سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
قبل انقلاب به سینما پارک معروف بود، کنار مسجد هدایت چهارراه استانبول خیابان شاه آباد (جمهوری) فعلی، سال 58 بود که از آقای نفیسی صاحب سینما خریداری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یک روزنامه مصری با انتقاد شدید از اقدام آل سعود در ممانعت از ورود حجاج قطری به این کشور، نوشته حاکمان سعودی به بیماری جنون گاوی مبتلا شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۵    
برای اولین بار همزمان با روز ارتش چین، مراسم با رژه نظامی برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰    
یک اصلاح طلب فراری می گوید روشنفکران غربگرا سعی می کنند به هر قیمت به جمهوری اسلامی حمله کنند و از خود قهرمان بسازند اما آنها مسئولیت پذیر نیستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۰    
مرحله اول توافق آتش بس میان حزبالله و جبهه النصره در تپههای عرسال به اجرا درآمده و دو طرف اجساد کشته شدگان را تبادل کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به مناسبت نودمین سالروز تاسیس ارتش آزادی بخش خلق چین، رئیس جمهور این کشور در حالی که جت های جدید پیشرفته بر فراز آسمان پرواز می کردند و راهپیمایی گسترده ای از نیروها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه تحریم آمریکا هم اکنون با مخالفت های بسیاری در اروپا مواجه شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۷    
یک سایت حامی دولت از رواج کاسبی پست برای معرفی نامزد وزارت یا شهرداری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۱    
عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم می گوید پیروزی روحانی معجزه او نبود و ما درویشانه و کریمانه بدون گرفتن سهم کنار نمی رویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۱    
نشریه امریکایی نیویورک مگزین در گزارشی با اشاره به رویکرد خصمانه ترامپ علیه ایران اشاره کرده و می نویسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۸    
معاون امور استان های صداوسیما در یادداشتی رئوس مطالبی را که نمایندگان مجلس اخیرا در گفت و گو با مدیران صداوسیما مطرح کردند، را بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان برای مقابله با اقدامات آمریکا طرح غیر برجامی آماده کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی از موارد نقض برجام از سوی آمریکا به کمیسیون مشترک ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۳    
استاد دانشگاه تهران و کارشناس امور بین الملل گفت: تقریبا برای همه روشن است که مجلس و کنگره آمریکا برجام را زیر پا گذاشته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ابوالفضل حسن بیگی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر دستگیری و بازداشت چند تن از مداحان توسط قوه قضائیه و نهادهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دادگاه فدرال ایالت ماساچوست آمریکا علیه قانون مهاجرت اعلام شده توسط دولت این کشور را نامشروع دانسته و اجرای آن در این ایالت را متوقف کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۷    
وکیل مدیر کانال اصلاحات نیوز از صدور قرار وثیقه 500میلیون تومانی برای موکل خود خبر داد. این وکیل دادگستری افزود: در تلاش هستیم تا پایان وقت اداری روز سه شنبه، وثیقه لازم به دادگاه ارائه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۷    
شاید ارزیابی بی غرض و فارغ از مسائل جناحی از عملکرد وزارتخانه ها در این چهار سال گذشته بتواند گامی جهت تغییر ترکیب کابینه با رویکرد نگرش کار شناس محور باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۴    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی، مخالفت خود را با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۴    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سردار همدانی توانست تجربیات دوران دفاع مقدس را به ارتش و نیروهای مردم سوریه منتقل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۱    
حدود دو ماهی است اصلاح طلبان بخشی از فضای رسانه های رسمی و مجازی را به مطالبه حضور زن در کابینه اختصاص داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۵    
چرا به مردم نگفتند یا باید سر همه چیز مذاکره کنیم یا مذاکره منفرد بر سر هسته ای به "کاهش واقعی تحریم" منجر نمی شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم دکتر خدیجه آیتی نوشت: کتاب آموزش حقوق به دانش آموزان چنان که در پیشگفتار آن به قلم مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۹    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ضمن دیدار با خانواده بنیتا، مراتب تسلیت و همدردی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران را به این خانواده ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۹    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل امروز با عدنان محمود سفیر سوریه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۹    
