سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۱:۵۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 3 مهر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مهر 1395 هم اندیشی 2 مهر 1395 هم اندیشی 3 مهر 1395 هم اندیشی 4 مهر 1395 هم اندیشی 5 مهر 1395 هم اندیشی 6 مهر 1395 هم اندیشی 7 مهر 1395 هم اندیشی 8 مهر 1395 هم اندیشی 9 مهر 1395 هم اندیشی 10 مهر 1395 هم اندیشی 11 مهر 1395 هم اندیشی 12 مهر 1395 هم اندیشی 13 مهر 1395 هم اندیشی 14 مهر 1395 هم اندیشی 15 مهر 1395 هم اندیشی 16 مهر 1395 هم اندیشی 17 مهر 1395 هم اندیشی 18 مهر 1395 هم اندیشی 19 مهر 1395 هم اندیشی 20 مهر 1395 هم اندیشی 21 مهر 1395 هم اندیشی 22 مهر 1395 هم اندیشی 23 مهر 1395 هم اندیشی 24 مهر 1395 هم اندیشی 25 مهر 1395 هم اندیشی 26 مهر 1395 هم اندیشی 27 مهر 1395 هم اندیشی 28 مهر 1395 هم اندیشی 29 مهر 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۹    
انفجارهای روز شنبه در مناطق مختلف بغداد پایتخت عراق منجر به کشته شدن یک افسر پلیس و 3 شهروند این کشور و زخمی شدن شماری دیگر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۹    
یک تبعه آلمانی متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش که از سوریه بازگشته بود در فرودگاه فرانکفورت دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
وزیر دفاع آمریکا گفت: در جمع نیروهایی آمریکایی حاضر در عراق با نام بردن از ایران به عنوان تهدید علیه آمریکا گفت که آمریکا ورای داعش نگرانی های بسیاری را در خاورمیانه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین قم جزئیات بیشتری را درباره جلسه مشترک حزب موتلفه اسلامی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
هزاران شهروند لهستان روز شنبه علیه سیاست های دولت در ورشو پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
دیپلمات ارشد مصری و عضو شورای روابط خارجه این کشور تأکید کرد که روابط تهران و قاهره نباید تحت تأثیر حساسیت های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره ایران قرار بگیرد و گفت که مواضع مصر درباره بحران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
تروریست های گروهک جبهه النصره بیش از 100 جریب از مزارع سوریه را در ریف قنیطره آتش زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۳    
استاندار سمنان از دستگیری و کشف مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش در این استان در ماه های گذشته خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که در ماه های گذشته به علت سیاست های منعطف در قبال پناهجویان مورد انتقاد قرار گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
یک روزنامه فرانسوی به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که حدود 2 هزار نوجوان فرانسوی در پی تبلیغات داعش در این کشور به افراط گرایی روی آورده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه برخی برای رسیدن به قدرت حاضرند با نظام رقابت کنند، گفت: فتنه 88 نمونه بارزی از این قدرت طلبی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل تعداد 100 نفر از دانشجویان مدافع خرمشهر در سال 61 و آغاز سال تحصیلی دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: فردا (یکشنبه) چهارم مهرماه به پرونده روزنامه های خورشید و عصر ارتباط رسیدگی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه جامع نظام انتخابات در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به گفته مقام معظم رهبری وظیفه همه ماست که نسبت به جنایات آل سعود و بی لیاقتی و بی کفایتی آنها در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی روشنگری کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
وزیر خارجه روسیه عذرخواهی مقامات آمریکا از بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل حملات به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
سید حسن حسینی درخصوص سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: انتظار می رفت آقای روحانی مسائل مبتلا به جهانی را که قسم اعظم آن با کشورهای اسلامی مشترک است مطرح می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مجلس می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
بی بی سی گزارشی منتشر کرده که در آن اسناد تازه افشا شده آمریکا از نقشه شوم جیمی کارتر برای تحریک صدام حسین دیکتاتور سابق عراق برای اشغال جزایر ایرانی خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
گوگل با قرار دادن لوگوی ویژه ای در صفحه اصلی خود هشتاد و ششمین سالروز ملی عربستان را تبریک گفت!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
جنگنده اف-35 نیروی هوایی آمریکا روز گذشته هنگام برخاستن از یک پایگاه هوایی در این کشور آتش گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
یکی از مقام های نظامی آمریکایی گفته است، پنتاگون در حال بررسی طرحی است که به موجب آن بتوان برای کمک به نیروهای عراقی و کرد برای بازپس گیری موصل 500 نیروی دیگر به عراق اعزام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
استاندار صلاح الدین عراق اعلام کرد که دیگر هیچ منطقه ای در استان صلاح الدین در اشغال تروریست های داعش قرار ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی، 68 نفر از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
