پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 13 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
یکی از آخرین انتقاداتی که به سریال معمای شاه با هزینه ای میلیاردی شده است، از سوی اعظم طالقانی مطرح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۲    
اعضای تیم اقتصادی دولت خلاف منطق اجماع و هم افزایی برای بهبود وضعیت، درگیر اختلافات متعدد هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۹    
در حمله داعش به نظامیان ترکیه در شمال سوریه، 1 نفر کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۲    
⁣این قطار تانک و خودروهای زرهی به سمت باب، بزرگ ترین محموله ی تسلیحاتی ترکیه است که در سال های اخیر و از آغاز عملیات "سپر فرات" به سوریه ارسال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۲    
اظهارات رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی در حوزه اقتصاد چندان به مذاق کارشناسان اقتصادی و مردم خوش نیامد و بخشی از بازخورد این اظهارات را می توان در گفتگو با مردم مشاهده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۹    
حالا دیگر سخت نیست فهمیدن اینکه چرا مدتی است شیخ قاضی القضات آماج حملات است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۶    
با توجه به مطالبی که در منابع مختلف بیان شده، ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) برابر با ثواب زیارت امام حسین (ع) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۷    
فرهنگ همواره پاشنه آشیل همه دولت ها بوده است، اما در دولت یازدهم مظلومیتی مضاعف دارد و این به وضوح از مصاحبه اخیر رئیس دولت با رسانه ملی به چشم می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۳    
شب نامه مستند بلندی است که پرده از فعالیت شبکه هوشمند تغییر در حوزه کارآفرینی کشور برمی دارد و پس از استقبال گسترده مخاطبان، در جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۹    
داعش 3 خودروی بمب گذاری شده را در شرق موصل منفجر کرد که بر اثر آن 14 کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۸    
یک روزنامه حامی دولت از محرمانه شدن جزئیات رشد اقتصادی در نگاه دولت خبر داد و نوشت این اعداد و ارقام، مخفی است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از نوسانات شدید نرخ ارز، گفت: نوسانات نرخ ارز از عوامل بسیار مهم تاثیرگذار بر تولید بوده و در سال های گذشته مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶    
معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در آستانه انتخابات برنامه کلی برای جابجایی فرمانداران نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود جزئیات جلسه چهارشنبه هفته جاری شورای نگهبان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۸    
وزیر کشور گفت: در ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب داشتم، ایشان فرمودند که تلاش کنید همچون دوره های گذشته انتخابات در سلامت، امنیت و با رعایت کامل قانون و البته با مشارکت بالای مردم برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۵    
فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت عوامل شهادت 2 مامور مرزبانی در تایباد در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری فتا ناجا گفت: بیش از 65 درصد گوشی های هوشمند آلوده است و جاسوسی و حملات پنهان از این طریق در حال انجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: کسانی که به دنبال برجام بودند نیتشان خدمت به ملت و حل مشکلات مردم بود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان انرژی اتمی و سازمان پدافند غیرعامل برای تدوین طرح مقابله با شرایط اضطرار در سایت های هسته ای با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه امروز ایران به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به عنوان یک ابرقدرت در دنیا قدعلم کرده است، گفت: شیخ نمر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
عصر امروز معاون اول رئیس جمهور عراق با آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۷    
رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار با مرتضی حاجی رییس کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتقادات حزب اعتماد ملی نسبت به شورای سیاست گذاری را بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۳    
قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) به ادعاهای سیدحمید روحانی واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس از جمله چهره هایی است که این روزها نامش به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 96 مطرح است. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۰    
روزنامه دیلی میرر نوشت: مرکز امنیت سایبری ملی انگلیس روزانه حداقل 2 حمله سایبری را از سوی چین، روسیه، کره شمالی و ایران علیه نهادها و مراکز نظامی، امنیتی و اقتصادی این کشور، خنثی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۲    
یکی از جنجالی ترین فیلمسازان حاضر در جشنواره عمار جواد موگویی است. کارگردان جوانی که آثارش به مانند پرسوناژ و کاراکترش جسور و نترس است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
