سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 28 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۵    
تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با شکست بوسنی و جبران شکست پارالمپیک لندن موفق شد مدال طلای پارالمپیک 2016 ریو را کسب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۲    
دولتی ها حقایق برجام را در داخل کتمان و در گفتگو با رسانه های بیگانه به بهانه تاکتیک فشار رسانه ای بر غرب به واقعیات آن میپردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۶    
رکابزن فقید کاروان ایران در پارالمپیک 2016 ریو، در پیستی دچار حادثه شد و متعاقب آن جانش را از دست داد که دو ماه پیش نیز یک دوچرخه سوار المپیکی در آن دچار حادثه ای شدید شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۳    
بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سال های اولیه شکل گیری سپاه پاسداران اسلامی توقع نداشتند که در فیش حقوقی اندک و ناچیز خود چه چیزی حک شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۷    
بروز سوء مدیریت ها و برخی تخلاف مشهود در شرکت بازرگانی دولتی طی دو سال گذشته این سوال بزرگ را مطرح کرده که چرا مسئولان وزارت جهاد کشاورزی همچنان سکوت اختیار کرده و چرا دستگاه های نظارتی و قضایی به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۱    
در مورد موضوع مذاکره با آمریکا هم که از سوی آقای هاشمی دنبال می شود باید گفت که وی برخلاف گذشته معتقد است که آمریکا یک قدرت اجتناب ناپذیر در عرصه بین المللی است و بر همین اساس اعتقاد دارد که باید با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۱    
امروز احمدی نژاد باید نشان دهد آیا واقعا سینه او، در برابر تیرهای نشان رفته به سوی رهبری سپر است و یا خدای ناکرده خود تیری است در چله به سمت رهبری!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۸    
مقامات اسرائیلی تنها می توانند 45 هزار شهرک نشین را که از ترس موشک های مقاومت از مناطق شمالی فرار کرده اند را کنترل کنند، این میزان تقریباً 5 درصد از مجموع ساکنان مناطق شمالی سرزمین های اشغالی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۳    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح، با هشدار به جنگنده ها و ناوهای امریکایی دربارۀ نزدیک شدن به مرزهای هوایی و دریایی ایران، تاکید کرد: فرماندهان ما از اختیاراتی برخوردارند که در برخورد با خاطی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۴    
انفجار مهیب در محله چلسی نیویورک در آستانه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد به مجروح شدن دست کم 29 نفر و ایجاد ترس و وحشت در مردم منجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۴    
همایش خسارت محض با موضوع توقف روند امضای برجام های بعدی عصر امروز (یکشنبه) با حضور کارشناسان و جمعی از مسئولان و نیز دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۵    
ارتش سوریه در نزدیکی فرودگاه دیرالزور در شرق این کشور به سختی با تروریست ها درگیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۳    
مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای سفر در انگلیس محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۱    
تروریست های داعش صبح امروز به مواضع نیروهای پیشمرگه عراق در اطراف موصل حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۱    
سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط نوراللهی با انصاری فرق می کند و او قانوناً نمی تواند در این مقطع از تیم ما جدا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۱    
همراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۲    
یکی از بازداشت شدگان سعودی در گوانتانامو اعتراف کرده که یکی از اعضای خاندان حاکم در عربستان در عضویت او در گروه تروریستی القاعده برای انجام عملیات در آمریکا دست داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۹    
وقوع طوفان های هولناک هرمین در خلیج مکزیک و سقوط آزاد ذخیره سازی نفت در آمریکا، سقوط آزاد قیمت نفت را نه تنها متوقف کرد که منجر به افزایش چند سنتی طلای سیاه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۹    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران باز هم در میان بهترین بازیکنان فیبا آسیا چلنج قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۹    
نظام حاکم بحرین، گذرنامۀ زائرانی را که به زیارت قبور ائمه اطهار (ع) در دیگر کشورها بروند ، مصادره می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: با بررسی های انجام شده تاکنون به احتمال قوی حیوانی که عامل کشتار دام و طیور در بخش شهداد بوده، سگ های بلاصاحب هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۰    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حادثه بامداد امروز در نیویورک با عنوان "بمب گذاری" یاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۰    
رضا علیپور ملی پوش سنگنوردی استان نایب قهرمان جهان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من با سفارت انگلیس هیچ تماسی ندارم و در ماه مبارک رمضان با من تماس گرفتند که اگر از شما دعوت شود حاضرید در انگلیس سخنرانی کنید و من گفتم بله حاضرم و امروز این دعوتنامه به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۷    
پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی امکان گسترش دامنه اقدامات تروریستی داعش به اروپا پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۷    
رابرت گیتس رئیس پیشین پنتاگون در مطلبی نوشت رئیس جمهوری آینده آمریکا باید آماده چالش با ایران در خلیج فارس باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تضعیف و فروپاشی دیواره دفاعی کشور را خواست دشمن دانست و گفت: هرگز دچار خطای محاسباتی نمی شویم و بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود برای مقابله با دشمن خواهیم افزود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۱    
حسن روحانی 15 مرداد 92 اعلام کرده بود، "معیار تورم، جیب مردم است نه بانک مرکزی و مرکز آمار .حال که مرکز آمار و بانک مرکزی نرخ تورم را تک رقمی اعلام می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۸    
علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید از پشت صحنه معمای شاه نقدهای علیه سریال معمای شاه را غیرمنصفانه و محصول هجمه عوامل استکبار برشمرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: انتظار این است که میانگین نرخ سود سپرده ها در حد منطقی کاهش یافته و به تبع آن نرخ تسهیلات نیز روند منطقی کاهش را سپری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام هادی (ع )/ هرکس مطیع خداوند باشد دیگران مطیع او میشوند. میلاد امام علی النقی ع مبارک باد. تحف العقول : ص 510 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
مبنای عقلی در خصوص نهی اخیر روشن است و به نظر می رسد همان قواعد عقلی و دینی "اهمّ و مهم" و "دفع افسد به فاسد"، در این نهی، صائب هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
دونالد ترامپ تهدید کرد از روزنامه نیویورک تایمز بخاطر انتقاد از وی شکایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
دادگاه نیز آخرین بار سوم شهریور را به عنوان وقت نظارت در این پرونده تعیین کرده بود اما به رغم گذشت این تاریخ، هنوز حکمی صادر نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان صداوسیما: سریال معمای شاه یک سریال بسیار ویژه است؛ یعنی یک سریال مستند که تاریخ تحولات رژیم ستمشاهی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
فیلمبردار فیلم سینمایی ماه گرفتگی با بیان اینکه این فیلم سیاسی نیست از جوسازی برخی با استفاده از چند عکس از یک سکانس آن سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۶    
مشاور عالی رهبر انقلاب در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه گفت: امروز کسانی که به آمریکایی ها خوشبین هستند و اعتماد دارند باید از این تجاوز و حمله آنها درس بگیرند و بدانند آمریکایی ها از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد عذرخواهی سعید مرتضوی گفت: خوشحالی برخی رسانه هایی که ارگان فتنه در کشور هستند طبیعی است. آنها برای لاپوشانی خیانت های خود تیترهای فریبنده و طلبکارانه زدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۳    
یک متخصص طب سنتی گفت: با مصرف دمنوش های گیاهی در فصل سرد و خشک پاییز از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجمع نمایندگان همدان از غیرفعال بودن فرودگاه همدان انتقاد کرد و گفت: دست هایی اجازه فعال بودن به فرودگاه همدان نمی دهند و برخی از تعطیلی فرودگاه همدان سود می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۰    
یک منبع نظامی اعلام کرد که 7 دقیقه بعد از حمله جنگنده های آمریکایی به مواضع ارتش سوریه، حمله داعش به این منطقه آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قیمت خودروهای داخلی در بازار خودرو را مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رییس سازمان هواپیمایی کشور معتقد است اگر قرار باشد مسیرمان را با همین هواپیماهای قدیمی ادامه دهیم حتما باید سیاست هایمان را تغییر دهیم و شکل نظارت هایمان عوض شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
اصرار اوباما برای صدور قطعنامه شورای امنیت در مورد معاهده CTBT، در جهت تامین منافع انتخاباتی حزب دموکرات و تثبیت حق انحصاری اعضای شورا به برخورداری از تسلیحات هسته ای قابل توجیه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۷    
یک نمایندۀ عراقی از حملۀ هوایی آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در استان بابل این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۱    
بازیگر سریال "پریا" گفت: همیشه منکر باند بازی و رابطه در سینما بودم، اما الان به این نتیجه رسیده ام که روابط، نقش مهمی را در سینما ایفا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۱    
تحقیقات نشان می دهد افرادی که کلسیم کافی دریافت نمی کنند، درصد بالاتری از چربی ها را در بدن ذخیره خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۷    
سرکردۀ گروه تروریستی "جبهه النصره" (شاخه القاعده در سوریه) که اخیرا نام آن به "جبهه فتح الشام" تغییر کرده است، در مصاحبه اختصاصی با شبکه الجزیره قطر خواستار ادغام و یکپارچگی همه گروه های مسلح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۴    
