چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 10 اسفند 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 1 اسفند 1394 روزنامه همشهری 2 اسفند 1394 روزنامه همشهری 8 اسفند 1394 روزنامه همشهری 9 اسفند 1394 روزنامه همشهری 10 اسفند 1394 روزنامه همشهری 11 اسفند 1394 روزنامه همشهری 12 اسفند 1394 روزنامه همشهری 13 اسفند 1394 روزنامه همشهری 14 اسفند 1394 روزنامه همشهری 15 اسفند 1394 روزنامه همشهری 16 اسفند 1394 روزنامه همشهری 17 اسفند 1394 روزنامه همشهری 18 اسفند 1394 روزنامه همشهری 19 اسفند 1394 روزنامه همشهری 20 اسفند 1394 روزنامه همشهری 21 اسفند 1394 روزنامه همشهری 22 اسفند 1394 روزنامه همشهری 23 اسفند 1394 روزنامه همشهری 24 اسفند 1394 روزنامه همشهری 25 اسفند 1394 روزنامه همشهری 26 اسفند 1394 روزنامه همشهری 27 اسفند 1394 روزنامه همشهری 28 اسفند 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: دهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی در روز چهارشنبه 12 اسفند ساعت 16:30 در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: آئین رونمایی از کتاب "مدیر باش، رئیس" نوشته ساعد باقری که با حمایت مادی و معنوی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی وتوسط نشرهرمس به چاپ رسیده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۹    
- واشنگتن یک لامپ 30 دلاری که UV Pro Shoe نام دارد می تواند طی یک دقیقه 99 درصد باکتری های داخل کفش ها را از بین ببرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در کانال تلگرامی خود، درباره ویژگی های اخلاقی و نحوه زندگی آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان نوشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: سه شنبه بزرگ (Super Tuesday) در آمریکا معمولا به اولین سه شنبه ماه مارس از سالی گفته می شود که قرار است انتخابات ریاست جمهوری در آن برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
- عباس ثابتی راد: تهران تا سال 97 باید به تولید بیش از 20مگاوات برق با بهره گیری از انرژی های نو استحصال گاز متان از زباله دست یابد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
- در ادامه برخورد با عرضه میوه های ممنوعه، عملیات دوشنبه شب گشت مشترک تعزیرات حکومتی برای کشف میوه های قاچاق با سوت کارگران به عنوان رمز لو رفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: هزاران نفر از مردم شهر گدانسک در شمال لهستان، روز یکشنبه با تجمع در میدان همبستگی این شهر حمایت خود را از لخ والسا، رئیس جمهوری سابق این کشور اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۳    
- دکترعبدالله رحیم لوی بنیس: با توجه به نقش مؤثر مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم ترین رکن قانونگذاری کشور ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت برای دانشجویان، یازدهم اسفند، کلید می خورد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
- جوان افغانی پس از آزار و اذیت زن 35 ساله او را به قتل رساند و دستش را برید تا بتواند طلاهایش را سرقت کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۸    
- قاتلان سریالی پایتخت 6 مرد افغانی بودند که به بهانه فروش سکه های عتیقه و مجسمه های زیرخاکی طعمه هایشان را به ساختمان های نیمه کاره می کشاندند و پس از سرقت پول هایشان دست به جنایت می زدند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
- هشتادوهشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار در شرایطی برگزار شد که پس از سال 2013 و حضور مجازی میشل اوباما در بخش اهدای جایزه بهترین فیلم به آرگو ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
- هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار سحرگاه دوشنبه در دالبی تیه تر هالیوود برگزار شد
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر، پایش آنلاین می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و به رسم چند سال اخیر سینمای ایران، رقابت برای در اختیار گرفتن اکران نوروز به اوج رسیده و امسال 14فیلم درخواست خود را برای نمایش در بهترین موعد اکران به شورای صنفی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
- دوبلین عکس وسیله ای که مادر فوت شده یک مرد با آن پوستش را می خارانده است حسابی خبرساز شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۶    
- همشهری آنلاین: سه شنبه 11 اسفند مناطق مرکزی، شرق و جنوب شرقی شاهد باران خواهد بود و برای پایتخت هوایی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: لئوناردو دی کاپریو 20 سال به دنبال جایزه اسکار بود و این رویا در هشتاد و هشتمین دوره این جوایز معتبر بین المللی به حقیقت پیوست.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: عروسک های باربی چینی را با لباس های اقوام ایرانی، ابروهای پیوندی جراحی و چشم هایی که با ماژیک، مشکی شده اند، به اسم عروسک های محلی- سنتی ایرانی 20 هزار تومان می فروشند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: پلیس مقدونیه روز دوشنبه برای عقب نشاندن صدها پناهجوی سوری و عراقی در مرز یونان گاز اشک آور شلیک کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به تدوین برخی پایان نامه هایی که در شأن حوزه و دانشگاه نیست، برخورد کاسب کارانه با پایان نامه را امری ناپسند دانست.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
