سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۹:۰۶Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 26 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران گفت که ایران و مصر می توانند با همکاری های مشترک منطقه ای در کمک به کاهش تنش ها در منطقه موثر باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۷    
بی نتیجه ماندن مذاکرات صلح یمن در کویت سبب تشدید حملات عربستان به مردم یمن شد در عوض یمنی ها دو پاسخ هوشمندانه شامل پیشروی در عمق خاک عربستان و همزمان تشکیل شورای عالی سیاسی برای اداره کشور به آنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۴    
سناتور روس در واکنش به استفاده روسیه از پایگاه هوایی ایران برای اجرای حملات هوایی علیه مواضع داعش در سوریه گفت که ائتلاف ضدتروریستی روسیه، سوریه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۱    
سفارت انگلیس با گذاشتن پیش شرط عدم حضور شخصیت های تحریم شده ایرانی در این همایش می خواهد بداند دولتمردان کشورمان تا چه حد حاضرند تسلیم شرایط انگلستان شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: همکاری بین ایران، روسیه، سوریه و جبهه مقاومت علیه جریان تروریستی تکفیری در سوریه از مدتی قبل آغاز شده و در مسیر فزاینده ای در حال انجام و اجراست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۹    
یک مقام آگاه در وزارت خارجه بازداشت 2 دیپلمات اروپایی در یکی از استانهای غرب کشور را تکذیب کرد ولی در عین حال معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد رایزن فرانسه و نماینده سفارت انگلیس در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۶    
نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل، از حذف نهایی نام این کشور از گزارش این سازمان درباره جنایات سعودی ها در یمن، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۶    
وزیر امور خارجه گفت: در اجرای برجام از سوی آمریکا ضعف هایی وجود دارد که با فشار از سوی ما و شرکای اروپایی انتظار داریم آمریکا فعال تر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۳    
وزیر اطلاعات اعلام کرد: یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه ای این گروه در غرب کشور شناسایی و منهدم شد که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۴    
پاکسازی طبیعت یکی از حرکت های دسته جمعی برای نجات جان طبیعت از زباله های انسانی است. جمعی از طلبه های مشهدی هم در اقدامی شروع به این کار کرده اند که بازتاب رسانه ای مثبتی هم داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۴    
آن ها که در سال های درد و فراق، دور از دیار به سر می بردند، کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین به همراه دارند که هر کدام از آن ها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۵    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در بازی های المپیک 2016 برزیل، با شکست مقابل حریف گرجستانی از حضور در نیمه نهایی بازماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز جزییات لایحه برنامه ششم توسعه به تصویب کمیسیون رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۲    
متهم پرونده از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی اقدام به نشر فراخوان های مراسمات خود نموده و با دریافت تیکت صد هزار تومانی از نفرات شرکت کننده بصورت شبکه ای اقدام به برگزاری این جشن نموده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۳    
حال باید منتظر ماند و دید که ابزار مهم کشور برای جلوگیری از قاچاق بنزین فدای لابی دولتی ها با برخی از نمایندگان مجلس می شود یا اینکه مجلس دهم به وظیفه تاریخی خود یعنی تصمیم گیری با توجه به منافع ملی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۴    
دولت انگلیس اعلام کرد در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازداشت یک متهم دوتابعیتی است که به ارتباط با سرویسهای اطلاعاتی بریتانیا متهم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۸    
در پی تشدید تجاوزات صهیونیست ها علیه قدس اشغالی و مسجد الاقصی، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود معادلات جدیدی را دوران عبور از حالت دفاعی حزب الله ترسیم کرده که پیامدهای آن نقشه سیاسی منطقه و جهان را تغییر خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۲    
فعال بازار مسکن گفت: کاهش نرخ سود بانکی بلای جان مستأجرها شده است. وقتی آپارتمان نوساز در بازار کم شود، قاعدتاً قیمت ها افزایش می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۱    
حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان به عنوان رئیس و محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ و محمدرضا تابش نماینده اردکان به عنوان نواب اول و دوم کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۲    
رضا جعفری که زمانی مشاور رییس کل و همچنین مدتی مدیرعامل صندوق خسارت های بدنی بوده، در حالی که ارتباط کاری اش به طور مستقیم با بیمه مرکزی قطع شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس فراکسیون امید گفت: نمی توان چهار سال گذران امور کرد و بعد دوباره از مردم رأی خواست. ما یک تعهدی نسبت به رأی مردم داریم و باید با کمک حامیان تفکر اصلاح طلبی پاسخگوی رأی مردم باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۶    
معاون وزیر نفت شرط فروش نفت ایران به دلالان و واسطه ها را پرداخت پیش پرداخت عنوان کرد و با انتقاد شدید از سیاست عربستان سعودی در بازار نفت، گفت: یک رقابت خصمانه شکل داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۶    
آخرین آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد بدهی دولت به این نهاد- بانک مرکزی - به 18 هزار و 240 میلیارد تومان کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه حقوق های پرداختی نجومی و غیرمتعارف به برخی از مدیران یقینا بر خلاف عرف و اخلاق و شرع است گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کارت سوخت نباید حذف شود اما تک نرخی شدن بنزین مانع فساد و تخلفات در این عرصه می شود و منابع حاصل از آن می تواند در بخشهای تولیدی مصرف شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۹    
می گوید: روزهای اولی که برخی ها دانسته یا ندانسته مدافعان حرم را به مبارزه برای دریافت پول متهم می کردند از شنیدنش ناراحت می شدم اما حالا پس از چند سال حضور در خط مقدم مبارزه با اسلام آمریکایی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۹    
دختر شهید رکن آبادی با بیان اینکه نحوه شهادت پدرش در فاجعه منا شک برانگیز است، گفت: تنها پیکری که بعد از کالبد شکافی اعضای بدن همچون قلب، کلیه ها، ریه و مغزش خارج شده، پیکر شهید رکن آبادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۹    
یک شنبه هفته جاری رییس جمهوری در سفر خود به یاسوج، از رشد 4.4درصدی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. مرکز آمار ایران نیز در تایید سخنان رییس دولت تدبیر و امید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۶    
طلاب انقلابی اصفهان در واکنش به سخنان وزیر ارشاد تاکید کردند: آقای جنتی به وظایف محوله خود بپردازید که حوزه های مقدس علمیه، برای خود صاحب دارد و وظیفه خود را خوب می شناسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۶    
باوجود اجرای برجام و امضای دو قرارداد سنگین خرید هواپیما با دو شرکت سازنده، همچنان ایرلاین های داخلی در تامین قطعات با مشکل روبرو هستند و به گفته آنها ، خرید قطعه سخت تر هم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۳    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت نام قطعی متقاضیان سفر عتبات عالیات در ایام عرفه گفت: برای این دوره از سفرها افزایش صد در صدی را در نظر گرفته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۳    
یک پژوهشگر و مورخ ایرانی از عدم توجه به نقش چرچیل در کودتای 28 مرداد در کشورمان انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۳    
حسن روحانی در سفر به یاسوج از رشد اقتصادی 4٫4 درصدی در پسابرجام خبر داد. رشد 3درصدی سال 93 نیز با سال پایه 1383 اعلام شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام حسین علیه السلام فرمودند:کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود . بحارالانوار،ج78،ص120 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
نیروهای ویژه یمنی پایگاه هوایی عربستان در منطقه خمیس مشیط را هدف حمله موشکی قرار دادند؛ در عین حال عربستان در واکنش به هلاکت 45 تن از تروریست ها در منطقه نهم نقاطی از آن مناطق را با بمب های قوی هدف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه از مرز 90 میلیارد تومان می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تصویب نقشه پهنه های گسلی شهر تهران(مناطق 22گانه) در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۱    
ماموران انتظامی کلانتری 107 فلسطین، 2 سارق را هنگام سرقت از یک خودرو شناسایی و بازداشت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مدیریت فراکسیون امید نتوانسته نظر اعضای این فراکسیون و حتی اصلاح طلبانی که برای رأی آوردن لیست امید تلاش کردند را جلب کند و البته اکنون هم با انشقاق در این فراکسیون روبرو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: به دلیل حمایت های سازمان، طلاق در میان زوج های تحت پوشش، کمتر از یک درصد است اما متأسفانه 40 درصد افرادی که در جامعه طلاق می گیرند به نوعی برای ادامه زندگی شان به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۶    
