جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۹:۱۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 23 اسفند 1393 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 30 دی 1393 روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 روزنامه همشهری 1 اسفند 1393 روزنامه همشهری 2 اسفند 1393 روزنامه همشهری 3 اسفند 1393 روزنامه همشهری 4 اسفند 1393 روزنامه همشهری 5 اسفند 1393 روزنامه همشهری 6 اسفند 1393 روزنامه همشهری 7 اسفند 1393 روزنامه همشهری 10 اسفند 1393 روزنامه همشهری 11 اسفند 1393 روزنامه همشهری 12 اسفند 1393 روزنامه همشهری 13 اسفند 1393 روزنامه همشهری 14 اسفند 1393 روزنامه همشهری 15 اسفند 1393 روزنامه همشهری 16 اسفند 1393 روزنامه همشهری 17 اسفند 1393 روزنامه همشهری 18 اسفند 1393 روزنامه همشهری 19 اسفند 1393 روزنامه همشهری 20 اسفند 1393 روزنامه همشهری 21 اسفند 1393 روزنامه همشهری 22 اسفند 1393 روزنامه همشهری 23 اسفند 1393 روزنامه همشهری 24 اسفند 1393 روزنامه همشهری 25 اسفند 1393 روزنامه همشهری 26 اسفند 1393 روزنامه همشهری 27 اسفند 1393 روزنامه همشهری 28 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۴    
- وقتی در مترو با زن جوانی آشنا شدم و او را برای پرستاری از مادرم استخدام کردم، هرگز تصورش را نمی کردم نقشه خونینی در سر دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۹    
- آریزونا: دوچرخه سوار لهستانی روی مسیری عمودی در کوه های منطقه سدونای ایالت آریزونا دوچرخه سواری می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
- مونتانا: چشمه آب گرمی کریستالی در پارک طبیعی یلوستون آمریکا طی سال ها به خاطر سکه های خوش شانسی که مردم داخل آن انداخته اند، رنگی شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۹    
- دختر جوان وقتی در سایت همسریابی با مرد رویاهایش آشنا شد خبر نداشت در دام مهندس قلابی افتاده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۹    
- سید محمد فخار: پیدا کردن جای پارک این روزها یک رشته از کلاف سردرگم ترافیک پایتخت است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: برای روزنامه نگاران، سخت است بپذیرند که یک نرم افزار ارتباطی با عمری سه، چهارساله گاهی می تواند خلاء رسانه ی آن ها را برای پیگیران یک خبر پُر کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
- هفته پایانی سال با سقوط قیمت دلار و سکه در بازار آغاز شد تا هر دلار آمریکا با کاهش 90 تومانی به 3 هزار و 239 تومان برسد و هر سکه تمام بهار آزادی با کاهش 29 هزار تومانی به 913 هزار تومان تنزل کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
- راننده مسافرکش تصور می کرد اگر به سارقان بگوید که آنها را شناخته است دست از سرش برمی دارند اما این کار به قیمت جانش تمام شد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: با توجه به انتظار وسیع هواداران پل واکر، پیش بینی می شود فیلم خشمگین 7 با فروشی 100 میلیون دلاری وارد باکس آفیس شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدیر تئاتر باران در نشست مطبوعاتی اعلام برنامه های این تالار نمایشی در سال 94، ایجاد این سالن در مرکز پایتخت را گامی مهم در راستای ظرفیت سازی و تولید و اجرای آثار متنوع تئاتری ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: روسیه روز شنبه با رد انتقاد نمایندگان پارلمان اروپا در ارتباط با قتل یک فعال مخالف روس ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
- خوش بینی نسبت به مذاکرات، بورس را بالا کشید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
- فهیمه پناه آذر: در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان سال 93، مدیران تلویزیون صبح روز گذشته مقابل خبرنگاران نشستند و از برنامه های خود برای لحظه تحویل سال و تعطیلات نوروز رونمایی کردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی مکزیکی گفته که ممکن است مانند پاپ قبلی سمتش کناره گیری کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: سریال آسمان من به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا آهنج در نوروز 94 از شبکه افق سیما روی آنتن می رود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: تلویزیون برای ایام نوروز فیلم های سینمایی ایرانی چون چ و بوسیدن روی ماه را درنظر گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: اسهال مسافرتی شایع ترین بیماری است که برخی از مسافران را در حین سفر یا پس از آن