- پوران درخشنده: در ماه اسفند اتفاق های خوب و امیدبخشی رخ داد و در آخرین ماه فصل زمستان شاهد رویش بهاری ای شدیم که قهرمانانش مردم بودند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون سیما در آستانه پنجمین سالگرد تاسیس شبکه مستند تأکید کرد که این شبکه هم اکنون در مسیر تخصصی شدن گام برمی دارد و سال آینده قرار است بودجه بیشتر به تولیدات شبکه ها اختصاص ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
- مانیل پس از اینکه یک کشتی تفریحی در ساحل سوریگائوی کشور فیلیپین در حالت نیمه واژگون پیدا شد کسی فکر نمی کرد جسد صاحب آن به صورت طبیعی مومیایی شده باشد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: وانا بلتون زنی است که طی پنج سال گذشته قدرت بینایی خود را به طور کامل از دست داده بود، اما اکنون به کمک درمانی جدید و کاملا آزمایشی که مبتنی بر سلول های بنیادین بدن انسان است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: در بازار دوشنبه 10 اسفند، قیمت سکه تمام طرح جدید 4000 تومان نسبت به روز قبل افزایش یافت و یک میلیون و 500 تومان فروخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: بیش از 40 گزارش و مقاله توسط باستان شناسان داخلی و خارجی در چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران ارایه می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گراز نه تنها گونه ای در خطر انقراض نیست بلکه جمعیت آن در کشور به حدی زیاد است که موجب آسیب رساندن به کشاورزان و ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: کاوش های باستان شناسی منجر به شناسایی 53 محوطه متعلق به دوران پارینه سنگی قدیم تا اسلامی متأخر در سومار شد که حدود نیمی به صورت مستقیم در معرض تخریبات ناشی از طرح انتقال آب گرمسیری ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: مرحوم حضرت آیت الله بهجت درباره کمک به مستحقین می فرمود: برخی تجربه کرده اند و دیده اند هرچه بیشتر بدهند، بیشتر برای آن ها می رسد!
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: دویست و شصت و هشتمین سمینار عصب پژوهی اجتماعی با عنوان "تن" صحنه نمایش "مغز" در تماشاخانه "ذهن" پنج شنبه 13 اسفند در سالن آمفی تئاتر مرکز پزشکی شهدای تجریش برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه سوریه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه سعودی آن را ترجمان نقش ویرانگر آل سعود در منطقه و کشورهای عربی و اسلامی و جهان دانست.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: پنج دستاورد جدید فناورانه دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی و افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۵    
- همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، از تعیین تکلیف کارت های پایان خدمت و معافیت پیدایشی و عودتی، از پست خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، از تلاش های سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل تلاش مجدانه وی جهت اعتلای ورزش ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: مؤمن باید همیشه زیرک و زرنگ باشد و از هر راهی که می تواند برای خود حسنات کسب کند و ثواب جمع آوری نماید و خداوند نیز آن قدر بزرگوار است که فرمود: اگر شما قصد کار خوب را کنید ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: مهمترین مؤلفه نیروهای مسلح کشورما عنصر فرماندهی است که تحت فرماندهی داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و ولی فقیه در حال انجام وظیفه هستند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: نتیجه نهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی را 25 اسفند اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور با بیان اینکه شمارش آراء تهران دیروز به پایان رسید اما ما از دیروز مرحله گرفتن تأییدیه هیأت های نظارت و تنظیم صورتجلسه ها را طی کرده ایم ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: جلسه علنی روز دوشنبه-10 اسفند- مجلس همراه با گپ و گفت نمایندگان برنده و بازنده انتخابات همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
- محمدرضا زائری: از فرصت شادی و نشاط نوروز که جمع خانواده ها و همراهی کوچکترها در کنار بزرگترها هست به عنوان فضایی جهت ترویج مطالعه و دعوت به دانش و بینش و آگاهی کتاب بهره ببریم و به عبارتی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران که در جریان تمرین امروز تیمش دچار عارضه قلبی شده بود، لحظاتی قبل دارفانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: گیتی خامنه که از مدت ها پیش در تدارک ساخت برنامه ای با عنوان آبی تر از رویا برای تلویزیون بود، از پخش آن از ابتدای سال جدید خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: تنها چند ساعت پس از حملات انتحاری داعش به شهرک صدر در شرق بغداد که بیش از 70 کشته برجای گذاشت، این گروه تروریستی به منطقه طارمیه نیز حمله کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: امیر سرلشکر عطاء ا... صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از سایت راداری گنو بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: طلا در بازار جهانی تحت تاثیر