تبادل الکترونیکی اطلاعات میان انبارهای سازمان بنادر و گمرک با هدف مبارزه با قاچاق کالا آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۶    
چیت چیان با اشاره به پیک بار در تابستان گفت: برای مدیریت پیک مصرف در سراسر کشور اقدامات گسترده ای صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۲    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آتش سوزی یکی از اتاقهای هتل مضیف الحسن به عنوان محل اقامت زائران ایرانی در شهر نجف اشرف گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۲    
طی روزهای گذشته مسئولان تعزیرات حکومتی اعلام کردند که تعداد 13 خودروی بنز و پورشه قاچاق روز چهارشنبه هفته جاری در شیراز امحا می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۲    
به ادعای راشاتودی، بمب افکن های روسیه با برخاستن از پایگاه همدان ایران، اهدافی را در سوریه بمباران کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۹    
دورهمی به مناسبت عید قربان در قالب یک ویژه برنامه روی آنتن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۹    
یک مقام آگاه از ابهام عدم وصول درآمدهای نفتی دو ماهه نخست امسال گره گشایی کرد و گفت: ماه های پایانی سال گذشته مقرر شد معادل حدود 10 میلیارد دلار از نفتِ فروخته شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۹    
قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی گفت: انجام هر گونه تبلیغات زود هنگام پیرامون انتخابات ریاست جمهوری جرم محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۹    
در حالی که وزارت ارتباطات اعلام کرد مجری انگلیسی همایش ایران کانکت 2016 شرط عجیب عدم امکان حضور افراد ایرانی تحریم شده را حذف کرده اما طبق اطلاعات سایت برگزار کننده همایش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات همایش ایران کانکت را لغو کند آیا دوران قاجار و پهلوی بازگشته است که سفارت انگلیس در ایران برای ما تعیین تکلیف می کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
آیین نکوداشت مقام ایثار و ایثارگر در سالروز بازگشت آزادگان به کشور آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه بسیاری از موارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش از نظر واقعیت داشتن مورد تأیید بنده است گفت: موضوع استیضاح فانی در شرایط کنونی ، باید در این کمیسیون بررسی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
عفو بین الملل حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به بیمارستان پزشکان بدون مرز در یمن را به شدت محکوم و تاکید کرد که این اقدام می تواند "جنایت جنگی" به حساب آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان خوب عمل نکرده است، گفت: تجارت بخش سلامت در دنیا 2 برابر نفت و گاز است در حالی که این تجارت در ایران تقریباً هیچ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
وزارت ارتباطات در واکنش به انتقاد و اعتراض برخی نمایندگان مجلس و شخصیت ها در ارتباط با ممانعت از حضور مسئولان ایرانی حاضر در لیست تحریم های اروپایی در همایش ایران کانکت 2016 بیانیه صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر منتشر شده آیت الله منتظری را از سر دلسوزی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه روشن نیست نگرانی ایشان به جا بوده یا نه خواستار ارائه توضیحاتی از سوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
خبر ارائه مسترکارت از سوی شرکت پست طی روزهای گذشته حاشیه های متعددی به دنبال داشته و در تازه ترین اظهارات، سخنگوی این شرکت آمریکایی فعالیت در ایران را تکذیب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
اعضای یک گروه هکری موسوم به The Shadow Brokers مدعی شدند با نفوذ به یک گروه مرتبط با آژانس امنیت ملی آمریکا ابزار جاسوسی و هک آن را سرقت کرده و در فضای مجازی به فروش می رسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۷    
سازمان بازرسی کل کشور که پیشتر به مدل جدید قراردادهای نفتی 13 ایراد گرفته بود، بررسی دوباره متن جدید این قراردادها را که 13 مرداد ماه در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید، آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
با انتشار عکسی از یک شمشیر، تأکید کرد که عناصر داعش با استفاده از این شمشیر، اهالی "جزیره الخالدیه" را گردن می زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
