پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 فروردین 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 فروردین 1395 روزنامه همشهری 2 فروردین 1395 روزنامه همشهری 3 فروردین 1395 روزنامه همشهری 4 فروردین 1395 روزنامه همشهری 5 فروردین 1395 روزنامه همشهری 6 فروردین 1395 روزنامه همشهری 7 فروردین 1395 روزنامه همشهری 8 فروردین 1395 روزنامه همشهری 9 فروردین 1395 روزنامه همشهری 10 فروردین 1395 روزنامه همشهری 11 فروردین 1395 روزنامه همشهری 12 فروردین 1395 روزنامه همشهری 13 فروردین 1395 روزنامه همشهری 14 فروردین 1395 روزنامه همشهری 15 فروردین 1395 روزنامه همشهری 16 فروردین 1395 روزنامه همشهری 17 فروردین 1395 روزنامه همشهری 18 فروردین 1395 روزنامه همشهری 19 فروردین 1395 روزنامه همشهری 20 فروردین 1395 روزنامه همشهری 21 فروردین 1395 روزنامه همشهری 22 فروردین 1395 روزنامه همشهری 23 فروردین 1395 روزنامه همشهری 24 فروردین 1395 روزنامه همشهری 25 فروردین 1395 روزنامه همشهری 26 فروردین 1395 روزنامه همشهری 27 فروردین 1395 روزنامه همشهری 28 فروردین 1395 روزنامه همشهری 29 فروردین 1395 روزنامه همشهری 30 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همکاری این شرکت با شرکت های خودروساز جهانی موجب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۵    
- قندهار دختر نروژی که از طریق فضای مجازی با پسر افغان آشنا شده بود برای ازدواج با او به افغانستان آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
- لندن شرکتی در انگلستان تا سال 2020 میلادی قطاری را تولید می کند که مبلمان آن برای 40 درصد مسافر اضافی جمع شده و جا باز می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در سفر یک روزه به یزد از برگزاری همایش ملی سلامت با موضوع دیابت، همزمان با هفته سلامت در یزد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
- 2 هفته پس از آزادسازی پالمیرا، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای حزب الله لبنان و نیروی هوایی روسیه آماده عملیات برای آزادسازی شهر حلب در شمال غرب سوریه می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: سرانجام آرسنی یاتسنیوک در پی دو ماه بحران مستمر در دولت اوکراین، تصمیم خود را برای کناره گیری اعلام کرد. احتمال می رود که ولادیمیر گرویزمن، رئیس پارلمان اوکراین جانشین او شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
- انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا هر قدر پیش می رود، نگرانی مردم این کشور درباره جانشین باراک اوباما هم بیشتر می شود و شمارش تعداد نمایندگی های نامزدها مسئله اصلی در آینده این کشور شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
- وزیر نفت، هرگونه افزایش قیمت بنزین براساس طرح برندسازی و کلاسه بندی جایگاه های سوخت را رد کرد و در عین حال، احتمال افزایش قیمت بنزین به طور کلی در سال جاری را بعید ندانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا برای رفع "انتقادها و اتهام ها" برگه مالیاتی خود در سال های گذشته را منتشر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۵    
- درمورد نحوه همکاری های جدید ایران خودرو با کمپانی های خارجی و نیز وضعیت قیمت خودرو در سال 95 با هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو گفت وگو کرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: یک بررسی جدید نشان می دهد که پول واقعاً می تواند شادی به بار آورد- اگر شما با آن چیزهایی بخرید که با شخصیت شما مطابقت داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
- لایحه بودجه سال 95 به صحن علنی مجلس رسید و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
- کلیات لایحه بودجه سال 95 کشور در حالی به تصویب نمایندگان رسید که بحث درباره چگونگی شناسایی و حذف پردرآمدها از دریافت یارانه نقدی یکی از محورهای اصلی بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: سید محمد هادی ایازی که پیش از این قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد بود به عنوان معاون اجتماعی وزارت بهداشت انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: شماره های اول تا پنجم فصلنامه نقد کتاب در حوزه میراث به صاحب امتیازی موسسه خانه کتاب و سردبیری مجید غلامی جلیسه، از بهار 93 تا بهار 94 در چهار مجلد منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- 2 مرد افغانی، پس از آشنایی با جوانی در قهوه خانه او را به بهانه قماربازی به ساختمانی نیمه کاره کشانده تا نقشه شوم خود را عملی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- صاحبان سرور یک بازی آنلاین در اینترنت، وقتی دیدند سایت رقیبشان از آنها پیشی گرفته و مشتریان بیشتری دارد نقشه حمله سایبری کشیدند تا سایت رقیب را از کار بیندازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- مرد جوان با معرفی خود به عنوان پزشک و جراح زیبایی دست به فریب زنان و دختران می زد. این مرد با قرار دادن عکسی با لباس پزشکی در صفحه لاین و اینستاگرامش، وانمود می کرد که جراحی معروف و حرفه ای است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- فهیمه پناه آذر: تابو یازدهمین ساخته خسرو معصومی است که آخرین روزهای سال گذشته در شرایطی روی پرده سینماهای گروه هنر و تجربه رفت که بعد از 3سال، هنوز تکلیف خرس دیگر فیلم او روشن نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- زن جوان با سوء استفاده از عکس های پروفایل کاربران تلگرام، این عکس ها را در یک کانال غیراخلاقی به اشتراک می گذاشت و با این شگرد از اعضای کانال کلاهبرداری می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- 1600 شهروند روس با شرکت درنظرسنجی انتخاب بزرگ ترین نویسندگان تاریخ روسیه، در اقدامی کاملا قابل پیش بینی چهره هایی چون لئو تولستوی، فئودور داستایفسکی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
