شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 27 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۶    
منافقین روسیاه در روزهای پایان جنگ به اعضای خود در زندان ها پیام دادند ما به زودی به ایران حمله می کنیم، همزمان با حمله ما، شما هم در زندان ها دست به شورش بزنید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۳    
اهالی مساجد در سراسر کشور وظایف و ماموریت های خود برای رسیدن به مسجد تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر انقلاب را در گزارش این هفته خط حزب الله مطالعه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۰    
یادواره شهدای باغ فیض، 5شهید گمنام دفاع مقدس و نکوداشت فرج الله سلحشور رزمنده جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه مخالفان صاحب تریبون و رسانه دولت روحانی را نمونه روشن از کارشکنی و بهانه گیری دانست و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به نبرد علیه تروریسم تکفیری گفت: این نبرد استمرار نبرد جولای 2006 است و در این نبرد نیز پیروزی با مقاومت خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی ارتش آمریکا گفت ایران در مبارزه با داعش، از سنیّ ها همانند شیعیان حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۱    
رییس جمهوری روابط ایران و نروژ را دوستانه و قدیمی دانست و با تأکید بر ارتقاء سطح روابط و همکاری های دو کشور، گفت: هیچ مانعی برای توسعه همکاری ها و روابط تهران – اسلو وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۸    
فرمانده هوانیروز ارتش انهدام گروهک تروریستی طی روز گذشته در کرمانشاه را یک موفقیت برای دستگاه امنیتی کشور و حاصل تلاش شبانه روزی، اخلاص، ایمان و سیستم قوی اطلاعاتی کشور دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۸    
وزنه بردار فوق سنگین المپیکی ایران گفت: خوشحالم که مردم مرا درک می کنند، اما ناراحتم که نتوانستم موفق باشم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در عملیات جدید در جنوب غرب حلب تلاش می کنند در گام نخست دانشکده فنی هوایی را پاکسازی کنند و در ادامه به سوی دانشکده های توپخانه و تسلیح حرکت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
رئیس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ماه های گذشته قرارهایی با روسیه و دوستان دیگرمان گذاشته ایم که در مقابل تهاجمات بایستیم که از آن جمله همکاری های دفاعی است که مشاهده کردید و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۴    
رئیس مجلس گفت: آمریکا بدعهدی کرده و اکنون ملت ایران در انتظار عمل طرف های غربی به تعهدات خود و کسب نتایج ملموس از برجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۵    
منابع خبری وابسته به معارضان سوری و گروه های مسلح اعلام کردند که در حملات هوایی، تونل تروریست ها در شهرک خان طومان در جنوب حلب تخریب شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی لغو کلیه تحریم ها را در عمل ضرورتی غیرقابل اجتناب برای ادامه مسیر اجرای برجام خواند و تاکید کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۰    
برنامه این هفته ثریا همزمان با رکود اقتصادی حاکم بر تولید و صنعت کشور به بررسی عملکرد و وظایف حساس بانک ها می پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۷    
معاون سیاسی وزارت کشور از آمادگی این وزارتخانه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری96 به صورت الکترونیکی در یک سوم حوزه ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۱    
در خیابان های شهر موج می زنند، نقاط ترافیکی را بسیار خوب شناسایی می کنند، وقتی در صف ترافیک ایستاده ای به سمتت می آیند و تا یک پولی نگیرند ول کن نیستند؛ اینها افراد خارق العاده ای نیستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۸    
دونالد ترامپ از قتل یک جوان سیاه پوست توسط پلیس شهر میلواکی حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵    
صفحه توئیتر مرکز اسناد انقلاب اسلامی از قول روح الله حسینیان نوشت: امام(ره) فرمودند "آقای منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت کند فاسد تربیت می کند."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت گفت: حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است، اما حضور ایران و روسیه براساس درخواست دولت سوریه قانونی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۶    