هشت روز از تجمع دانش آموختگان صنعت نفت در مقابل خانه ملت می گذرد و به گفته آنان همچنان وزیر نفت پاسخگوی مطالبه آنان نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۴    
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۴    
دروازه بان نفت تهران گفت: پس از صحبت هایی که باشگاه انجام دادم،تصمیم گرفتم به اردبیل نروم و در تهران ماندم تا رضایت نامه ام را بگیرم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۴    
سردار مهری رئیس پلیس فرودگاه های کشور از افزایش 11 درصدی میزان مواد مخدر مکشوفه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
عضو هیأت علمی دانشکده داروسازان دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه درد یکی از شایع ترین مراجعه افراد به داروخانه ها است، گفت: این موضوع در پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران بررسی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۲    
وزارت ارتباطات با صدور اطلاعیه ای درباره نمایشگاه ایران کانکت 2016 توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد که شرکت انگلیسی برگزار کننده این همایش شرط مجاز نبودن افراد حقیقی و حقوقی که در لیست اتحادیه اروپا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
بازار مسکن درد بی درمان اقتصاد ایران شده است، دردی سرطان گونه که شیمی درمانی تسهیلات رنگارنگ خرید و ساخت مسکن نیز به درمان قطعی آن نمی انجامند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین ما در وزارت خارجه بارها طی اظهار نظرهای متعدد تأکید کردند که برجام یک تعهد روشن و صریح است و هیچ گونه موارد پنهانی در پس آن وجودندارد که مردم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
یک زن در منطقه فلوریدای مرکزی آمریکا به قاچاق قطعات هواپیما به ایران متهم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸    
وزیر بهداشت با اشاره به نگاه اقتصادی وزرای صنعت، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه به کالاهای آسیب رسان مثل شکر و نمک و مشکلات وزارت بهداشت در کنترل مصرف این کالاها گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۰    
ملک سلمان پادشاه خوش گذران عربستان به محض بازگشت از تعطیلات تابستانی در طنجه مراکش به جده، دستور داد به تمامی جنایتکاران جنگی که در تجاوز به یمن مشارکت فعال داشته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۹    
حدادعادل به روزنامه اعتماد گفت:در اصفهان در یک برنامه زنده تلویزیونی از من پرسیدند که حاضرید بگویید چقدر حقوق می گیرید؟من هم گفتم بله. سوال کردند و من جواب روشنی دادم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۴    
یک روزنامه مشهور آمریکایی از فساد مالی پل مانافورت رئیس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا و دریافت 12.7 میلیون دلار به صورت غیرقانونی از رئیس جمهور سابق اوکراین خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۴    
جیل استاین در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 توانست نزدیک به 500 هزار رأی بدست آورد. وی در انتخابات سال جاری نیز با شعار در دستانمان است وارد کارزار تبلیغاتی شده.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۱    
منابع روسی از درخواست مسکو از ایران و عراق برای استفاده از حریم هوایی این دو کشور جهت شلیک موشک های بال دار کالیبر، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۱    
وزیر اطلاع رسانی گروه تروریستی داعش در عملیات نیروهای پیشمرگ کرد در شرق موصل به هلاکت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۳    
میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاهپوست به دست پلیس، برای دومین شب پیاپی تنش آلود بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس اسبق سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی می گوید اسرائیل، از جانب داعش نگرانی ندارد اما حزب الله قوی تر از چند کشور عضو ناتو است و بودن حزب الله و اسد، ایران را قدرتمند می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۰    
انفجارهایی شدید در پادگان مزدوران سعودی در شرق استان مأرب یمن، در پی شلیک موشک نیروهای این کشور به وقوع پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰    
با وجود اعلام رشد 8.8 درصدی بخش صنعت توسط دولت، مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر ناکافی بودن قدرت جذب بیکاران در مشاغل صنعتی برآورد کرده تعداد کارجویان تا 5 سال آینده 2.5 درصد افزایش می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته تیمش را به پیروزی برساند برای برون رفت از این شرایط باید به دو نکته توجه کند تا کارش به شوک باشگاه نکشد!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰    
