جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۱۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۳    
وزیر صنعت با بیان این که حقوق های نجومی اولویت اصلی کشور نیست کل ماجرا را به 2میلیارد حقوق گرفته شده توسط برخی مدیران محدود کرد و گفت : آیا کشور گیر این 2 میلیارد تومان است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۶    
دزدان دریایی سومالی برای آزادی 22 صیاد زنده باقیمانده از گرسنگی و شکنجه 3 میلیارد تومان پول میخواهند که خانواده هایشان توان دادن این مبلغ را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات میخواهیم با بررسی پول هایی که از حق بیمه کارگران بابت درمان هزینه می شود، به جنجال های رسانه ای پایان دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۶    
مهدی نصیری بود که جرأت داشت نامه ی آوینی به محمد هاشمی را منتشر کند. همان نامه ای که آوینی به هاشمی نوشته بود : شما صدا و سیما را به بوق مفلوکی تبدیل کرده اید. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۶    
پیام یک مدافع حرم به برنامه سازان ثریا: وقتی میفهمی تمام شبهایی که در برابر دواعش خونخوار در سنگر صبح کرده ای را هم کیشانت با افتخار روایت می کنند، تمام خستگی ات درمیرود. اجرتان با عقیله بنی هاشم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۸    
فعالان فضای مجازی با هشتگ اشتباه کردم به سخنان ظریف واکنش نشان دادند؛ هم زمانی روایت ظریف از برجام و آزادسازی حلب از سوی نیروهای مقاومت، تجربهٔ دیگر برای تعیین استراتژی معطوف به پیروزی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵    
دختر یکی از زندانیان می گوید: به ما گفتند احتمالاً سفر آینده وزیر کشور به ترکمنستان درباره زندانیان ایرانی است؛ خانواده های شهرستانی به مسافرخانه رفته اند و فردا در تجمع های دیگری شرکت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۷    
حمایت دمشق از اردوغان در جریان کودتای نیمه ژوئیه، آغاز تغییر سیاست آنکارا در سوریه بود و ترور سفیر روسیه می تواند این چرخش راهبردی را نهایی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۴    
اکبر براتی درباره روزهای پرالتهاب و دوران ساز اوایل انقلاب که خود او نقش مستقیم در بسیاری از رویدادهای آن داشت، می گوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۶    
در شرایطی که دولت روحانی در ماه های پایانی عمر خویش مدعی کاهش نرخ تورم و رونق اقتصادی است اما واقعیت زندگی مردم این ادعا را تایید نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۱    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تأکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
یک ضد انقلاب مقیم هلند ادعا کرد؛ شخصی که سال گذشته در هلند کشته شد، همان محمدرضا صمدی کلاهی، مظنون اصلی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۷    
شبکه خبری آمریکایی از تقلای ضدانقلاب برای دیدار با رییس جمهور منتخب آمریکا و ترغیب وی به اتخاذ سیاست سخت و تحریم علیه ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۴    
پایگاه های اجتماعی تصاویری را از جانشین ولی عهد عربستان منتشر کردند که وی در دیدار با برخی چهره های رسانه ای عبا و چفیه را نپوشیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۴    
وزیر خارجه مصر بر پایبندی این کشور به حفظ حقوق مردم فلسطین تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۸    
وبسایت میدییت به گمانه زنی در خصوص جراحی پلاستیک پوتین پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۵    
منابع سعودی اعلام کردند که دولت عربستان قصد دارد در سال 2017 مبلغی حدود 37.5 میلیارد تا 56.25 میلیارد ریال سعودی از بازارهای خارجی و 70 میلیارد ریال دیگر را از بازارهای داخلی قرض کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۵    
ماجرای افشای مذاکرات محرمانه جلسه کمیسیون امنیت ملی ازسوی عضو غایب این جلسه هنوز داغ است. گویا امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه آشتی کنان دارد و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان چون شاکی ای وجود ندارد هنوز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید محمدی را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۲    
رئیس اندیشکده یقین گفت: ما دوباره به تأسیسات هسته ای قبل از مذاکرات باز خواهیم گشت چون اولاً برجام شکست خورده و دوماً تحریم ها برداشته نشده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۲    
تفاهم قابل توجه محجوب و قاضی پور در ارائه پیشنهادهای برنامه توسعه ششم، موجب شد تا لاریجانی با خنده از آنها با عنوان برادر یاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوعات مختلفی مانند تجمیع بیمه ها، طرح تحول سلامت، کار منزلت، پول درمان کارگران و حذف یارانه پردرآمدها صحبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۹    