منبعی امنیتی در عملیات نینوا روز چهارشنبه از کشته شدن مسئول امنیتی "داعش" و تعدادی از معاونانش در حمله هوایی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای:این عزیزان(ازادگان)گوهرهای بازیافته ازذخیره ایمان هستند،دوران پررنج اسارت آزادگان مارابه الماسهایی درخشان تبدیل کرده. 1391/05/25 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۰    
هم اکنون آب معدنی در بازار چند نرخی شده و قیمت برای بطری های نیم لیتری از 500 تا 600 تومان و برای بطری های 1.5 لیتری از 850 تا 1000 تومان در نوسان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس،با تاکید براینکه معوقات بانکی اقتصاد کشور را مختل و قدرت وام دهی برای احیای واحدهای تولیدی را کاهش داده است، گفت:کاهش معوقات بانکی نیاز به ورود دولت و مجلس دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۷    
نخست وزیر عراق در گفت و گو با خبرنگاران به رابطه بغداد با آنکارا و ریاض و عملیات آزادسازی موصل پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۴    
فضاحت یکی از مدیران دو تابعیتی در کمیته بانکی برجام، رسوایی دیگری به بار آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: منوچهر اربابیان عضو هیئت مدیره انجمن تصفیه کنندگان شکر در گفتگو بانسیم آنلاین در رابطه با وضعیت بازار این کالا بیان داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۴    
در جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی و در ادامه انتخاب اعضای ناظر مجلس در هیأت ها و مجامع، نمایندگان، اعضای ناظر در سه هیأت رسانه ای و سیاسی انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۱    
یگان های ارتش سوریه به عملیات نظامی خود علیه تروریست ها در حومه دمشق ادامه دادند؛ به گونه ای که مزارع شهرک زملکا شاهد چند حمله علیه تحرکات گروه مسلح موسوم به "فیلق الرحمن" به سمت شهر جوبر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رائول لوزانو در آستانه دیدار حساس تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رضا لاری پور در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده مرحوم کیارستمی اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
اطلاعات منتشر شده از سوی یک دادگاه در آمریکا نشان می دهد یک پناهجوی ایرانی که به داعش پیوسته بود، در نبرد با ارتش لبنان کشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
6 نماینده مجلس تذکر کتبی خود به رئیس جمهور را مبنی بر واگذاری وظایف اصلی خویش به معاون اول به بهانه پرداختن به مسائل انتخاباتی سال آینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۴    
فضای سال های 92 و 93 و بویژه 94 فرق می کرد با فضای این روزها؛ مدعیان اعتدال به گونه ای از تدبیری که- به خیال خودشان- برای حل وفصل مشکلات کشور در سر داشتند مطمئن بودند و با یقین از آن سخن می گفتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۴    
برخی از سیاسیون عمدتاً اصلاح طلب با تصور اینکه شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری ، حیاط خلوتی برای بچه ها و نزدیکان این افراد است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۱    
در حالیکه خودروسازان به تولید خودروهای قدیمی ادامه می دهند، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو و سایپا خواست برنامه خود برای از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و بعضا بی کیفیت را ارائه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۸    
نیویورک پست اعلام کرد دولت اوباما پس از 400میلیون دلاری که به ایران پرداخت کرده، 1.3میلیارد دلار دیگر نیز به عنوان قسط دوم بدهی مربوط به معامله قدیمی تسلیحات به تهران منتقل کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۸    
در تهران به دلیل وجود دانشگاه های بزرگ و مهم که شانه به شانه دانشگاه های مهم جهان پیش می روند، باید صنایع نوین و هایتک مستقر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۸    
وزیر نفت گفت: در جلسه با لاریجانی مقرر شده اصلاحاتی بر روی الگوی قراردادهای جدید نفتی انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲    
زن می تواند خانه را به صورت بهشت برین درآورد و هم می تواند به صورت جهنمی سوزان تبدیلش سازد. می تواند شوهرش را به اوج ترقی برساند و هم می تواند به خاک سیاهش بنشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری ریانووستی گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه در حال تدارک عملیات علیه تروریست ها در دانشکده نظامی حلب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۵    
