پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 24 آذر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آذر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 3 آذر 1395 هم اندیشی 4 آذر 1395 هم اندیشی 5 آذر 1395 هم اندیشی 6 آذر 1395 هم اندیشی 7 آذر 1395 هم اندیشی 8 آذر 1395 هم اندیشی 9 آذر 1395 هم اندیشی 10 آذر 1395 هم اندیشی 11 آذر 1395 هم اندیشی 12 آذر 1395 هم اندیشی 13 آذر 1395 هم اندیشی 14 آذر 1395 هم اندیشی 15 آذر 1395 هم اندیشی 16 آذر 1395 هم اندیشی 17 آذر 1395 هم اندیشی 18 آذر 1395 هم اندیشی 19 آذر 1395 هم اندیشی 20 آذر 1395 هم اندیشی 21 آذر 1395 هم اندیشی 22 آذر 1395 هم اندیشی 23 آذر 1395 هم اندیشی 24 آذر 1395 هم اندیشی 25 آذر 1395 هم اندیشی 26 آذر 1395 هم اندیشی 27 آذر 1395 هم اندیشی 28 آذر 1395 هم اندیشی 29 آذر 1395 هم اندیشی 30 آذر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۵    
فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در پایتخت عراق تعدادی مجروح برجای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۷    
یک منبع امنیتی نزدیک به دولت مستعفی یمن اعلام کرد که روز گذشته یازده جسد بی سر در عدن پیدا شده است. عدن دومین شهر بزرگ یمن که به دست مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن افتاده و به وسیله ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۷    
انفجارهای روز چهارشنبه در مناطق مختلف عراق منجر به کشته شدن دستکم 3 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۴    
وبگاه صهیونیستی مدعی شد که انتخاب رکس تیلرسون برای وزارت امور خارجه آمریکا، برای اعمال سیاست های شدید ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۱    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف اعلام کرد که 80 هزار نفر از کودکان نیجریه با خطر مرگ در صورت عدم درمان لازم در سایه بحران انسانی این کشور مواجه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۷    
دبیرکل جمعیت رهپویان از برگزاری نشست جبهه تحول خواهان خبر داد و گفت: گزینه نهایی رهپویان تا آخر آذر ماه معرفی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۷    
صدای آمریکا را ببندید تا هم پول مالیات دهندگان هدر نرود، وهم آبروی آمریکا حفظ شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۴    
معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه برخی مشکلات موجود در راه خیران سبب تاخیر افتادن در اجرای پروژه های خیری می شود، گفت: فراکسیونی برای بررسی مشکلات خیران در مجلس ایجاد می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۴    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد با وجود اعلام آتش بس در حلب و توافق برای خروج غیرنظامیان و افراد مسلح از شرق حلب، روند تخلیه شهر به دلایل نامعلوم به تأخیر افتاده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۴    
به دنبال توافق روس ها با آمریکا مبنی بر خروج تروریست ها از شرق حلب به سوی ادلب، دولت سوریه قصد دارد خروج این افراد را مشروط به شروطی نماید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رئیس جمهور قزاقستان از او خواست که به ایران بگوید دست از تهدید کردن اسرائیل برداشته و سیاست هایش را تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری رویترز با استناد به منابعی در صنعت نفت گزارش داد که صادرات روزانه نفت ایران به اروپا (شامل ترکیه) در ماه جاری به 767 هزار بشکه رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه ترکیه و وزیر امور خارجه روسیه گفت و گو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی تماسی تلفنی با همتای روسی و ترکیه ای خود، به رایزنی و گفتگو پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۲    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بانک ها قوانین بانکداری اسلامی را دور می زنند گفت: بانک ها گوششان بدهکار بانکداری اسلامی نیست و به بخشنامه ها استناد می کنند و این زیان است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در اداره کشور نباید رودربایستی داشت، به وزارت اقتصاد در خصوص فضای کسب و کار ایران و اقدامات این وزارتخانه در حوزه مذکور تذکر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۰    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که تروریست های جبهه النصره و احرار الشام در خروج افراد غیر نظامی از شرق شهر حل مانع تراشی می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۰    