وزارت کشور ترکیه از تعقیب بیش از 10 هزار کاربر شبکه های اجتماعی با هدف مبارزه علیه تروریسم و شناسایی تروریست ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نگاهی کلی به برنامه ششم توسعه کشور گفت: تعداد موادی که دولت به عنوان برنامه ارائه کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
جلسه روسای خانه های صنعت و معدن استان های مختلف کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
رییس سازمان انرژی اتمی عصر امروز (شنبه) از حجت الاسلام نقویان عیادت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
رئیس اسبق رسانه ملی با اشاره به تغییر شرایط در انتخابات ریاست جمهوری آینده نسبت به سال 92، نوشت: روحانی نباید فراموش کند که در سال 96، یک مدافع است و نه یک مهاجم!.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۳    
وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه شهرکسازی های اسرائیل از روند صلح جلوگیری کرده و راه حل دو دولتی را به خطر می اندازد از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ضد شهرک سازی های اسرائیل استقبال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۳    
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: مهم ترین خیانت فتنه گران ایجاد بستر برای طمع ورزی دشمن، پایمال کردن استقلال کشور و تحمیل رای خود بر مردم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۳    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای، از سیاستهای واشنگتن در قبال سوریه به شدت انتقاد کرده و آمریکا را به حمایت از تمامی گروه های تروریست و خرابکار متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در خصوص امنیت فضای مجازی و نحوه حفظ امنیت و پالایش آن برنامه های سنگینی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۰    
منابع یمنی از کشته شدن 90 نفر از عناصر مسلح طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور در حمله نیروهای یمنی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۴    
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: جریان اصولگرا به دنبال آن است که از تکثر کاندیداها کاسته شود و این تکثری که وجود دارد به وحدت بیانجامد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
رئیس مجلس در گفتگوهای تلفنی با حضرت آیت الله ابراهیم امینی و حجج الاسلام محسن قرائتی و ناصر نقویان از وضعیت سلامتی و درمانی آنان مطلع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
رییس جمهوری در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد فرخنده پیامبر دوستی و برادری، حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2017 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن مبشر صلح و عدالت در سرتاسر جهان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا، لایحه بودجۀ نظامی این کشور را برای سال 2017 امضا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۸    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص "ایران" که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۸    
برخی پایگاه رای روحانی را متزلزل می دانند و معتقدند همین لرزش دست بخشی از رای دهندگان روحانی در انتخابات 92 کافیست که دل اصولگرایان را برای رقابت مجدد با او قرص کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۸    
مرکز اسلامی لیورپول توسط گروه های راستگرای افراطی مورد حمله قرار گرفته و به آتش کشیده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم شهرستان های بیرجند خوسف و درمیان در مجلس گفت: طرح تحول سلامت دچار کاستی های جدی است و مجموعه دستگاه ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی / امام صادق علیه السلام: همانگونه که آتش هیزم را می خورد غیبت نیز کارهای نیک انسان را می خورد واز بین می برد. جامع السعادات٬ ج2/ص315 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وب سایت روزنامه ساندی مورنینگ هرالد در گزارشی به افشای مدارکی جدید از برنامه هسته ای ایران و اینکه ایران به دنبال بمب اتمی نیست، خبر داد و نوشت: در یک حرکت غیر عادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امشب به برنامه نگاه یک می آید. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۱    
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا گفت: به توان تولید زره کنتاکت 5 به طور کامل دست یافته ایم و حتی به نمونه های پیشرفته تر از آن هم دست یافته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از آزادی هشت زندانی ایرانی در ارمنستان خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه به طرفداران فتنه و فتنه گران توصیه می کنیم که آگاه و با بصیرت باشند، گفت: ملت ایران نه تنها از روی پرچم استکبار بلکه از روی خود استکبار به راحتی عبور می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جلسه بازبینی اظهارات محمد جواد ظریف که قرار بود امروز با حضور چند تن از نمایندگان و اصحاب رسانه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شود به دلیل بسته بودن درب این کمیسیون کنسل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۵    