نشست خبری کارشناسان و دانشجویان پیرامون بی اعتمادی به نخبگان و ظرفیت های داخلی در عقد قرارداد های دولتی با حضور کامران خاتمی کارشناس اقتصادی و سرمایه گذاری در نیروگاه های مستقل، دکتر ناصر فلاحی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۴    
روحانی در گفت و گوی تلویزیونی خود با توجه به آماری که در اختیار داشت از رشد صادرات غیرنفتی در 9 ماه گذشته خبر داد. اما این تنها بخشی از واقعیت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده های پشت پرده بابک زنجانی رسیدگی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
نماینده مجلس نهم گفت: مردم سالاری دینی فقط قائل شدن حق مشارکت برای مردم در صورت رای دادن به جبهه خودی نیست بلکه تلاش برای رفع مشکلات آنهاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب برخلاف احزاب که مخالفان خود را احزاب رقیب تعریف می کنند، تلاش می کند تا از طریق وحدت احزاب همسو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۸    
پروسه انتخاب سرمربی والیبال طولانی شده و انصراف استویچوف از پذیرش هدایت تیم ملی با شرط سنگینی که فدراسیون در نظر گرفته نشان می دهد مربی صاحب نام با این شرط به ایران نمی آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۲    
در حالی که ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در 2 سال گذشته بارها به طور قاطع وعده زمانی درباره تک نرخی کردن ارز داده بود، مدیر اداره صادرات بانک مرکزی اعلام کرد که از منظر فنی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۹    
نماینده مردم زاهدان گفت: بعد از دولت سازندگی نگرانی که در کشور به وجود آمد موضوع رفاه زدگی است که متأسفانه در دولت های بعد در جامعه تبلور پیدا کرد و تقویت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
با تندتر شدن شیب سقوط محبوبیت روحانی اصلاح طلبان برای اینکه بازنده میدان نباشند از تکنیک رحم اجاره ای صرف نظر کنند و با عبور از اعتدال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
جدیدترین تصاویرماهواره ای نشان می دهد که با گذشت چند ماه از آزادسازی شهر القیاره در جنوب موصل هنوز نیروهای عراقی نتوانستند آتش چاه های نفتی که توسط داعش به آتش کشیده شده را خاموش کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
سال 2016 را بیش از این که سال موفقیت های راهبردی و میدانی محور مقاومت در منطقه بدانیم، باید سال شکست محور ارتجاع عربی به ویژه عربستان در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی و دیپلماتیک ارزیابی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
رئیس خانه احزاب ایران از تصویب آئین نامه استانی خانه احزاب خبر داد و گفت: هیچ استانی حق تشکیل خانه احزاب به صورت مستقل را ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص "ایران" که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۵    
دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران تاکید کرد: اصلاح طلبان باید برای روحانی آلترناتیو تعیین کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۵    
اخیرا روسیه حملات خود را به تروریست های حاضر در روسیه افزایش داده است. اکنون پوتین مصر است این شهر مهم را نیز از تصرف نیروهای داعش خارج سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۵    
رهبر انقلاب حکم خوردن همه حشرات حرامند و همچنین آنچه مسخ شده مانند فیل و میمون و خرس و غیره را بیان فرمودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
چالش پیش روی ترامپ، یافتن راهی برای محدودسازی ایران است. لغو برخی از تحریم ها موجب افزایش توان ایران در اعمال قدرت و نفوذ در منطقه و دستیابی به تکنولوژی های ضروری برای ارتقا صنعت خود شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
دبیرکل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتظار بیشتری از روحانی داشتیم گفت: احزاب از عملکرد دولت در حوزه سیاسی رضایت ندارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به نظر می رسد که طیف اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند و روحانی نامزد این طیف و برخی میانه روها خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۹    
شما را به عنوان شخصیتی می شناسیم که به ادله و استدلال معتقد هستید بنابراین پس از گفت وگو اگر قانع شدید برنامه را اجرا می کنید و اگر قانع نشدید آن را تغییر می دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس کمیته تدوین سیاست های شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: ضوابط گزینش کاندیدا در کمیته تدوین سیاست ها در حال بررسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۰    
سرمایه اصلی این دولت، آگاهی عمیق جامعه، به ویژه جوانان است که نمی گذارند سرنوشت کشور به دست کسانی باشد که تجربه های تلخ مدیریت و مسوولیت های آنها در مجلس و دولت را داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
علی لاریجانی هنگامی که زاهدی پشت تریبون هیأت رئیسه مجلس حاضر شده و با فریاد دو دو در مخالفت با حذف بندی از ماده 79 لایحه برنامه سر داده بود کنایه ای درباره کاندیداتوری ریاست جمهوری به او زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
خطاب القحطانی از فرماندهان عالی رتبه جبهه النصره طی بمباران هوایی به هلاکت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۴    
مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزارش خود، حزب الله را بزرگترین خطر برای امنیت اسرائیل معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۴    
دولت موظف شد در چارچوب برنامه ششم توسعه کل کشور به منظور ارتقای شرایط محیطی پایدار و فراگیر مناطق حاشیه نشین از مزایای شهرنشینی اقدامات لازم را انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۴    
فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ارتش صهیونیستی به سوی یک قایق ماهیگیری لبنانی تیراندازی کرد اما به سرنشینان این قایق صدمه ای وارد نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۱    
نظرسنجی ها نشان می دهد با نزدیک شدن به روزهای پایانی ریاست جمهوری اوباما میزان محبوبیت وی در میان آمریکایی ها افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۱    
رحمانی فضلی گفت: علیرغم همه تلاش هایی که می تواند حوزه امنیت داخلی را با چالش مواجه کند، اما با رصد مداوم و تحقیقات میدانی امنیت وضعیت مطلوبی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۱    
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان گفت: پیروزی ایران اسلامی در مذاکرات برجام، دشمنان نظام و انقلاب را خلع سلاح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در دیدار با رهبر انقلاب گفت: احمدی روشن ها، تک ستاره هایی هستند که نه با بهره گیری از امکانات نظام آموزش عالی کشور، بلکه با تکیه بر توان خودشان درخشیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رهبر اقلیت مجلس سنا اعلام کرد دموکرات ها قصد دارند درباره 8 نفر از نامزدهای ترامپ برای سمت های مختلف افشاگری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا شیکاگو را برای ایراد سخنرانی خداحافظی خود انتخاب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی دانشگاه صنعتی شریف دیدار کردند و در این دیدار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۵    
عضو سابق حزب موتلفه می گوید: این حزب می گوید ما نامزد حزبی خود را داریم و او را معرفی می کنیم اما اگر تصمیم جمعی به کاندیدای دیگر رسید حتما از او حمایت می کنیم اگر این کار را انجام دهند خیلی قشنگ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات گفت: تاریخ ثبت نام انتخابات هنوز تغییر پیدا نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آئین نامه ای یک نماینده درباره لزوم پایبندی به سوگند هیأت رئیسه، گفت: من علاقه ای ندارم که به خاطر دیگران به جهنم بروم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
باهنر گفت: در چند ماه پیش یکسری حرف ها به وجود آمده بود که بیشتر برای مظلوم نمایی دولت مطرح شده بود. مبنی براینکه رئیس جمهور رد صلاحیت می شود که اینها بیشتر در راستای مظلوم کردن دولت یازدهم است و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه سخنان شب گذشته آقای روحانی به طور کلی تبلیغاتی بود، گفت: آمارهای رئیس جمهور با عقل و عُرف جور نیست، بهتر بود آقای روحانی آمارهای درست به مردم بدهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹    
منابع امنیتی عراق از سه انفجار دیگر در شمال شرق بغداد خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۰    
رئیس قوه قضاییه با انتقاد از برخی اظهارات در مورد پرونده بابک زنجانی، این اظهارات را تبلیغاتی دانست و تاکید کرد: ما برای حفظ حرمتها و جلوگیری از ایجاد اختلافات و تحفظ بر قانون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۸    
معاون رئیس جمهور عراق اظهارات مطرح شده درباره تجزیه موصل را غیرقابل پذیرش خواند و تصریح کرد: اجازه تجزیه موصل را نمی دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
شهردار تهران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به موضوع آلودگی هوا گفت: اگر می خواهید به مردم شهر خدمت کنید و برای مردم شهر ارزش و کرامتی قائل هستید و اگر به حقوق شهروندی اعتقاد دارید برای توسعه مترو و رفع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای:بصیرت که نبود،هرچه مسئولیت وانگیزه بیشترباشد،خطربیشتراست؛اطمینانی نیست به آدم بدون روشن بینی که دوست ودشمن رانمیشناسد. _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای:جوانها بصیرت خودشان را نسبت به اوضاع کنونی،نسبت به گذشته تاریخی نزدیک، افزایش دهند تا بتوانند صحنه امروز دنیا را مشاهده کنند. 1394/08/12 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: 14 سال پیش، رهبر انقلاب در دیدار گروه ورزش و سرگرمی صدا، با اشاره به اهمیت و جایگاه تفریح و شادمانی در اسلام فرمودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
ژاله بابایی دندانپزشک با بیان اینکه افراد جهت داشتن دندان های تمیز به ترمیم آن می پردازند، گفت: رشته دندانپزشکی با موادی مانند کامپوزیت ونیر، آمالگام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۷    
دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا روز جمعه 20 ژانویه، اول بهمن 1395 مراسم تحلیف و سوگند را بجا می آورد و کار خود را برای آغاز می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۴    
آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی بی نظمی ها، ناهنجاری ها و آسیب هایی نظیر بیکاری، اعتیاد، فقر، خودکشی، طلاق و.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده سابق ایران در اوپک در واکنش به اظهارات دیشب حسن روحانی درباره مسائل اقتصادی کشور به نسیم آنلاین گفت: رئیس جمهور دیشب به نکات جالبی اشاره کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هشتگ نجات آرش ، اشاره به وضعیت آرش صادقی، زندانی امنیتی، طی روزهای اخیر برای ساعاتی به ترند جهانی توئیتر تبدیل شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به نقل از راشاتودی، باوجود مخالفت اسقف های واتیکان، مک دونالد در این منطقه شعبه خود را افتتاح کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کنفرانس گوادلوپ، اشاره به گردهمایی سه روزه سران 4 کشور اروپایی یعنی فرانسه، انگلستان، آمریکا و آلمان در جزیره ای به این نام در سال 1357 است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۳    
دلایل بسیاری وجود دارد که می توانید شما را ترغیب به کنار گذاشتن شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام کند. مورد پسند نبودن رابط کاربری، محتوا های نامناسب موجود،
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۷    
خط تولید مهمات کالیبر کوچک با حضور سردار حسین دهقان در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
شبکه سی سی تی وی در گزارشی نوشت که بعد از لغو تحریم های ایران، پیشرفت های اندکی در زندگی مردم این کشور به وجود آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۲    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش ازعزل و نصب های گسترده دراین وزارتخانه و به کارگیری معاونین وزارت علوم انتقاد کرده و این اقدام راتوهین به فرهنگیان خواندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از رایزنی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با نمایندگان خواهان استیضاح وی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: برخی کانال های خبری همچون صداوسیما، مهر و تابناک خبر دادند که سه شناور متعلق به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بدلیل تجاوز 12 کیلومتری به حریم دریایی ایران با مجموع 21 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب یکی از هجمه های دشمن را ترور شخصیتی علمای بزرگ مانند آیت الله آملی لاریجانی عنوان کرد گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۶    
در گزارش ارزیابی استراتژیک اسرائیل برای سال 17-2016، از حزب الله، ایران و حماس به ترتیب بعنوان جدی ترین تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی نام برده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۶    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران دوشنبه هفته آینده با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در این کمیسیون بررسی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: دارندگان گواهینامه پایه سوم تا سه ماه حق رانندگی به تنهایی را ندارند و یکی از افرادی که گواهینامه پایه یک یا 2 دارد باید هنگام رانندگی کنار این افراد باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تعداد 22 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم خودداری از به کاربردن کلمات و عناوین مغایر با شأن دانشجویان ایران اسلامی را متذکر شدند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
رئیس کمیسیون آموزش با بیان اینکه هنوز پرونده تحصیلی فریدون در مجلس باز است، گفت: هیئت رئیسه مجلس ضمن ارجاع به کمیسیون آموزش با بررسی آن موافقت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: در همایشی که اخیرا در قم برگزار شد و حسین فریدون و محمدعلی ایازی نیز حضور داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیته امداد خبر نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری را شایعه دانست و افزود: اگر سفرهای من این شائبه را ایجاد کرده است در این زمینه عقب نشینی نمی کنم و روحیه میدانی خود را رها نمی کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴    
ماجرا از افشاگری یک کانال ضد انقلاب شروع می شود. کانالی که چند وقتی است به اسم افشاگری هر راست و دروغی را به هم می بافد و به بالا و پایین مسئولان نظام حمله می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه بانکها باید سرعت تحولات در حوزه بانکداری الکترونیک را بیشتر کنند گفت: بانکداری الکترونیک در ایران کهنه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۱    
پنتاگون در بیانیه ای ضمن هشدار درباره عواقب آزمایش موشک قاره پیما توسط پیونگ یانگ اعلام کرد: کره شمالی از اقدامات تحریک آمیز اجتناب کند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۱    
وزارت خارجه استرالیا پیشنهاد نخست وزیر پیشین این کشور برای انتقال سفارت کانبرا از تل آویو به قدس را در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۱    
دادستان کل کشور گفت: قطعا رشوه هست و کسی نمی تواند منکر آن شود اما باید در بخش های دولتی و به ویژه خصوصی این آسیب به حداقل برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۶    
یک افسر عالی رتبه ارتش اسرائیل گفت که این رژیم برای یک حمله پیش دستانه به حزب الله آماده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۶    
همزمان که اختلافات امارات و عربستان بر سر تقسیم یمن، بالا گرفته گزارش ها حاکی است مزدوران سلفی تحت فرماندهی امارات استان ابین را به حال خود رها کرده تا القاعده دوباره کنترل جنوب یمن را در دست بگیرد.
  • ۱