جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۱۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: رقابت های گروه A لیگ جهانی والیبال با پیروزی بلژیک و فرانسه آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۶    
- سید محمد فخار : موتورسیکلت های تهران روزانه 16 میلیون کیلومتر در شهر پیمایش دارند. شاید این عدد به نظر بسیار عجیب و شگفت آور باشد اما وقتی نگاهی به تعداد موتورهای پلاک شده فعال در خیابان ها می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۱    
- اوکلند مردی در نیوزلند شکلات هایی با مزه گوشت قرمز درست می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۸    
- بمبئی وال استریت ژورنال گزارش کاملی درباره درخواست جمعیت هندوهای هند از نخست وزیر این کشور با موضوع تشکیل وزارتخانه گاو منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۵    
- جواد عزیزی: اول: آنچه از محتویات پرونده برمی آید، اینکه کلاهبرداران به بهانه خرید و فروش ماشین، سرمایه طعمه هایشان را می گرفتند و در ازای آن سودی عجیب و غریب به آنها پرداخت می کردند که با یک حساب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۵    
- تحقیقات پلیس برای دستگیری عضو اصلی باند کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی در استان گلستان در حالی ادامه دارد که بررسی ها نشان می دهد اعضای این باند از چند سال قبل فعالیت شان را شروع کرده بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۲    
- اوهایو راننده یک خودرو پس از مشاهده لانه کردن یک پرنده ای کنار برف پاک کن های خودرواش نه تنها از خودرواش استفاده نمی کند بلکه یک چتر را هم روی لانه این پرنده نصب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: کرواسی و جمهوری چک در دیداری جذاب به تساوی 2-2 رضایت دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۳۷    
- لندن شرکتی در انگلستان اتوبوس هایی به نام Ride2Rebel را عرضه می کند که داخل آنها وسایل ورزشی وجود دارد و افرادی که به علت کمبود وقت ورزش نمی کنند می توانند در مسیر محل کار خود تحرک لازم را داشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۱۴    
- نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رأی مثبت شورای نگهبان به کاهش تعداد اعضای شوراها ازجمله شورای شهر تهران گفت:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۲    
- بعد از افشای فیش حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک رفاه، این بار حقوق بالای مدیران صندوق توسعه ملی خبرساز شده است که نشان می دهد این موج همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۶    
- بانک ها برای تأمین وام صنایع کوچک و متوسط که با مشکل مواجه شده اند، مشکلی ندارند و این وام ها پرداخت خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۴    
- در هفته گذشته 2 حمله مرگبار در آمریکا و انگلیس در صدر اخبار قرار گرفت که ابعاد و تأثیراتی گسترده دارد و معنی تروریسم را از آنچه طی 2دهه گذشته برای جهان تصویر می شد، تغییر می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹    
- چند روز پس از رسانه ای شدن خبر تصمیم برخی بانک ها برای کاهش نرخ سود سپرده های بانکی از 18 به 15درصد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۶    
- فوران آتش از دل زمین ؛ این کوتاه ترین توصیف از حادثه ای است که دیروز در شهران اتفاق افتاد. تصورش هم هولناک است اما سحرگاه 28 خرداد نشست زمین در میدان شهران باعث شکستگی خط لوله گاز و انفجاری مهیب در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۵۱    
- رئیس کل سازمان خصوصی سازی در سخنانی انتقادی بار دیگر از وجود موانع قانونی و مقاومت های بزرگ بر سر راه خصوصی سازی خبر داد و پیش بینی کرد:خصوصی سازی امسال به پایان نرسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۸    
- مهدی صباغ زاده: براساس آمار و مقایسه فروش فیلم ها در اکران ماه مبارک رمضان سال94 با اکران امسال، می توان گفت شاهد رشد مخاطبان سینما بوده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۵    
- مردافغان پس از ربودن 2 دختر خردسال در افغانستان به ایران فرار کرد. او پس از گذشت 7 ماه در حاشیه تهران دستگیر شد و وقتی پیش روی بازپرس جنایی قرار گرفت ادعای عجیبی مطرح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۵    
- سارق النگوی عتیقه پیرزن پس از یک سال فرار در زندان شناسایی شد. اوایل اردیبهشت سال گذشته زن سالخورده ای به اداره پلیس پایتخت رفت و خبر از سرقت کیفش داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۵    
- جنگ برای نیروهای امارات عملا در یمن تمام شده است پس از 15 ماه مداخله نظامی در یمن و تلفات بی سابقه در تاریخ امارات این جمله را انور قرقاش وزیر مشاور در امور وزارت خارجه امارات اعلام کرد تا مشخص شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۵    
- فهیمه پناه آذر: پخش دودکش در رمضان 92 یک اتفاق شیرین بود و وقتی قرار شد ادامه ماجراهای قالیشویی مشتاق در پادری روایت شود، خیلی ها منتظر آن در ماه رمضان بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۳    
- فقط یک نمایش خصوصی در نیویورک کافی بود تا تازه ترین هنرنمایی مریل استریپ روی پرده سینما به عنوان جدی ترین گزینه کسب جوایز اسکار و گلدن گلوب در فصل جوایز سینمایی امسال مطرح شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۰    