اینکه برجام را نقض نکردیم نشانه ادب دیپلماتیک ما و عمل به تعهدات است اما سوال این است پس بی ادبی آمریکایی ها و نقض تعهدات آنها را چگونه می خواهیم پاسخ دهیم؟چرا دولت مصوبه مجلس در خصوص ساخت پیشران ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه گفت که روز چهارشنبه با همتای روس خود درباره آتش بس حلب گفت وگو خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
در پی نگرانی غرب از پیروزی های ارتش سوریه در شهر حلب، فرانسه امروز طی اظهاراتی مداخله جویانه خواستار استقرار ناظران سازمان ملل در حلب بمنظور تضمین امنیت معارضان و گروه مسلح در جریان خروج از این شهر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
تروریست ها در استان ادلب سوریه، شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
بر مبنای این گزارش سه ماه پس از قدرت گرفتن دولت حسن روحانی تهران پیشنهاد صلحی را که با مشورت قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، تنظیم شده بود به آنکارا ارائه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
مصوبه جنجالی کنگره آمریکا برای تمدید 10ساله قانون تحریم های ایران احتمالاً تا ساعاتی دیگر با امضای رئیس جمهور آمریکا یا حتی بدون امضای وی به قانون تبدیل خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
وزیر خارجه ترکیه به منظور بررسی آخرین وضعیت حلب و کمک رسانی به مردم این منطقه به صورت تلفنی با ظریف به رایزنی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد که باید اقدامات تروریست ها را تلافی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان وارد استان گلستان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۸    
رئیس سابق سازمان صداوسیما گفت: برخی جریان های سیاسی علاقه مندند تا از این موضوع و موارد مشابه برای ایجاد دوقطبی های کاذب انتخاباتی استفاده کنند. باید مراقب بود!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آقای روحانی برای اقدام متقابل در برابر نقض برجام توسط امریکا، به آقای صالحی دستورِ اجرای قانونی را داده که وظیفه اش از روز تصویب طرح مجلس برای اجرای برجام بر دوش دولت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
... چنین جنگی به معنای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و تمام منطقه را فرا خواهد گرفت و حتی می تواند به جنگ جهانی منجر شود .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم سیرجان گفت: دولت زیربار اجرای مصوبه مجلس درباره بخشش جریمه وام های زیر 100 میلیون تومان نمی رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور سوریه به پیشروی های ارتش این کشور در شرق حلب و حمله گروه تروریستی داعش به شهر تدمر واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
اگر گرفتن وام از بانک ها برای خیلی از مردم بیشتر به رؤیا شبیه است، ولی همین بانک ها به خودشان به راحتی قرض می دهند، آن هم شبانه و با رقم های هزارمیلیاردی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی هر گونه معامله سهام عدالت را باطل دانست و گفت: مردم مراقب باشند که با این معامله سرخود کلاه نگذارند چرا که ما فقط مشمولان را به رسمیت می شناسیم؛ نه خریداران جدید را.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۹    
دادستان انتظامی کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به بررسی پرونده فرانسه مرحوم کیارستمی گفت: هیچ ارتباطی بین اقدامات درمانی در ایران و عامل مرگ ایشان در فرانسه وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۰    
نایب رییس اتحادیه صنف اتومبیل داران و فروشندگان خودرو گفت: رکود حاکم بر بازار خودرو منجر به تعطیلی 70 نمایشگاه فروش خودرو در تهران شده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۰    
سال هفتم هجری است. پیامبر(ص) نامه ای به خسروپرویز پادشاه ایران می نویسد و او را به اسلام دعوت می کند. خسرو در پاسخ، نامه را پاره کرده و قاصدی را همراه با مشتی خاک روانه حجاز می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
دبیر حزب اصلاح طلب اسلامی کار به حراج گذاشتن منابع نفتی از سوی دولت اشاره کرد و گفت: دولت هر چند وقت؛ منابع نفتی را به حراج می گذارد و عده ای پول می گیرند و می روند و این پول ها هیچ وقت برنمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخلاف تصور عمومی، پیشرانه های دریایی هسته ای که آقای روحانی درباره آن به دکتر صالحی دستور داده اند، نیاز به اورانیوم با غنای بالا(56 درصد) ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
