جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۳۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۵۴    
- بوسان 500 زن باردار در متروی کره جنوبی می توانند سامانه بلوتوثی را امتحان کنند که به سرنشینان مترو آگاهی می دهد زن بارداری در واگن حضور دارد و باید صندلی خود را به او بدهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۸    
- نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب هیأت رئیسه و تصویب اعتبارنامه ها، رنگ اقتصادی به خود گرفت تا اولویت بخشی به مسائل اقتصادی از سوی مجلس دهم مورد تأکید قرار گرفته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۰    
- واشنگتن به تازگی و به مناسبت درگذشت محمد علی بوکسور مسلمان، فیلمی از وی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او خارج از رینگ هم جلوی هیچ قدرتی سر خم نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۲۲    
- منهتن صاحب یک بستنی فروشی در نیویورک بستنی هایی درست می کند که رنگ آن کاملا مشکی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: اگر می خواهید اعداد بزرگ را به شیوه ای ساده ضرب کنید؛ اینفوگراف زیر را راهنمای خود قرار دهید. آسان تر از آن است که توضیح بخواهد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۲    
- چنگیز جلیلوند: به یاد می آورم تهران را با خیابان های خلوت و خانه های بزرگ حیاط دارش؛ تهرانی که مثل امروز شهر خاکستری نبود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: دکتر زهرا عبداللهی می گوید: پیروی از یک برنامه غذایی صحیح در ایام ماه مبارک رمضان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۱    
- استان گیلان پربارش ترین و استان یزد کم بارش ترین استان های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا پایان هفته دوم خرداد ماه امسال بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: سرمربی سابق استقلال با نوشتن نامه ای نسبت به برخی اتفاقات فصل گذشته رخ داده در تیمش افشاگری هایی را انجام داد. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۶    
- پزشک قلابی که مظنون شماره یک در قتل زنی جوان بود، پس از 10 ماه بازداشت به جنایت اعتراف کرد. او 4 سال قبل به خاطر 300 هزار تومان دست به قتل زنی جوان در پایتخت زده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۶    
- زن جوان باورش نمی شد مردی که در تلگرام خودش را مهندس معرفی کرده و قول مهاجرت به اروپا را داده بود، کارگری ساده بود که نقشه کلاهبرداری از او را طراحی کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۶    
- 8 ماه از ورود روسیه به جنگ سوریه می گذرد و اکنون خبرهایی از احتمال ورود نیروهای زمینی روسیه به خاک این کشور شنیده می شود؛ موضوعی که درصورت اجرایی شدن، روند جنگ در سوریه را به کلی تغییر خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۶    
- نیروهای عراقی همچنان در حال ادامه عملیات خود برای آزادسازی فلوجه و پاکسازی کامل این شهر هستند اما گروه تروریستی داعش تلاش دارد تا با گروگانگیری 50هزار غیرنظامی باقیمانده در فلوجه و استفاده از آنها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۰    
- زن افغان نیمه های شب وقتی شوهرش خواب بود، روی او اسید پاشید و همراه فرزند 8 ساله اش فرار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۶    
- گرچه از ناکامی تلویزیون در نوروز95 حدود 2 ماه می گذرد اما در همین مدت چنان زلزله ای در تپه های جام جم آمده که باید به مناسبت ماه رمضان با چشمی دیگر نگریست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۶    
- پیش بینی های طنزآمیز فعالان همیشه حاضردر فضای مجازی درباره بازگشتن سازمان صدا و سیما به دوران پیش از محمد سرافراز خیلی زود رنگ واقعیت به خود گرفت و با صدور دومین حکم معاون جدید سیما ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۶    
- سومین ماه بهار از نیمه گذشته و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، صدای پای تابستان نزدیک تر از همیشه به گوش می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: پروفسور محمدعلی مولوی پدر علم ژنتیک ایران روز یکشنبه به علت سرطان پانکراس در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان ثبت احوال از شناسایی 102 میلیون ایرانی بر اساس شناسنامه خبر داد در شرایطی که طبق آخرین آمار جمعیت کشور حدود79 میلیون نفر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۶    
- همشهری آنلاین: آیت الله نوری همدانی، با صدور بیانیه ای نسبت به حوادث دلخراش در جهان اسلام، گفت: به مقامات پاکستانی و نیز سازمان های جهانی تاکید می کنیم فورا برای پایان دادن به حوادث دردناک اخیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۶    
- همشهری آنلاین: محققین سنگاپوری روباتی را ساخته اند که همچون یک کتابدار در کتابخانه فعالیت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۶    
