پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۵:۵۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۲    
کمتر از یک هفته تا مراسم تحلیف رئیس جمهور و رونمایی از فهرست کابینه ، همچنان سهم خواهی و منفعت طلبی مدعیان اصلاحات در پیشنهادات و حتی تحمیل وزرا به دولت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دویچه وله آلمان نوشت: کمتر اصولگرایی است که فراخوان قالیباف به نواصولگرایی را در جهت بسیج بخشی از این نیرو در جهت منافع سیاسی شخصی ارزیابی نکرده باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان می گوید :امروز متاسفیم که اخباری می شنویم که با وجود ضرورت تحول و جوان گرایی،صدای پیرسالاری در کابینه جدید دولت روحانی به گوش می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۱    
عزت الله ضرغامی نوشت: حلقه ی مفقوده سبک زندگ اسلامی، بعد از پیروزی انقلاب، ارائه مدل صحیح تفریح، شادی و اوقات فراغت مردم بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۹    
حکایت خوش خیالی های دیروز برخی دولتمردان در ماجرای مذاکره و توافق هسته ای و وضعیت در حال احتضار برجام و توجیه های عجیب و غریب آنان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۲    
فاکس نیوز در یادداشتی که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد، برجام را یک توافق معیوب خواند و به ترامپ توصیه کرد به آن پایان دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۹    
مشعل بن حمد آل ثانی سفیر قطر در واشنگتن روز چهارشنبه در خصوص روابط تجاری کشورش با ایران گفت که قرارداد ما با ایران در زمینه گاز طبیعی در چارچوب قوانین شورای همکاری خلیج فارس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با پشتوانه بین المللی محکم قابل نقض نیست، گفت: آمریکایی ها باید ادب سیاسی را یاد بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۶    
عضو هیئت نظارت بر برجام از تصمیمات مهم ایران در مقابله با تحریم های تازۀ آمریکا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۱    
صدراعظم اتریش با توجه به دلایل حقوق بشری، دموکراتیک، سیاسی و اقتصادی عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا را ممکن ندانسته و تاکید کرد که باید آشکارا به آنکارا بگوییم که تو نامزد عضویت نیستی.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۹    
نسل جدیدی از تسلیحات هایپرسونیک ساخته شده است که دارای سرعت شلیک بیش از 350 کیلومتر در ساعت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۷    
یک منبع امنیتی عراق از هلاکت یکی از برجسته ترین سرکرده های داعش در غرب کرکوک خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۷    
وزارت امور خارجه پاکستان از آزادی دو دیپلمات ربوده شده خود در افغانستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۴    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فیلم های منتشر شده از تسلیحات روسی در دست طالبان ساختگی بوده و مسکو کمک تسلیحاتی به طالبان ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۵    
صحنه حضور یک جوان مسیحی در میان نمازگزاران فلسطینی که بیانگر وحدت فلسطینیان برای مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی بود، با اهتمام ویژه ای در شبکه های ماهواره ای و ارتباط جمعی دنبال شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۳    
کارشناس نظامی روسیه در اظهار نظری گفت: اقدام های آمریکا در خلیج فارس از نظر قوانین بین المللی دریایی به طور کامل غیرقانونی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور کشورمان که هفته گذشته طرح تصویب شده اخیر در کنگره را نقض متن برجام دانسته بود، روز گذشته با اشاره به خصومت های ادامه دار آمریکا با جمهوری اسلامی و ملت ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۷    
بسته جدید تحریم های اقتصادی علیه روسیه، ایران و کره شمالی که شب گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید در ادامه مسیر قانونگذاری با مانع مواجه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی کاخ سفید گفت هرچند دولت ترامپ به طور کلی حامی تحریم ایران و روسیه است، اما هنوز در مورد طرح مورد بررسی در کنگره تصمیم گیری نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۴    
محمد باقر قالیباف شهردار تهران در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به اعمال تحریم های جدید علیه ایران واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۹    
با پاکسازی های صورت گرفته بیش از 95 درصد جرود عرسال به کنترل نیروهای مقاومت حزب الله در آمده و تروریست ها در مناطق وادی الحمید و الملاهی محاصره شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۶    
پس از آنکه میزان مصرف بنزین در تیرماه رکورد جدیدی به ثبت رساند، زمزمه هایی از افزایش قیمت "آب حیات" خودروها شنیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۳    