تیره شدن دورنمای اقتصادی که تقاضا برای دارایی های امن از جمله این فلز را رونق بخشیده است به سوی بزرگترین رشد ماهانه در چهار سال گذشته پیش می رود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: نشست مطبوعاتی مشترک مدیرعامل بورس های تهران و استانبول برگزار و زمینه های همکاری دو طرف تشریح شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری خود به سئوالاتی در مورد نقض آتش بس سوریه پاسخ داد و همچنین در رابطه با خودداری عربستان از صدور روادید هیئت ایرانی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: (بامداد دوشنبه به وقت تهران) مراسم اهدای جوایز اسکار برگزار و برندگان هشتادو هشتمین دوره ی آکادمی علوم سینمایی مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: هواپیمای خورشیدی سولار ایمپالس 2 پس از هفت ماه استراحت در هاوایی، با اجرای پرواز آزمایشی به منظور آزمایش سیستم های تازه نصب شده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: کتاب پژوهش های باستان شناختی خلیج فارس – بندر باستانی سیراف به قلم محمد اسماعیل اسمعیلی جلودار توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در اولین روز معاملات هفته جاری میلادی (دوشنبه 10 اسفندماه) با روند صعودی آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: جلسه علنی دوشنبه-10 اسفند- مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که نمایندگانی که به مجلس دهم راه یافته اند شادی خود را پنهان نمی کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: سردار صدرالسادات گفت: سن کفالت 70 سال است و زیر سن 70 سال باید دارای بیماری خاصی باشد که در صورت نیاز به مراقبت داشتن کمیسیون پزشکی وظیفه عمومی آن را تایید می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: خانه تکانی و کارهای منزل علاوه بر تمیزی حسن دیگری نیز دارد. این کارها دقیقاً مانند ورزش عرق فرد را در می آورند و تا دلتان بخواهد به کالری سوزی کمک می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: هفته جاری قیمت چند مدل خودرو در بازار افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: قارچ در آب میوه و اسموتی؟! یک ایده عجیب، بله، اما اگر دلیلش را بدانید موافقت خواهید کرد؟
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری دو - طاهر عطاران: خانه تکانی را شروع کرده اید؟ برای خانه تکانی معمولا از کجا شروع می کنید؟ بعضی ها از تمیز کردن در و دیوار شروع می کنند بعضی دیگر از شست وشوی پرده ها یا فرش اما امسال ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از ورود نخستین کارت های بین المللی در نظام بانکی کشور در سال 95 خبر داد و گفت: براساس مذاکرات انجام شده با بانک جی.بی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: پارلمان عربی در موضعی مغرضانه علیه یمن، پارلمان اروپا را به بازنگری در درخواست خود برای ممنوعیت صادرات سلاح به عربستان فراخواند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات، پیام انتخابات و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-10 بهمن- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه ملت در انتخابات، وزن ایران را در صحنه بین المللی بالا برد و تلقی جدیدی از جایگاه ایران ایجاد نمود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: در اطلاعیه شماره 90 ستاد انتخابات کشور، آخرین آمار نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور کره جنوبی اردیبهشت سال آینده (1395) برای دیدار با مقامات عالی رتبه کشورمان به ایران سفر می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: کوه ها، سفید براق بودند. نور آفتاب در آینه بزرگ برف می تابید و برمی گشت روی آدم ها که در آن حجم بزرگ سفید، لکه های کوچک رنگی شان جابه جا می شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: عبارت مهمات ایمن به نظر عبارتی کاملا متناقض می آید، اما طراحان مدرت به شدت در تلاشند تا سلاح هایی تولید کنند تا دست کم بتوانند احتمال آسیب غیرعمد را در آنها کاهش دهند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای دوشنبه 10 اسفند اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 9 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 24 واحد پولی کاهش داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: باکتری ها می توانند روشنی بخش آینده باشند، دست کم براساس طرحی که شرکتی فرانسوی ارائه داده تا با استفاده از نور زیست تابی به نورپردازی نشانه های خیابان ها و مغازه ها بپردازد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
- همشهری دو - محمود قلی پور: دو استکان چای ریخت. نشست روبه روی مرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۶    
- خانه دل هم با انباشت خاطره های تلخ و ناخوشایند می تواند کدر شود و قدرت و انرژی را از زندگی شما بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۶    
- مهدی واعظی: این روزها خیلی ها مشغول خانه تکانی هستند. خب، در هر برنامه خانه تکانی هم کلی وسایل و ابزار مختلف کشف می شود که سال هاست هیچ استفاده ای از آنها نشده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۳    
- همشهری دو - مرجان همایونی: محال برایش وجود ندارد، ثابت کرده است که معجزه خواستن می تواند در هر زندگی ای رخ دهد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
