پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۵:۵۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۴    
یک سایت اصلاح طلب با متهم کردن برخی اعضای فراکسیون امید به زد و بند نوشت این فراکسیون در حال سوزاندن ریشه اعتماد مردم به جریان اصلاحات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۰    
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت:انتقام سخت از داعش در دستور کار سپاه قرار داشته و در زمان مقتضی عملیاتی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۷    
یکی از سایت های سنجش سرعت اینترنت در جهان، جدیدترین آمار خود را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: سال گذشته حدود 500 نفر از یک دانشگاه آمریکایی به درخواست سازمان سیا در راهپیمایی اربعین حضور داشتند و سوالاتی را از مردم می پرسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۵    
محسن ماقبل از شهادتش ضربه سنگینی به تروریست ها وارد کرده و خدا فقط می داند که چندتایی را آن روز هلاک کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهوری کلمبیا اعلام کرد که نبرد 50 ساله با چریک های فارک همزمان با ذوب آخرین محموله تسلیحات منهدم شده این چریک ها، بالاخره تمام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس به هیچ گروه، حزب، دسته و جناحی وابستگی ندارد، تصریح کرد: حزب ما حزب ولی امر مسلمین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۶    
قهرمان المپیک ریو گفت: مسئولان ورزشی کشور نباید فقط نزدیک مسابقات مهم مثل المپیک یا بازی های آسیایی در تمرینات ما خود را نشان دهند آنها باید بیشتر در کنارمان باشند تا از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس سازمان بورس با اشاره به توقف و بازگشایی برخی نمادها در بورس گفت: اگر توقف نمادهای برخی شرکت ها طولانی شد به خاطر ضعف دستورالعمل ها بود که بررسی و اصلاح شد و این نیز تا دو هفته آینده ابلاغ می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۰    
در حالی که عامه مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، واردات کالاهای مصرفی در پسابرجام ادامه دارد و دومین خودرو پسابرجامی با قیمتی بیش از صد میلیون تومان بزودی وارد بازار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دکتر محمد خوش چهره اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص نظام اقتصاد اسلامی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 25 مرداد پارلمان و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد که آقای قاضی زاده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۳    
چمران گفت: بالاخره ما چریک بوده ایم و می توانیم آنجا هم برنامه ریزی کنیم. البته ما قبلا هم رفته ایم و آمده ایم و کسی خبردار نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۰    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت دیروز 25 مردادماه وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره شدند 52 هزار و 500 نفر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷    
در تیرماه سال جاری در کل کشور بیش از 9.3 میلیون فقره چک عادی به ارزش 573.5 هزار میلیارد ریال مبادله شد که از این میزان، بالغ بر 1.5 میلیون فقره چک به ارزش 130.6 هزار میلیارد ریال برگشت داده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهور در حکمی مسعود نیلی را به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۹    
دولت بحرین، با انتشار فایلی صوتی و ارتباط دادن آن به مکالمۀ تلفنی دبیرکل جمعیت وفاق، تلاش کرد مبارزات مردم بحرین را به قطر ربط دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود اعلام کرد دو شورای مشورتی را منحل کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۶    
دبیرکل سازمان بدر عراق در دیدار با اعضای هیأتی از اقلیم کردستان عراق گفت، باید برای حل مشکلات به قانون اساسی رجوع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۶    
نخست وزیر انگلیس از محکوم کردن سخنان دونالد ترامپ در ارتباط با نئو نازی ها سر باز زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۳    
یک منبع نزدیک به دفتر نخست وزیری عراق جزییات دیدار العبادی با هیات اقلیم کردستان عراق را که ظاهرا از لحن آرام دیپلماتیک خارج شده است، فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۳    
ولی عهد عربستان و وزیر خارجه آمریکا در رایزنی تلفنی امروز(چهارشنبه) خود در خصوص اوضاع منطقه گفتگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۳    
بر اساس گزارش مرکز آمار رژیم صهیونیستی، برای نخستین بار از سال 2009 میزان خروجی یهودیان از سرزمین اشغالی بیش از میزان ورودی آنها به این سرزمین شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی سپاه در خصوص انتشار خبری درباره آغاز عملیات سپاه به منظور گرفتن انتقام خون شهید حججی گفت: انتقام سخت از داعش و تکفیری ها، به واسطه شهادت "شهید حججی" و مدافعان حرم در زمان مقتضی عملیاتی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۴    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه "نگاهم در حوزه زنان و خانواده نگاهی ملی و فراجناحی است و از نظرات همه گروه ها و حتی منتقدان استفاده خواهم کرد" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۴    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با انتقاد از انفعال فرهنگی کشور گفت: حتماً باید سری بریده شود تا کشور یک تکانی بخورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۶    