درگیر می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بیش تر زمین خواران، ساکنان اطراف مناطق حفاظت شده هستند که در ایام تعطیلات نوروزی با شدت بیش تری رصد می شوند و زیر ذره بین خواهند بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به ریاست محمد جواد ظریف بامداد 24 اسفند ماه عازم لوزان سوئیس خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ساعات کار میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: حافظ بین المللی قرآن تقارن ایام فاطمیه با نوروز را فرصتی برای تفکر در خلقت دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: یک فوق تخصص سوختگی از سوختگی درجه 4 (شدیدترین نوع سوختگی) کودکی پنج ساله به علت استفاده از تجهیزات غیراستاندارد موبایل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال دلایل عدم توفیق ایران در کسب میزبانی جام ملت های آسیا و قهرملانی زیر 23 سال این قاره را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- اشکان خسروپور: بهار تهران، با کوچ ماشین ها به شهرهای دیگر، بوی گرم و خوشی دارد؛ پر از اکسیژن است، پر از پرتوهای داغ خورشید که قدم زدن را برای هرکسی لذتبخش می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می گوید با ایجاد تغییرات در راس سازمان صداوسیما توافق قبلی "روی هوا" رفته و مدیران جدید اعتقادی به پرداخت حق پخش تلویزیونی ندارند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: هرچند بانک مرکزی نرخ دلار بانکی را در روز جاری(شنبه) 27998 ریال و در یک قدمی مرز 2800 تومان تعیین کرد اما روند قیمت دلار در بازار آزاد کاهشی بود و این نرخ 3286 تومان تعیین شد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: کیش - تاخت و تاز آژانس های چارتر کننده هتل و بلیط برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان رساند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند گفت: موج ها پشت سر هم می آیند و کوهای استوار و متحرک جماران ها ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: سقوط شیء نورانی در ساحل دریای خزر، ساکنان پنج منطقه در مازندران را شگفت زده کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا می گوید چین در جستجوی اطلاعات محرمانه و ارزشمند، تمامی رایانه های شرکت های بزرگ و سازمان های آمریکایی را هک کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جایگاه نیروی انتظامی در زمان حاضر یک جایگاه رفیع و مردمی است چرا که مردم و شهروندان در هر جای ایران اسلامی که باشند با دیدن پرسنل ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: در حالی که وزیر دفاع عراق از کنترل کامل نیروهای عراقی بر شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین خبر داد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از اجرای نمایش رزمی در اردوگاه های کاروان های راهیان نور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: یکی از شرکت کنندگان اروپایی در دوره راهیان نور با اشاره به جنگ ایران و عراق گفت: این جنگ، مشخصا اشتباهی از جانب اروپا و آمریکا و یک فاجعه بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران نقش مهمی در ایجاد امنیت در منطقه دارد و این ادعا در برقراری امنیت در عراق به خوبی مشهود است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: باراک اوباما گفت: ارسال نامه توسط 47 سناتور جمهوری خواه به مقامات ایران و اینکه خواسته شده تا به من ، رئیس جمهوری آمریکا، برای اجرای این توافق اعتماد نکنند باعث شرمندگی من است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: چهره ماندگار فلسفه ایران معتقد است: عالم کهنگی ندارد، هر کس که چیزی را کهنه می بیند، حافظه او کهنه شده است ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: دانشمندان در آخرین تحقیقات خود دریافتند افرادی که به اوتیسم مبتلا هستند از مزیت هوش بیشتر برخوردار هستند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: یکی از سناتورهای آمریکایی که نامه ارسالی به مقامات ایران را امضا کرده بود، گفت: نامه هشدار به باراک اوباما در مورد مذاکرات هسته ای 47 سناتور کنگره نباید خطاب به مقامات ایرانی ارسال ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن ابراز نگرانی نسبت به اوضاع این کشور اعلام کرد: یمن در آستانه فروپاشی قرار دارد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: هاشم بیگ زاده:این دو سال یک گله گوسفند قربانی کرده ام، دیگر باید فیل بکُشم!