روزنامه رکورد پرتغال از جدایی علیرضا حقیقی از تیم ماریتیمو خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به اردبیل جهت شرکت در جلسه استانداری اردبیل. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
طبق اعلام قبلی قرار بود امروز محموله هایی از کالاهای قاچاق در چند استان امحا شوند که به دلایلی که هنوز معلوم نیست، فقط خودروهای لوکس قاچاق از این امحا مستثنی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۴    
دختران دارای احساسات قوی و پاک هستند و به همین دلیل زودتر از پسران تحت تاثیر الفاظ و کلمات محبت آمیز قرار می گیرند و اگر نتوانند احساسات خود را در چارچوب عقل و منطق محصور سازند ممکن است در انتخاب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۱    
سیداحسان قاضی زاده هاشمی با کسب 121 رأی و غلامرضا کاتب با کسب 104 رأی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: به دلیل کاهش دوباره نرخ تورم، احتمالا تا یکماه آینده شورای پول و اعتبار درباره کاهش دوباره نرخ سود تسهیلات بانکی تصمیم گیری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۸    
معاون گردشگری کشور گفت: بخش خصوصی گردشگری ایران از نیمه مارس (5 ماه پیش) تاکنون به دلیل فسخ قراردادهای متعدد تورهای مسافرتی متحمل خسارتی حدود 7 تا 8 میلیون یورو (تقریباً 30 میلیارد تومان) شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۳    
نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلا هیچگونه بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست بلکه فقط موضوع حفظ کارت سوخت و بنزین 2 نرخی در مجلس مطرح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۳    
نیروهای امنیتی عراقی در راستای آماده سازی آغاز عملیات آزادسازی موصل، به نزدیکی شهر القیاره رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا گفت: طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایبی است که مدت غیبت آنها به بیش از هشت سال رسیده است که با توجه به مدرک تحصیلی با پرداخت جریمه می توانند کارت پایان خدمت دریافت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۸    
رئیس مجلس با تأکید بر اینکه هیچ پایگاه نظامی به روسیه یا به هیچ کشور دیگری داده نشده است، گفت: همکاری ایران با روسیه به عنوان متحد در مسائل منطقه مانند سوریه به معنای دادن پایگاه نظامی به روسیه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۵    
قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک 2016 پس از رسیدن به مدال طلای این وزن گفت که گریه کردن ایرانیان حاضر در سالن به او انگیزه بیشتری برای رسیدن به قهرمانی داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۹    
دو نفر از اعضای جدا شده از منافقین، به دلیل اعتراض به ربودن دخترشان به دست این گروهک تروریستی، مقابل مقر سرکردۀ این گروهک در پاریس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان ملت در مصوبه ای مقرر کردند که اظهارنظر شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس تا زمان اعلام نتایج قطعی انتخابات باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۷    
یک نماینده مردم در خانه ملت طی نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: الگوی قراردادهای نفتی که خطر مخدوش کردن استقلال اقتصادی و نقض حاکمیت ملی کشور را در پی داشت مورد ایراد کارشناسان نفتی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰    
بازیگر نام آشنای سینمای ایران در واکنش به حذف بهداد سلیمی از المپیک متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۷    
وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی، اقدام عربستان در تروریست خواندن حزب الله را فرصتی ارزشمند برای ائتلاف این رژیم با اعراب سازشکار دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
طبق قوانین، هیات ژوری قادر نخواهد بود تصمیم سه داور را تغییر دهد و این تصمیم به نظر می رسد یک حق کشی واضح در سنگین وزن وزنه برداری علیه بهداد سلیمی باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۲    
دادستان های منطقه ای در غرب ترکیه کیفرخواستی را علیه فتح الله گولن صادر کرده اند که بر اساس آن وی به دو بار حبس و تحمل 1900 سال زندان محکوم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قیمت خودروهای داخلی در 27 مرداد 95 را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۲    
