاورمعاونت حقوقی ریاست جمهوری منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۶    
خبرگزاری روسی با اشاره به حضور تیمی متشکل از نظامیان ایران برای شرکت در یک دوره مسابقات بین المللی در این کشور، از آمادگی نفرات اعزامی ایران در این رقابت ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۶    
رسانه ها خبر دادند افراد مسلحی که بیش از دو هفته یک پاسگاه پلیس در پایتخت ارمنستان را اشغال کرده بودند، امروز یکشنبه خود را به نیروهای دولتی تسلیم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۳    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر وحدت راهبردی، خدشه ناپذیر و دائمی ارتش و سپاه، این دو سازمان را بازوان پرتوان و مقتدر دفاعی کشور دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۳    
با توجه به شخصیت متزلزل و ضعیفی که از محمود عباس وجود دارد بدون شک جمهوری اسلامی ایران نباید در باب این موضوع وارد عمل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۸    
رییس جمهوری دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه های جنسیتی در جهت رعایت عدالت اصلاح شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۸    
خثلان در مصاحبه ای تلوزیونی گفت: اگر شوهر پول کافی به زن و فرزندانش ندهد، زن می تواند بدون اطلاع شوهرش به اندازه ای که در عرف جامعه کافی شناخته شود، برای خود و فرزندانش پول بردارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا روز یکشنبه اعلام کرد سازمان اطلاعات روسیه رایانه های کمیته ملی دموکراتها Democratic National Committee را هک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
رژیم عربستان پس از آشکار کردن رابطه با صهیونیست ها و منافقین برای "مقابله" با جمهوری اسلامی ایران، اکنون در صدد است "شاهزادۀ" فراری خاندان پهلوی را هم به اردوگاه خود وارد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۲    
علت این حجم عملیات تروریستی را می توان در مؤلفه هایی جستجو نمود که این کشور را از سایر کشورهای اروپایی متمایز می سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۲    
در اطلاعیه شماره 1 ستاد انتخابات کشور زمان و شرایط ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۹    
در چنین شرایطی لازم است در مقابل نقض برجام اقدامی صریح و تاثیرگذار صورت گیرد. اقدامی از جنس تشکیل پرونده در هیئت چند جانبه حل اختلاف و نظارت بر حسن اجرای برجام و پیگیری آن تا رسیدن به نتیجه.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۹    
شورای نگهبان لایحه اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۹    
شورای نگهبان در نامه ای به مجلس شورای اسلامی لایحه کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور در حکمی احمد دوست حسینی را به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۵    
شرکت های بیمه با یک شگرد جدید اقدام به اخاذی از مردم می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۹    
محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه نشست خبری خود درباره آزادی شیخ زکزاکی گفت: ما در این اتفاق با یک نسل کشی مواجه هستیم و اکثر خانواده ایشان هم اغلب کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۶    
باقی ماندن رکود در فضای کلی اقتصاد ایران و تعطیلی بسیاری از کارگاه های ساخت و ساز مسکن، باعث ریزش نیروی کار و بیکاری هزاران کارگر ماهر در یکی از شغل سازترین فعالیت های اقتصادی کشور شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۶    
دوست اجتماعی پدیده نوظهور و عوام فریبانه در جامعه به حساب می آید که پایه های زندگی مشترک را سست می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
یک پژوهش که اخیراً توسط پنتاگون وزارت دفاع آمریکا صورت گرفته است نشان می دهد که تا سال 2035 ایالت متحده آمریکا خود را در وضعیتی می بیند که از لحاظ اقتصادی و نظامی با چین و روسیه در حال رقابت شدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این سازمانها اکنون فهرستی از 10 فناوری برتر را معرفی کرده اند که سال 2016 یک نقطه عطف در توسعه آنهاست. نانوحسگرها و اینترنت نانو اشیا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: موضوع هدایت تحصیلی در سازمان بازرسی کل کشور با مأموریت ابلاغ شده از سوی قاضی سراج فوری بررسی می شود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷    
در حالی حقوق سال 95 کارگران حدود 812 هزار تومان است که مطابق آمار و اسناد بانک مرکزی هر روز سبدمعیشت خانوار کارگری گران تر می شود به طوری که هم اکنون دخل کارگران 1 میلیون و 400 هزار تومان از خرجشان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷    
یوسف خانی گفت: قیمت هر کیلو مرغ با کاهش قیمت 500 تومانی نسبت به اوایل هفته گذشته به 7 هزار و 900 رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷    