- همشهری آنلاین: محقق ایرانی موسسه تحقیقاتی MIT گفت: ما موفق شدیم تا بافت های مصنوعی قلب، کبد و پوست متشکل از سلول های بنیادی و بافت را تولید کنیم و از آن برای پیوند به بیماران بهره بگیریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری کوبا با امپریالیستی خواندن ماهیت سازمان کشورهای آمریکایی عضویت مجدد دولت هاوانا در این نهاد منطقه ای را رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: هزاران نفر از مردم لهستان در اعتراض به سیاست های دولت در خیابان های ورشو تظاهرات کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: اخیرا پوستری از فیلم جدید اکس-من که شخصیت میستیک با بازی جنیفر لارنس را در حال خفه شدن نشان می داد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: سر دیوید اتنبرو یکی از کهنه کارترین چهره های مستند حیات وحش در جشنواره فیلم مستند شفیلد حضور می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی از بی اعتمادی عمیق آمریکایی ها به دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دو نامزد ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه و دمکرات خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: حدود چهار سال پیش یک سازه دقیقا وسط حوزه علمیه عباسقلی میرزا در مشهد ایجاد کردند، اگرچه مصالح بکار رفته در آن حاکی از ساخت یک بنای دایمی است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: محققان استرالیایی موفق به کشف راه حلی شده اند که با کمک آن می توانند سلول های سرطانی را وادار به خودکشی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین - دکتر روزبه عباس زاده*: در سال های اخیر آمار کمی و گاهی کیفی مقالات در پایگاه هایی همچون ISI و SCOPUS به عنوان معیاری برای پیشرفت دانش در کشور مورد توجه قرار گرفته است و از طریق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: فهرست دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی برتر کشور در حوزه علوم پایه از سوی سرپرست پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) اعلام شد؛ که بر این اساس از نظر کمیت تولید علم، دانشگاه های تهران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: وزیر وزرش نسبت به خرید های پرشتاب باشگاه استقلال و رقم قراردادها به سرپرست این باشگاه هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: محمد رضا خلعتبری قرارداد یک ساله با باشگاه گسترش فولاد تبریز امضا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: همزمان با پیشروی نیروهای ارتش عراق در فلوجه و آزادسازی 29 روستا و منطقه از چنگال تروریست ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با بیان این که 90 درصد ابتلا به سرطان های ریه به دلیل استعمال سیگاراست، افزود: 75 درصدسرطان های زبان، دهان و دستگاه گوارش مربوط به سیگار و مواد دخانی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: جریان مقاومت اسلامی ضد صهیونیستی روز به روز تقویت و تا اضمحلال رژیم جلاد، جعلی و غاصب صهیونیستی در امت اسلامی جاری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پوشیدن لباس این نیرو به ویژه لباس پروازی و خلبانی افتخاری بزرگ برای تمام تیز پروازان نهاجاست و مسئولیت سنگینی را نیز ایجاد می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) گفت: گروه های تروریستی مانند داعش، زاییده تفکر اسلام ستیزی هستند و راهبرد جمهوری اسلامی، انهدام آنها در آن سوی مرزهاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه اظهار داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری امارات در گزارشی کم سابقه از فعالیت های رئیس این کشور اعلام کرد که وی امارات را ترک کرده است اما اشاره ای به مقصد سفر خلیفه بن زاید نکرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: سید محمد بهشتی گفت: دورانی بر شهر مشهد گذشته که سوداگران با اندیشه های سوداگرانه شان بافت های تاریخی را تصرف و مانند داعش، پرچم خود را به زمین کوبیده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: 57 سال از زمان پرده برداری از مجسمه ی فردوسی در تهران می گذرد؛ مجسمه ای که هنر دست هنرمندی است که مجسمه هایش از مشاهیر ایرانی جزو ماندگارترین آثار دهه های گذشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: نمایش پایتخت با بازی محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر و علیرضا خمسه در کانادا، آمریکا و اروپا روی صحنه می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی در پاریس میزبان طیف متنوعی از فیلم های سینمای ایران در چند دهه اخیر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، سیاست جدید وزارت علوم را در زمینه اعطای بورسیه جدید اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: الکساندر گاوولندمعاون رئیس حزب افراطی آلترناتیوی برای آلمان (آ اف د) تنها چند روز بعد از توهین به ژروم بواتنگ بازیکن سیاهپوست تیم ملی فوتبال آلمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: پادری ، کشیک قلب و برادر سریال