همسر قهرمان وزنه برداری کشورمان با کنایه اعلام کرد: سه چراغ سفید ثانیه ها چرخیدند و رقصیدند ولی ژوری چراغ ها را خاموش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خصوص انتشار فایل صوتی توسط بیت شیخ ساده لوح که اکنون از سوی رسانه های بیگانه منتشر شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۹    
مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مستمری بازنشستگان 28 و 30 مرداد به حسابشان واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۶    
بامداد امروز در رقابت های وزنه برداری فوق سنگین المپیک ریو، بهداد سلیمی از ایران توانست وزنه 245 کیلوگرمی را بالای سر ببرد اما داوران این وزنه را از او نپذیرفتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت امروز انواع کالاهای قاچاق کشف شده شامل کالاهای آرایشی، بهداشتی، خوراکی و پوشاک در تهران امحاء می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۶    
روزنامه معتبر استرالیا نوشت تغییر رای عجیب هیات داوری در مسابقه بهداد سلیمی باعث خشم همه تماشاگران در سالن مسابقات شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
اندیشکده آمریکایی استراتفور نوشت است که با توجه به فعل و انفعال های داخلی و خارجی علیه ترکیه، این کشور احساس کرده که اختلافاتش با ایران و روسیه بابت سوریه را کنار گذاشته و به فکر همکاری باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
یک وبگاه یمنی گزارش داد که هرچند یمن زیر بمباران جنگنده های عربستان است، اما مردم به زندگی عادی خود ادامه می دهند و روحیه خوبی دارند و با اعزام فرزندان خود به جبهه نبرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
انتظار می رفت در کنار موضوعات مطرح شده در نشست صمیمی هیئت های ایرانی و عراقی در رابطه با اربعین حسینی، لغو روادید بین دو کشور در اولویت قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
مقامات آمریکایی مدعی اند تعداد مبارزان شیعه مورد حمایت ایران در عراق به 100 هزار نفر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
مهران رنجبر، نام مهران مدیری این شوق را در او ایجاد کرده که جلو بیاید و بدون ترس کمدی کار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۴    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته است که مقامات امنیتی اسرائیل معتقدند که حضور هواپیماهای جنگی روسیه در ایران در آینده به ضرر تل آویو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۱    
شبکه بلومبرگ با اشاره به سالگرد برجام نوشت: رئیس جمهور ایران تحت فشار شدید است تا معیشت مردم را بهبود دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، از تصمیم جدید ارزی بانک مرکزی در راستای یکسان سازی نرخ ارز خبرداد و گفت:گشایش اعتبار با ارز آزاد از سوی بانکها آغاز شد و نرخ صرافی ملاک عمل قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۸    
رئیس دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد، نسبت به گرایش رو به افزایش اعتیاد زنان به مواد مخدر هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۸    
در ادامه روند اخراج ها در ترکیه در پی کودتای نافرجام، دستور برکناری هزاران نیروی پلیس، ارتش و کارکنان مخابرات در این کشور صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه انگلستان می گوید در حال رایزنی برای کسب اطلاعاتی در مورد فرد دو تابعیتی است که به اتهام ارتباط با سرویس اطلاعاتی لندن در ایران بازداشت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۹    
یازدهمین روز از رقابتهای المپیک برزیل در حالی با کسب تنها یک برنز برای ایران دنبال شد که در عین ناباوری امیدهای طلا در کشتی و وزنه برداری حذف شدند تا شب عجیبی برای کاروان ایران به ثبت برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۶    
اگر در روز 500 طلاق ثبت شود، طلاق توافقی بر صدر جدول نشسته و به راحتی جاری می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۶    
احمد نجفی قصد دارد برنامه ای مشابه برنامه تلویزیونی صندلی داغ را در شبکه تهران تولید کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۳    
عضو اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به واردات سالانه 5 میلیارد دلار محصولات تراریخته به کشور گفت: برای ورود این محصولات به سفره غذایی مردم نباید عجله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۳    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط مدعی شد موشک شلیک شده از یمن بسوی نجران عربستان، ساخت ایران بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