فرمان روحانی به صالحی و ظریف، "ابراز بی اعتمادی پس از اعتماد" است و بسادگی می توان از آن نتیجه گرفت روحانی هم دیگر از حقانیت راهی که در 3 سال گذشته رفته دفاعی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
در صورت نیاز، قسمتی از ساختمان این مرکز برای اقامت یا استراحت شبانه زنان شاغل فاقد محل سکونت اختصاص خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی بسیج مردمی حشد شعبی عراق می گوید: پس از آزادسازی موصل، اگر دمشق درخواست کند و دولت و پارلمان عراق هم آن را تصویب کند، به سوریه می رویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
568 نفر در 28 استان ترکیه به اتهام ارتباط با گروه تروریستی پ ک ک بازداشت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
روزنامه وال استریت روز سه شنبه از نگرانی کشورهای اروپایی از مواضع دولت جدید آمریکا در قبال توافق هسته ای با ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۰    
بحث وحدت در قرآن کریم مورد عنایت حضرت حق قرار گرفته است و ما باید نسبت به این امر اهتمام ورزیده و اجازه ندهیم فرصتها از دست برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۷    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: با توجه به انتخابات اخیر آمریکا متحدان وی در منطقه به انگلستان روی آورده اند اما کاری جز رجزخواندن از عهده انگلیس برنمی آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۴    
هزاران تن از مسلمانان و اعضای گروه های حقوق بشری و ضد نژادپرستی، روز گذشته (دوشنبه) با حضور مقابل کاخ سفید و برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز، خواستار توقف تبعیض علیه مسلمانان شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس ایرانی کمیسیون همکاری های ایران و روسیه با اشاره به جزئیات همکاری اقتصادی دو کشور گفت:ایران و روسیه برای جایگزینی ریال و روبل به جای دلار در مبادلاتشان به توافق رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
تعابیر و برداشت اشتباهی که نسبت به پژوهش در کشور وجود دارد باید تغییر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
شاکیان می توانند برای پیگیری شکایت خود به مجتمع قضایی ناحیه یک شمیران مراجعه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
سردار رحیمی از هلاکت "امان الله" و دستگیری همراه وی به نام " نعمت اله" در این عملیات خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
هنوز مدت زیادی از رسانه ای شدن تفاهمنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با رنوی فرانسه نگذشته که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس این سازمان خبر از نهایی شدن قریب الوقوع این قرارداد می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم تهران خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: یکی از دوستان طی چند روز اخیر اعلام کرده که نمایندگان 17 تا 21 میلیون تومان حقوق می گیرند، این یک سخن دروغ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
زمان برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان تغییر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
حسین نژاد گفت: درصورتی که شرکت های تعاونی بخش حمل و نقل برای نوسازی ناوگان خود با خودروسازان طرف قرارداد شوند صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون آمادگی دارد تضمین وام های اعتباری تک تک اعضای شرکت تعاونی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
بنیاد روسی "اندیشه عمومی" اعلام کرد، از هر دو شهروند روسیه، یک نفر ولادیمیر پوتین را به عنوان سیاستمدار سال این کشور برگزیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
وحید هاشمیان گفت: پرسپولیس با من برای کمک برانکو صحبت کرده بود و آقای طاهری از طریق آقای خوردبین با من تماس گرفتند اما به این پیشنهاد جواب مثبت ندادم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
کریم لک زاده درباره فیلم رقص شکارچی گفت: این فیلم آماده نمایش شده و با نام قبلی خود یعنی کله سرخ به جشنواره فیلم فجر تحویل دادیم .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۳    