روزنامه اصلاح طلب اعتماد در انتقاد از دولت روحانی در عرصه رفاه اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر؛ به رقم بالایی اشاره می کند که توسط وزیر رفاه هزینه شده ولی فایده ای در کشور نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره اعمال این تحریم ها مطرح می کند: لایحه ای که ما امروز با اکثریت آرا تصویب کردیم یکی از گسترده ترین بسته های تحریمی در طول تاریخ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم های جدید آمریکا یک هشدار و دست رد به کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام می تواند مشکلات کشور را رفع کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه ایران در حمایت از محور مقاومت هیچ تردیدی ندارد، گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و روسیه به دلیل کینه آنان علیه مقاومت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مقامات و کارشناسان سیاسی با سلایق سیاسی متفاوت به تحریم جدید آمریکا واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۳    
محسن مقصودی، تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی ثریا از حال و هوای برنامه امشب این برنامه می گوید. برنامه این هفته به مناسبت دوسالگی برجام روی آنتن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دولت ترامپ بیش از گذشته نسبت به رویکردهای نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیته نظارت بر برجام قطعا تصمیمات جدیدی را در مقابل تحریم های آمریکا اتخاذ می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۴    
ائتلاف سعودی و به طور ویژه امارات در سایه شکست های مستمر در جبهه های مختلف یمن، درصدد است از طریق نفوذ در پارلمان یمن نقشه تجزیه این کشور را عملی کند تا خروج آبرومندانه ای از باتلاق جنگ یمن داشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
در ادامه پیشروی نیروهای مقاومت در ارتفاعات عرسال، مسئول عملیات النصره زخمی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۸    
همگام با ارتش و جنگنده های سوریه، این بار ساکنان ریف شرقی دیرالزور علیه داعش به پا خواسته و 9 عنصر از این گروه تروریستی را از پای درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۸    
ولی عهد عربستان سعودی که اکنون تنها رئیس گارد ملی را که پسر پادشاه سابق کشور است، در فهرست رقبایش در مسیر رسیدن به پادشاهی می بیند، می خواهد به بهانه اصلاح ساختار ارتش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۲    
قاسمی تصویب لایحه تحریمها در مجلس نمایندگان آمریکا را غیرقانونی و توهین آمیز خواند و گفت: مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب این تحریم های غیرهسته ای و در صورت نهایی و اجرایی شدن آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۳    
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اشاره به اقتدار دفاعی ایران که برای جهانیان محرز شده است، گفت: پاسخ ترقه بازی های دشمنان را با موشک خواهیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۳    
معاون امور مجلس رییس جمهوری از اعلام آمادگی تعدادی از سران و مقامات کشورهای خارجی برای حضور در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۳    
'اد رویس' رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، افزایش فشار به ایران، روسیه و کره شمالی را خواستار شد و گفت در صورت تغییر سیاست این سه کشور، کنگره آماده تجدید نظر در تحریم ها خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مصوبه تحریمی جدید کنگره آمریکا ادامه همان سیاست چماق و هویج است، گفت: اعضای هیات نظارت بر برجام باید به فردای تاریخ پاسخ دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۴    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در نشستی به همراه اشتون کارتر وزیر دفاع سابق این کشور، از لزوم تمرکز واشنگتن روی چالش های منطقه ای ایران سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۱    
با ارسال مصوبه شورای رقابت به شرکت های خودروساز مجوز افزایش قیمت ها صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام رضا علیه السلام : هرکس حضرت معصومه (س)رادرقم زیارت کند،مانندکسی است که مرازیارت کرده است ➖ناسخ التواریخ ج3،ص68 ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)مبارک. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
پورشهسواری کارگردان گفت: نگارش فیلمنامه ای با موضوع مدافعان حرم و حریم را در برنامه دارم و همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش فیلم ساحل امن هستم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
بعد از دستگیری "پیتر اشتویدتنر"، یک فعال حقوق بشر آلمانی در ترکیه و واکنش شدید برلین به این اقدام آنکارا، "رجب طیب اردوغان" بار دیگر شدیدا به آلمان انتقاد وارد کرده و این کشور را متهم به جاسوسی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
در چارچوب نظری و فکری ژن خوب، یکی از بستگان نزدیک یکی از مسئولان ارشد وزارت امور خارجه، علیرغم طی نکردن روال قانونی استخدام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته نسخه جدید طرح جامع تحریم های ایران را با 419 رای موافق در برابر فقط 3 رای مخالف به تصویب رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۲    
در بحبوحه شدت گرفتن اختلافات در دولت آمریکا برخی منابع خبری احتمال جایگزینی جان بولتون ، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد با هربرت ریموند مک مستر ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید را مطرح کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۲    
