جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۴:۲۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 7 بهمن 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 2 بهمن 1395 هم اندیشی 3 بهمن 1395 هم اندیشی 4 بهمن 1395 هم اندیشی 5 بهمن 1395 هم اندیشی 6 بهمن 1395 هم اندیشی 7 بهمن 1395 هم اندیشی 8 بهمن 1395 هم اندیشی 9 بهمن 1395 هم اندیشی 10 بهمن 1395 هم اندیشی 11 بهمن 1395 هم اندیشی 12 بهمن 1395 هم اندیشی 13 بهمن 1395 هم اندیشی 14 بهمن 1395 هم اندیشی 15 بهمن 1395 هم اندیشی 16 بهمن 1395 هم اندیشی 17 بهمن 1395 هم اندیشی 18 بهمن 1395 هم اندیشی 19 بهمن 1395 هم اندیشی 20 بهمن 1395 هم اندیشی 21 بهمن 1395 هم اندیشی 22 بهمن 1395 هم اندیشی 23 بهمن 1395 هم اندیشی 24 بهمن 1395 هم اندیشی 25 بهمن 1395 هم اندیشی 26 بهمن 1395 هم اندیشی 27 بهمن 1395 هم اندیشی 28 بهمن 1395 هم اندیشی 29 بهمن 1395 هم اندیشی 30 بهمن 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۳    
﴿وَ الرُّجْزَ فَاهْجُرْ﴾ از پلیدی بپرهیز، این هجرت تا قیامت هست. ممکن است در یک عصر ما جهاد بیرونی نداشته باشیم، اما جهاد درونی تا قیامت هست، هجرت هم تا قیامت هست، فرمود از هر پلیدی مهاجرت کن.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
چرا دولت زودتر از این به فکر راه چاره نبوده است؟ باید پرسید نمایندگان مردم ایلام چگونه می خواهند این حق مردم استانشان را از دولت مطالبه کنند و چطور پیگیر آن خواهند بود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت به همراه انتشار سه تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بر کتاب های وقتی مهتاب گم شد ، گلستان یازدهم و دختر شینا برای اولین بار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۶    
در حالیکه ترانه علیدوستی به صراحت از عدم احترام به دولت آمریکا به علت بی احترامی به مردم ایران سخن گفته، نرفتن اصغر فرهادی به جشنواره اسکار می تواند، معنادارتر نیز بشود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۶    
آیا می توان به هر کسی که اندکی اختلال خلقی دارد، بیمار روانی اطلاق کرد؟ اختلالات خلقی گاه در یک محیط و مکان یا در یک زمان خاص، می تواند برای عده زیادی از افراد بطور مشابه بوجود آید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۳    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از هزینه رایگان تدفین شهروندان جانباخته در حادثه پلاسکو خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۴    
اگر اندیشه شما در حوزه فلسفه تاریخ نتواند تکامل تاریخ را براساس اراده الهی و براساس نزول ادیان تعریف کند. بنابراین دیگر جایی برای دفاع از حکومت دینی و برنامه ریزی اجتماعی مبتنی بر دین باقی نمی ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ابراهیم میرشاه ولد با بیان اینکه چهارشنبه گذشته معلمی در شهرستان قاین اقدام به تنبیه بدنی 6 دانش آموز کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶    
این شناور همچنین 650 هزار بشکه نفت خام فروزان را نیز از پایانه نفتی خارگ بارگیری می کند و به سمت ژاپن حرکت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۳    
یکی از مواردی که از آن برای توجیه برجام استفاده می شد توهم دور شدن سایه جنگ از سر ایران به واسطه این توافق بود این در حالی است که یک پایگاه آمریکایی در گزارشی ایران را هفتمین قدرت برتر دنیا خوانده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۷    
در سال 2017 احتمال بروز جنگ داخلی در 10 منطقه دنیا بیشتر از سایر نقاط است. هر گونه اشتباه و خطای سیاستمداران و دولتمردان این کشورها می تواند منجر به بروز یک بحران جدی داخلی و یا بین المللی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۰    
روحانی رأی ما را می خواهد و نه خود ما و او فهمیده است که ما چاره ای نداریم و این به خاطر رفتار ماست و شما طوری مشی کردید که زنده بودن ما را منتی برسر ما می گذارد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۷    
پیش فروش اینترنتی بلیت های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ویژه شهرستان های کشور از صبح امروز در سایت سینو گرام آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۴    
دبیرکل کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری گفت: سقف تسهیلات 300میلیونی برای همه کسبه ساختمان پلاسکو یکسان نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۴    