- طهماسب صلح جو : به عنوان یکی از تماشاگران تلویزیونی در روزهای تعطیل ترجیح دادم باز هم به تماشای مجموعه های قدیمی و خاطره انگیز هزاردستان و روزی روزگاری بنشینم تا اینکه سریال های ویژه نوروز را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: تراکتور سازی در اصفهان توانست بازی باخته مقابل ذوب آهن را به برد تبدیل کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: کارشناس مسئول کنترل و پیشگیری از ویروس اچ.آی.وی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان شناسایی شده به ویروس اچ آی وی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی طی دو سال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: با کنترل نحوه هزینه کرد دستگاه های اجرایی که در سایه تعامل دیوان محاسبات و دولت یازدهم رقم خورده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضائیه در باره احضار معاون رئیس جمهور، مرخصی رحیمی، پرونده معترضان به سفارت عربستان توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) توسط این نیرو طی روزهای 24 تا 26 فروردین در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: دانشمندان با بهره گرفتن از تلسکوپ فضایی ناسا موفق به کشف سیاه چاله ای 17 میلیارد برابر خورشید شده اند که در مرکز کهکشان بیضوی دور افتاده ای به نام NGC1600 قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: جدیدترین نظرسنجی انجام شده در برزیل حکایت از ادامه اصرار مردم این کشور بر کنار رفتن دیلما روسف از قدرت و روی کار آمدن مجدد لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: فیلمنامه مجموعه تلویزیونی صیاد شیرازی به قلم فرهاد توحیدی قصه این شخصیت معاصر از دوران دانشجویی در دانشکده افسری تا شهادت را روایت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: آیدین آغداشلو نقاش و طراح پیشکسوت پوستر نمایش بازی یالتا به کارگردانی لوون هفتوان را طراحی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: روغن هایی با عنوان روغن جگر کوسه و همچنین اغلب روغن های مار، مجوز بهداشتی ندارند و مورد تایید نیستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: آیدین آغداشلو گفت: اگر وضعیت موزه هنرهای معاصر همین طور پیش برود، این موزه سر پا نخواهد ماند و به زودی در آن را می بندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: سرپرست شبکه یک با اعلام برنامه های جدید این شبکه در سال جدید و تغییر برخی برنامه های گذشته، درباره برنامه های نوروز امسال تلویزیون هم اظهارنظر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: رسانه ها از وقوع درگیری شدید میان مهاجرین با پلیس قبرس در مرز این کشور با یونان خبر می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: نظام رتبه بندی تایمز فهرست 150 دانشگاه های برتر جوان با قدمتی زیر 50 سال نظام را منتشر کرد که دانشگاه های صنعتی شریف و صنعتی اصفهان در بین این دانشگاه ها حضور دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر "بروز طاعون و رسیدن آن به تهران"، معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تایید انتخابات در حوزه انتخابیه ماکو از سوی شورای نگهبان باقی مانده که این موضوع هنوز به وزارت کشور ابلاغ نشده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: وکیل علی مطهری گفت: چون آمران حمله در شیراز دارای سمت های نظامی بودند، بخش دوم این پرونده در دادسرای نظامی استان فارس تشکیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای نایب رئیسی مجلس دهم اعلام کاندیداتوری کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار عیدانه فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران با استقبال از گسترش و تعمیق همکاری های تهران و اتحادیه اروپا گفت: یکی از حوزه های همکاری ایران و اتحادیه اروپا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: یگان هوانیروز سپاه به نیروی زمینی سپاه پاسداران الحاق شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: روسیه با فروش جنگنده سوخو 30 به ایران موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد زلزله ای به بزرگی 6.6 ریشتر افغانستان ، پاکستان و هند را لرزاند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: معاون کل وزارت بهداشت گفت: اظهارنظرهای غیرمسئولانه در خصوص تعرفه ها، قابل استناد نیست و میزان تعرفه بعد از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: حذف یارانه افراد پردرآمد از بودجه 95، افزایش توجه به بنیه دفاعی و همچنین کاهش اتکاء بودجه سال جاری به درآمدهای نفتی از جمله نکات مثبتی بودند که از سوی موافقان کلیات لایحه بودجه 95 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: نتایج بررسی ها حاکی از آن است که خاک های جهان می توانند هشت میلیارد تن مازاد از گازهای گلخانه ای را ذخیره کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس تغذیه معتقد است، مصرف پنیر به تنهایی واقعا باعث کاهش عملکرد مغز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: پژوهشکده زبان شناسی، کتیبه ها و متون پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سال 95 چندین برنامه فرهنگی ملی و بین المللی از جمله کارگاههای آموزش خطوط عیلامی و پهلوی برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: هزینه خریداری یک فضاپیما چقدر است؟ میلیون ها یا شاید هم میلیاردها دلار؟ این قیمتی است که می توان برای فضاپیماهایی متصور شد که ناسا از آنها برای اجرای ماموریت هایش استفاده می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت ضمن بازدید از مراکز بهاران منطقه 12 از حل موضوع بیمه معتادان خبر داد و افزود: این بیمه به زودی اجرا خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را با 135 رای موافق تصویب کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: شرکت فناوری های اکتشافی فضا، اسپیس ایکس، شرکت هوا فضا و حمل و نقل فضایی آمریکایی واقع در کالیفرنیا است که در سال 2002 توسط بنیانگذار شرکت های تسلا و پی پال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: در دیدار امروز وزاری کشاورزی ایران و آلمان، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که صادرات محصولات خشکباری از جمله پسته به آلمان در راستای توسعه روابط دو کشور افزایش می یابد و زمینه های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره محیط زیست ریگان از توابع استان کرمان با اشاره به وجود سوسمار دم تیغی در دشت گنبکی این شهرستان گفت: نسل این گونه سوسمار در حال انقراض است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال 95 افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون تلفیق از اختصاص اعتبار 5000 میلیارد تومانی علاوه بر سایر اعتبارات موجود به منظور تقویت بنیه ی دفاعی کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: سوپر قایق تفریحی با هزینه ساخت 37 میلیون دلار رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: تورمی بودن، بی توجهی به مناطق مرزی و همچنین نبود نگاه به اقتصاد مقاومتی از جمله دلایلی بودند که موجب مخالفت برخی از نمایندگان مجلس با کلیات بودجه 95 در اولین جلسه بررسی بودجه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۰    
- همشهری انلاین: در حالی که قرار بود توافق آتش بس از نیمه شب یکشنبه 22 فروردین اجرایی شود منابع یمنی از به تأخیر افتادن موعد آتش بس در یمن به مدت 24 ساعت خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: شرکت اپل پس از آنکه صفحه کلید را از روی تمامی محصولات محبوب خود حذف کرد، اکنون به حذف کردن صفحه کلید از مک بوک های خود می اندیشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: ماهاتیر محمد،نخست وزیر پیشین مالزی برای برکناری نخست وزیر کنونی این کشور خواستار مداخله خارجی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: اسپانیا، ایگناسیو خسوس ماتیانس مارتینز، سفیر خود در بلژیک را به دلیل اتهام های وارده مبنی بر عدم انجام وظایف به عنوان نماینده اسپانیا در خارج از کشور و نداشتن هیچ گونه تماسی با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۷    
- همشهری دو - انسیه مجاوری: شاید هیچ کس از یک سرای محله کوچک، آن هم در غربی ترین منطقه تهران توقع کارهای بزرگ را نداشته باشد!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۷    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: اگر از آن دسته افرادی هستید که در مواقع اضطرار، بی پولی آزارتان می دهد و به زحمت قرض گرفتن از دوستان و آشنایان می افتید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: تا بوده، همه به دنبال راهی برای جوان تر ماندن بوده اند. رؤیایی که اگرچه هیچ کس به آن دست پیدا نکرده اما برای صاحبان صنایع آرایشی و بهداشتی فرصتی فراهم آورده تا با تولید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی شهادت سروان محمد تقی زاده در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: شلوغی دنیای بزرگ ترها معمولا به خاطر رفاه و زندگی بهتر بچه هاست اما اگر از بچه ها بپرسیم، بازی و با والدین بودن را به هر نوعی از رفاه مادی ترجیح می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - مریم کمالی نژاد: بیشترین و مهم ترین مشغولیت کودکان بازی است. آنها با بازی کردن سرگرم می شوند، یاد می گیرند، کشف می کنند، هویت شان را درمی یابند و زندگی می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
- همشهری دو - موژان اردانی: برای انجام این کار لازم است در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: ازدواج زودهنگام و عدم اعتقاد خانواده ها به تحصیل دختران موجب می شود تا دانش آموزان دختر از ادامه تحصیل بازمانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