پای نفت این بار به آمار رشد اقتصادی باز شد.فعالان اقتصادی می گویند که نیمی از رشد محقق شده 4.4درصدی مدیون نفت بوده و البته تا همین جا تحقق آن هم،چیزی شبیه معجزه است تا واقعیت ملموس اقتصادی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰    
نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا گفت در صورت رئیس جمهور شدن با ناتو برای شکست داعش همکاری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۸    
پس از آنکه یک جودوکار مصری حاضر به دست دادن با حریف اسرائیلی خود نشد، مسئولان ورزشی مصر در برزیل، وی را سریعا به مصر بازگرداندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۴    
تیم سردبیری نیویورک تایمز توضیح می دهد که ایران هنوز هم به بهانه هایی مانند برنامه موشک های بالستیک و حقوق بشر تحت تحریم های یک جانبه آمریکا قرار دارد و همین ممکن است موجب شود تا توافق هسته ای نتواند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۸    
اینکه یک عده ای واقعا نگران بودند که در برجام سر ملت ایران کلاه برود نگرانی بجایی بود. در این قضیه دلواپس تر از همه دلواپسان خود آقای روحانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۵    
این سند فوق محرمانه مربوط به روزنامه داخلی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) موسوم به SIDtoday از همکاری میان این آژانس و مرکز ملی جاسوسی پزشکی که در آن مقطع مرکز جاسوسی پزشکی نیروهای مسلح نامیده می شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۵    
رکود شدید ساخت وساز مسکن در سه سال اخیر، صنایع وابسته به مسکن را نیز دچار رکود وخیمی کرده که صنعت کاشی و سرامیک از جمله آنها است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری یک متهم ایرانی دو تابعیتی مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس در هفته گذشته در تهران خبر داد و افزود: متهم در حوزه اقتصادی مرتبط با ایران فعالیت می کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۲    
سکوت تأسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قراردادن مدارس و بیمارستان ها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضدبشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۲    
رزمنده پیشمرگ مسلمان کُرد گفت: با 60نفر از جوانان کردستان سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد را تشکیل دادیم و من نیز از بنیانگذاران این سازمان بودم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۷    
وزیر بهداشت با رد هرگونه تغییرات مدیریتی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به شایعه تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پایان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۴    
مدیر مرکز مطالعات و رسانه های خاور جدید سوریه تاکید کرد: ایستادگی سوریه و متحدان روس و ایرانی در برابر گروههای تکفیری و تروریستی تنها راهی است که موجب خواهد شد ترکیه متوجه شود چشم اندازی برای امید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۴    
در بحث فروش کالای قاچاق، ناخواسته اولویتی وجود داشت که واردکنندگان یا همان قاچاقچی ها در اولویت بودند؛یعنی عرف شده بود فرد، قاچاق می کرد، جریمه می شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۴    
پوشاک نامتعارف، به عنوان مهمان ناخوانده بر هویت بخشی فرهنگ ایرانی و اسلامی برخورد جدی از سوی دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۱    
کارگردان "بازگشت گمورا" با اشاره به نگرانی از آثار انقلاب جنسی آمریکا در ایران گفت: متأسفانه به نظر می رسد که جامعه ما پیرامون تحول جنسی ضعیف عمل کرده و مسئولان کشوری و نخبگان فرهنگی باید در این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۱    
عضو هیئت علمی بخش اقتصاد دانشگاه شیراز معتقد است که بهترین حمایت دولت از تولیدکننده داخلی حذف یارانه ارزی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۸    
وزیر نفت گفت: شرکت های خارجی که در هر قرارداد نفتی موفق به گرفتن کار می شوند، خودشان شرکتی را به عنوان شریک ایرانی به وزارت نفت معرفی می کنند و ما صلاحیت آن شرکت را بررسی می کنیم و در صورت صاحب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۱:۲۷    
تیم فوتسال یالثارات الحسین قم با برتری 6بر یک مقابل تیم محبین اهل بیت( ع) به جمع 16تیم نهایی المپیاد ورزشی مساجد و محلات قم راه یافت.
  • ۱