اداره پلیس شهر آستین روز یکشنبه در پیامی از مردم خواست از محل وقوع این تیراندازی دور شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۹    
ارشناسان زنگ خطر را درباره تشدید اوضاع در آسیای میانه به صدا درآورده اند چرا که به احتمال زیاد، داعش برای تقویت فرماندهی خود در این منطقه اقدام کرده و احتمال دارد که اکثر نیروهایش را به سمت مقرهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پذیریش ژاپنی ها برای تامین مالی هواپیما بدون تضمین دولت خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۶    
سرپرست باشگاه سپاهان از نهایی شدن قرارداد احسان حاج صفی با تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۳    
مشترکین اینترنت پرسرعت غیر حجمی مخابرات پس از پایان مدت قرارداد می توانند سرویس خود را غیرحجمی تغییر دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۳    
منابع محلی از ماهشهر خبر می دهند که در جریان تعمیرات پتروشیمی بوعلی در ماهشهر آتش سوزی رخ داده و 9 نفر مصدوم شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
مافیای 20 ساله مرغ زاهدان موضوعی است که بسیاری را به چالش کشیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۷    
یک روزنامه انگلیسی دربارۀ احتمال کمک های یک مؤسسه خیریه در این کشور به گروه های تروریستی در سوریه ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۷    
تشخیص ارادی و غیر ارادی بودن بیکاری بیمه شدگان بر عهده کمیته ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۷    
سایت خبری "میدل ایست آی" انگلیس به نقل از یک منبع نزدیک به سازمان اطلاعات ترکیه نوشت امارات به واسطه محمد دحلان، از رهبران فلسطینی در تأمین مقدمات کودتای نافرجام ترکیه سهیم بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۴    
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تک نرخی شدن ارز تأثیر مثبتی بر صادرات، واردات و استحکام اقتصادی کشور دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۴    
یک شبکه رایانه ای مورد استفاده اعضای ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در جریان یک حمله گسترده به سازمان های سیاسی وابسته به حزب دموکرات آمریکا هک شده و اطلاعات آن به سرقت رفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۱    
عضو شاخص فراکسیون اقلیت مجلس تاکید کرد: اینها( اعتدالیون) یک زمان این طرف(جناح) هستند زمان دیگر در آن طرف (جناح) و امروز به اقتضای روزگار اعتدالی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از خسارت 32 میلیارد و 200 میلیون ریالی سیل دو روز گذشته به بخش های مختلف استان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۱    
بعد از اعلام عملکرد مالی موفق سه ماهه شرکت آمازون، مدیر عامل این شرکت در عرض تنها چند ساعت با کسب 2.6 میلیارد دلار سود به سومین ثروتمند جهان تبدیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۸    
سرمربی استقلال احتمال دارد در بازی با استقلال خوزستان تصمیم بگیرد از 2 مهاجم بازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۸    
خبرهای جدید از ردّپای یکی از چهره های مشهور بخش خصوصی مرتبط با یکی از مسئولان ارشد دولتی، در پرونده "فساد بزرگ" بانکی حکایت دارد. قرار است تحقیقاتی از فعالیت وی در بخش صرافی و بانکی صورت گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۸    
یکی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از سخنان اخیر شیخ الازهر مصر، تأکید کرد: صدور فتوای مشترک توسط علمای شیعه و سنی مانع کشتار بی گناهان و اسلام ستیزی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۶    
دبیر شورای نگهبان گفت:یکی از مشکلات عمده برگزاری انتخابات خرید و فروش آراست که متاسفانه رواج زیادی پیدا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۳    
محمد حسین جعفریان
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۳    
تنش میان آنکارا و واشنگتن بر سر کودتای نافرجام در این کشور و اتهاماتی که 2 طرف به یکدیگر وارد می کنند، به شدت بالا گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به امادگی مجلس برای اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها، تأکید کرد: در این رابطه، بهترین کار این است که دولت لایحه بدهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۰    
لایحه برنامه ششم توسعه از سوی دولت به مجلس تقدیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۵    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پدر یک سرباز مسلمان را، که در عراق کشته شده است، به شدت هدف حملات لفظی خود قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۳    
