چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۱:۴۴Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 بهمن 1394 روزنامه همشهری 2 بهمن 1394 روزنامه همشهری 3 بهمن 1394 روزنامه همشهری 4 بهمن 1394 روزنامه همشهری 5 بهمن 1394 روزنامه همشهری 6 بهمن 1394 روزنامه همشهری 7 بهمن 1394 روزنامه همشهری 8 بهمن 1394 روزنامه همشهری 9 بهمن 1394 روزنامه همشهری 10 بهمن 1394 روزنامه همشهری 11 بهمن 1394 روزنامه همشهری 12 بهمن 1394 روزنامه همشهری 13 بهمن 1394 روزنامه همشهری 14 بهمن 1394 روزنامه همشهری 15 بهمن 1394 روزنامه همشهری 16 بهمن 1394 روزنامه همشهری 17 بهمن 1394 روزنامه همشهری 18 بهمن 1394 روزنامه همشهری 19 بهمن 1394 روزنامه همشهری 20 بهمن 1394 روزنامه همشهری 21 بهمن 1394 روزنامه همشهری 22 بهمن 1394 روزنامه همشهری 23 بهمن 1394 روزنامه همشهری 24 بهمن 1394 روزنامه همشهری 25 بهمن 1394 روزنامه همشهری 26 بهمن 1394 روزنامه همشهری 27 بهمن 1394 روزنامه همشهری 28 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 بهمن 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت روز جمعه 19 فوریه (30 بهمن) اعلام کرد شواهد فزاینده ای درباره رابطه میان ویروس زیکا و نقایص احتمالی جنینی در نوزادان دازد گزد می أید.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
- محمد علیزاده اصل: طبق مقررات موجود بازار سرمایه، هر سرمایه گذار، در ازای مشارکت در صندوق های سرمایه گذاری ، گواهی سرمایه گذاری دریافت می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
- مرد کلاهبردار برای سرقت گوشی های آیفون نقشه ای کاملا حرفه ای داشت. او بی آنکه فروشنده متوجه شود، جعبه گوشی را با یک جعبه خالی عوض می کرد و به راحتی دست به سرقت می زد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
- در فاصله کمتر از یک ماه تا پایان سال و در شرایطی که چند گروه همزمان مشغول تولید سریال های ویژه نوروز 95هستند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
- دکتر عبدالله رحیم لوی بنیس: با وجود اختلاف نظرها در بین اعضای شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود بانکی، این موضوع درنهایت به تصویب شورای پول و اعتبار رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
- مذاکرات سران اتحادیه اروپا در مورد درخواست های دولت انگلیس برای انجام اصلاحات در قوانین این اتحادیه که از روز پنجشنبه آغاز شده بود ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
- تورنتو مردمان شهر کوچکی در شمال کانادا به علت نداشتن آرایشگاه در شهرشان یاد گرفته اند موهای خود را کوتاه کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
- تفلیس: صاحب فروشگاهی در پایتخت گرجستان برای خارج کردن روح شیطان از گوشی های آیفون یک جن گیر استخدام کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
- حامد فوقانی : خدا می داند چه آینده ای در انتظار محله ماست. 400هکتار گودال عمیق را بلاتکلیف رها کرده اند ؛ اینها جمع بندی صحبت های اهالی محله خلیج فارس در جنوب غرب پایتخت است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۳    
- مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اعلام در اختیار داشتن شناسنامه تمامی باغات تهران گفت: تا پایان اسفندماه سال جاری این شناسنامه ها به روز می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۰    
- توکیو مرد ژاپنی 30 سال گذشته را صرف کاشتن هزاران گل صورتی کرد تا با آمدن گردشگر ها به باغش همسر نابینایش را از تنهایی و افسردگی دور کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۴    
- امروز قرار است نرخ سود بانکی کم شود؛ هم نرخ سود سپرده ها و هم تسهیلات.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۸    
- ساسکس مدیران برنامه ای تلویزیونی به نام سگ ها شاید پرواز کنند (Dogs Might Fly) با به نمایش گذاشتن مراحل آموزش راندن هواپیما به سگ ها حسابی خبرساز شده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
- ابراهیم حاتمی کیا یک هفته پس از پایان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و تقسیم سیمرغ های بلورین سرانجام سکوت خود را شکست و در جمع همسران شهدای هسته ای و خانواده های شهیدان مدافع حرم از تصمیم هیأت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۷    
- الخاندرو گونزالس ایناریتو اعتراف کرد که برای ساختن فیلم آخرالزمانی خود بازگشته در فضای جهنم مانند دورترین نقاط کانادا، تصمیم هایی غیرقابل توجیه و بد گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
- مهدی صباغ زاده: صبح از منزل بیرون می آییم تا به سر کارمان برسیم با انواع و اقسام مواردی که می توانند ذهن انسان را به هم بریزند و باعث تنش و ناراحتی مان شوند، مواجه می شویم.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
- قتل معلم ایرانی در شهر سله آلمان صدها نفر از مردم این شهر را داغدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل 13 بر یک در برابر ویتنام، فینالست جام ملت های آسیا شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در شرق هند الهه "هانومان" را برای ادای توضیحاتی احضار کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۷    
- مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: مردم از بابت وجود مرغ های هورمونی در بازار نگران نباشند، ما در این زمینه گزارش جدیدی نداشتیم.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: نشست پارلمان کوزوو که برای رسیدگی به لوایح پیشنهادی دولت تشکیل شده بود بلافاصله با پرتاب گاز اشک آور از طرف احزاب مخالفان دولت متوقف شد که چنین اقدامی هشتمین بار در طی شش ماه گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: ژان آسلبورن وزیر خارجه لوکزامبورگ هشدار داد که ناتو در صورت تحرکات نظامی ترکیه علیه روسیه از دولت آنکارا دفاع نخواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۳    