دولت های روسیه و ترکیه به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در مورد ایجاد مناطق امن در خاک سوریه واکنش نشان داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۵    
هواپیماهای سعودی از صبح امروز به طور گسترده مناطق مختلف یمن را بمباران کرده اند؛ حملاتی که بیش از هر چیزی مردم عادی و خانه ها و مراکز غیر نظامی را هدف قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش ارزش دلار 13 دلار کاهش یافت و هر اونس از این فلز گرانبها 1187.9 دلار معامله شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۲    
علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در حاشیه جشنواره تئاتر فجر شایعه پلمب دفترش را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۹    
"الکساندر فان در بلن"، بعد از ادای سوگند رسما رئیس جمهور اتریش شده و در اولین سخنرانی خود درباره تشدید ملی گرایی در اروپا هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۶    
دومین جلسه پیگیری و نحوه اجرای مصوبات هیئت دولت و روند تحقق تصمیمات جلسه قبلی در ارتباط با ساختمان پلاسکو برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۳    
در یکی از روزهای زمستان مهمان خانه همسر شهید رضایی نژاد شدیم تا خانم پیرانی از حال وروز خود و آرمیتا پس از رفتن مرد خانه بگوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۷    
علیرغم اتمام مرخصی مهدی هاشمی از سوی سخنگوی قوه قضاییه در 3 بهمن ماه سال جاری، وی امروز در مراسم ختم آیت الله هاشمی در بنیاد امور بیماری های خاص حضور داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۱    
طی هماهنگی خبرگزاری فارس و بیمارستان لقمان، تمامی آتش نشانانی که در عملیات امدادرسانی به حادثه پلاسکو حضور داشتند از خدمات درمانی مربوط به بیماری های ریوی و تست های تنفسی بهره مند خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
استاندار نجف با بیان اینکه مردم مردم و مسئولان شهر نجف حادثه ساختمان پلاسکو را به مردم و دولت ایران تسلیت می گویند، گفت: خانواده شهدای این حادثه و خانواده داغدیدگان را برای زیارت به نجف دعوت می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۸    
سفیر ایران در پاریس از سفر وزیر امور خارجه فرانسه در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران، در هفته آینده و برگزاری اولین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و فرانسه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۸    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه طرح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد محدوده امنیتی در سوریه را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۵    
محمدباقر نوبخت گفت: با همکاری استانداری هرمزگان برای توسعه جزایر این استان برنامه ریزی داشته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۵    
حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در جریان سفر به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۵    
علی اکبر ولایتی گفت: مقام معظم رهبری حساسیت و دقت بسیاری بر دانشگاه آزاد اسلامی دارند؛ بنده از حکم ایشان اطلاع نداشتم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۲    
داعش در درگیری با رزمندگان مقاومت در شرق صلاح الدین عراق، دچار شکست سختی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۹    
یارمحمدی با اشاره به اینکه هواشناسی قبل از وقوع حوادثی چون سیل مراتب را به استانداری و ستاد بحران با دستگاه های پایینی اعلام می کند بیان داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۹    
سعید جلیلی گفت: شنیدم یکی از حرف هایی که یکی از نزدیکان امام از ایشان نقل کرده این است که ایشان می گویند اینکه گفته می شود حرف مرد یکی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۹    
دبیرکل حزب عدالت و توسعه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید فصل مشترک همه احزاب کشور باشد، گفت: قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از احزاب برای حضور در جلسات دعوت به عمل آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
رحمانی فضلی با بیان اینکه از اسفندماه رسما وارد انتخابات 96 می شویم گفت: شاید قانون جامع انتخابات به انتخابات 96 نرسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