پدرام سلطانی اظهار کرد: دولت فعالان اقتصادی را نیز در این نظام دیوانسالارانه اسیر کرده است. نتیجه آنکه 10 سال از تدوین سند چشم انداز 20 ساله سپری شده است و ما نه تنها پیشرفتی نداشته ایم بلکه به میزان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز جلسه کمیسیون عمران برای بررسی استیضاح وزیر راه برگزار نشده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰    
بررسی ها نشان می دهد سهم هر ایرانی از بودجه عمومی دولت در سال آینده برابر با چهار میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰    
محقق و پژوهشگر اجتماعی گفت: بدون تردید رفع مشکلات مذکور مستلزم به عزم فرابخشی و برنامه ریزی هوشمندانه در ابعاد اجتماعی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰    
رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: استقلال را شکست می دهیم تا لحظات تلخ شکست مقابل پرسپولیس از یادها برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
رئیس انجمن ملی خرمای گفت: مشاهدات عینی از نخلستان های جنوب آمریکا نشان از برنامه ریزی فعالان این کشور برای در اختیار گرفتن بازار خرمای جهان در سال های آینده دارد تا پس از پسته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
احتمالا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برابر ذوب آهن غایب باشد و به این بازی نرسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۸    
جهل به قانون را دلیل اصلی بیشترین محکومیت های حبس مددجویان تحت حمایت ستاد دیه عنوان کرد و گفت: طبق فرمایش امام راحل (ره) فرهنگ مبداء همه خوشبختی ها و صدالبته همه بدختی های یک ملت است که اگر فرهنگ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
علی اکبر ولایتی در نشست خبری دهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی به دستور روحانی به ظریف و صالحی واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
یکی از ایمیل های هک شده مدیر ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون نشان می دهد که بنیاد کلینتون آنچنان به تفکرات آموزشی و تربیتی رکس تیلرسون گزینه دونالد ترامپ برای تصدی وزارت امور خارجه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
قانون گذاران جمهوری خواه وعده دادند از اجرایی شدن قرارداد بوئینگ و ایران جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
صعود نیما عالمیان به صدر رنکینگ ملی تنیس روی میز صعود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
سردار حسن اکبری که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و سرانجام در حالی که فرماندهی گردان تخریب را در تدمر بر عهده داشت حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
145 موسیقی فیلم و 91 ترانه در جوایز اسکار در بخش موسیقی و ترانه ها رقابت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۹    
163 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای آزادسازی شهر حلب سوریه از چنگ تروریست های تکفیری را تبریک گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
اصلی ترین مشکل تراکتورسازی مقابل سپاهان در پست دفاع چپ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
سوئیفت به بانک های مرکزی در سراسر جهان هشدار داد که هکرها از روش های جدیدی برای نفوذ به بانک های مرکزی استفاده می کنند؛ به همین دلیل آنها باید نسبت به افزایش ضریب امنیتی خود اقدام کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور سوریه با اعلام اینکه اشغال شهر تدمر توسط داعش واکنشی به پیشروی ارتش سوریه در حلب بود، تأکید کرد که غرب نسبت به اشغال این شهر بی تفاوت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
رئیس صندوق توسعه ملی تصریح کرد: بنده هم درباره احتمال برداشت از صندوق توسعه ملی برای قرارداد بوئینگ شنیده ام اما هنوز چیزی به دستم نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره سانحه ریلی 5 آذرماه 1395 در استان سمنان در نشست علنی امروز پارلمان قرائت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
خوانساری گفت: 3 سال است که همه فریاد می زنند تأمین اجتماعی صنعت را تعطیل کرده، این موضوع با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مطرح شد، آقای ربیعی قول پیگیری دادند، اما بعد از گذشت 1 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
در جریان دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه بار دیگر شاهد بروز بی اخلاقی از سوی یکی از بازیکنان بزرگ والیبال بودیم که در نهایت منجر به شکسته شدن حرمت مویِ سپید بهترین داور والیبال ایران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
