سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 تیر 1397 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 31 فروردین 1397 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1397 هم اندیشی 31 خرداد 1397 هم اندیشی 30 مرداد 1397 هم اندیشی 31 شهریور 1397 هم اندیشی 1 مهر 1397 هم اندیشی 30 آبان 1397 هم اندیشی 1 آذر 1397 هم اندیشی 30 دی 1397 هم اندیشی 30 بهمن 1397 هم اندیشی 1 اسفند 1397 هم اندیشی 1 تیر 1397 هم اندیشی 2 تیر 1397 هم اندیشی 3 تیر 1397 هم اندیشی 4 تیر 1397 هم اندیشی 5 تیر 1397 هم اندیشی 6 تیر 1397 هم اندیشی 7 تیر 1397 هم اندیشی 8 تیر 1397 هم اندیشی 9 تیر 1397 هم اندیشی 10 تیر 1397 هم اندیشی 11 تیر 1397 هم اندیشی 12 تیر 1397 هم اندیشی 13 تیر 1397 هم اندیشی 14 تیر 1397 هم اندیشی 15 تیر 1397 هم اندیشی 16 تیر 1397 هم اندیشی 17 تیر 1397 هم اندیشی 18 تیر 1397 هم اندیشی 19 تیر 1397 هم اندیشی 20 تیر 1397 هم اندیشی 21 تیر 1397 هم اندیشی 22 تیر 1397 هم اندیشی 23 تیر 1397 هم اندیشی 24 تیر 1397 هم اندیشی 25 تیر 1397 هم اندیشی 26 تیر 1397 هم اندیشی 27 تیر 1397 هم اندیشی 28 تیر 1397 هم اندیشی 29 تیر 1397 هم اندیشی 30 تیر 1397 هم اندیشی 31 تیر 1397 
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
وزارت کشور در یادداشتی به گزارش روز یکشنبه کیهان واکنش نشان داده و حضور زنان در ورزشگاه ها را یک مطالبه اجتماعی خوانده است که از طریق آن می توان از مشکلات کنونی کشور عبور کرد!
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۷    
نگاه خبرپراکنی بی بی سی یکی از مشهورترین مجریان خود را به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از کودکان غزه توبیخ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۸    
مقصر اصلی افزایش نقدینگی لجام گسیخته و بی ثمر در کشور کسی جز دولت نیست!
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۸    
موج حمایتی سلبریتی ها از حسن روحانی در انتخابات سال گذشته شش ماه هم دوام نیاورد، و هشتگ #دوباره_ایران جای خود را به هشتگ #پشیمانیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۶    
فراکسیون نمایندگان ولایی در نامه ای خطاب به رئیس مجلس، خواستار لغو تعطیلات تابستانی مجلس شد و بر لزوم برگزاری نشست های قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰    
تاکید دیروز روزنامه کیهان بر لزوم اعدام و مصادره اموال تروریست های اقتصادی که خون مردم را در شیشه می کنند، با استقبال طیف های مختلف مردم روبرو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۰    
متاسفانه دولت اهتمام کافی برای حل مشکلات ندارد و بعضا با مصاحبه هایشان بر روی زخم مردم نمک هم می پاشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۰    
ماجرای دیروز پیش از وقوع نیز قابل پیش بینی بود و از مدتها قبل در فضای مجازی و حتی در اظهارات مقامات بلند پایه آمریکایی و صهیونیستی به آن اشاره شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
کمیسیون عمران مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور نسبت به عدم تنظیم بازار مسکن و همچنین بالا رفتن صعودی قیمت اجاره خانه ها انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
یکی از روزنامه های اصلاح طلب نوشت: وقتی تیم اقتصادی دولت همانند حجره نشین های دوره قاجاریه طرح و برنامه اقتصادی دارد، آیا امیدی به برون رفت از وضع موجود می رود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد رزمندگانی یمنی می توانند مناطقی را با موشک های بالستیک هدف قرار دهند، که دشمن متجاوز انتظارش را نداشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، درخصوص وضعیت بازار ارز گفت: امروز شاهد یک سازمان یافتگی در جدار و بیرون مرزها برای عملیات روانی هستیم و در برخی کشورهای اطراف تیم های مخصوص عملیات روانی تشکیل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تهران، آخرین وضعیت بازار تهران و اعتراض برخی بازاریان به عملکرد اقتصادی دولت را تشریح کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۰    
نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس، اعتقاد به مذاکره با غرب و آمریکا به عنوان تنها راه حل، اجرای سیاست تحمیل عقب نشینی و منافع افرادخاص در گرانی ها را عوامل تردید دولت درمقابله باتحریم ها خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس جمهور درباره وضعیت نابسامان اقتصادی هشدار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
گزارش ها نشان می دهند ثروت سه فرد که ثروتمندترین افراد در آمریکا هستند از مجموع ثروت 50درصد فرودست جامعه بیشتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
کابینه دولت نیاز به حضور جوانان فعال دارد زیرا این هیئت وزیران خسته، تنبل و اشرافی گر ظرفیت مقابله با جنگ اقتصادی را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
وزیر دفاع ترکیه با افشای اینکه رژیم صهیونیستی پهپادهای تهاجمی معیوب به این کشور فروخته، این مسئله را دلیل مشکلات در عملیات هوایی علیه پ.ک.ک در شمال عراق دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۰    