رژیم ایالات متحده آمریکا از بزرگترین و سخت ترین تحریم های ضدایرانی خود در قالب طرحی موسوم به H.R.3364 مشهور به "سیاه چاله تحریمی" رونمایی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بی انصافی است اگر بگوییم سطح رفاه در سال های بعد از انقلاب کم شده، گفت: در عین حال نارضایتی هایی هم در میان مردم وجود دارد که باید برطرف شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری با اشاره به اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری پیرامون عدم دخالت ایشان در انتخاب اعضای کابینه دوازدهم اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۳    
'شیرین هانتر' استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج تاون واشنگتن می گوید: جریانی در داخل دولت دونالد ترامپ وجود دارد که واقعا می خواهد ایران را تحریک و وادار به خروج از برجام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدامات آمریکا قطعا ناقض برجام است، گفت: متاسفانه برخی با ادبیات جدید ، نقض برجام را به نقض فاحش و غیرفاحش تفکیک می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه متأسفانه دولت در اجرای برجام عجله کرد، گفت: قانون اقدام متقابل در برابر عهدشکنی های آمریکا نیازی به مصوبه جدید مجلس ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار محمدعلی آ سودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص رفتارهای غیرحرفه ای آمریکا در مواجه با شناورهای ایرانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۹    
علی اکبری در مسابقات MMA مقابل حریف آمریکایی به پیروزی رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۳    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مواجهه با جریان نرم داخلی که این روزها از طریق جریان نفوذ در میان مسؤولان با تغییر محاسبات و میان مردم با تغییر ذائقه ها است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بحث وزرا به بیان شاخص ها پرداخته و به صورت مصداق وارد نمی شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای پروژه سد ایلیسو در ترکیه برای خاورمیانه خطرآفرین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۷    
وزیر خارجه عربستان درخواست قطر در مورد نظارت بین المللی بر مراسم حج را اقدامی خصمانه نامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۹    
گروه تروریستی الشباب امروز با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یک بزرگراه پر تردد در پایتخت سومالی، حداقل 5 شهروند سومالیایی را به کام مرگ برد و 13 تن دیگر را به شدت مجروح کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶    
قرآن چاپی با اندازه یک و نیم متر در دو متر که در موزه شهر بولقار روسیه نگهداری می شود، عنوان بزرگ ترین قرآن جهان را از آن خود کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۴    
رسانه غربی در مطلبی به توان موشکی ایران اشاره کرده و آن را مایه مباهات نظامی برای تهران برشمرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۱    
احمدشیرزاد عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم می گوید پیروزی روحانی معجزه او نبود و ما درویشانه و کریمانه بدون گرفتن سهم کنار نمی رویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
صدوپانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۲    
روزنامه اصلاح طلب مدعی است که وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای بر زبان خارجی مسلط بوده اند؛ اما مستندات موجود برخلاف این ادعا است و مسؤول سابق تیم آمریکایی ظریف را بابت ضعف زبان تمسخر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس جمهورگفت: سران سه قوه در این جلسه درباره تحریم های اخیر آمریکا و اقداماتی که باید در برابر این تحریم و برای مقابله به مثل انجام شود، گفتگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۶    
محمدرضاتاجیک معتقد است عملکرد ضعیف دولت و اصلاح طلبان در شهرداری آنان را تهدید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۳    
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورش گزینه های زیادی برای مقابله با تحریم های ضد روسی آمریکا دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت نظامی اسرائیلی که یک جوان زخمی فلسطینی را به قتل رسانده، باید عفو شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۶    
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه انتظار پرتاب 2 ماهواره را تا پایان سال داریم، گفت: ماهواره های "پیام، امیرکبیر و ظفر" در نوبت پرتاب قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۳    
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به ارسال گزارش و مستندات مربوط به چگونگی پدید آمدن فاجعه منا و مسجد الحرام برای وزیر حج عربستان گفت: تمامی مستندات برای طرح و تصمیم گیری در کمیته مربوطه ارسال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۴    
وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ اندازی ها در مسیر خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت: به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش خصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۲    
