چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۰    
شکی نیست که تجهیز ناوگان عمومی در بهبود آلودگی هوا موثر است. ولی آنچه موجب عدم حمایت دولت از شهرداری تهران شده رقابت های سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۴    
خود این حرکت عظیم یک جمعی از مسلمانها -البتّه مخصوص شیعه نبود، سنّی ها هم بودند- که در دنیا انعکاس پیدا کرد، تعظیم کردند؛ تجلیل کردند؛ آن را بزرگ ترین گردهمایی عالم به حساب آوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۸    
راهپیمایی میلیونی اربعین و تحقق بزرگترین اجتماع بشری روی کره زمین، آن گونه که می توانست بازنمایی رسانه ای داشته باشد، چنین نشد و تصاویری که رسانه های جهان مخابره کردند، گویای آن حماسه عظیم نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۸    
وزیر توسعه اقتصادی روسیه، به اتهام دریافت 2 میلیون دلار رشوه در جریان واگذاری سهام یک شرکت دولتی، دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۵    
رسانه های خودفروش غربی از اعتراضات در کیف برای مشروعیت زدایی از دولت منتخب دمکراتیک این کشور و فراهم کردن زمینه های کودتا استفاده کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۵    
در اطراف ضریح مطهر قبور علامه حلی، مقدس اردبیلی، آیت الله نراقی، آیت الله شوشتری مشاهده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۲    
مگر می توان زحمت افراد بسیاری را که برای معمای شاه تلاش کردند، زیر سوال برد؟ نمی دانم دلیل چنین کارهایی که برخی دوستان خبرنگار انجام می دهند چیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۲    
ناصر نوبری معتقد است در دوران ترامپ منافع اقتصادی محور سیاست خارجی خواهد بود؛ یعنی بیشتر سیاست، هزینه اقتصاد خواهد شد و نه بالعکس.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۹    
جعفری دولت آبادی گفت: در مورد قوه قضاییه که ضامن سلامت همه دستگاه هاست، اگر کسی قوه قضاییه را تخریب و یا به آن توهین کند راه برای دیگران هموار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
فرمانده انتظامی ایلام شایعه شکسته شدن گیت های مرزی مهران را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور روسیه دستور آغاز عملیات گسترده در حمص و ادلب سوریه را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۲    
رئیس مرکز تحقیات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نطام، امروزبا وزیردفاع سابق فرانسه، معاون اول رئیس پارلمان عراق و رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۰    
70 هزار سند محرمانه تاریخی وزارت خارجه شامل اسناد دوره قاجار و پهلوی اول (تا شهریور 1320) با حضور وزیر امور خارجه کشورمان رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۷    
مقامات واشنگتن در واکنش به قرارداد 10 میلیارد دلاری تسلیحاتی که اکنون میان ایران و روسیه در مذاکره است، از تقویت توان نظامی جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۴    
جنگنده های سوخو 27 روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - 2016، عازم ایران شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۸    
یک روزنامه آلمانی نوشت که دولت جدید آمریکا ممکن است اقداماتی را در مخالفت با برنامه هسته ای ایران انجام دهد اما حتی در این صورت هم نمی توان انتظار داشت که تحریم های اعمال شده علیه ایران به صورت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۲    
نماینده مردم سبزوار در مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد با امضای 60 تن از بهارستان نشینان به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۶    
رئیس موسسه علوم و امنیت بین الملل پیش بینی کرد که توافق هسته ای ایران (برجام) در دولت دونالد ترامپ به سرنوشتی مشابه توافق شکست خورده کره شمالی دچار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۲    
چگونگی خروج مشمولان سربازی از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین سوالی است که برخی از مخاطبان ایسنا خواستار پیگیری آن بودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
فردوسی پور با دعوت از فتح الله زاده و انصاری فر مدیران عامل پیشین باشگاه های استقلال و پرسپولیس قراردادهای نجومی ای که در گذشته بسته شده بود را مورد بررسی قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
رنو در حالی بر تبدیل ایران به مرکز تولید و صادرات محصولات خود در منطقه تاکید کرده که برخی سیاست های اجرایی این شرکت مانند سرمایه گذاری در پاکستان، خلاف این ادعا را نشان می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: خوشبختانه شماری از مدیران دوتابعیتی که در بخش های مهم مدیریتی و تصمیم سازی نظام نفوذ کرده بودند دستگیر و محکوم شدند یا پرونده آنان در جریان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
همزمان با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا و وقوع شوک جدید نفتی در بازار، قیمت هر بشکه نفت سبک و سنگین ایران، کاهشی بیش از چهار دلاری را تجربه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