پس از تهدید تلفنی فرد ناشناسی که از بمب گذاری در ترمینال قطار کیفسکی از ترمینال های بزرگ قطار در پایتخت روسیه خبر داد، افراد واقع در این مرکز بزرگ راه آهن تخلیه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۵    
وزیر خارجه روسیه تایید کرد که رئیس جمهور آمریکا به دلیل حمله جنگنده های آمریکایی به ارتش سوریه از بشار اسد عذرخواهی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۷    
طی یکسال گذشته قیمت گروه لبنیات 3,6 درصد، تخم مرغ 13.1 درصد، برنج 48.1 درصد، حبوب 24.6 درصد، میوه های تازه 17.6 درصد، گوشت قرمز 7.2 درصد، گوشت مرغ 8.1 درصد، قند و شکر 48.6 درصد، چای 15 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی هنگام دریافت جایزه از یک مؤسسه آمریکایی با تأکید بر اینکه این رژیم یکی از پنج قدرت برتر جهان در عرصه سایبری است تصریح کرد در اسرائیل توازن جمعیتی به نفع یهودیان در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمهور روسیه در هنگام بازدید از یک کارخانۀ اسلحه سازی در این کشور، با یکی از کارگران مزاح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۷    
سال تحصیلی جدید از امروز به طور رسمی آغاز به کارمی کند سالی که نسبت به گذشته تفاوت هایی دارد و از جمله آن می توان به استقرار پایه دهم، ورود کتاب های جدید و افزایش جمعیت دانش آموزی اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه سفر خود به عراق با رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار و گفت و گو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
قرارداد اخیر سایپا با پژو- سیتروئن نه تنها قرارداد سودمند تری نسبت به قرارداد چینی ها با خودروسازان خارجی نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
فراستی گفت: فروشنده قصه ندارد. تم فیلم فرهادی، تم تجاوز و فحشا است که بعد از انقلاب تابحال نداشته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
شیخ نشینان امارات با بهره برداری از یک پروژه جدید نفتی ضمن دور زدن تنگه هرمز، گوی سبقت را از ایران در تجارت فروش سوخت به کشتی ها (بانکرینگ نفتی) ربودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ گونه تحریمی در حوزه دریایی ایران وجود ندارد، گفت: در بحث تامین تجهیزات، اولویت ما استفاده از توان داخلی ما است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۹    
تیم ملی ازبکستان با آماری عجیب در هفته سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ایران می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مجلس مخالف پیشنهاد تعطیلی مدارس است گفت: مافیای بنزین وارداتی در کشور همچنان بر واردات آن اصرار دارد در حالی که در شهرهایی که این بنزین توزیع شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
به گفته یک دندانپزشک و متخصص پروتز، دندان نقش بسزایی در زیبایی صورت دارد و سلامت این عضو پرکاربرد بدن متاثر از سبک زندگی افراد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
لابی های صهیونیستی روز جمعه به سخنرانی رئیس جمهور ایران در هفتاد و یکمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
در "واتس اپ"، سمبل های تصویری کارآگاه با کلاه، مرد عمامه به سر و پلیس در یونیفرم وجود دارد. بابا نوئل با کلاه هم هست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
جام جهانی 2018 روسیه نزدیک است و مسئولان برگزار کننده این رقابت ها به دنبال انتخاب نماد این دوره از بازی ها هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
با تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه ، رایزنی ها میان دو معاون رئیس جمهور برای تفکیک زیرمجموعه های سازمان تجزیه شده، به اوج رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
علی دایی به دفاع از مهدی طارمی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
سران فوتبال آرژانتین بابت اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور درباره مسی، از همتایان خود در باشگاه بارسلونا عذرخواهی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۱    
تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار دور مقدماتی خود در جام کنفدراسیون مردان آسیا موفق به شکست کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۱    
یکی از لیدرهای قدیمی ملوان با محمد مایلی کهن سرمربی این تیم درگیر شده و کار دو طرف به دادگاه کشیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۱    
در آستانه دیدار حساس رئال مادرید برابر دورتموند اوبامیانگ بهترین مهاجم زرد پوشان آلمانی با آسیب دیدگی روبرو شد و چه بسیار دیدار برابر رئال را از دست دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸    
تیر اندازی و حمله مسلحانه این بار در یک مرکز خرید شهر برلینگتون در ایالت واشنگتن به کشته شدن چهار نفر منجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸    
پس از این که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در پایان نشست "گروه بیست" یک جعبه بستنی به رهبر جمهوری خلق چین "شی جین پینگ" هدیه داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸    
جنبش حماس اعلام کرد: تا وقتی که اسیران فلسطینی به آغوش خانواده هایشان بازنگردند، رژیم اشغالگر صهیونیستی، روی اسیرانش را نخواهد دید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