وزیر کشور از تعیین تکلیف دستگاه های اجرایی برای شناسایی ساختمان های پر خطر مشابه پلاسکو خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
هر چه صحبت درباره پرونده حسین فریدون داغ تر می شود، ماجرا برای روحانی هم دشوارتر می شود. پرونده فریدون چه صرفا انگیزه ای سیاسی داشته باشد و چه تنها مربوط به روابط مالی- اقتصادی فریدون باشد قطعا بر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۳    
رحمان فضلی از تصمیم دولت برای تقویت بنیه آتش نشانی خبر داد و گفت: اتصال برق اولین علت حادثه پلاسکو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۳    
وزیر کشور با اشاره به شفاف سازی در کشور گفت: در مجاری قانونی همه باید پاسخگو باشند در غیر این صورت هیچ گاه نمی توان در عرصه اقتصادی و مبارزه با فساد ایجاد شفافیت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۰    
ترامپ باید توافق برجام را حفظ کند تا مانور آمریکا در منطقه نیز گسترش پیدا کند و همچنین اتکای متحدان قدیمی آمریکا مانند عربستان و اسرائیل به آمریکا کاهش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۰    
وزارت خارجه ترکیه بار دیگر بر مواضع قبلی خود در زمینه آینده رئیس جمهور سوریه تاکید کرد. وی با این حال از تحقق منطقه امن در این کشور استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۰    
وزیر کشور با اشاره به جلسه روز گذشته این وزارت خانه گفت: یکی از محورهای مطرح شده در این جلسه تقویت بنیه آتش نشانی و تجهیزات و امکانات آنها بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۷    
کمک های مالی آمریکا به هر سازمان بین المللی که تحریم های ایران را تضعیف نماید، قطع خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۷    
فرمانده ناجا بر حمایت نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس نهادی حاکمیتی است و بیشترین خدمات را در کشور به مردم ارائه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۴    
سفر رییس جمهور سودان به عربستان چند روز پس از اعلام لغو بخشی از تحریم های اقتصادی سودان از سوی کاخ سفید انجام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۵    
ایران کشوری داری عمق استراتژیک است که می تواند صحنه نبرد و مقابله با تهدید را از مرزهای میهنی به دور کشانده و به عبارتی جنگ را به زمین حریف ببرد تا به واسطه فاصله جغرافیایی از میدان جنگ از آسیب ها و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده است که برای حمایت از آوارگان جنگ سوریه، قطعا دست به ایجاد منطقه امن خواهد زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۲    
زاکانی در پاسخ به سئوالی در مورد تخلفات حسین فریدون برادر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما از گذشته آرزو می کردیم که فساد هر کجا که هست باید ریشه کن شود که این برخورد اصوگرا و اصلاح طلب هم نمی شناسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۲    
وبگاه انگلیسی نوشت: ایران درحالی گام به گام راهبرد بزرگ خود را به پیش می برد که اعراب منطقه تنها دل به شرکای غرب خود بسته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهور ترامپ، از شکنجه خفگی مصنوعی حمایت کرد و گفت این اقدام کارساز می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۰    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار هیاتی از سازمان ملل با اشاره به جنایات وارده در حق مردم فوعه و کفریا، شکست محاصره فوری آنان را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۰    
یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا از دیدار خود با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور سودان در اظهاراتی بی اساس ایران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۳    
معاون سیاسی سپاه گفت: تروریست های تکفیری در میدان نبرد شکست خوردند و راهی جز تمکین از ملت سوریه ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشکیل جلسه این کمیسیون برای تفحص از کمک های توسعه ای دولت به کشورهای خارجی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۰    
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: باید جایگاه احزاب در لایحه جامع انتخابات دیده شود و این گونه نباشد که احزاب فقط زینت المجالس باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۰    