آژانس های فروش بلیط هواپیما در مناسبت های خاص و یا تعطیلات، قیمت بلیط خطوط هوایی را به شکل جهشی افزایش می دهند و چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۴    
فولادگر که در مخالفت با کابینه پیشنهادی روحانی سخن می گفت، بیان کرد: کابینه دوازدهم نتیجه رایزنی سران اصلاحات و اعتدال است، بعد از 4 سال نگویند که ما نقشی در کابینه نداشته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۴    
جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۱    
اصلاح طلبان در یک تظاهر گفتمانی ابراز می کنند که از ابتدا دلسوز مستضعفین بوده اند و خود را نسبت به ماجرای ژن خوب ، واردات باتوم برای کتک زدن مردم و زعفرانیه نشینی بی تفاوت نشان می دهند. چرا؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۲    
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف گفت: روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای حوالی منطقه اسارت شهید حججی که گردان حشدالشعبی حضور داشته را بمباران می کند و 30 نفر در این حمله شهید می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۹    
حزب عدالت وتوسعه در 14 اوت سال 2001 تاسیس شد. این حزب به شجره نامه احزاب جنبش اسلامی وابسته است که با حزب نظام ملی در سال 1970 آغاز و با حزب فضیلت در 1988 تدوام می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی سیاسی ترکیه گفت: دو کشور ایران و ترکیه مصمم به افزایش روابط در همه زمینه ها به ویژه همکاریهای نظامی و دفاعی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت و وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم لیست اموال و دارایی های خود را به مجلس و قوه قضائیه اعلام نکردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۸    
با پایان انتخابات و رسیدن فصل معرفی کابینه و شروع به کار رسمی دولت دوازدهم، فصل تازه ای از دوران اجرایی کشور آغاز می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ابزار دشمنی و نفوذ شیطان، وعده است که معمولا وعده می دهد اما هیچ وقت هم به آنها عمل نمی کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۰    
سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به ترکیه گامی در جهت برچیدن موانع حل بحران های منطقه به شمار می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش گفت: نوری که شهدای مدافع حرم به جامعه می بخشند از برکت قرآن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عضو فراکسیون امید درباره سرنوشت نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی که در برخی گمانه زنی ها از او به عنوان وزیر اقتصاد در دولت دوازدهم نام می بردند گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۷    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی به پایان رسید که عمده غرفه داران از عرصه محصولات بی کیفیت چینی و بعضی شرکت های ایرانی گلایه داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۸    
بنابر اعلام مقامات داخلی سیرالئون دست کم 600 نفر در پی وقوع سیلاب و رانش زمین در پایتخت این کشور همچنان ناپدید هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
حجم وام ها و سپرده های دولتی در شبکه بانکی با روندی کاهشی پیش رفته است، تغییری که ریشه بخشی از آن را می توان در اجرایی شدن دستورالعمل تمرکز حساب های دولت در بانک مرکزی و خروج آن از بانک ها جستجو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
دو بازیکن مطرح ایران در دیدار کره جنوبی و سوریه حضور دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۲    
یک نهاد نظارتی طی ابلاغیه ای در خصوص عدم ارایه اطلاعات مودیان مالیاتی هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۲    
ارزش 22 ارز در بازار بین بانکی روند صعودی به خود گرفت و 2 ارز بدون تغییر کار خود را آغاز کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۹    
نیروهای دموکراتیک سوریه در جریان عملیاتهای خود در روز گذشته در شهر رقه، بیش از 100 داعشی را از پای درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۹    
بر اساس برنامه اولیه ای که از سوی سازمان ملل اعلام شده، رئیس جمهور ایران قرار است روز 29 سپتامبر در مجمع عمومی سخنرانی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۶    
مادر اصلی تروریسم تکفیری- وهابی، با تهی شدن ظرفیت و کارکردهای گروه های تروریستی در عراق و سوریه با نقاب جدیدی تحت عنوان همکاری های غیرطایفه ای وارد عراق شده و از درون بیت شیعی و رهبران مذهبی در حال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۲    