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: سال بعد، شاید لازم باشد برای همیشه روی سفرهای طولانی با هواپیما خط بطلان بکشیم.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: در این پارک، یک سینما با ظرفیت 150 نفر وجود دارد که در آن فیلم سه بعدی دایناسورها پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: مریدان و رهروان، انگشت به دهان ماندند و داستان شکستن غول چراغ جادوی علاء الدین را بخواندند و جامه ها دریدند و از حجره ها بیرون پریدند و نعره کشان فریاد برآوردند و سر به بیابان ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: مسابقات دانشجویی آب شیرین کن خورشیدی اواخر اردیبهشت ماه توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر و همزمان با بیست و سومین همایش بین المللی مهندسی مکانیک برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: پزشکان هشدار دادند حتی اگر از مصرف زیاد نمک به فشارخون مبتلا نشوید اما همچنان خطر آسیب دیدگی عروق خونی، قلب، کلیه ها و مغز در کمین تان خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: استاندار فارس از سفر هیاتی از شورای امنیت کشور برای بررسی وقایع پیش آمده در جریان سفر علی مطهری نماینده مردم تهران به شیراز خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: رقابت های کشتی کمربند (آلیش) زنان، قهرمانی کشور با قهرمانی تیم استان مرکزی در بندر گز پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: در تعطیلات نوروز، تهران آنقدر خلوت است که بتوان از یک سر شهر به بوستانی در سوی دیگر شهر رفت، بدون آنکه نگران ساعت های طولانی ترافیک بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: کسانی که به رستوران می آیند از درهای فلزی خاکستری رنگش می گذرند، راهرویی باریک را پشت سر می گذارند، و به درهایی می رسند که خودبه خود باز می شوند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: هزار اکیپ آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال برای مقابله با حوادث احتمالی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری با تقدیر از دختر 8 ساله حافظ قرآن کریم، عمل به قرآن را موجب سعادت دنیا و آخرت دانست و بر ضرورت نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به طرح جامع مسکن گفت: خروجی های اولیه طرح جامع مسکن در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آماده شده و ما نیازمند هماهنگی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کارگری و کارفرمایی پس از رسیدن به یک توافق جامع روی افزایش 261 هزار تومانی مجموع دستمزد سال 94 ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات نخستین روز آخرین هفته سال با افزایش بی سابقه 539 واحدی به رقم 64 هزار و 610 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح جزئیاتی از طرح مسکن اجتماعی از ارائه اطلاعات خانوارهای مشمول از سوی نهادهای حمایتی به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: مجموعه کلاه قرمزی 94 از ششم فروردین ماه به تلویزیون می آید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: ماهواره اسپانیایی دیموس-2 در دسامبر سال گذشته از بالای آتشفشانی در جزیره آزورس سائو میگل عکسی به ثبت رسانده است که ساختار پیچیده درون قلب آتشفشان را نمایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: رضا کیانیان که تصمیم دارد، دو جایزه اش را برای حمایت از بی خانمان ها به حراج بگذارد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: پخش قطعی سریال مهران مدیری در نیمه دوم نوروزسریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از نیمه دوم نوروز پخش خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: یک دادگاه ویژه در دهلی نو، نخست وزیر پیشین هند مانموهان سینگ را به عنوان متهم به دادگاه احضار کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس تا چهارشنبه هفته جاری دایر هستند و اعلام تعطیلی زودهنگام مدارس، تخلف است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران با کسب یک تساوی مقابل شهید منصوری قرچک در هفته آخر لیگ برتر فوتسال به عنوان قهرمانی این فصل دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: سند اجرایی توافق نامه فرهنگی تحت عنوان "برنامه اجرایی همکاری در حوزه فرهنگ، آموزش و پرورش، آموزش عالی و تحقیقاتی میان جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا" در رم به امضا رسید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
- همشهری آنلاین: پرونده رقابت های اسکیت برد و اگرسیو با معرفی نفرات برتر در سال 1393 بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: سی سال پیش نام دامنه دات کام (com.) متولد شد، نامه دامنه ای که نشان از تجاری بودن وب سایتی دارد که به آن اختصاص داده شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: مراسم تحلیف پروکوپیس پاولوپولوس به عنوان رئیس جمهور جدید یونان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: وضعیت زندانیان کشور و سرانه آنها مناسب نیست.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
- مجتبی حیدری: معلولیت هیچ گاه باعث ناتوانی نیست و این واقعیت را کسانی به خوبی معنا کردند که برای رسیدن به سکوهای موفقیت هیچ گاه اجازه ندادند معلول بودن سدی برای آنها ایجاد کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
- عیسی محمدی: از صبح تا شب پای تلویزیون درازکشیدن، تخمه شکستن و تنقلات و پسته و بادام خوردن، وزن اضافه کردن، دچار رخوتی تاریخی شدن و... ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
- مهدی سقطچی: سال1375 بود که مجید مجیدی، داستان خواهر و برادری را به تصویر کشید که تنها یک جفت کفش مشترک داشتند؛ کفشی که باید نوبتی پا می کردند و زود به دیگری می رساندند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