سفارت دولت پادشاهی انگلستان در تهران روزهای متفاوتی را گذرانده است. روزهایی که از تعطیلی تا بازگشایی را شامل شده و آنها که روزی به دلیل حمله تعدادی از دانشجویان سفارت خود را تعطیل کرده بودند از اول ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
تیم ملی والیبال ب ایران، شکست سنگینی را به کره جنوبی در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا تحمیل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
دادگاه های آمریکایی تا کنون در چند مرحله غرامت های سنگینی را علیه ایران بابت چند عملیات تروریستی وضع کرده اند که هیچ کدام ارتباطی با جمهوری اسلامی ایران ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
در حمله تعدادی افراد ناشناس به انتشارات متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر "موصل"، علاوه بر به هلاکت رسیدن تعدادی از عناصر مستقر داعش در این مرکز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
صمیمیت و شباهت سه نسل از خاندان عزیزی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
قرارگاه پدافند هوایی ارتش به یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا (U2) اخطار داده است. این دومین بار است که در 2 سال گذشته، ایران موفق به شناسایی این هواپیماهای پیشرفته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۹    
عارف گفت: عذرخواهی و پوزش سعید مرتضوی به نظر من دیرهنگام بود ولی در عین حال ما از این کار تقدیر می کنیم و ان شاءالله الگویی شود برای موارد دیگر.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۹    
وزیر اقتصاد روسیه پیش بینی می کند که توافق برای اجرای طرح فریز نفتی تاثیر کوتاه مدتی بر بازار نفت می گذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۹    
کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پیش از دیدار برابر پاراگوئه برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶    
تیم فوتبال استقلال تا روز بازی با ملوان نوین 6 جلسه تمرینی برگزار خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶    
رییس اسبق شورای عالی کانون صرافان گفت: تک نرخی شدن ارز نیاز به دو پیش زمینه دارد؛ اول اراده و دوم جرات.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
تردد شبانه روزی کامیون های حامل سوخت در شهران سلامت مردم این منطقه را تهدید می کند. روزانه 80 تا 90 کامیون با ظرفیت 30 هزار لیتر حدود 270 هزار لیتر بنزین و گازوییل را از مخازن سوخت در شهران به مناطق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
داعش یک دختر ایزدی اهل عراق را در مزایده ای در عربستان سعودی فروخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
مقامات نفتی ایران و عربستان در وین دیدار کردند. دیداری که نه در قالب یک نشست رسمی اوپک؛ بلکه آماده سازی برای مذاکرات در حاشیه نشست الجزایر تلقی می شود اما به قول خاویر بالاس خبرنگار نفتی با سابقه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
مشاور دونالد ترامپ به دلیل ادعای ارتباط با مقامات ارشد روس، مورد بازپرسی قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۶    
جدال پشت پرده و البته گفت وگوی صریح افتخاری در برنامه رادیویی از جنگ قدرت و بازی خطرناک طناب کشی در استقلال خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۶    
دلایل مختلفی برای شکل گیری بوی بد دهان وجود دارند که از بهداشت ضعیف دهان و دندان تا استفاده از برخی داروها یا ابتلا به بیماری های مشخص، حضور بیش از حد باکتری ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال مدعی شد با برکناری و رفتن مربی قبلی تیم و ایجاد تغییرات برای سال جدید موافق نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۳    
وزیر دفاع کره جنوبی در پارلمان سئول از آماده باش گروهی از سربازان نخبه برای ترور رهبر کره شمالی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۰    
زنی با اختلالات روانی صبح امروز در یکی از روستاهای شهرستان هیرمند سر کودک دو ساله خود را برید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
مدیربرنامه های یحیی توره بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا و نحوه برخورد او با بازیکنان سیتی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
مهران مدیری در برنامه اخیر دورهمی به موضوع واردات صدها تن برنج قاچاق و مازداد بر نیاز، در فصل برداشت محصولات و از بین رفته سرمایه کشاورزان داخلی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
ابو عمر مسئول زندان های داعش و از افراد نزدیک به ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی داعش ، در حمله هوایی ارتش عراق در شمال این کشور کشته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس شورای فرودگاه های عراق اعلام کرد که پیش بینی می شود فرودگاه نجف امسال در ایام اربعین 200 پرواز ورودی و 200 پرواز خروجی داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
موسسه استراتفور گزارش داد ایران پیشنهاد عربستان را برای محدود کردن عرضه نفت به بازار جهانی رد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
