جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۰۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 22 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۲    
تخم کتان سرشار است از زینک که برای از بین بردن سرما خوردگی و آنفولانزا ضروری است. تحقیقات نشان داده کمبود زینک می تواند سیستم ایمنی تان را معیوب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۶    
بانوی روان شناس اهل کشور ایتالیا که روز چهارشنبه به اتفاق همسرش برای نخستین بار به حرم امام رضا (ع) وارد شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۶    
دستگیری اعضا و رهبران بلندپایه ی داعش مأموریتی دشوار محسوب می شود. بسیاری از آنان ترجیح می هند که کشته شوند تا اینکه زنده دستگیر شوند، از جمله ابوبکر بغدادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
کنسولگری ایران در هرات با انتشار بیانیه ای اخبار منتشر شده درباره دستگیری سه ایرانی را واهی دانست و اعلام کرد: تاکنون هویت این افراد تثبیت نشده و خبرهایی که از این دست منتشر شده ادعایی واهی می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۰    
شورای نگهبان لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و آیین نامه بین المللی امنیت کشتی ها و تسهیلات بندری و لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را مغایر قانون اساسی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۴    
آزادی حلب توسط نیروهای مقاومت، حزب الله، ایران و روسیه در ماه گذشته آن قدر مهم و تاثیرگذار بود که باعث شده تا پرده ها کنار رود و توانمندی محور مقاومت در تحولات میدانی منطقه غرب آسیا برای همه مخصوصا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۰    
دونالد ترامپ در اولین نشست خبری خود پس از ریاست جمهوری در آمریکا شرکت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۸    
گزارش مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ایران را دومین کشور تهدید کننده تل آویو توصیف کرده و می نویسد که با وجود توافق هسته ای تهران همچنان توانمندی های کلاسیک خود را افزایش می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست مقدماتی مجمع عمومی جبهه مردمی در پنجشنبه 23 دیماه خبر داد و گفت: نامزد نهایی بر اساس شاخص ها انتخاب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۳    
بر اساس طرح اتاق فکر یک جریان خاص، قرار است پرونده بابک زنجانی و راهکارهای مختلف استفاده از آن در فضای انتخابات بررسی و مورد بهره برداری قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۰    
آموزش ایدئولوژی به نیروهای تازه نفس YPG،پیچیدگی جنگ در سوریه نشان می دهد، جایی که یک جنبش کردی پیرو ایدئولوژی متضاد با خط مشی آمریکا، به مهم ترین متحد آن تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۱    
واکنشی که فدراسیون فوتبال به اظهارات تند علی دایی در مصاحبه امروزش داشت، از سوی وکیل سرمربی نفت تهران بی پاسخ نماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۱    
وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی ترکیب شورای فقهی برای حصول اطمینان از اجرای صحیح عملیات بانکی بدون ربا در نظام بانکی کشور و نظارت بر عملکرد نظام بانکی را مشخص کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خداحافظی خود با افتخار اعلام کرد که برنامه هسته ای ایران را بدون شلیک یک گلوله متوقف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۵    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد از کشته شدن 1400 کودک یمنی از ابتدای تجاوز عربستان به این کشور تاکنون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۵    
شرکت ایرباس به صورت رسمی قرارداد فروش 98 فروند هواپیما به شرکت ایران ایر در ماه دسامبر را ثبت کرد. این قرارداد بخشی از افزایش سفارشات این شرکت در پایان سال 2016 میلادی است که به این شرکت اجازه می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۲    
در دیدارهای باقی مانده از هفته جاری لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری تبریز و هاوش گنبد بر حریفان خود غلبه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۹    
منابع سوری از دستیابی به توافق برای خروج گروه های مسلح از پنج روستا در حومه غربی دمشق و پاکسازی آنها بدون درگیری خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی بجستانی به سمت مدیریت جامعة الزهراء(س) منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۳    
دونالد ترامپ در اولین نشست خبری خود پس از ریاست جمهوری در آمریکا شرکت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۳    
وزیر امور خارجه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب آمریکا می گوید ترامپ خواستار بازنگری کامل در برجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
معاون سیاسی حزب الله لبنان در نشست خبری که امروز سه شنبه در تهران برگزار شد، رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۹    
عزت الله ضرغامی نوشت: در فضای مجازی خوب و بد به هم آمیخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۳    
درایت و هوشیاری مردم نقشه های بدخواهان مشترک هاشمی و نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد و هاشمی بر دست ایرانیان با عزت و احترام بدرقه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۷    
دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی توسعه ای را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۵    
یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس روز چهارشنبه (امروز) با رئیس شورای عالی سیاسی یمن و معاون او در صنعا دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۲    
منابع دیپلماتیک ترکیه از احتمال دیدار رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور دو کشور ترکیه و روسیه در جریان نشست مشترک همکاری دو کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۹    
سخنگوی کرملین ضمن انتقاد شدید از ادعای آمریکا مبنی بر به خطر انداختن اطلاعات هیلاری کلینتون به وسیله روسیه، این ادعا را جعلی عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۶    
پدر یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان درگذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا در دفاع از سیاست های خارجی دولت اوباما در کنفرانس پاریس ، توافقنامه هسته ای با ایران و جلوگیری از شیوع ابولا را نمونه هایی از دستاورد های مهمی توسط این دولت خواند که مخالفان هنوز به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه، امنیت ایران اسلامی در منطقه را بی نظیر توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مقامات اطلاعاتی-امنیتی آمریکا می گویند 30 کشور از جمله ایران در حال ساخت و توسعه تجهیزات مرتبط با حملات سایبری هستند که می تواند زیرساخت های این کشور را موردحمله قرار دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی الحشدالشعبی عراق، با اشاره به دیداری که با آیت الله هاشمی رفسنجانی در حدود 10 سال پیش داشت، گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۱    