بنیامین نتانیاهو در پایان بازدید از بلندی های جولان گفت: من به همراه آویگدور لیبرمن، گادی ایزنکوت رئیس ستاد کل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای تکراری علیه ایران و حزب الله لبنان محور بحث در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد را منحرف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۲    
روحانی گفت: نظام، رهبری شجاع و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران هرگز تحت تأثیر توطئه ها و تحریکات قرار نمی گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۹    
قاضی خرم آبادی گفت: کانال مربوط به گروهک تروریستی منافقین و کانال آمد نیوز دو نمونه بازر از کانالهای مجرمانه تلگرامی هستند که مجرمانه بودن آنها برای همه محرز است و دستور قضایی هم برای مسدودسازی آنها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۹    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که همه پرسی اقلیم کردستان عراق کاری غیرقانونی است و ما از آن حمایت نمی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه در منطقه 16 و سایر مناطق جنوبی تهران در 10 سال اخیر فعالیت های شهری دارای رشد قابل توجهی بوده اند گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از امضای طرح ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی خود مبنی بر اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان خودداری کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۳    
شهردار تهران با انتقاد از برخی انتقادات از مدیریت شهری تهران، خواستار انتشار کارنامه فعالیت مدیریت منتقدان در 30 سال اخیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیته نظارت بر برجام قطعا تصمیمات جدیدی را در مقابل تحریم های آمریکا اتخاذ می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱    
معاون دادستان کل کشور می گوید داعش تمام هماهنگی های خود برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸    
وزارت نیرو اعلام کرد: با افزایش دما در هفته آینده، تمامی شرکت های صنعت آب و برق کشور در حالت آماده باش کامل خواهند بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰    
یک کارشناس انرژی گفت: شرکت های توتال فرانسه و CNPCI چین که قرارداد توسعه فاز 11 با سهم مجموع بیش از 80درصد با آنها امضا شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰    
صداوسیما قصد دارد خبرگزاری ایران پرس را راه اندازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰    
به ادعای امریکایی ها این گاو سمبل خوش بینی اقتصادی و شکوفایی است و روزانه چندصد توریست به عنوان یکی از جاذبه های توریستی نیویورک از این مجسمه دیدن می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
رئیس شورای شهر تهران آخرین روند رسیدگی قانونی به اعتراض کاندیدای شورای شهر را تشریح کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
رییس جمهور در جلسه هیات دولت و در واکنش به تصویب تحریم های ضد ایرانی آمریکا گفت: در مقابل این تحریم ها، عمل متقابل انجام خواهیم داد و عکس العمل ایزان در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا، حتمی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سیاست آمریکا در اعمال تحریم های جدید ایجاد بار روانی علیه ایران در دنیاست تا سایر کشورها مناسبات تجاری انجام ندهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به اینکه ایران و ترکیه در جریان مقابله با گروه های تروریستی در مرزهای مشترک هم نظر هستند گفت: همکاری های امنیتی دو کشور به تامین امنیت مرزهای غربی کشورمان کمک می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به همراه مقامات وزارت جنگ این رژیم از بلندی های جولان بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در نشست اراک گفت: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه و قدیمی نمی شود .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقتدار و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت که آمریکا آرزوی تغییر حکومت ایران را به گور می برد البته که اینگونه رفتارها کاری دور از شأن حقوق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۱    
محمود واعظی اعلام کرد که درباره موضوع ریاست دفتر رئیس جمهور با من صحبت هایی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: از ادامه حمایت ترکیه از اجرای توافق هسته ای استقبال و قدردانی می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۱    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور با استناد به سخنان روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا نوشت: در صنعت هسته ای و برجام، اموری هست که اختیارشان دست رییس جمهور آمریکا نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از "عینات شلاین" سفیر این رژیم در اردن و نظامی قاتلی که بحران دیپلماتیک میان تل آویو و امان را رقم زد، دیدار و از آنها به گرمی استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره دیدار این هیئت با رئیس جمهور برای رایزنی درباره کابینه گفت: تاکنون زمانی برای این دیدار تعیین نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
