پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که دمشق طرح پیشنهادی فرستاده سازمان ملل برای خودگردان شدن اداره امور در شرق حلب را نمی پذیرد و از دولت جدید آمریکا خواست اشتباهات اوباما درباره سوریه را تکرار نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه اصولگرایان هنوز به گزینه واحدی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نرسیده اند، گفت: تلاش می کنیم انتخابات سال آینده با حضور تمام سلایق برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۷    
این روزها بخش عمده ای از اخبار رسانه ها را راهپیمایی اربعین به خود اختصاص داده است و مسئولان مختلف در جریان سفر به مرزها و کشور عراق از بسترسازی برای خدمات دهی به زائران گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز تاسف و همدردی با دولت و ملت هند پس از کشته و مجروح شدن صدها تن از مردم این کشور بر اثر خروج قطار مسافربری از ریل، به بازماندگان قربانیان این حادثه تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
مسئول جبهه مردمی یمن می گوید اسماعیل ولد الشیخ در یمن جانبدارانه عمل می کند و تلاش آمریکا برای برقراری آتش بس تنها با هدف نجات سعودیها از باتلاق یمن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
هیئت حاکمه آمریکا همواره نتیجه هر انتخابات یا فرآیند دموکراتیکی را در هر جای دنیا که باب میلش نباشد، بلااستثناء با اتهام دخالت نهادهای انتظامی امنیتی مواجه می سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
برخی عالم نمایان دین به دنیا فروش در عصر حاضر برای توجیه سیاست های دولت، سخن امام حسین را تحریف می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
بسیاری از رسانه های اروپایی در قبال بزرگ ترین رسوایی مالی و اخلاقی در دنیای فوتبال سکوتی عجیب اختیار کرده و معلوم نیست این همه پول شویی، اختلاس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
مراسم ختم مرضیه حدیدچی (دباغ) با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در مسجد شهرک غرب تهران برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
مرحوم شایانفر به بسیاری از نویسندگان و روزنامه نگاران مشهور، اطلاعات و تحلیل می داد و آن ها از داده های او استفاده می کردند و به شهرت می رسیدند اما هیچ گاه اسمی از ایشان در میان نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۷    
نفی خشونت و مسالمت جویی را باید روح راهپیمایی و مراسم اربعین حسینی شمرد، به گونه ای که این مراسم با وجود تاریخ کهن و دیرینه خود حتی یک مورد خشونت را نیز ثبت نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۷    
شاهزاده عربستان اگر چه بسیاری از مواضعش ریاکارانه است، اما از یک چیز خبر دارد که با این اعتماد به نفس از بهبود روابط ریاض و ترامپ سخن می گوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۴    
مظلومیت حسین (علیه السلام) پا را از مرزها فراتر نهاده و در طول قرن ها پا را از مرزها فراتر نهاده و وارد عرصه شعر مسیحیت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نفر از طریق مرزها برای حضور در مراسم اربعین از کشور خارج شده اند، گفت: تاکنون از مرزهای کشور یک میلیون و 100 هزار نفر از زائران اربعین به کشور بازگشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
حافظی بر لزوم مستندسازی اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران در کربلا و نجف برای ارتقای سطح خدمات رسانی در سالهای آتی تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۸    
نیروهای امنیتی عراق یک کلیسای قدیمی را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: برای حضور در مراسم امسال از هر زائری 25هزار تومان پول بیمه گرفتند، اما حتی یک برگه به زائران ندادند. انگار این بیمه را اجبار کردند تا صنعت بیمه را احیا کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با بیان اینکه تلاش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پخش اذان در قدس است، از رئیس جمهور آمریکا خواست که سیاست خارجی کشورش را تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
هزاران شهروند بحرینی به مناسبت صد و پنجاهمین روز تحصن در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور، به تحصن کنندگان و معترضان به سلب تابعیت این روحانی برجسته پیوستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خبر مجعول منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۹    
نیروهای سوری بر اتاق عملیات تروریست ها در منطقه مساکن هنانو شهر حلب مسلط شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
همزمان با مراسم شب و روز اربعین حسینی در عراق، حداقل 20 میلیون زائر با برگزاری بزرگترین تجمع بشری، با شعار "لبیک یا حسین" با آرمان های شهید کربلا تجدید پیمان کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۴    
بومیان آمریکا در تظاهرات خود نسبت به سیاست های دولتمردان این کشور در تضییع حقوقشان پلاکاردی از بیانات امام خامنه ای در رابطه با ظلم دولت آمریکا در حق بومیان را حمل کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
یک فعال خصوصی ساخت دکل های نفتی گفت: ما پول نمی خواهیم، فقط همانگونه که به توتال و CNPC و شرکت های شبه دولتی بدون مناقصه و با ترک تشریفات مناقصه، کار دادید به داخلی هم با همین چشم نگاه کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
نیروی هوایی سوریه به کمک نیروهای اطلاعات این کشور، توانستند بزرگترین انبار تسلیحات و مهمات تروریست ها را در استان حلب منهدم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور مهران - ایلام خبر داد و گفت: خوشبختانه علی رغم ترافیک پرحجم، در طول مسیر گره ترافیکی نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۲    
شهر مقدس کربلا امروز شاهد بزرگترین تجمع انسانی معنوی است، حضور بیش از 20 میلیون زائر که با بایکوت خبری رسانه های غربی و عربی مواجه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور فیلیپن در دیدار با همتای روسی خود در پایتخت پرو، با انتقاد شدید از آمریکا و متحدان غربی اش، آن ها را قُلدر و دورو خطاب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۶    
پاسدار می پرسد از کجا آمدی؟ جواب می دهد: سوریه! می گوید اهل حلب است و حالا که جنگ شده ناگزیر از زندگی در دمشق. البته خودش دانشجوست و در یکی از دانشگاه های تهران درس می خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۷    
حمله خمپاره ای عناصر تروریستی تکفیری به مدرسه ساریه حسون در حلب به کشته شدن 7 دانش آموز سوری و زخمی شدن 20 نفر دیگر منجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۱    
ترامپ در نظر دارد فردی را به سمت وزیر دفاع خود انتخاب کند که می گویند اوباما نتوانسته مواضع افراطی وی در برابر ایران را تحمل کند و خانه نشینش کرده است.