حضور همیشگی فریدون در موضوعات اقتصادی، سیاسی، داخلی و خارجی بیش از همه این ادعا را تصدیق می کند که وی توانسته راه دست اندازی به بیت المال را برای خود و برخی رفقای گرمابه و گلستانش فراهم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۰    
مردسمسار پسر نوجوان را با تهدید چاقو هدف تجاوز قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۷    
دو خواهر که در فضای مجازی با چند پسر جوان لج بازی می کردند بخاطر انتشار تصاویر مبتذل دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۴    
متهمی که با سوء استفاده از شلوغی جمعیت در ایستگاه ها و اتوبوس های بی آر تی محدوده شرق تهران اقدام به جیب بری می برد با تلاش ماموران کلانتری 127 نارمک دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
3 فرشته نجات که زن جوانی را از دست متجاوزان نجات داده بودند خود شیطانی شدند و زن وحشت زده را هدف آزارواذیت قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
سی ان ان در تحلیلی از قرارداد ایران ایر با شرکت بوئینگ نوشت، با توجه به مخالفت های جمهوری خواهان با این توافق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳    
ماهواره های دانشجویی که چند سالی است آماده و در انتظار پرتاب هستند حتی پس از برجام هم پرتاب نشدند در حالیکه پیش از برجام مسئولان تحریم ها را عامل پرتاب نشدن ماهواره ها به دلیل نبود ماهواره بر اعلام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
تحرک فراکسیون مستقلین در مجلس دهم، آرایش سیاسی بهارستان را وارد فاز جدیدی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
خبرگزاری ریانووستی گزارش داد: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرده است که اظهارات ژنرال جوزف وتل رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا درباره کودتاچیان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
افزایش خرید و فروش مسکن، می تواند نوید دهنده آغاز پروسه ای باشد که بازار مسکن- این کالای استراتژیک- از رکود خارج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۵    
زمانی که تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران تشدید می شد برخی مدعی بودند که این تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست و تأثیری بر اقتصاد کشور ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، از آعاز چاپ کارت هوشمند وسایل نقلیه خبر داد و گفت: امکان جعل کارت های جدید خودرو غیر ممکن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۴    
پایگاه آمریکایی در خبری مدعی شد ایران پس از دریافت سامانه موشکی اس 300 از روسیه، استقرار این سامانه را در حومه پایتخت آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۱    
رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو که مدیریت مفتاح رهنورد را نیز بر عهده دارد شرکت متبوع خود و دیگر واردکنندگان عضو و غیر عضو این انجمن را ملزم به تبعیت از قانون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۸    
عوامل انتحاری با نفوذ به یک ایستگاه پمپاژ گاز در شمال عراق، خود را در آنجا منفجر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۸    
وبسایت پولیتیکو در مطلبی نوشت آمریکا در مقابل جنایات عربستان سعودی در یمن همچنان سکوت اختیار کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۸    
بیش از 10 هزار کارگر هندی مقیم عربستان از کمبود مواد غذایی و گرسنگی رنج می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۵    
پایگاه خبری دیلی کالر (Dailycaller) در گزارشی به حضور نیروهای ایرانی در مرز سوریه و فلسطین اشغالی و سفر اخیر سردار نقدی به این منطقه اشاره کرد و ابراز نگرانی کرد از اینکه ژنرال های ایران با دوربین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۵    
مدافع ملی پوش و سرشناس فوتبال ایران تنها یک سال در فوتبال اروپا دوام آورد و حالا در مسیر بازگشت قرار دارد جایی که دو باشگاه پرطرفدار تهرانی و اصفهانی جنگ پنهانی برای جذب این بازیکن به راه انداخته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیحاتی درباره دوشغله بودن پزشکان در بخش خصوصی و دولتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق علیه السلام:صله رحم اخلاق را خوب، دست را بخشنده، جان را پاکیزه، روزی را زیاد می کند و مرگ را به تأخیر می اندازد کافی، ج2، ص151، ح6 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق علیه السلام: مامن عمل أفضل یوم الجمعة من الصلاة علی محمّد وأهل بیته/ هیچ عملی درروز جمعه،برتر ازصلوات برمحمد وآل محمد صلی الله علیه وآله نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق (ع): من ابتلی من المؤمنین ببلاء فصبر علیه ، کان له مثل أجر الف شهید/ هر مؤمنی به بلائی گرفتار شود و صبر کند ، اجر هزار شهید برای اوست . ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