یک اقتصاددان، التهاب و نابسامانی امروز اقتصادی را ناشی از سیاست های نادرست و غیرسالم و ناکارآمد دولت دانست و گفت: آثار چنین سیاست هایی در دورانی که همه چیز عادی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
در بیانیه شورای نظامی منبج آمده است که این هیات آمریکایی، نشستی را با مسئولان شورای نظامی و مدنی منبج، درباره شایعاتی که ترکیه با هدف ناامن کردن منبج منتشر می کند، برگزار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۵    
اسحاق جهانگیری در جلسه علنی یکشنبه مجلس در دفاع از لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت، مدعی شد اگر وزارت صنعت، تشکیل نشود در ماه های آینده کارخانه های متعددی تعطیل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۵    
وزیر اطلاعات گفت: در مذاکرات سیاسی به طرف های خارجی به صراحت اعلام شده که برجام به یک مو بند است و در صورتی که طرف های خارجی بدعهدی هماهنگ با آمریکا از خود نشان دهند و از برجام خارج شوند با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
یک نماینده عراقی فاش کرد که آمریکا درحال آموزش هشت هزار نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه به منظور اجرای عملیات تروریستی در عراق است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
در گزارشی تحقیقی، گرایش های سیاسی و فراکسیونی رئیس و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های پارلمان در این گزارش آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
یک مقام مسئول در سازمان بنادر با اشاره به ارائه شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ، گفت: پرداخت غرامت به خسارت دیدگان قطعی است و ارتباطی به تعیین مقصر سانحه ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۴    
بعد از اعلام خبر تشکیل بازار ثانویه ارزی تا هفته آینده سیر قیمت دلار و سکه در بازار آزاد نزولی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی جنبش انصارالله به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که با طولانی تر شدن جنگ یمن، توانمندی موشکی این کشور بالاتر خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۹    
مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر چهارشنبه در محل انفجار حزب جمهوری اسلامی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی گرانی های اخیر در جامعه را حاصل بی تدبیرهای مسئولین دانست و تاکید کرد متاسفانه دولت می خواهد با توصیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
بازاریان تهران صبح امروز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار ، گرانی نرخ ارز و کمبود مشتری با بستن مغازه های خود دست از کار کشیدند و تجمع مسالمت آمیزی برگزار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۴    
رویترز اعلام کرد: کاهش ارزش ریال به دلیل مشکلات مالی بانک ها، تقاضای بیش از اندازه در ایران به دلیل احتمال اعمال تحریم های جدید افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴    
همزمان با تشدید تلاطم های ارزی و اعلام اخبار نصفه و نیمه و البته غیررسمی درباره تصمیم های دولتی در خصوص بازار ارز، مسئولان بانک مرکزی به ویژه سخنگوی این بانک هم از دسترس خارج شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
معاون منطقه ای رییس سازمان برنامه جهانی غذا ابلاغ رهبری درباره حق تحصیل پناهجویان در ایران را امری فوق العاده خواند و گفت: با این قانون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت این کشور شد. وی آمریکا را کشور ظالم، متکبر و جنایتکار خواند و گفت، عامل تمام مصیبت های منطقه و جهان، رژیم صهیونیستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
برنامه گفت وگوی ویژه خبری امشب با موضوع نوسان قیمت ها در بازار، علل و راهکارهای مقابله برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴    
رژیم صهیونیستی افرادی که بالن های آتش زا به سمت سرزمین های اشغالی می فرستند را به صورت غیرمستقیم تهدید به ترور کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۹    
دولت ترامپ درخواست خاویر سولانا، مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برای سفر به آمریکا را به دلیل سابقه سفر به ایران رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۴    
نویسنده کتاب بنیان های وهابیت گفت: مشکل ما، مشکل تکفیر و ترور و آدم کشی و کارهای ضدبشری است. من این را با توجه به شناختی که از وهابیت دارم، رسماً اعلام می کنم: در میان وهابی ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
اولین گام در جهت حل مشکلات اقتصادی و عدم تاثیر فضای بین المللی بر روی فضای اقتصادی داخلی، این است که باور و ذهنیت عمومی در خصوص توانمندی های ملی تبدیل به مسئله ای بنیادین و غیرقابل مناقشه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۹    
پشت پرده نابسامانی بازار تلفن همراه؛ رویای یک صعود؛ سرگیجه در بازار سکه و ارز؛ هدف ایران است نه نظام یا روحانی و فرصت طلبی عربستان در بازار نفت؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.