مسئول نظارت پروژه توسعه حرم امام حسین(ع) با اشاره به چالش بالا بودن آب زیرسطحی زمین کربلا از اجرای یک تکنیک پیشرفته و کم نظیر مهندسی در پی ریزی، ساخت و نصب ستون های این طرح خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
پایگاه های خبری عراقی، در خبری فوری اعلام کردند که مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اکنون در پاسخ به دعوت رسمی صورت گرفته از سوی ریاض، در عربستان سعودی به سر می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
نشریه نیوزویک در گزارشی به جزئیات روند کناره گیری ولیعهد سابق عربستان پرداخت و آن را نتیجه کودتا در خاندان آل سعود دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
حمله یک مرد مسلح به منزل معاون رئیس جمهور کنیا دست کم 2 کشته برجا گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
رسانه های محلی گزارش دادند که ارتش ترکیه یک گردان از تک تیراندازهای خود را در مرز این کشور با استان ادلب سوریه و مناطق روستایی آن مستقر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
روند انتقال پیکرهای شهدای حزب الله و اجساد تروریست های النصره جهت مبادله آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی قوه قضاییه با تکذیب ادعاهای بقایی بعد از خروج از زندان گفت: مسائلی که توسط این فرد مطرح شده صحیح نیست و هر مقداری که قانون اجازه بدهد از جمله دست خط ایشان به ویژه موضوع انتقال از سوئیت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۴    
یکی از کاندیداهای شهرداری تهران اعلام کرد که محمدعلی نجفی این سمت را پذیرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۴    
غفوری فرد در گفتگویی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ارتباط بنی صدر و سازمان منافقین اشاره می کند که از جمله آن تجهیز نظامی منافقین بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه با بیان اینکه برخی از مسئولین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
یک مجله آمریکایی در گزارشی با اشاره به تئوری بازدارندگی و اینکه دولت ها زمانی می توانند در صلح زندگی کنند که از تبعات اقدامات خصمانه شان مطلع باشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طرح ترامپ برای برهم زدن توافق هسته ای ایران زمانی آشکار شد که وی دو هفته پیش ناگهان مجبور شد پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸    
در شرایطی که رژیم صهیونیستی مدعی است اهداف غیرنظامی را مورد هجوم نظامی قرار نمی دهد، این رژیم دیروز در یکی از معدود حملات موشکی خود به فرودگاه دمشق در طول سال های گذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی با سفر به مسقط قرار است پیام کتبی رئیس مجلس را به همتای عمانی وی تقدیم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۲    
وکیل مدافع علی مطهری از دعوت موکلش به دادگاه نظامی شیراز در تاریخ 11 شهریور ماه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۹    
محمود بهمنی نماینده اصولگرای مجلس در مورد ترکیب کابینه دوازدهم گفت: معتقدم رئیس جمهور از همه نیروهای کاردان و کارآمد استفاده کند و نگوید این فرد اصلاح طلب است و آن فرد اصولگرا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای الکترونیکی کردن ورود و خروج ها به پارلمان خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شهر هوشمند در کنار همه کارکردهای مثبت که تولید می کند با تهدیدات جدیدی از طریق فضای سایبر مواجه است که از فواصل خیلی دور می توان باعث ایجاد آتش سوزی و انفجار در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۵    
نادر طالب زاده گفت: وضعیت رسانه های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه ای فقط به تولیدحاشیه فکر می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۳    
یک سرمایه گذار سعودی با پرداخت میلیون ها پوند، بخش عمده ای از سهام شرکت رسانه ای ایندیپندنت را خریداری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۳    
حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مذاکرات با جبهه النصره در تپه های عرسال رو به اتمام است، اعلام کرد که تصمیم دارد این مناطق را به محض آزاد شدن کامل به ارتش لبنان تحویل دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۴    
حزب علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرد که احمد علی، پسر صالح به بهانه قطعنامه ای بین المللی در امارات در بازداشت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۱    
درپی سفر شاه سعودی و هیئت یک هزار نفری همراهش برای گذارندن تعطیلات در مغرب، مطبوعات مغربی به بررسی میزان هزینه شاه سعودی و ولخرجی های وی با دلارهای نفتی در این سفر پرداختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۹    
پادشاه مراکش در سالگرد پادشاهی خود گفت که کمبود دستاوردها در بعضی از حوزه ها در کشورش تکان دهنده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶    
دو فروند بمب افکن نیروی هوایی آمریکا در پی آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
جنبش انصارالله که نیروهای این جنبش و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری سابق یمن روز شنبه چندین پایگاه نظامی سعودی در جنوب عربستان را تحت کنترل خود درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت سران پیشین احمق این کشور به چینی ها اجازه دادند با ادامه فعالیت های تجاری خود، ثروتمند شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