به گفته یک کارشناس نظامی روس، بمب افکن های راهبردی "تو 22 ام 3" و "سو 34" روسیه که در فرودگاه همدان مستقر شده اند، حملات روسیه به مواضع داعش در سوریه را فعالترخواهد کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۹    
امتیاز ویژه دولت به ترک ها در بزرگترین قرارداد پسابرجام؛ چرا مسئولان وزارت نیرو علاقمند به انعقاد قرارداد با "یونیت اینترنشنال" هستند؟ یافته ها نشان می دهد این شرکتِ ترک عملا نیروگاه ساز هم نیست!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۳    
سفیر اسبق ایران در اردن با بیان اینکه در قضیه حمله به سفارت عربستان، وزارت خارجه نقشی نداشت و بعد از این اتفاق ناچار بود که قضیه را جمع و جور کند، گفت: پس از این اتفاق ما در منطقه بدهکار شدیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۳    
روزنامه دیلی صباح نزدیک به دولت ترکیه، نوشته است که کلید حل بحران سوریه در توافق میان تهران، مسکو و آنکارا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۵    
اخیراً چیزی درست شده برای عملیات انتحاری بیوتروریستی. ویروس را وارد بدن فرد انتحاری می کنند؛ او به مراکز جمعیتی هدف می رود و افراد کثیری را آلوده می کند و خودش می میرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳    
مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: به رغم همه خوش بینی هایی که دکتر مصدق و دیگران به طرف آمریکایی داشتند، آنچه برای آمریکایی ها مهم بوده و هست منافع خودشان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
روحانی در سخنان خود از خوشبینی به برجام و بدبینی به آمریکا سخن گفت درحالی که تعهداتی که خوشبینی در آن وجود دارد را باید همین طرفی که به آن بدبین هستیم اجرا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۱    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی گفت: منتظری خود را به تجاهل زده بود چراکه خودش به خوبی می فهمید چرا آنهایی که به 6 یا 7 سال زندان محکوم بودند حکمشان به اعدام تبدیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۱    
پسر هاشمی رفسنجانی در سال گذشته، به سه جرم اختلاس ، ارتشا و مسائل امنیتی محکوم به 10 سال حبس محکوم می شود ولی در سال های ریاست جمهوری پدرش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۸    
اصلاح طلبان با کمک رسانه های زنجیره ای تاکتیک عبور از مشکلات دولت را کلید زده اند؛ تاکتیکی که قرار است در این فضا موضوعاتی چون فیش های نجومی و عملکرد دولت در آن فراموش شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از ابتدای امسال چنانچه واحدهای تولیدی در بخش های صنعت، گردشگری و معدن ایجاد شود تا 5 سال مالیات آنها بر اساس مالیات نرخ صفر محاسبه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۰    
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی گفت: مجلس سال گذشته با این استدلال که برنامه ششم دارای ایراداتی است با برگرداندن آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۶    
ایران با مجموع 4 مدال در رده سی ام جدول توزیع مدال بازی های المپیک 2016 ریو قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۶    
احمدرضا طهماسبی نوجوانی که در سال 62 به اسارت نیروهای دشمن درآمد و در سال 69 با 21 سال سن به عنوان جوان ترین آزاده ایرانی به شهرش بازگشت در سالروز ورود آزادگان از خاطراتش می گوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۱    
أمل طنانه، از شاعران مقاومت لبنانی با حضور در خبرگزاری تسنیم به جریان شعر مقاومت در کشورهای منطقه و فعالیت شاعران این حوزه به رغم مخالفت ها، تهدیدات و محرومیت ها پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۱    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به جای خالی 3 موضوع در لایحه برنامه ششم گفت این سه مورد شامل پوشش ریسک نرخ ارز، کاهش تعداد بانک ها و احیای شرکت ها در بخش های دانش بنیان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۱    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: نگاه ما به مناطق آزاد به عنوان سکوهایی برای صادرات و تولیدات صادرات مجدد است ولی عملاً هیچ یک از مناطق آزاد نتوانستند عمل کنند و به سکوی واردات کالا تبدیل شده و ...
  • ۱