نایب رئیس پیشین باشگاه االاهلی قطر از تمدید قرارداد مدافع ایرانی این تیم برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۴    
یک تحقیق دانشگاهی جدید نشان داده است که بسیاری از ورزشکاران پرورش اندام داروهای استروئید خرید و فروش می کنند تا بتوانند مخارج خود را تامین کنند و وجه خود را در جامعه پرورش اندام حفظ کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه تأکید کرد، از حملات آمریکا در سوریه این نتیجه گرفته می شود که کاخ سفید از داعش دفاع می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۹    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور آخرین وضعیت پرونده حمله مسلحانه به یکی از نمایندگان مجلس را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۶    
واردات گوشت گوساله از روسیه نیازمند بررسی دقیق پروتکل های بهداشتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۳    
یک فلوشیب جراحی گوارش با تشریح دلایل اشتباهات پزشکی در ایران و دنیا گفت: عوارض بیماری خطای پزشکی نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۸    
عربستان سعودی درحالی روزانه 300 میلیون فوت مکعب گاز از میدان مشترک با ایران برداشت می کند که ایران حتی یک دکل حفاری هم برای توسعه این میدان مشترک در خلیج فارس ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۸    
مسعود میرکاظمی گفت: می خواهند با واردات بنزین ما را محتاج دشمن کنند، با تکمیل پالایشگاه خلیج فارس از واردات بنزین بی نیاز می شویم، دست هایی در کار است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
در پی درگذشت بهمن گلبارنژاد، پرچم ایران در دهکده ی بازی ها به حالت نیمه افراشته درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
ملی پوش ایرانی تیم هیرنوین هلند ضمن عاشقانه خواندن حضورش در فوتبال از بازی در زمین چمن های مصنوعی هلند انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
درحالیکه در یک سال اخیر به دلیل حمله عربستان سعودی به یمن و نیز به دلیل حوادث تلخ و خونبار مراسم حج سال گذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۹    
دختر بزرگ صدام دیکتاتور معدوم عراق قصد دارد با راه اندازی یک ائتلاف جدید قبایلی، برای انتخابات سال 1397 مجلس این کشور نامزد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۹    
تیم ملی برزیل با نتیجه ای پرگل نماینده آفریقا را در هم کوبید و راهی مرحله حذفی شد که در این بین فالکائو نیز توانست عنوان بهترین گلزن جهان را برای خود کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۶    
مدافع تیم ملی بعد از جراحی کتف از یکی ، دو روز قبل تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را با شرایطی خاص آغاز کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به میادین بازگردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۶    
رئال مادرید و اسپانیول در حالی در بارسلون به مصاف یکدیگر می روند که رونالدو به این بازی نخواهد رسید و حضور گرت بیل و ناواس در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۸    
شرکت اپل با گوشی های اسمارت فون خود چندین سال است جزو محبوب ترین برندهای گوشی در سطح جهان و همچنین در ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
رضا علیپور در ماده سرعت بر سکوی دوم جهان قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
یک نماینده پارلمان عضو سازمان بدر عراق، از بمباران انبار مهمات نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در شمال استان بابل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بی اطلاعی کمیسیون متبوع خود از سفر سناتور آمریکایی به کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۹    
عضو هیأت مدیره انجمن رادیوتراپی ایران گفت: با وجود اثربخشی 10 درصدی داروهای شیمی درمانی 1500 میلیارد تومان از هزینه را به خود اختصاص داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۶    
فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه ارتش سوریه در شرق دیر الزور که به کشته شدن 62 نظامی سوری منجر شد ٬اعلام کرد که آمریکا از گروههای تروریستی در این کشور حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: دولت آنکارا از بازی هایی که برای نابودی این کشور انجام می شود، کاملا مطلع و آگاه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در صورت مطرح شدن مسئله کشمیر در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد موضع بی طرفانه ای را اتخاذ خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
با وجود سپری شدن مهلت مذکور، هنوز تعداد زیادی از دستگاه های دولتی برای تهیه و صدور دستورالعمل های مذکور اقدام نکرده اند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
سردار فروتن به سمت رئیس دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۴    
اصلاح طلبان جنگ روانی پرفشاری را در خصوص بازداشت و نداشتن بضاعت مالی برای پرداخت وثیقه ی مدیر مسئول سایت معماری نیوز، صورت داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۴    