وزیر پیشنهادی اطلاعات در نامه ای به نمایندگان مجلس تاکید کرد: وزارت اطلاعات با هرگونه فعالیت ناسالم در فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط برخورد خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
سردار شوشتری گفت: امسال مرز خسروی نیز برای تردد زائران بازگشایی می شود و تا حدودی بار تردد از سایر مرز ها کاسته خاهد شد، ولی همچنان مهران اولویت نخست زائران خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
کاپیتان سابق استقلال طبق حکم اولیه به مدت یک ماه از تمام فعالیت های فوتبالی محروم شده است تا در نهایت تصمیم قطعی در خصوص او گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۰    
اولین پروژه مشترک بین ایران-هالیوود با بازی وال کیلمر در نقش پدر زن آمریکایی یک جوان ایرانی ساخته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۰    
رادیو ورزش یونان اعلام کرد نمایندگانی از تیم های اروپایی نیز به طور مخفیانه و ناشناس در ورزشگاه کارایسکاکی حضور می یابند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۷    
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا معتقد است که دخالت روسیه در سوریه محاسبات امریکا و عربستان در سوریه را تغییر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۷    
172 نماینده مجلس طی نامه ای ضمن تقدیر از زحمات طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم، نقش وی را در مدیریت بحران اقتصادی کشور موثر و تاثیرگذار خواندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۴    
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مردم برای حضور در انتخابات اردیبهشت 96 گفت: این حضور امنیتی بی بدیل برای ایران آفرید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۴    
مصطفی سیاری از ساخت فیلم جدیدش با عنوان تانزانیا گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۴    
بانک رفاه در طرح کرامت 96 به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی تسهیلات پرداخت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی رهبر جریان صدر گفت که مقتدی صدر خواهان انحلال الحشد الشعبی نشده بلکه خواهان تدوین وضعیتی قانونی برای آنها است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۴    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزارت امور خارجه کشورمان توانسته است ائتلاف کشورها به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان را متزلزل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: آمده ام تا برنامه های مصوب گسترش تولید داخلی و کاهش بیکاری را عملیاتی کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: آقای ظریف مصمم به تحول در ساختارهای قدیمی وزارت امورخارجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حملات تروریستی در نیجریه گفت: ضروری است تمامی ظرفیت های ملی، منطقه ای و جهانی برای پاکسازی جهان از تروریسم به کار گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
علت حذف طیب نیا به دلیل بیماری قلبی در حال مطرح می شود که به گفته محمدعلی نجفی تعداد زیادی از مسئولین مشکل قلبی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۸    
نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه ادبیات اقتصادی وزارت خارجه باید تغییر کند، گفت: سفرای ایران رویکردی امنیتی- سیاسی دارند
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۵    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای همسایه رو به سردی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۳    
گذرگاه مرزی عرعر که از سال 1990 به دلیل جنگ صدام با کویت و بحرانی شدن روابط ریاض و بغداد بسته شده بود، باز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی آغاز شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۲    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد: تمامی وزیران پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می گیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۹    
نماینده شیراز گفت: بازگرداندن عزت به دیپلماسی و استفاده از ظرفیت دیپلماسی ایرانی نشان از تقویت اقتدار ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: هرکاری لازم باشد برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک انجام می دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۳    
شرکت ریسلو (Resello) به عنوان بزرگ ترین ثبت کننده دامنه های اینترنتی ایرانی از ثبت دامنه اینترنتی org .net .com توسط کاربران ایرانی جلوگیری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۳    
در پی هشدار رئیس جمهور کشورمان درباره خروج از توافق هسته ای، یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفت این کشور به تهدیدهای ایران پاسخ می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