یک شرکت امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد یک گروه هکری مرتبط با ایران، فلسطین اشغالی، عربستان، آلمان و آمریکا را هدف حملات سایبری خود قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات گفت: فضای سایبری به بستری برای اقدامات تروریستی تبدیل شده و می بینیم که داعش در حال تغییر فضای فکری و کاری خود است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در دو اطلاعیه مجزا به ادعاهای روزنامه وطن امروز مبنی بر بازشماری آرا و اظهارات منتجب نیا در خصوص اینکه 5 میلیون نفر موفق به رای دادن نشدند، واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رییس کانون بازنشستگان ارتش گفت: فرماندهان و امیران بسیار توانمندی در ارتش حضور دارند اما من امیر دادرس، امیر سیاری و امیر حاتمی را به رییس جمهور برای تصدی وزارت دفاع پیشنهاد می کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
شبکه العالم به نقل از منابع عربستانی از حمله نظامیان سعودی به شهر العوایه با سلاح های سنگین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، مقابله با تهدیدها و حملات و تروریسم سایبری را از ضرورت های دیپلماسی کنونی برشمرد و گفت که وزارت امور خارجه با درک اهمیت این موضوع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
ایران قرارداد خرید 12 فروند هواپیمای پیشرفته مسافربری سوخو سوپرجت 100 را با روسیه امضا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۹    
یمنی ها، یک تانک آمریکایی عربستان را در آن سوی مرزهای دو کشور، برای همیشه متوقف کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۳    
در درگیری های میان نیروهای قبیله ای وشبه نظامیان مزدوران متجاوز در ورودی جنوبی شهر مأرب، دست کم سه نفر کشته و عده ای دیگر مجروح شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۰    
مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه به وقت ایران طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را با 419 رای موافق و 3 رای مخالف تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان امشب درباره عملیات عرسال و پیشروی های موفقیت آمیز حزب الله در شرق لبنان در مواضع تروریست ها و اظهارات دونالد ترامپ علیه حزب الله مطالبی بیان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۴    
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: هیچ یک از 7 گزینه ها برای تصدی شهرداری تهران منصرف نشده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۴    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت اقدام کنگره و قانونی که در حال تصویب است یک اقدام خصمانه و روشن علیه ایران است و با واکنش قطعی ایران مواجه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل کمیته بررسی برگزاری انتخابات الکترونیک در این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۴    
در این بلبشوی واردات سنگین بنزین، مصرف بالای روزانه، بی برنامگی برای تولید و وعده های متعدد برای اضافه شدن ظرفیت پالایشگاه ستاره خلیج فارس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
معاون وزیر خارجه روسیه تحریم های جدید آمریکا را گامی به سوی تخریب روابط میان دو کشور خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
وب سایت voanews در گزارشی با اشاره به اقدام مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب طرح جامع تحریمی علیه ایران، روسیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رای الیوم تبانی دولت اردن با رژیم صهیونیستی برای فراری دادن نیروی حفاظتی سفارت رژیم صهیونیستی که 2 شهروند اردنی را به قتل رساند، نکوهش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۶    
پایگاه هندوستان تایمز نوشت: رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه باراک اوباما را به خاطر کوتاهی در سوریه به باد انتقاد گرفته و گفت که اگر اوباما اقدامات مناسبی انجام می داد اکنون شاهد حضور روسیه و ایران در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۰    
مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به تصویب طرح تحریمی مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران گفت: این تحریم ها نشان دهنده عدم صداقت و وفاداری به عهد آمریکایی ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحولات منطقه و دستاوردهای شگرف مقاومت اسلامی در نبرد با تروریسم تکفیری با فروپاشی خلافت خودخوانده داعش در موصل، شکست کامل راهبردها و سیاست های استکبار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
رئیس پلیس فتا از شناسایی 75 هزار داعشی توسط پلیس ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه، شنبه هفته آینده برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در رابطه با اینکه تقاضایی از قالیباف و رییسی برای پیوستن به جمنا داشته اید، گفت: با رییسی جلساتی برگزار شد و با قالیباف هم ارتباطاتی وجود دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به تصویب تحریم های جدید علیه ایران در مجلس آمریکا واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۵    
نیروهای عراقی از صبح امروز، عملیات گسترده برای پاکسازی صحرای استان الانبار از تکفیری های داعش را آغاز کردند.
  • ۱