کیانوش رستمی که همراه جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردوی جهادی روستای گله جار بخش درود فرامان کرمانشاه حضور یافته بود با مردم محروم این روستا دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با انتقاد از تبلیغاتی که در رسانه های مختلف درباره مصرف غذاهای شور و شیرین انجام می شود، گفت: اصلاح این ذائقه ها کار ساده ای نیست و کاری نیست که با تصمیم و اقدام یک شبه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خمینی(ره): جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای : قضایای دوره ی دفاع مقدس را بایستی مستند کرد، تبیین کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸    
سرمربی شیاطین سرخ در کنار حمایت از مهاجم تیمش مقابل انتقادات به او هشدار دارد که مزیتی نسبت به دیگر بازیکنان منچستریونایتد ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸    
تیم ملی دوچرخه سواری جاده بزرگسالان ایران به مسابقات قهرمانی جهان 2016 اعزام نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸    
به مناسبت هفته دفاع مقدس برخی از توانمندی های موشکی کشورمان در میدان بهارستان به نمایش گذاشته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۳    
آقای حاتمی کیا خطاب به فرزندان شریفی راد گفت: پدرتان فردی بود که در دوران کارش 5 هزار بار مرد و زنده شد و نمی دانم چطور می شود که در جمهوری اسلامی به او عنوان رسمی شهید نمی دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهور گفت: بخش بزرگی از بودجه دولت در سال جاری در سایه اجرای برجام تأمین شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در پارالمپیک 2016 ریو گفت: با اینکه تحت پوشش بهزیستی هستم، بهزیستی هیچ حمایتی از من در این مدت نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتای روس خود در نیویورک، اعلام کرد رایزنی هایش با وی درباره بحران سوریه مقدار اندکی پیشرفت داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۱    
ایران در خط مقدم جبهه علیه تروریسم در منطقه است و بر خلاف ادعای نماینده رژیم صهیونیستی، به عنوان یک حقیقت ثابت شده عوامل صهیونیست به تروریست های داعش که در سرزمین سوریه فعال و در مجاورت مرز اسرائیل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۱    
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به روشنگری درباره الگوی قراردادهای نفتی گفت:مردم حق این را دارند که بدانند این الگوی قرارداد نفتی قرار است به چه شیوه ای در کشور اجرایی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۱    
یک روزنامه صهیونیستی برای اولین بار از نامه نگاری های آریل شارون و ملک عبدالله رهبران سابق رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در سال 2005 خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: متأسفانه طی سالهای اخیر قبح برداشتهای غیرقانونی دولت از صندوق توسعه ملی و استقراض از بانک مرکزی ریخته شده است و هم اکنون نیز دلارهای آزاد شده بی سر و صدا هزینه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۳    
انتقاد از آمارسازی در حجم قاچاق، ماجرای ورود 140 خودروی لوکس قاچاق با تبانی گمرکی ها و پاسخ به چرایی عدم برخورد با قاچاقچیان شناخته شده دانه درشت از جمله موضوعاتی است که معاون سابق ستاد و رئیس پلیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا یک مصوبه کنگره این کشور را که بر اساس آن، خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر 2001 می توانند علیه حکومت عربستان سعودی اقامه دعوا کنند، وتو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
در شرایطی که چندی پیش کمیته نظارت بر فروش سلاح خواستار پایان فروش سلاح به عربستان شده است اما آمریکا و انگلیس هنوز هم به فروش سلاح به عربستان ادامه می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۴    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی معتقد است که دولت نتوانسته تاکنون منتقدان FATF را قانع کند و عملکرد مطلوبی نیز در مواجهه با موضوع فیش های نجومی نداشته است. حبیبی همچنین از نامه خصوصی این حزب به روحانی گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی این رژیم در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به اسارت در آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۸    
وزیر خارجه کشورمان در اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا گفت که بعد از اجرای برجام پروژه ایران هراسی در دستور کار اصلی بدخواهان ایران قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۸    
مهر از راه رسید و بار دیگر هیاهوی صبحگاهی دانش آموزان در جای جای کشور طنین انداز شد اما در این میان مهر برای دانش آموزان مناطق محروم و کودکان کار همچنان کم فروغ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
جنگ ایران و عراق که شروع می شود، محمدعلی هم از افغانستان بار سفر می بندد و به ایران می آید. امام گفته بود جبهه ها نباید خالی بشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
اولین پاسخ نیروی هوایی ایران 3 ساعت پس از آغاز جنگ تحمیلی به ارتش بعث عراق داده می شود و 8 فروند جنگنده ارتش 2 پایگاه عراقی ها را در خاک این کشور بمباران می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی این رژیم بدست نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن اسیر شده است. این خبر هنوز از سوی منبع موثقی تایید نشده است.
  • ۱