بازیگر تئاتر و تلویزیون امروز تحت عمل جراحی پیوند مغز استخوان قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
با توجه به اختلاف یک روزه اربعین در ایران و عراق، روز دوشنبه اول آذر برابر با 21 نوامبر مصادف با روز اربعین در عراق است اما آخرین تاریخ اعتبار ویزاهای صادره برای زائران ایرانی برای ورود به عراق 20 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد روحانی پس از پیروزی به هر شکل که تمایل داشت در زمینه انتصابات عمل کرد اما بدون شک اصلاح طلبان باید در انتصابات دولت دوم رئیس جمهور دخالت داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: کلید برجام که قرار بود قفل های کشور را باز کند حداقل قفل آلودگی هوا را باز کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۳    
شبکه انحرافی عرفان "حلقه" در اراک با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله شناسایی و 17 نفر دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۳    
یک کاندیدای احتمالی انتخابات 96 با اشاره به وضعیت رقبای خود، اظهارکرد: رقیب خود را گروه ها و احزاب سیاسی می دانم و معتقدم که این گروه ها که از اول انقلاب تا حالا در جامعه حاکمیت داشته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۳    
ارتش میانمار اعلام کرد در پی سرکوب مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین، حدود 70 نفر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
قاسمی حضور عناصر طالبان در ایران را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
عضو شورای اسلامی کار دخانیات مرکز مدعی شده است که دولت با تفسیر وارونه از تعریف تولید داخلی نه تنها به صنعت دخانیات کشور بلکه 5000 میلیارد ریال به درآمدهای خودش ضربه زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
تنها قشری که وضع مالیاتی آن شفاف است، تولیدکنندگان هستند و سیاست گذاری های مالیاتی به سمت و سویی رفته است که بستر برای قاچاقچیان و رانت خواران مهیاتر به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی استان ایلام از آغاز موج بازگشت زوار اربعین به مهران خبر داد و گفت: تاکنون 20 هزار زائر وارد کشور شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
طبق گفته مشاور وزیر بهداشت، سالانه حدود 5 هزار نفر به علت آلودگی هوا فقط در تهران می میرند! آمار کشته شدگان ریزگرد های جنوب کشور را هم ندیدم!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله به عزاداران در شهر کانوی نیجریه را نگران کننده و غیر قابل پذیرش خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۷    
نیروهای امنیتی پاکستان موتور سیکلت بمب گذاری شده را در مسیر زائرن پاکستانی در ایالت بلوچستان این کشور کشف کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۴    
دیروز وقتی همراه با همسرم به خیابان های تبریز رفتیم و اوبرخورد مردم این شهر را با من دید، بسیار تعجب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۴    
مدیر رسانه ای کمیسیون حقوق بشر وابسته به دولت عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 400 هزار کودک را در موصل شستشوی مغزی داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۴    
کتاب "ادواردو" نوشته بهزاد دانشگر، یک کتاب خوب درباره یک شخصیت جذاب معاصر است که به تازگی توسط نشر آرما منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۱    
نمایندگان مجلس از پاسخ رحمانی فضلی به سوالاتی درباره علت عدم پیگیر جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز قانع نشدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: مسئولان ما در مورد همه موضوعات به ویژه مسائلی که در دیگر کشورها اتفاق می افتد اظهار نظر می کنند اما چرا در مورد قتل عام مردم در کلان شهرها کسی صحبتی نمی کند؟ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۸    
بوی بد دهان، ریشه در موارد گوناگونی از قبیل مصرف غذاهای پر ادویه، سیگار کشیدن، خشکی دهان، بیماری های مختلف، مشکلات لثه و دندان و یا سینوزیت دارد بنابراین، مهمترین اصل برای کنترل بوی بد دهان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۸    
ملک سلمان به برادرانش خبر داده است که ثبات عربستان نیازمند تغییر ساختار قدرت است و در نتیجه قدرت به پسرش محمد منتقل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۵    
لئوناردو دی کاپریو قصد دارد یک سریال مستند تاریخی با عنوان مرزنشین ها برای امریکا بسازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله رضایی تهیه کننده برنامه "حاضر غایب از نظر" از سری جدید این برنامه خبر داد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۵    
سایت ویکیلیکس مدارک تازه ای درباره مداخله هیلاری کلینتون در امور بحرین، در دوران تصدی وزارت امورخارجه آمریکا فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۲    
الیاس حضرتی گفت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود علیه توافقات حاصله در موضوع هسته ای سخن گفته و هم اکنون برخی از مشاورانش مدعی هستند که در جست وجوی راهکاری هستند تا بدون وارد آمدن خسارت به آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۲    