- همشهری دو - موژان اردانی: اگر بخواهید یک شرکت تعاونی راه اندازی کنید که در حوزه تشکیل، برگزاری مجامع، تغییرات و مشاوره های مورد نیاز شرکت تعاونی ها فعالیت کند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: نتایج نهایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران طی اطلاعیه شماره 91 ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل متحد هشدار داد: نسل بسیاری از گونه های زنبور وحشی، پروانه و دیگر حشرات و پرندگان گرده افشان رو به کاهش و در حال انقراض است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
- همشهری دو - زهرا کرمی: سال هاست که کارشان این است. کبابی حرفه خانوادگی شان است و خودشان می گویند خیلی از کبابی های تهران فک و فامیل و همشهری هایشان هستند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
- همشهری دو - آزاده باقری: طلبه تودی، نگاهی است از نزدیک به زندگی روحانیت این جمله توضیح کوتاهی از یک صفحه در اینستاگرام است که توسط یک روحانی 31ساله راه اندازی شده و مدیریت می شود؛
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: شاهین فلاح، خلبان مسافت پاراگلایدر کشورمان در اولین تاسک مسابقات مقدماتی جام جهانی در کشور نپال به مقام نخست رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: یک بخش از رنگ های خوراکی موجود در بازار به صورت جعل و تقلب است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: طبق اطلاعیه شماره 87 ستاد انتخابات کشور، تنها شمارش صندوق های یک حوزه باقی مانده و بر اساس آخرین آمار صندوق های شمارش شده در تهران ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
- همشهری دو - حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان: حتما شیپور را دیده اید. اگر از قسمت باریک آن بدمیم، صدایی تولید می کند که با انرژی کمی که برای دمیدن در آن صرف کرده ایم حاصل شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران به انتخابات فدراسیون فوتبال، صحبت های رضاییان، تاریخ معرفی قهرمان لیگ و وضعیت تیم استقلال اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک بیشتر روزنامه های صبح ایران به پیام تشکر رئیس جمهور از مردم و نتیجه انتخابات و رای بالای فهرست امید در تهران اختصاص دارد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- محمد باریکانی: هتلدارها همچنان بر آزادسازی نرخ اقامت در هتل ها و استاندارد سازی هتل ها به شیوه سابق که توسط تشکل های اصلی هتلداری درایران تعیین می شد اصرار می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- نمایندگان پروژه تله متری پلنگ شمال شرقی ایران از بیماری خطرناکی خبر دادند که میان دام ها و سگ های زیستگاه پلنگ شیوع فراوان دارد و بقای این گونه ارزشمند را به طور جدی تهدید می کند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه عمده مناطق کشور همچنان با خشکسالی های بلندمدت مواجه هستند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- آمار مرگ بر اثر تصادف در کشور آنقدر بالا هست که وقتی یک روز بدون تصادف فوتی داشته باشیم، پلیس آن را به عنوان رکورد و خبر خوب اعلام کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از همکاری سازمان پسماند شهرداری با سازمان های پسماند سراسر کشور در اجرای طرح نوروزی سفیران سبز زمین خبر داد و گفت: گردشگران نوروز95 امسال ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: هشتاد و هشتمین دوره ی جوایز سینمایی اسکار بامداد دوشنبه (دهم اسفند) در لس آنجلس برگزار می شود و برگزیدگان در 24 شاخه اصلی جوایز خود را دریافت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: نمایش خدای کشتار نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی علی سرابی از 15 اردیبهشت ماه سال 95 در تماشاخانه مسعودیه به صحنه خواهد رفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: علی اکبر وحدتی سرپرست هیات باستان شناسی استقرارگاه باستانی چلو با اشاره به غنی تر بودن گورهای زنان عصر مفرغ از گورهای مردان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: بیست نویسنده ایرانی برای کمک به زنانِ بی سرپناه با فروش کتاب های خود، درآمد آن را به یک موسسه خیریه برای کمک به زنان بی سرپناه اهدا می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۳:۳۳    
- در جلسه غیرعلنی دیروز شورای شهر تهران که البته با صحبت های اعضا درخصوص انتخابات همراه بود دستور جلسه ای در رابطه با اعتراض فرمانداری به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال95 مورد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۰    
- شدت صعود قیمت ها در بورس به حدی است که سهامداران 13صنعت در معاملات پایان سال توانستند بازده بیشتری از بازده شاخص بورس به دست بیاورند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۱:۳۳    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 494 واحد کاهش یافت و به 77 هزارو 733 واحد رسید اما شاخص فرا بورس با 0.06 واحد رشد به 839 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: عاشق می شویم دومین همکاری پیمان سلطانی و سالار عقیلی پس از تصنیف جاودانه ملی- میهنی ایران جوان- وطنم تا 15 اسفند و با رونمایی در آمفی تاتر باران روانه بازار موسیقی می شود.
  • ۱