وزیر کشور روز پنجشنبه پیش بینی کرد: احتمالا قانون جامع انتخابات که در دولت در حال بررسی، تا زمان برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری مراحل نهایی خود را طی نخواهد کرد اما تلاش می کنیم در اصلاحیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۷    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی هشت قدرت بزرگ 2017 را نام برد که ایران جزء این هشت کشور است و رژیم صهیونیستی در این لیست بعد از ایران قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۷    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با میشل عون رئیس جمهور لبنان در بیروت دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
وزیر اقتصاد آلمان گفت: پیروزی پوپولیست ها در انتخابات آینده فرانسه و هلند که در سال جاری میلادی برگزار می شود، موجب فروپاشی اتحادیه اروپا خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو با اشاره به آخرین آمار شهدای آتش نشان تفحص شده خاطرنشان کرد: با کشف پیکر جدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
برنامه بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
وزارت امور خارجه روسیه درباره پیش نویس قانون اساسی سوریه اعلام کرد سوری ها همه چیز را مشخص می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس قوه مقننه اظهار کرد: باید تلاش شود بودجه کمک به بخش های مردمی اضافه شود و در این میان به سمت سیاستگذاری و هدایت کردن توسط افراد نخبه در وزارتخانه یا کوچک کردن وزارت ارشاد حرکت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: "حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و درباره تحولات منطقه گفتگو کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۴    
امریکا همچنان تمام راه های مالی خود را به روی ایران بسته است و این امر باعث شده تا بخش حدود 25 تا 30 درصد بازار فرش دستی ایران که مستقیم به امریکا می رفت، از دست برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۴    
وی صراحتاً می گوید مورچه ها فقط یک الگوی اولیه برای تحقیقات او است و هدف نهایی اش فهم سازوکار هرگونه نظام زیستی پیچیده است، از جمله مغز انسان و جامعه انسانی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
زن یکی از آتش نشانان با پوشش ماموران آتش نشانی در میان آوارهای ساختمان پلاسکو به دنبال شوهرش می گشت که از سوی ماموران شناسایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
نیروهای امنیتی رژیم بحرین به معترضانی که مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، در منطقه الدراز ، واقع در غرب منامه، پایتخت بحرین تحصن کرده بودند یورش بردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۲    
یک آسیب شناس اجتماعی گفت: به موازات حادثه پلاسکو، برخی از شبکه های ماهواره ای معاند، برای سیاه نمایی و بزرگ نمایی حوادث ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۶    
مروری بر مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی تاحدی گویای نحوه محاسبه قبوض تلفن ثابت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۶    
در حالی که مرکز آمار ایران رشد اقتصادی بدون نفت کشور در نیمه نخست سال را 4/5 درصد اعلام می کند، محاسبات بانک مرکزی می گوید در شش ماهه اول امسال رشد بخش اقتصادی کشور بدون احتساب نفت تنها 0 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۳    
شهر کرمانشاه در روزهای پنج شنبه(7-11-1395) و جمعه(8-11-1395) میزبان چند نشست با موضوع بررسی آخرین وضعیت برنامه ششم از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۷    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که تعداد مفقودین کسبه حادثه پلاسکو تا کنون به 10 تن رسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۷    
یکی از رهبران مخالف مکزیک از دولت کشور خود خواسته است کیفرخواستی را علیه رئیس جمهور آمریکا به دلیل صدور فرمان ساخت دیوار مرزی برای مکزیک در سازمان ملل مطرح کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
نیروهای رژیم آل سعود تمامی ورودی و خروجی های العوامیه در شرق عربستان را مسدود نموده و مانع از تردد افراد ساکن در این منطقه شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