وب سایت الجزیره انگلیسی در گزارشی با عنوان "درگذشت آقای هاشمی موجب شکست اصلاحات در انتخابات خواهد شد" به درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی پرداخت و نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۱    
در روز سه شنبه 21دی ماه اولین اجلاس کشورهای در حال توسعه در سال 2017 برای اعطای ریاست گروه از آرژانتین به تانزانیا در دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۱    
سرانجام دعوای وزیر تعاون، کار و رفاه و اجتماعی با همتایش در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که از مدت ها پیش رسانه ای شده و حاشیه های زیادی به وجود آورده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری ایتارتاس نوشت: آیت الله رفسنجانی از شخصیت های تاریخی و ماندگار ایران است که در سن82 سالگی نیز یکی از اصلی ترین چهره های این کشور بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۵    
ایساکا سیدیبه رییس مجلس مالی صبح امروز - چهارشنبه - با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سفیر انگلیس در تهران در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی که در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد حضور یافت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
رییس دیوان محاسبات کشور گفت: برخی می گویند فساد در ایران سیستمی شده و این یکی از ظلم هایی است که به نظام جمهوری اسلامی ایران می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
شوکت میرضیایف رئیس جمهوری جدید ازبکستان امروز (چهارشنبه) در پیامی خطاب به حسن روحانی همتای ایرانی خود، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و با رئیس جمهوری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۹    
علی شریعتمداری باسابقه ترین عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و چهره ماندگار علمی کشور دار فانی را وداع گفت و پیکرش فردا در تهران تشییع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۹    
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: تدابیر دستگاه های امنیتی در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی قابل تقدیر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۶    
یک روزنامه اماراتی نوشته است که شورای امنیت سازمان ملل روز 18 ژانویه برای بررسی کمک های ایران به حزب الله لبنان و جنبش انصارالله یمن تشکیل جلسه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۶    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری چند تفنگدار شأن حقیقی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیست ولی این حماسه برای شکست کل هیمنه استکبار در قلب دریای خلیج فارس شکل گرفت که از جایگاه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۳    
وزیر ارشاد گفت: آیت الله هاشمی معتقد بود که تداوم وحدت و انسجام نظام به عنوان یک استراتژی دائمی باید مورد توجه همه به ویژه مسئولان قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
پس از پایان جنگ تحمیلی، مکاتباتی میان رهبران دولت عراق و ایران برای ترمیم روابط دوجانبه انجام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نخست وزیر ترکیه در پیامی به معاون اول رییس جمهوری کشورمان، ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت ایران از ایت الله هاشمی به عنوان دولتمردی گران قدر که در توسعه روابط بین ترکیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
قائم مقام وزیر کشور از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در تهران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۷    
خوش و بش فرمانده سپاه قدس با حجت الاسلام شهرستانی از حاشیه های مراسم ترحیم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۷    
دلم می خواست یکی از بچه هایم طلبه شود. اما آنها انتخاب نکردند و من هم نگفتم حتماً بروید طلبه شوید . معمولاً روحانیون معروف یکی از بچه هایشان را طلبه می کنند تا وارث آنها در آن بخش باشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۷    
منابع محلی ولایت هرات در غرب افغانستان اعلام کردند که سه شهروند ایرانی را به اتهام ترور افراد در شهر هرات بازداشت کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۴    
بعثه مقام معظم رهبری به دعوتنامه وزارت حج عربستان برای انجام مذاکرات در تاریخ مقرر پاسخ مثبت داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۴    
"سید حسین نقوی حسینی"واکنش قانون حقوق مدنی ایران نسبت به دوتابعیتی بودن افراد را رویکردی شدید ارزیابی نمود و پیرامون آن به جام جم آنلاین گفت: قانون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری چند تفنگدار شأن حقیقی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیست ولی این حماسه برای شکست کل هیمنه استکبار در قلب دریای خلیج فارس شکل گرفت که از جایگاه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان یکی از مشکلات جامعه را پراکنده کاری نهادها برشمرد و گفت: در مسئله حقوق های نجومی دستگاه قضایی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۸    
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی می گوید هر اصولگرایی که با ناطق نوری نیست، افراطی و پرخاشگر است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۵    
تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که همه افراد حاضر در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی، باید نماز را اقامه کنند، بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۲    
مرجع مرجع عالی قدر جهان تشیع رحلت رئیس مجمع تشخیص نظام در اثر ایست قلبی را به خانواده وی تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۹    
کارشناسان مهمترین رویدادهای سیاسی در روسیه در سال 2017 را مبارزات انتخابات ریاست جمهوری و تغییرات اساسی در سطح روسای مناطق نام برده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۹    
وزیران خارجه روسیه و ترکیه طی گفت وگویی تلفنی، بر بر ضرورت احترام به آتش بس در سوریه و تداوم جنگ علیه گروه های تروریستی در این کشور تأکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: درحالی که امسال با افزایش تولید، 4 میلیون و 700 هزار تن مرکبات داریم، عده ای با کوبیدن بر طبل واردات برای شب عید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۳    
مجری طرح بازتوانی نیروگاههای شرکت تولید نیروی برق حرارتی از اعطای ضمانت دولتی به سرمایه گذاران بازتوانی نیروگاههای ایران خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۳    
ارتش عراق اعلام کرده که در عملیات تازه ای برای تصرف شمال موصل توانسته است عناصر گروه تروریستی داعش را به عقب براند، ولی پیشروی در برخی دیگر از مناطق این شهر به کندی صورت می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۳    
یک کارشناس نظامی ارشد سوری با ابراز تردید درباره جدیت ترکیه در اجرای دقیق توافق مربوط به آتش بس تاکید کرد ...