استاد خلبان رضوان قره داغی از پیشکسوتان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به یاران شهیدش پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۹    
دفع حمله مزدوران سعودی به الجوف، موشک باران تروریست ها در باب المندب، ادامه حملات هوایی عربستان به مناطق مختلف یمن و هشدار فائو درباره بحران غذایی در یمن از جمله مهم ترین اخبار و تحولات اخیر این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۹    
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مصوبه جدید شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش 5 میلیون تومانی وام ساخت مسکن روستایی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۶    
رئیس ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر با بیان اینکه رسیدگی به مفاسد باید در ستاد امر به معروف طبقه بندی و اولویت بندی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
آنچه مورد انتظار است مقابله جدی با گرایش مدیران و مسئولان به زندگی اشرافی است و در این میان، شمارش مبالغی که به ناحق گرفته و یا هزینه شده است در مرحله بعدی اهمیت قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۱    
سخنرانی نصرالله کوبنده است، حتی برای خبرنگاران اسراییلیِ عرب زبان که هیچ کدام از حضورهای تلویزیونی او را از دست نمی دهند، به خاطر متانت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۸    
سنگ بنای مدیریت اشرافی و فیش های حقوقی نجومی در دولت سازندگی گذاشته شد و این اتفاق در دولت روحانی نیز تکرار شد، شاید علت تکرار این وضعیت در دولت یازدهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۸    
هر چقدر هم اصلاح طلبان کوشش کنند تا موضوع فیش های نجومی را عادی جلوه دهند اما نفس اخذ حقوق های میلیونی با وام های عجیب و غریب و تسهیلات مختلف غیر قابل توجیه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۹    
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 500 نفر از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان فردا با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
دادستان دیوان محاسبات از همکاری مشترک این نهاد نظارتی با سازمان اطلاعات سپاه پاسداران برای رسیدگی به تخلفات اداری و اقتصادی خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
گروه تروریستی جبهة النصره پس از 2 سال مقاومت در برابر فشارهای حامیانش، بالاخره نام خود را تغییر داد تا بدین ترتیب کشورهای عربی حوزه حلیج فارس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۰    
ایران در منطقه تهدید برای خشکسالی قرار دارد و کشور قدم به قدم به خشکسالی و بی آبی نزدیک می شود.این را نه تنها آمارهای داخلی بلکه آمارهای بین المللی نیز تایید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
کم توجهی بخش دولتی برای خرید محصولات دانش بنیان داخلی و اقبال آنها به سمت خرید کالای خارجی به یکی از دغدغه های مهم فناوران جوان استان فارس برای تحقق اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
استفان لندمن تحلیلگر برجسته آمریکایی ضمن تاکید بر اینکه پس از اجرای برجام هم امکان مبادله دلاری برای ایران فراهم نیست، استقلال طلبی را ریشه اصلی مشکل آمریکا با ایران می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۸    
طلاق توافقی که این روزها درباره آن زیاد می شنویم از چه زمانی در ایران به صورت رسمی و قانونی شکل گرفت؟ ظهور طلاق توافقی با تصویب قانون حمایت خانواده همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۵    
سفیر ترکیه در ایران گفت: آقای روحانی در تماس با آقای اردوغان اعلام کرد که در ماجرای کودتا تا صبح بیدار بوده و ماجرا را پیگیری کرده است؛ اگر از من بپرسید آیا دولتمرد دیگری در دنیا چنین کاری کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۱    
دو بازیکن ایرانیِ روستوف روسیه در ترکیب این تیم مقابل اورنبورگ به میدان رفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰    
ستاد برجام در سالگرد یکسالگی توافق نهایی به جای عذرخواهی از بابت بی دستاوردی های آن، گویا قصد دارد راهکار دیگری مثل اجباری شدن لمس دستاوردهای توافق نهایی را بیازماید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۷    
معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات گفت برای ائتلاف با روحانی گفت وگو می کنیم و شرط داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای کار کشور گفت: هر ساله وعده هایی از سوی این دولت و یا دولت های پیشین به کارگران داده می شود، اما تاکنون هیچ یک از آن ها به مرحله اجرایی شدن نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۱    
علاوه بر پیشنهاد جدیدی که از لالیگای اسپانیا به دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان رسیده، یک تیم اسپانیایی دیگر هم برای سومین سال پیاپی خواهان به خدمت گرفتن او شده است.
  • ۱