- همشهری آنلاین: تیم مازندران موفق شد قهرمانی رقابت های ووشوی کشور را در دو بخش تالو و ساندا به نام خود ثبت کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
- الهام کاظمی: در نگاه اول به نظر می رسد که فقط ورشکستگی های عظیم حاصل اشتباه اقتصادی افراد هستند اما کافی است نگاهی به زندگی خودمان و تصمیماتی که برای درآمد و سرمایه کوچکمان می گیریم بیندازیم تا ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
- الهام مرادی: متوسط مسافرت در کشور ما 3 تا 4 روز در سال است. شاید علت این عدم علاقه به سفر بین مردم ما ریشه در مشکلات اقتصادی داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان از اعطای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به دانش آموختگان برتر دانشگاه ها خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ حرفه ای بسکتبال با برتری تیم های مهرام، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور، جام خلیج فارس در روزهای بیست و یکم و بیست و دوم اسفندماه جاری در شهر آمل برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تشریح برنامه های حوزه درمان در تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: همه بیمارستان های دولتی ملزم به داشتن پزشک متخصص در این ایام هستند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناجا با حضور روسای سابق و جدید نیروی انتظامی صبح امروز در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اعلام اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد، افزود: حضرت آقا هر شبانه روز برای موفقیت نیروی انتظامی دعا می کنند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
- محمد کرباسی: یک بمب هسته ای بیندازید روی ایران و تهران را با خاک یکسان کنید ؛این نقل قول یکی از سیاستمداران آمریکا نیست.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- به رسم هر سال، امسال هم مراسم یادبود هنرمندان فقید سال 93در آیین ماییم و آب دیده با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مدیران حوزه های فرهنگی و اجتماعی پایتخت و هنرمندانی چون علی نصیریان ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- بالاخره سازمان بورس دست به کار شد. برای نخستین بار سازمان بورس در یک اقدام قاطعانه از پالایشگاه ها خواست هر چه سریع تر اطلاعات جدید مالی شان را منتشر کنند تا پس از 9 ماه سهام آنهادر بورس قابلیت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- 43کوهنورد وقتی در ارتفاعات زاگرس چادر زدند تا شب را در آنجا سپری کنند، در محاصره اشراری قرار گرفتند که در دل کوه مخفی شده بودند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- روح الله رجایی: خبر زندانی شدن 88نفر از بیمه شدگان بیمه توسعه در روزنامه همشهری برای نخستین بار، پنجشنبه 14اسفند از میان انبوه اخبار خبرگزاری ها انتخاب و منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: رقابت های هفته چهارم و پایانی لیگ بانوان از صبح روز جمعه (22 اسفند) به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد و تیم ها در چهار دور رودرروی هم قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- امیرحسین اعظمی: شکست دادن نفت تهران در ورزشگاه آزادی، بهترین اتفاق ممکن برای امیر قلعه نویی و استقلال بود تا آنها امسال را با صدرنشینی به پایان رسانده و خودشان را به عنوان نخستین مدعی قهرمانی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- محمود مولایی: پیش از المپیک 2012لندن کمتر کسی روی مبارزه های احسان روزبهانی در بوکس حساب می کرد، اما 4سالی است که بهترین بوکسور ایران در جهان به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: تیم کوک مدیر عامل کنونی شرکت اپل در زمانی که استیو جابز مدیر فقید اپل در قید حیات بود، برای نجات زندگی او داوطلب شده بود تا نیمی از کبدش را به او اهدا کند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: در پایان رقابت های گروهی کاپ آسیا در جیپور هند، نوشاد عالمیان با کسب سه پیروزی پیاپی به دور بعد صعود کرد و ندا شهسواری با کسب یک پیروزی و قبول دو شکست به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک بیشتر روزنامه های ورزشی صبح ایران به باخت استقلال در برابر تیم منصوریان پرداخته اند:
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
- حجت الاسلام والمسلمین قرائتی: 1- نماز، عامل آمرزش گناهان. بخشی از ناراحتی انسان برای گذشته هایی است که عمرش را تلف کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
- حامد فوقانی: دیروز تهرانی ها پای صندوق های رأی رفتند تا از میان نامزدهای انتخابات شورایاری های محله های خود، نمایندگان موردنظرشان را در پارلمان های محلی مشخص کنند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
- شهردار تهران گفت: هرکسی در چارچوب نظام اسلامی است (فارغ از سلیقه ها، گرایش ها و مذاهب مختلف)، باید انسانیت و آزادگی و رشد و آگاهی او تضمین شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
- اسدالله افلاکی: 16هزار هکتار کانون بحرانی گرد و غبار در حوضه آبخیز دریاچه ارومیه شناسایی شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
- وزارت بهداشت با انتشار آماری از حوادث سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال و هشدار در مورد خطرات این ایام، توصیه هایی در این رابطه ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خبرگان تیتر یک اغلب روزنامه های صبح ایران است:
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: چه هدیه ای مناسب است؟ پاسخ آن را می توان در از بین رفتن کارآیی و اثربخشی چاپ تقویم و سررسیدهای فاخر جستجو کرد
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۲    
- مهدی ملک محمد*: مادر بسیار نگران است. می گوید: پسرم، در یک رابطه با جنس مخالف وارد شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: پلیس هند اعلام کرد یک عروس هندی پس از اینکه داماد نتوانست از عهده حل یک مسئله ساده ریاضی برآید، مراسم عروسی را ترک کرد.
  • ۱