این ورزشکار 25 ساله با وجود گذشت چند هفته از دور جدید اردوهای تیم ملی هنوز حاضر به شرکت در این اردوها نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۲    
رابطه سلطانی فر با هیچ کس بد نیست. اینکه رابطه وزیر با کسی خوب باشد هم به این معنا نیست که به او پست بدهد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۲    
نماینده استان نینوا در پارلمان عراق، از احتمال استفاده گروه تروریستی داعش از گازهای سمی در نبرد موصل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
امروز به دلیل آلاینده های هوا، استرس، رژیم غذایی نامناسب، کاهش فعالیت های فیزیکی و ورزشی باعث ایجاد مخاطره در سلامت و ایجاد مشکلات تنفسی شهروندان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
مردی که متهم به حبس و آزار و اذیت همسر و فرزندانش بود، محاکمه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
نیروهای عراقی به فرودگاه بین المللی در مرکز شهر موصل نزدیک تر شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
ساعاتی پس از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، موتور جستجوگر گوگل شاهد، افزایش لحظه به لحظه جست و جوی واژه ها و جملاتی درباره راههای برکناری ترامپ بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
در این مسابقات که در کشور چین برگزار شد، در بخش انفرادی آرش داغلی مدال طلا، مهدی غلامی مدال نقره، کیان پورموسوی و برنا درخشانی مدال برنز دریافت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
حمید طاهرخانی در کنار برج خلیفه شهر دوبی سلفی گرفت و آن را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه نظام بانکی در وضعیت نامناسبی به سر می برد، گفت: تنگنای مالی موجب تشدید این وضعیت شده و 45 درصد دارایی های بانکها منجمد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۳    
چند دقیقه که از صحبت های فتح الله زاده گذشت، عادل از طریق همکارانش متوجه شد که فتح الله زاده دو سال قبل در مصاحبه ای اعلام کرده بودکه که بدهی های دوران او 40 میلیارد تومان بوده
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا گفت: آتش نشانان همچنان در حال جستجو هستند و خانواده خانم هم عملیات را مشاهده می کنند و حتی از شهرداری از این بابت تشکر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
اعضای اوپک آخرین تلاش های خود را برای رسیدن به توافقِ کاهش تولید نفت پیش از نشست 10 آذر در وین انجام می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم خود برای وتوی لایحه ای خبر داد که جمهوریخواهان کنگره با هدف ممانعت از فروش هواپیمای مسافربری به ایران، سعی به تصویب آن دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
صبحی افزود: اما بزرگترین معضل در زمینه برخورد با سایت های غیرمجاز همسریابی، خلأ قانونی در برخورد با این موارد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
سرتیپ حسین ساجدی نیا اظهار داشت: در این عملیات ها 708 متهم بازداشت شده که از این تعداد قابل توجه ای از این متهمان پس از بررسی سوابق و تفهیم اتهام راهی مرجع قضایی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۷    
یک نویسنده نیجریه ای با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نیجریه، خواستار آزادی "زینت زکزاکی" شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۷    
ایمن الحکیم، سرمربی تیم ملی سوریه ترکیب 11 بازیکن اصلی خود برای این دیدار را مشخص کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۴    
بریتانیایی ها از ورود به عنوان پرفروش ترین فیلم هفته استقبال کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۴    
تعدادی از موسسان مدارس غیردولتی و مدیران آموزش و پرورش منطقه 2 تهران به یک تور آموزشی و تفریحی به کشور مالزی که بیشتر تفریحی است، رفتند. اما سوال اینجاست که این هزینه ها از کجا تامین می شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۴    
چند روز پیش دوستی از دهلران خبر داد یک نانوایی اعلامیه زده لطفاً تقاضای نان نسیه نکنید. تصور اینکه فقر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۱    
روزنامه تایمز در مقاله ای نوشت رئیس جمهور منتخب آمریکا، روسی الاصل و از نوادگان موسس روسیه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را در اردوی امارات تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۱    
هواداران تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با سوریه پشت در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۹    
دادگاه تجدید نظر مصر حکم اعدام صادر شده برای محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور در پرونده حمله به زندان را لغو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰    
در سکوت رسانه های بین المللی ارتش نیجریه دست به قتل عام شیعیان بی دفاع این کشور زد و صدها نفر را شهید و زخمی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم به تلاش مضاعف مسئولین نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۸    