یک روزنامه عرب زبان با انتقاد شدید از اقدامات مقامات سعودی در سیاسی کردن فریضه حج تأکید کرد: این اقدام با تعالیم اسلامی و قوانین بین المللی در تعارض آشکار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰    
علی اکبر صالحی درباره قضیه آزادی 48 نفر اسیر که در سال 91 در سوریه گرفتار شده بودند نیز گفت: قطر در آن ماجرا کمک بسیار مؤثری به آزادی اسرای ایران در سوریه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰    
مرکز خدمات اورژانسی دولت نیجریه روز شنبه اعلام کرد که در حمله یک بمبگذار انتحاری در شمال شرق نیجریه 14 تن کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷    
وزارت خارجه ترکیه ساعات پایانی شنبه آزمایش موشکی جدید کره شمالی را به شدت محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک اظهارنظر توئیتری از نحوه تعاملی که تا کنون بین واشنگتن و پکن وجود داشته و همچنین انفعال چین در برابر کره شمال انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۳    
وزارت کشور عراق از خنثی کردن بزرگترین طرح تروریستی تاریخ این کشور که هدف از آن انفجار در عتبات عالیات و منزل مرجعیت عالی شیعیان بود، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۲    
مهاجرت امامزادگان همزمان با شروع نهضت های عدالت خواهانه علویان از نیمه دوم قرن اول هجری و افزایش فشار، تعقیب و گریز و دستگیری امامزادگان آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
نویسنده برجسته جهان عرب گفت جرات رسانه ای و سیاسی قطر در بیان ضرورت خارج شدن مدیریت کنگره حج از دست آل سعود شایستگی عربستان در تسلط بر مقدسات اسلامی را زیر سوال برده و بحران بین شیخ نشین ها را شدت می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۵    
نیروی دریایی آمریکا در واکنش به اطلاعیه ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه درباره اقدام تحریک آمیز آمریکایی ها در منطقه نفتی-گازی رسالت ، مدعی شد اقدام واشنگتن حرفه ای بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۹    
رایزن ایران در الجزایر ضمن اعلام آمادگی کشورش برای دفاع از الجزایر در برابر خطراتی که ثبات و امنیت این کشور را تهدید می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۶    
عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد کشورمان شب گذشته به این سوال که آیا برجام در نتیجه تحریم های جدید آمریکا نقض شده است یا نه پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
عضو حزب مردم سالاری گفت: مقام معظم رهبری بار ها تاکید کرده اند که دست رئیس جمهور برای برای چینش کابینه آزاد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
تصویب تحریم های جدید کنگره آمریکا در مجلس نمایندگان و سنای این کشور علیه ایران، روسیه و کره شمالی با واکنش های متفاوتی از جانب مقامات این سه کشور مواجه شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ترمیم روابط سیاسی ایران با کشورهای جهان در نتیجه حل موضوع هسته ای و دستیابی به مزایای اقتصادی و سیاسی برجام دو هدفی بود که از همان ابتدای ریاست جمهوری حسن روحانی مورد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۰    
شریه کریسشن ساینس مانیتور در گزارشی با بررسی احتمال خروج آمریکا از توافق هسته ای، آن را حلقه آخر از زنجیره اقدمات انزواطلبانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور خواند که به عقیده تحلیلگران بین المللی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دست ایران در مقابله با تحریم های آمریکا باز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس گزارش جدید یک نهاد مسئول در کابینه که به مدیران ارشد اجرایی کشور ابلاغ شده، با تشریح چالش ها و تنگناهای بخش انرژی کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به وزارت اقتصاد، مقرر شده با توجه به اختیارات ناشی از تبصره 13 قانون بودجه امسال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: درحالی که آمریکا اقدامات پیچیده ای را علیه توافق هسته ای انجام می دهد تا ایران را که براساس دست کم 6 گزارش آژانس به این توافق پایبند بوده از منافع قانونی خود بهره مند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در پی مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: ما به عنوان وزارت خارجه به هیأت نظارت بر اجرای برجام گزارش می دهیم که این نقض، صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۵    
دو مجلس سنا و نمایندگان در حالی با رای بالا به تحریم ایران رای دادند که پیش از آن دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برای این منظور تشکیل جلسه داده و بر سر اعمال این تحریم ها توافق کرده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهمترین ویژگی فرماندهان بسیج در رده های مختلف باید مردم داری و کمک به مردم باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۷    
جماعت برجامیان با مشاهده شکست های پیاپی برجام و طرح جدی احتمال شکست آن، به توبه هایی عجیب و غریب روی آورده اند.
  • ۱