- همشهری دو - مهدی آیتی: پدرش که مرد، او ماند و 7برادر و خواهر قد و نیم قد و مادری مهربان که دیگر توان اداره کردن زندگی را نداشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: محققان موفق به ساخت ابرفولادی شده اند که می توان از آن برای محافظت از ماهواره ها در برابر شهاب سنگ ها، حفاری در سنگ های مستحکم و حفر تونل ها استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور را صبح یکشنبه در مجلس شورای اسلامی آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: کاوش های ادامه دار در کل چندار دره شمی این بار به کشف یک آرامگاه خانوادگی بزرگ انجامید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، خوردن یک گلابی در روز موجب بهبود فشار خون و عملکرد قلب و پیشگیری از ابتلا به بیماری های متابولیکی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- حامد فوقانی: مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی درخصوص پیشنهاد ارائه شده از سوی شهردار تهران مبنی بر انتقال راه آهن به حومه و استفاده مردم از مترو برای دسترسی به آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: خداوند در قران می فرماید: ومن ایاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها (روم/21). این تسکین با 2چیز تضمین می شود. مودت و رحمت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- محدثه قیدی: تهران را از نظر برخورداری از فضاهای مذهبی و مساجد فقیر می خوانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: برجام، رفع تحریم و... موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های یکشنبه-22 فروردین- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- همشهری دو - مهدی آیتی: فقر را می توان شکست داد و از آن پلی ساخت برای زندگی بهتر؛ مرور داستان زندگی افرادی که از این گردنه سخت گذشته اند گواهی است براین حقیقت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای یکشنبه 22 فروردین اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمامی ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۳    
- مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان از آغاز شناسایی سایت های همسریابی غیرمجاز در کشور خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۳    
- درحالی که معاون بیمه مرکزی بر لزوم صدور الحاقیه بیمه هر یک از شرکت ها در کلیه دفاتر آن تاکید کرده است، همچنان گزارش هایی از تخلف برخی شرکت های بیمه در این زمینه وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد پرسپولیس در برابر ملوان اختصاص دارد :
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دادر به انتخاب رئیس مجلس خبرگان، لیست امید برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، صحبت های وزیر دفاع در واکنش به اظهار نظر جان کری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۲    
- نخستین نمایشگاه عکس چهارفصل فنلاند در ایستگاه متروی تجریش افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۸    
- کنکوری های سال 95درحالی که سخت سرگرم مرور دروس برای شرکت در کنکور سال 95هستند ولی گوش به اخبار رسانه ها دارند تا از نظر نمایندگان مجلس درباره میزان تأثیر سابقه تحصیلی خود در کنکور مطلع شوند؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۸    
- پس از آنکه ریزش دیوار مدرسه ای در شهرستان خاش موجب مرگ یک معلم فداکار شد، موضوع مدارس ناایمن با دیوارهای خشت و گلی یک بار دیگر مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفت و وزیر آموزش و پرورش وعده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۳    
- امسال سنت تهرانگردی از شهرری و با زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۶:۴۵    
- عباس ثابتی راد : شمارش معکوس برای تکمیل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به منظور برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۵:۳۴    
- رئیس جمهور روز گذشته در دیدار با اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد تا آرمان امام راحل برای حل مشکل مسکن کم درآمدها برآورده شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۴:۳۲    
- با گذشت حدود یک ماه و نیم از آتش بس در سوریه، شرایط در استان حلب، در شمال این کشور و به خصوص در اطراف شهر حلب بسیار شکننده گزارش و پیش بینی می شود طی هفته های آینده این منطقه دستخوش درگیری های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۳:۳۵    
- امسال هدف سرمایه گذاران کدام بازار است، آیا دارایی مردم به سمت بانک ها سرازیر خواهد شد یا به سمت بازار ارز، دلار مسکن و یا بورس خواهد رفت، روند ابتدای سال شاهد رشد قیمت طلا و قیمت یورو بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۲:۳۵    
- شاخص کل بورس در مبادلات 98 واحد کاهش یافت و به 80 هزارو 654 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 4.5 واحد رشد در محدوده 811 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۱:۳۷    
- دیروزبا برگزاری نخستین نشست هیأت عالی واگذاری، تدوین استراتژی دولت برای فروش آخرین شرکت های دولتی باقیمانده در فهرست خصوصی سازی آغاز شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۵    
- نوشته ماتیو الن- ترجمه دکتر یونس شکرخواه: این مطلب از فرهنگ انتقادی نظریه فیلم و تلویزیون برگردانده است و به مفهوم تجربه گرایی در بستر ارتباطات، فرهنگ و رسانه پرداخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: شرکت اپیک (epic games) که یکی از توسعه دهندگان موفق در طراحی بازی است، آخرین و قوی ترین موتور بازی حال حاضر دنیا را طراحی کرد.
  • ۱