نمایندگان مجلس از پاسخ رحمانی فضلی به سؤال کواکبیان درباره علت عدم پیگیری جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز قانع نشدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۲    
مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور پیامی شهادت شهید محسن خزائی در شهر حلب سوریه را تبریک و تسلیت گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره کردن با دشمن گرگ صفت بی فایده است و تنها راه برون رفت از بحران های منطقه ای مقاومت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره با تردد بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر از مرزهای استان های خوزستان و ایلام گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون 12 نفر از افراد دو تابعیتی دارای گرین کارت دستگیر شده اند گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مواضع انتخاباتی دونالد ترامپ موجی از نگرانی را در میان سردمداران وابسته رژیم های عربی در منطقه به راه انداخته که مصداق عینی آن را می توان در بیم و امید ریاض نسبت به دوران ریاست جمهوری ترامپ دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹    
سناتور پاکستانی با اشاره به مشکلات کشورهای منطقه تاکید کرد که ایران می تواند نقش گسترده ای در بین کشورهای اسلامی داشته باشد، و شیرازه اتحاد مسلمانان شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در مورد بهبود روابط ، بحران سوریه و مقابله با تروریسم گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
یگان موشکی ارتش یمن دو موشک بالستیک به پادگان های نظامی عربستان در نجران شلیک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
وبگاه تخصصی امور نظامی انگلیس در گزارشی به ساخت اولین قایق پرنده بدون سرنشین از سوی ایران اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۶    
اسماعیل هنیه به عنوان یکی از گزینه های مقاومت و براساس نتایج نظرسنجی های به دست آمده در فلسطین توان به دست آوردن اکثریت آراء در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان را دارد و ورود او به این انتخابات به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشته رئیس جمهور منتخب آمریکا به زودی متوجه خواهد شد که این کشور قدرت اندکی برای منزوی کردن ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۶    
کارگردان مشهور سوری که اکنون در قامت نایب رئیس پارلمان سوریه فعالیت می کند، گوشه هایی از روزهای پرالتهاب زندان مرکزی حلب و ایستادگی و مقاومت مدافعان این مکان در برابر شدیدترین هجمه های تروریست ها را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۳    
وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی تلفنی با همتای آمریکایی خود، یادآورد شد که واشنگتن به رغم تعهداتش، معارضان به اصطلاح میانه رو را از تروریست ها در سوریه جدا نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در اولین کنفرانس خبری پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از لزوم ظهور ایده های جدید در حزب متبوعش صحبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
پس از گذشت سه سال از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر شهر الباب در شمال شرقی حلب که آن را به قلعه بزرگ و یکی از امارت های ادعایی اش در سوریه تبدیل کرده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه نباید به خاطر رضایت عده ای زیاده خواه و افزون طلب رضایت عموم مردم از دست برود گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۲    
دبیر کل ناتو در واکنشی ملتمسانه نسبت به اظهارات ترامپ که گفته بود اعضای این سازمان باید حق عضویت خود را بپردازند اظهار داشت ما به رهبری آمریکا نیاز داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
هاشمی رفسنجانی از روحانی خواست در سفرهای استانی با اعضای ستاد انتخاباتی جلسه بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
یک اقتصاددان اصلاح طلب گفت: آقای روحانی باید از دغدغه های جناحی دست بردارد و به فکر بقای اقتصاد کشور باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۶    
نایب رئیس دوم مجلس گفت دوست دارم در جنگ با اسرائیل شهید شوم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۹    
وضعیت عربستان سعودی در دوره ریاست جمهوری ترامپ چگونه خواهد بود؟ آیا قیمت عربستان در دوره جمهوری خواهان بالاتر می رود و وزنه آن در تحولات منطقه افزایش می یابد یا کاهش؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فکر می کردند مخالفان خود را به مخالفان برجام متهم کنند، فتح الفتوح کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۱    
در حالی که رئیس جمهور در سخنرانی های چند ماه اخیر خود رفع مشکل بیکاری و لزوم اشتغالزایی را از اولویت های دولت معرفی کرده است، معاون وزیر کار می گوید که طی3 سال گذشته با وجود پیگیری های صورت گرفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهوری روسیه درباره شکل گیری رابطه ای مستحکم میان مسکو و واشنگتن در 4 سال آینده ابراز امیدواری کرد.
  • ۱