خیلی ها تصورشان این بود که پهلوان جنگ هستند ولی حرف های کاظم رستگار نشان داد که این ها برخی جاها می توانستند خیلی بهتر از این باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۸    
دی تر هالر سفیر آلمان در ریاض گفته قراردادی تا چند هفته دیگر امضا می شود و از سال بعد، افسران جوان سعودی راهی شمال اروپا می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بدهی بابک زنجانی پرداخت شده است گفت: به دنبال طلب دولت از بابک زنجانی هستیم و همه مستندات را به قوه قضائیه فرستاده و دستگاه قضا هم پیگیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رییس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: پستی که علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، یک سمت تعارفی و ناکارآمد است که نقشی در تصمیم سازی های مدیران عرب AFC ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات آمریکایی و انگلیسی با گزافه گویی ها دنبال ایجاد هراس و رونق بازار سلاح و سرپوش گذاشتن بر رفتارهای ماجراجویانه خود در منطقه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۲    
با روایت مشرق از اخبار گوشه و کنار ورزش همراه شوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پیروزی حلب و تاثیر آن بر جنگ با تروریسم گفت: پیروزی در حلب محصول مجاهدت عظیم و مداوم سوریه و متحدینشان بود. حلب به بارانداز تجهیزات نیروهای تروریستی تبدیل شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور در جلسه علنی امروز با تشریح اهمیت هفته وحدت گفت: نظام تربیتی پیامبر بر هم سرنوشتی مسلمان تاکید دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۹    
یک عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان می گوید: پیشنهاد اخیر برای طرح کاندیدای پوششی در کنار روحانی خطرناک است و از آن استقبال نکردیم!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۹    
آنها خودشان می دانند که این اقدام، پاسخ اولیه بود؛ ما پاسخ های خیلی محکم تری داریم که اگر آن ها دست از خباثت برندارند، حتما مسئولین کشور آن پاسخ ها را خواهند داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۳    
یانگر که در دو سال ریاستش بر MI6 در هیچ رویداد عمومی حاضر نشده بود، به ناگهان روز 8 دسامبر، یعنی درست زمانی که کار شهر حلب در حال یکسره شدن به دست ارتش سوریه و متحدان آن است، آفتابی شد و سخنرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۱    
در سال های اخیر خبرهای متعددی از گرایش مجدد کشورهایی نظیر آمریکا، روسیه و چین به سوی پیشرانه های هسته ای برای شناورهای تجاری منتشر شده چراکه منجر به کاهش هزینه ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۲    
قائم مقام وزیر کشور گفت: ستاد انتخابات کشور، از اوایل دی ماه و با صدور احکام مرتبط با معاونان و سازمان های وزارت کشور از سوی مقام عالی وزارت، تشکیل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۹    
با امضای قراردادی در حضور وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی روسیه، روس ها با سرمایه گذاری دولتی این کشور اقدام به احداث 4 واحد 350مگاواتی نیروگاهی در ایران می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۹    
در پی نقض برجام توسط آمریکا، رئیس جمهور کشورمان دستورهای جداگانه ای را خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۳    
نخستین کنگره ملی شعر "پیامبر مهربانی(ص)" امشب با حضور معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی و تجلیل از شاعران برگزیده در زاهدان به کار خود پایان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
وزیر امور خارجه در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا اظهار داشت: تاکنون 2 بار برای فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: پیگیری حقوق های نجومی به جایی نرسید و پی درپی آمار را کم و زیاد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام بی آزار شیرازی گفت: همان اندازه که سیاست اسلام بر وحدت است سیاست استعمار بر تفرقه و اختلاف است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتخاب دبیر جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۴    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار کلیسای ارتدوکس قاهره، که به کشته شدن 28 تن منجر شد را بر عهده گرفت.
  • ۱