مسئول قرارگاه راهبردی عمار گفت: مردم ما اگر بفهمند و به واقعیت مساله هسته ای پی ببرند که آقایان چه بر سر نطنز آورده اند، انتقام سختی از عوامل آن خواهند گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۵    
نماینده سابق اصولگرای یزد که از منتقدان دولت روحانی در مجلس نهم بود در واکنش به ماجرای حمله با مهر و تسبیح به معاون پارلمانی رییس جمهور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی قوه قضائیه از احضار 20 نفر در پرونده فیش های نجومی خبر داد و گفت: از مسئولان صندوق توسعه ملی هم در بین این مسئولان وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۶    
شورای امنیت روز جمعه، طی قطعنامه ای خواستار پایان شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قلمرو اشغالی فلسطینی ها شد. ایالات متحده، در یک سنت شکنی، این قطعنامه را وتو نکرد و به آن رای ممتنع داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرش کردن ایوان طلای امیرالمومنین (ع) در نجف
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
یکی از اعضای ارشد حماس با انتقاد شدید از مسئولان این جنبش، اذعان کرد، حماس با ترک دمشق مرتکب اشتباه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۵    
زرشناس گفت: با شکست کودتای سال 88 نیروهای این کودتا به خارج از کشور گرا می دادند که فشار تحریم را سنگین کنند تا بتوانیم روی موج این تحریم سوار شویم و مردم را وادار کنیم که این بار تاکتیک جدید ما را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۶    
تروریست هایی که فوعه و کفریا را محاصره کرده اند، با عدم اجرای توافق صورت گرفته برای تبادل خروج تروریست های تکفیری از حلب در قبال خروج شیعیان فوعه و کفریا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۳    
روزنامه نگار و ناشر لیبرال سعودی که از نزدیکان به دربار آل سعود است، تاکید کرد که ایران کشور بزرگی است که می توان با آن به تفاهم رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس آخرین جزئیات از طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
حضرت آیت الله جوادی آملی روز پنجشنبه دوم دیماه سال جاری در همایش ملی صدف کوثر نسبت به بانکداری ربوی اظهارنظر صریح داشتند که به صورت مستقیم از آنتن شبکه 5 سیما نیز انعکاس یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۷    
سه نیمه شب حرکت کردیم و نماز صبح خان طومان بودیم. بالاترین نقطه تپه رسیدیم یکی از بچه ها تیر خورد. حسین امیدواری رفت خمپاره بزند، تیر اسپیدی به قلبش خورد و شهید شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۸    
چهره های اصلاح طلب به تازگی با اشاره به سمت یک مخاطب خاص، مؤکداً کلماتی مثل متوهّم و مغرور را بیان می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
رایزن فرهنگی ایران در آلمان ، اقدام به انتخاب فردی جهت معرفی عاشورا (!) کرده که نه تنها هیچ سنخیتی با این فرهنگ انسان ساز و ظلم ستیز ندارد، بلکه رفتارهایی موهن و مازوخیستی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۳    
در دوران فتنه 88 سفارت انگلیس با ارائه گزارش هایی به مقامات لندن، خط خبری رسانه های اپوزیسیون نظیر بی بی سی را مشخص می کرده و این رسانه ها نیز با تأثیر مستقیم بر مخاطبان خود و همچنین القای مسائل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۴    
طبق ماده 198 قانون تجارت هیچ شرکتی نمی تواند سهم خودش را خریداری کند. اما خودروسازان وطنی این قانون را دور زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۸    
قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان به جزئیاتی از پشت پرده تخلفات این صندوق پرداخت و گفت: در این صندوق به صورت خانوادگی کار می کردند تا موضوعات به صورت سری باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۵    
پیشکسوت استقلال می گوید: باید به منصوریان اجازه و زمان داد و کمک کرد و چوب لای چرخ این مربی نگذاشت و اگر تیم نیاز به کمک دارد یک کمک اساسی به این تیم انجام داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۵    
محمدرضا رنجبر فلاح ضمن تاکید بر اجرای ناقص قانون بانکداری بدون ربا؛ معتقد است در برخورد با فساد بانکی مماشات می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۲    
دولت در طرح مبهم اشتغالی 1.5 میلیارد دلاری ایجاد 70 هزار شغل خرد و روستایی را پیش بینی کرده، در حالی این میزان شغل خرد را با 400 میلیون دلار معادل 1600 میلیارد تومان می توان ایجاد کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۲    
بررسی عملکرد حاکمیت ریاض در سال 2016 مجموعه ای از شکستها را در عرصه های سیاست داخلی و خارجی برای این کشور نشان می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۹    
بر اساس آمار ارائه شده در گمرک هندوستان این کشور طی 4ماهه مرداد، شهریور، مهر و آبان با وجود ممنوعیت واردات برنج به ایران 44هزار و 467 تن برنج به کشور ما صادر کرده است.