های رمضانی سال 95 در شبکه های یک و دو سیما هستند که از میان چند گزینه قرعه به نامشان افتاده و قرار است در این ماه مبارک روی آنتن بروند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- iهمشهری آنلاین: مقامات امنیتی لوگر افغانستان اعلام کردند که با کشته شدن سه مهاجم، درگیری در دادگاه استیناف این ولایت پایان یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: در شب های ماه مبارک رمضان، فیلم های خاطره انگیز سینمای ایران در سینماتک پردیس چارسو روی پرده می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: آیت الله ناصر مکارم شیرازی در واکنش به آزار و اذیت شیعیان پاکستان، پیامی صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: علی لاریجانی با بیان اینکه مجلس دهم برای خود دارای یک مدل است گفت این مجلس شبیه هیچ کدام از مجالس گذشته نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات ایجاد فضای باز و آزاد اندیشانه را در مسائل راهبردی ضروری دانست و گفت: نباید به تحلیلگران برچسب سیاسی و عوام گرایی زد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: شرکت هواوی (Huawei) در سال 1987 توسط رن ژنگ فی بنیان گذاشته شد. دفتر مرکزی این شرکت چند ملیتی در شن ژن در ایالت گوانجو چین است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: ساسان انصاری بازیکن فولاد خوزستان با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: استقلال تهران در سومین خرید فصل جاری با وریا غفوری قرارداد بست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجا ضمن تاکید به شرکت های حمل و نقل ریلی داخلی برای سرمایه گذاری در خرید واگن های نو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
- همشهری دو - محسن امین: زیرساخت، کلمه ای است که هر چند وقت تعریفش جدید می شود؛ اگر در سال های دور، جاده ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
- دکتر جواد رزمی: افزایش سطح زیرکشت و به تبع آن تبدیل عرصه های طبیعی به مزرعه و محلی برای تولید غذا، افزایش جمعیت جهانی، نیاز بیشتر به تولید غذا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۷    
- استان لرستان را سرزمین پل های تاریخی ایران خوانده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: نان موز و خرما, یک نان کلاسیک برای قهوه صبح یا چای بعد از ظهر است. اگر آن را گرم سرو نمایید، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: بحث فقرا و محرومیت زدایی در اولویت کاری شهرداری تهران قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: محقق دانشگاه مک مستر در کانادا با انجام محاسباتی جدید وزن دقیق کهکشان راه شیری را برابر وزن 700 میلیارد خورشید اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار، هیبت و جایگاه در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در رقابت سنگین تور شرق آسیا در ژاپن عناوین اول و دوم تیم را کسب کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: مدت هاست که از جوانه ها به عنوان یک ماده ی غذایی سالم نام می برند. اما علاوه بر این که جوانه ها سرشار از مواد مغذی سالم هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: فشارهای بازار گاه خصلت های عجیبی را در سیستم های اقتصادی ایجاد می کند، مانند آنچه در شیلی رخ داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: اپلیکیشن ارتباطی اسنپ چت با توجه به آمارها از فعال ترین و شلوغ ترین نرم افزارهای ارتباطی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از حمایت شهرداری از 2700 موسسه و جلسه قرآنی در ماه رمضان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: گردآوری دانشنامه سکه های ایران به همت پژوهشکده زبان شناسی، متون و کتیبه ها همزمان در دو فاز سکه های ایران قبل از اسلام و سکه های دوران اسلامی در حال انجام است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: یک آتش نشان روز اول ژوئن (12 خرداد) 2016 یک زن و سگش را در کنار ردیفی از خانه های قایقی به سوی ساحل رود سن در فرانسه می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه کرج - تهران وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات یکشنبه 16 خردادماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 21 ریال کاهش نسبت به آخرین روز کاری گذشته (پنجشنبه 13 خردادماه) 34 هزار و 717 ریال و هر قطعه سکه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی، در واکنش به بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا گفت: این بیانیه هیچ تأثیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت های منطقه ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: علی سرکشیک در فینال هفتمین رنکینگ کشوری اسنوکر پیشکسوتان با پیروزی مقابل جعفر اسلامی مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا با قهرمانی دلاور مردان ایران همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی حفاری با پیروزی بر نفت مسجد سلیمان به