فرماندهان سپاه صبح امروز به دیدار رهبر انقلاب می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۱    
حجت الاسلام روحانی در دیدار وزیرخارجه الجزایر گفت: امروز بویژه بعد از رفع تحریم های ظالمانه شرایط برای ایجاد شتاب در توسعه روابط دو کشور مخصوصاً در زمینه اقتصادی فراهم است که باید از آن استفاده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
دولت سوریه و ارتش روسیه می گویند چهار فروند جنگنده آمریکایی عصر شنبه مواضع ارتش سوریه در نزدیکی فرودگاه دیر الزور را هدف قرار داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا طی یک سخنرانی در جمع سیاهپوستان آمریکایی تأکید کرد که اگر جمعیت سیاهپوست آمریکا به نفع هیلاری کلینتون رأی ندهند، در واقع به میراث وی توهین کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
حجت السلام روحانی گفت: در شرایطی که منطقه دستخوش افراطی گری و تروریسم شده است ، تقویت همکاری های منطقه ای میان تهران - دهلی نو با هدف تقویت و ایجاد ثبات و امنیت منطقه ای ضروری است و این همکاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
بدون شک این جریان با مشکلات فراوانی در عرصه سیاسی ایران مواجه هستند و در آینده ای نه چندان دور این مشکلات افزوده نیز خواهد شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۵    
تصاویر منتشر شده از تل ابیض واقع در شمال استان رقه سوریه نشان می دهد که نیروهای نظامی امریکایی و انگلیسی پس از استقرار در آن اقدام به گشت زنی در محلات مختلف این شهر کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۵    
روزنامه ها و جراید در بخش سرمقاله و یادداشت روز به بیان دیدگاه ها و نظریات اصلی و اساسی خود می پردازند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۹    
نماینده مجلس گفت: اصلاح ساختار سربازی مخالفین زیادی دارد و نیازمند چانه زنی در درون و بیرون مجلس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۶    
الجولانی سرکرده گروه تروریستی فتح الشام دیروز (شنبه) در مصاحبه ای تازه با شبکه الجزیره قطر همچنین به انتقاد از توافق روسیه و آمریکا در مورد سوریه پرداخت
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۴    
محمدجواد جمالی نوبندگانی با بیان اینکه اواخر مهر ماه گزارش برجام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آماده می شود گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: تنها کارکرد امروز این سازمان اعلام بیانیه های تبلیغاتی کم اثر در محیطی است که سیاست های آن را کشورهای 1+5 و متحدان اندکشان شکل می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۸    
نیروهای ارتش سوریه تروریست های داعش را که در پی حمله جنگنده های آمریکایی بر جبل الثرده در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور سیطره یافته بودند، عقب راندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۲    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: از ابتدای شروع این آتش بس نزدیک به 20 گروه تفکیری از قبول آتش بس سرباز زدند از این رو نمی توان به این آتش بس اطمینان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۹    
منابع خبری عربستان از کشته شدن دو مامور امنیتی سعودی در پی تیراندازی افراد مهاجم ناشناس در شهر الدمام واقع در شرق این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۳    
اگر برای پیامبر سخت است که امّتش گرفتار نزاع ها و درگیری های سخت باشند، چگونه ممکن است نسبت به مسئله مهم جانشینی خود در حدّ بیان یک عدد اکتفا کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۶    
متین منتظمی با بیان اینکه برخی خطبه های نمازجمعه را برای خود خطر می دانند، گفت: بخش سیاسی و عبادی نمازجمعه را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با ابراز تأسف از عدم بیمه خدمات توانبخشی در کشور گفت: هزینه گفتاردرمانی، کاردرمانی و توانبخشی بیماران بسیار بالا است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی ذوب آهن با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از تولیدات ریل ملی این کارخانه در انبارها آماده تحویل است، گفت: هنوز راه آهن به صورت رسمی درخواستی برای خرید آنها نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان در حالی به مدال نقره بازی های 2016 ریو دست یافت که این مدال ارزشمند تحت شعاع درگذشت رکاب زن پارالمپیکی کاروان منا قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۱    
استاد اقتصاد سیاسی دانشگاه ویرجینیا معتقد است که ایالات متحده آمریکا با فروش تسلیحات نظامی به کشورهای متحد خود در طول سال های اخیر به بی ثباتی و ناامنی بیشتر خاورمیانه دامن زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۸    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار است 29 شهریور ماه از کارخانه غنی سازی و رآکتور آب سنگین اراک و مرکز UCF اصفهان بازدید انجام دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۵    
رییس جمهوری اتحاد کشورهای مستقل را برای دستیابی به اهداف مشترک ضروری برشمرد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران از توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین و بویژه بولیوی در همه عرصه ها استقبال می کند و این ...
  • ۱