رئیس مجلس گفت: وزاری پیشنهادی باید به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عوامل تکفیری فعال در غرب آسیا را مجازات می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: ماموریت اصلی این وزارتخانه در چهار سال آینده عملی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است که در برنامه ششم توسعه تجلی یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس گفت: وزارت امورخارجه نظارت دقیقی بر کار سفارتخانه ها و عملکرد وزرا ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم پیرانشهر گفت: رکود کاری کرده است که مردم دلشان برای تورم تنگ شده است. این وضعیت قابل قبول نیست و باید به فکر رفع این رکود باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۵    
شبکه المیادین اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران عملیاتی برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جمع بندی مدیریت زمان، بررسی برنامه ها و صلاحیت و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم موضوع جلسه غیرعلنی مجلس بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل ادعا کرد، ایران در حال احداث کارخانه موشک های دوربرد در شمال غرب سوریه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات با اشاره به برخی اقدامات این وزارتخانه طی سالهای گذشته از ضربه به 120 تیم تروریستی طی چهار سال اخیر از سوی وزارتخانه متبوع خود خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عزیز اکبریان در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات گفت: از اقدامات ارزشمند علوی، برقراری آرامش در فضای عمومی وزارتخانه بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قاضی پور در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات گفت: اولین بار است که در طول این ده سال می خواهم موافق صحبت کنم. علوی فردی ولایت مدار و تابع رهبر انقلاب است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۶    
وزارت کشور تونس در بیانیه ای از خنثی سازی یک طرح تروریستی برای سیطره عناصر داعش بر بخش هایی از مناطق جنوب این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۶    
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به محل اقامت مجری عملیات حلمیش منزل وی را تخریب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۳    
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفر سردار باقری فرمانده کل نیروهای مسلح به ترکیه گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۴    
یک روزنامه قطری نوشت، بحران خلیج فارس و شکست عربستان در یمن، ریاض را به سوی کمک گرفتن از مقتدی صدر، یک روحانی عراقی، سوق داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۸    
یکی از سناتورهای آمریکایی در یادداشتی ضمن انتقاد از تصمیم ترامپ مبنی بر لغو توافق هسته ای، این تصمیم را موجب انزوای آمریکا توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۲    
آمریکا که با پوشش ائتلاف بین المللی ضد داعش به سوریه لشکرکشی کرده، در بحرانی واقعی برای توجیه حضور و بقای نیروهایش در این کشور به سر می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
یک مقام مسئول عربستان در اظهاراتی مدعی شد که این کشور درخواست میانجی گری میان ریاض و تهران را مطرح نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به اظهارات حسن روحانی، گفت نباید اجازه داد ایران با برجام جهان را گروگان بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۶    
یک روز پس از تماس تلفنی روحانی و پوتین که با هشدار رئیس جمهور کشورمان درباره وضعیت برجام همراه بود، دو مقام روس از فعال شدن بیشتر روسیه برای حفظ برجام خبر دادند و از احتمال درخواست این کشور برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۳    
یک مقام سابق سازمان ملل متحد در عراق در یادداشتی در نیویورک تایمز به آمریکا و عربستان پیشنهاد داد برای کاهش نفوذ ایران نیروهای حشدالشعبی را تضعیف کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۳    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران بیان اینکه انتقام خون شهید حججی به زودی از تروریست ها گرفته خواهد شد، اظهار کرد: انتقامی که سپاه از تروریست ها می گیرد انتقام سختی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا با صدور اطلاعیه ای هشدار سفر به ایران را با تجدید و به روزرسانی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۸    
مشاور وزیر کشور عراق تأکید کرد که صحت خبر درخواست سعودی ها از مقامات عراقی برای وساطت بین ایران و عربستان را تأیید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه دولت ترامپ به مقابله با ایران متعهد است، مدعی شد که واشنگتن به برجام متعهد بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۵    
یک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه گفت که آنتونیو گوترش ، دبیر کل این سازمان، خواستار حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۳    
اکنون شاهزاده خالد فرهان که تبدیل به افشاگر جدید علیه خاندان سعودی شده، در آلمان به سر می برد و به شدت نگران است که او را هم همچون سه شاهزاده سلف اش بربایند.
  • ۱