عنوان قهرمانی سوپر لیگ گلف کشور دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: همشهری آنلاین: رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف قهوه باعث هوشیاری مغز و اعصاب می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: توالی نویسی ژنوم انسان امری است که تاکنون بارها و بارها با موفقیت انجام گرفته است، ژنوم DNA انسان است که هزاران ژن را درون خود گنجانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: مرحله سوم مسابقات مناطق پنجگانه کشور با قهرمانی کیارش سوری به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: ارزیابی های جدید داده های تلسکوپ هابل نشان می دهند جهان با سرعتی 9 درصد بیشتر از آنچه پیشتر تصور می شد، درحال انبساط است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: علی نیلی و عادل برقعی به عنوان داوران ایرانی در رقابت های المپیک ریو دوژانیرو قضاوت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به مصوبه پارلمان آلمان که کشتار ارامنه را به رسمیت شناخت، ضمن بی اهمیت خواندن آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان با کسب حداکثر امتیازات در جمع تیم های حاضر در جام فجر به قهرمانی دست یافت و کیانوش رستمی برترین وزنه بردار معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۰    
- همشهری دو - عیسی محمدی: این مشکل، از همان روزهای اول خلق بشر، با او بوده و هنوز هم که هنوز است، ظاهرا قصد ندارد دست از سر او بردارد؛ اینکه دوراندیش نیست؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۰    
- همشهری دو - مریم کمالی نژاد: برقرار کردن ارتباط مؤثر با دیگران، یک مهارت است؛ مهارتی که الزاما در دست افرادی با توانایی های خاص ذاتی نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: میزان ایجاد اشتغال در آمریکا در ماه می به کمترین نرخ خود در 5 سال و نیم اخیر رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - زهرا کرمی: غنچه های گل محمدی را از خانه با خودش آورده. آنها را تر کرده و چیده روی دستگاه تهویه هوای اتاقش که با گردش هوا عطرشان در راهروها بپیچد و فضا را تازه و معطر کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - روحینا مجیدی: صدای بوق هایی که گاهی نشان از شتاب دارد و گاهی نمادی از کلافگی است، خیابانی که دود اگزوز خودروهای عبوری آن را به سان میدان جنگ کرده و داد و هوارهایی که نشان می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - مریم صابری: شاید پرورش زالو -موجودی که به مکیدن خون انسان شهرت دارد- کمی عجیب باشد اما این جانور به عنوان یکی از درمانگرهای انسان از قرن ها پیش شناخته شده و حتی در کتاب قانون بوعلی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۴    
- همشهری دو - علی رسولی: در یکی از این پیام های بامزه ای که هر ازگاهی دست به دست می شود آمده بود: چگونگی حرکت ماشین ها وقتی که چراغ سبز می شود (در مشهد البته): اول نیسان آبیه مره، بعد مو مرم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: آدیداس، تولیدکننده توپ بازی های فوتبال جام ملت های اروپا، نه تنها نام جدیدی بر این "کره پلاستیکی" گذاشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۵    
- اسدالله افلاکی: 44 سال پیش (سال 1972میلادی) مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب ماده ای، 5ژوئن را روز جهانی محیط زیست اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب دوم خود برابر ونزوئلا به میدان رفته بود، در آخرین روز این رقابت ها به ششمین پیروزی خود دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۹    
- الهام مصدقی راد: روشنایی 270محور از فضاهای بی دفاع شهری منطقه 12، در همان روزهای آغاز طرح انضباط شهری برای برقراری امنیت تأمین شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۹    
- دکتر میر مهرداد میرسنجری: چرا وضعیت کنونی محیط زیست در ایران بسیار نامطلوب و نگران کننده شده، چرا هوا آلوده است، چرا همه جا پر از ظروف یکبار مصرف است، چرا مجوز شکار صادر می شود،
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۷    
- شرکت می بورن یکی از شرکت های سازنده شیشه شیر برای نوزادان، که برخی از محصولات آن نیز در ایران به فروش می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۸    
- علی اصغر محمدی: هیأت دولت در جلسه امروز خود میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را مصوب و اعلام می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی قدس سره تیتر یک اغلب روزنام ه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح کشور اختصاص دارد به راهیابی تیم ملی والیبال به المپیک، صحبت های سردار آزمون و فهرست خرید برخی تیم های لیگ برتر:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۰    
- باز هم بخشی از باغات شمال تهران در نزدیکی محله دارآباد طعمه حریق شد ؛ این اتفاقی بود که روز جمعه گذشته در انتهای بلوار اوشان (مژدی) و کوچه صحرا رخ داد ...
  • ۱