در اطفای آتش سوزی ساختمان پلاسکو هم از آب و هم کف توسط آتش نشانی بهره گرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی علیه السلام :هرکه ازمعصیتهای خدا لذّت بَرَد،خداوند او را خوار گرداند. ➖ غرر الحکم، ح8823 ______________________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی علیه السلام : آن که درگناهان، بسیار اندیشه کند، [این کار،] او را به گناه می کشاند. ➖ غررالحکم صفحه 510 ______________________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام صادق علیه السلام :باهمسایه ات خوشرفتاری کن تامسلمان راستین باشی. ➖ بحارالأنوار: ج74، ص158 ______________________ t.me/safir_hamandishi ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۲    
وزارت خارجه ترکمنستان با صدور بیانیه ای نسبت به اظهارات معاون رئیس شرکت راه آهن تاجیکستان در زمینه همکاری های ریلی کشورش با ازبکستان، اعتراض و آن را غیردوستانه توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: براساس گزارش سالانه سازمان شفافیت بین الملل در مورد فساد اداری و اقتصادی در کشورهای مختلف در سال 2016 میلادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۹    
یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق در سخنانی اظهار داشت: تروریست های داعش متحمل شکست سنگینی در جریان نبرد با نیروهای عراقی در محور شرقی استان صلاح الدین شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رهبران آمریکای لاتین در نشست سالانه سِلاک (CELAC) اقدام رئیس جمهور جدید آمریکا در صدور دستور ساخت دیوار در مرز مکزیک را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
تصویر دیدار بدل های رئیس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی در هنگ کنگ موجی از واکنش ها را در رسانه ها در پی داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
روزنامه سعودی "الریاض"، از درج شرایط عجیب از سوی دختران عربستانی در عقدنامه ازدواج خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
منابع رسانه ای از وقوع انفجار تروریستی در شهر بنغازی لیبی و زخمی شدن شش غیرنظامی به دنبال آن خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
نظامیان رژیم اشغالگر قدس در شرق و غرب رام الله به سوی دو فلسطینی تیزاندازی کرده و آنان را به شهادت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهوری مکزیک در واکنش به دستور همتای آمریکایی خود برای ساخت دیوار در مرز این دو کشور، یک بار دیگر گفته است، مکزیک هزینه احداث دیوار در مرز با آمریکا را نمی پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
عناصر گروه ترویستی فتح الشام (همان جبهه النصره) به حملاتی علیه گروه های معارضی، که در مذاکرات آستانه مشارکت داشته اند، دست زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۸    
دادگاه جرایم سنگین باکو ، طالع باقرزاده ، فعال شیعی و رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان را به 20 سال حبس محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور جدید آمریکا در اولین مصاحبه تلویزیونی بعد از مراسم تحلیفش گفت هزینه ساخت دیوار مرزی میان این کشور و مکزیک، از سوی مکزیکی ها پرداخت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
تولسی گابارد، نماینده دموکرات آمریکا در کنگره با بشار اسد، در سوریه دیدار کرده و درخصوص امکان دستیابی به صلح با وی گفت وگو کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۹    
پرتاب یک بمب به سمت یک گشتی اسرائیل، منجر به مجروح شدن شدید یک نظامی این رژیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۳    
آنا داویدکوا رئیس تشریفات ریاست جمهوری بلغارستان به نمایندگی از رومن رادف رئیس جمهوری جدید این کشور روز چهارشنبه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیه ضمن امضای دفتر یادبود حادثه دلسوز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس برای هفته آینده اعلام شد که بر این اساس 5 وزیر در کمیسیون ها حضور می یابند. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۷    
وزیر حمل و نقل سوریه گفت حرکت قطارها بین شرق حلب و غرب آن پس از یک توقف چهارساله از سر گرفته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۵    
احمد توکلی در کانال تلگرامی اش دربایه اینکه رییس قوع قضاییه باید درباره مسائل سیاسی حرف بزند یا مطلبی را منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روز گذشته حیاط هیئت دولت شاهد حضور همزمان وزرای کابینه یازدهم و خبرنگاران رسانه ها بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر اقتصاد درباره مصاحبه خود با روزنامه شرق و موضوع خداحافظی از کابینه توضیحاتی ارائه کرد و در عین حال از تحریف صحبت هایش در این مصاحبه گلایه کرد ...
  • ۱