- همشهری آنلاین: در روز پایانی هفته بیست ویکم لیگ، صبا و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند، نفت از سد استقلال اهواز گذشت و دربی مشهد نیز گلی در برنداشت
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مطالعات جدید نشان میدهد که آنتی بیوتیک های رایج، در برخی بیماران با عوارض جانبی مانند هذیان و تشنج همراه است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: داعش در تنگنای مالی قرار گرفته و از حقوق و مقرری جنگجویان خود کاسته است. حقوق جنگجویان تا نصف کاهش یافته و مشکلات مالی داعش باعث شده است که فشار آنها بر مردم نیز افزایش یابد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: کارگردان فیلم کوچه بی نام معتقد است که محدودیت های سینمای اجتماعی، آن را جذاب تر و شاعرانه تر می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در کنار میراث فرهنگی در کشور که در حقیقت میراث ملی ما محسوب می شوند، میراث معنوی جنگ نیز می تواند بخش مهمی از جاذبه توریستی کشور باشد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور نسبت به عواقب غیرقابل جبران برخی از تصمیمات وزارت ورزش،هشدار داد و اطلاعاتی را ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: دو فروند کشتی جنگی روسیه جمعه (30 بهمن) تنگه داردانل در آب های ترکیه را به سمت دریای مدیترانه پشت سر گذاشتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: وکیل بابک زنجانی گفت: قاضی دادگاه اعلام کرده که درخواست آزادی و لغو بازداشت موقت بابک زنجانی در حال بررسی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با پادشاه عربستان به طور رسمی وی را به مسکو دعوت کرد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: مورینیو پیش قراردادش را با منچستریونایتد برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم به مدت سه سال و با هفته ای بیش از 300 هزار پوند قبول کرده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: برنامه جدید شبکه نسیم با عنوان دورهمی از این هفته با حضور مهران مدیری به عنوان بازیگر این مجموعه ضبط خود را آغاز می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در سفر به خوزستان، به جمع همکاران خود در کاروان نورآوران سلامت پیوست و چشمان چند بیمار را در روستای ابوشانک آبادان و در اتاق عمل سیار، جراحی کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: دانیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند این بار قرارداد بازی در یک اقتباس تلویزیونی را امضا کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: با آغاز اکران فیلم های تازه در سینماها، دفاتر پخش میزان فروش فیلم ها را اعلام کردند که در این میان فیلم کوچه ی بی نام با مضمونی اجتماعی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: پاپ فرانسیس ، رهبر کاتولیک های جهان با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت برنامه او برای ساختن دیوار در امتداد مرز مکزیک غیرمسیحی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: برای افتخار (For Honor) یک بازی رایانه ای در سبک هک اند اسلش است که توسط استودیو یوبی سافت مونترآل توسعه داده شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: اجراهای زنده سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر جمعه سی ام بهمن ماه با برگزاری چند برنامه در تالارهای مختلف به پایان می رسد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاریخ به ما ثابت کرده است که در میدان مقاومت نمی توان در کنار لبخند دشمنان بزرگ زندگی کرد و مستقل بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: آخرین نماز جمعه بهمن ماه 94 در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) از اختصاص مرز خسروی به تردد زائران عراقی و ایرانی از سال آینده شمسی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: بورس تهران در معاملات هفته گذشته اگرچه اندکی از شدت هیجانات خود کاست و با رشد نیم درصدی شاخص مواجه شد اما همچنان با ورود چشمگیر نقدینگی و افزایش انگیزه برای خرید رو به رو شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی کیا توسط خانواده های شهدای هسته ای و مدافع حرم در سالن ایوان شمس برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: یکی از نوازندگان ویلن در کنسرت موسیقی کلاسیک آلمان که در جشنواره موسیقی فجر اجرایی را داشت، گفت: ایرانی ها مخاطبان با فرهنگی هستند که موسیقی می دانند و آن را می فهمند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: زمین لرزه ای به بزرگی 5 دهم ریشتر پنجشنبه بخش هایی از تایوان را لرزاند و باعث وحشت مردم این منطقه شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر درباره نحوه فعالیت داروخانه های هلال احمر در تعطیلات عید نوروز، با بیان اینکه داروخانه های شبانه روزی هلال احمر همیشه باز هستند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: سی.ان.ان به نقل از منابع دیپلماتیک و همچنین کاخ سفید گزارش داد: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قرار است ماه آینده به کوبا سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: ماه ژانویه گذشته در طول 135 سال گذشته، گرمترین ماهی بود که محققان به طور مستقیم آن را تجربه کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: هنرمندان فیلم ابد و یک روز که 9 سیمرغ بلورین در جشنواره فجر دریافت کرد به جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران ادای احترام کردند.