- پس از پشت سر گذاشتن یک سال تاریخی و رکوردشکن، گیشه تابستانی سینماهای آمریکا نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 22 درصد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۰    
- شاخص کل بورس تهران و فرا بورس هفته قبل با نزول سنگینی مواجه شدند. هفته گذشته شاخص بورس 2.6 درصد و شاخص فرابورس 4 درصد کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: نیکول کیدمن بازیگر برنده اسکار استرالیایی در فیلمی روانشناختی جدید از یورگن لانتیموس بازی خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که روسیه حملاتی را علیه مقرهای شورشیان سوری مورد حمایت واشنگتن در نزدیکی گذرگاه مرزی التنف در حومه جنوب شرقی حمص انجام داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: نمایشگاهی شامل آثار هنرمندان نقاشی پشت شیشه با عنوان وصل گل برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: تلاش زلاتان و یارانش در دقایق اندک باقی مانده برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت تا ایتالیا با کسب این پیروزی صعودش به یک هشتم نهایی را حتمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: غریزه مادری صحنه های زیبایی را خلق می کند که این موضوع را حتی در میان حیوانات نیز می توان دید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: مراسم ختم و بزرگداشت اصغر بیچاره – عکاس پیشکسوت سینما – برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی برای چهار کشور که ترکیه بیشترین مشکلات را با آنها دارد پیام آشتی فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: آمار فروش فیلم های سینمایی در دومین هفته ی ماه مبارک رمضان از سوی پخش کنندگان اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مبارزه در سوریه و عراق، عمق بخشیدن به امنیت نظام جمهوری اسلامی و دفاع از مرزهای کشورمان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر پاکستان که همچنان در لندن دوره نقاهت عمل جراحی قلب باز را می گذراند، روز گذشته میزبان 'حامد کرزی' رئیس جمهوری سابق افغانستان بود و دو طرف بر ضرورت حل مسالمت آمیز تنش های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت ایران با تاکید بر توقف مناسک حج امسال برای حجاج ایرانی در نتیجه کارشکنی های عربستان سعودی و بن بست مذاکرات با ریاض ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: یک مطالعه جدید نشان می دهد: کاهش وزن، سبب بهبود سطح قندخون، کلسترول، تری گلیسرید و فشارخون در بیماران مبتلا به دیابت می شود و این موارد، در سلامت قلب موثر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: آیت الله سیستانی در اولین بیانیه رسمی، بعد از ماه ها سکوت در قبال مسائل جاری عراق، جمعه عراقی ها را به حفظ وحدت و یکپارچگی فراخواند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: مقام امنیتی آمریکا با بیان اینکه خارج شدن از توافق هسته ای با ایران تاوان سنگینی دارد گفت: ترامپ هم تمایل ندارد که توافق هسته ای با ایران را پاره کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: نیروهای عراقی روز جمعه موفق شدند ساختمان های دولتی در مرکز فلوجه را از کنترل تروریست های داعش خارج کنند و پرچم این کشور را بر فراز آن به اهتزاز در آورند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: کشور نیاز به اخلاق و آرامش دارد تا معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد و درست نیست که یک سری رفتارها و صحبت های نادرست، دیده و شنیده شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: پایگاه اینترنتی ترانسفرمارکت 20 بازیکن گرانقیمت لیگ برتر فو تبا ل ایران را اعلام کرد که نام امید ابراهیمی هافبک استقلال در صدر این فهرست قرار گرفته است و خسوس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: سفیر سوریه در روسیه اعلام کرد که البغدادی رهبر داعش زخمی شده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: دیدار امسال رییس جمهور با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حال و هوای دیگری داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین گزارش وضعیت علم، پژوهش و فناوری کشور را منتشر کرد که با استفاده از اطلاعات منتشر شده در ایرنا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۸    
- همشهری آنلاین: کشته شدن خانم جو کاکس نماینده حزب کارگر در مجلس عوام انگلیس با چاقو و تیراندازی، این کشور را در آستانه برگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا، دچار شوک شدیدی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه عراق سفیر عربستان سعودی در بغداد را احضار و اعتراض کشورش را به سیاست های تفرقه افکنانه سعودی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ دوم مهرداد مظاهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۶    
- همشهری آنلاین: سردار کمالی از تشدید دستگیری مشمولان غایب و تغییر در سنوات بهره مندی از جریمه ریالی سربازی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۶    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر خارجه چین در نشست سازمان معاهده جامع منع آزمایش هسته ای گفت: چین متعهد می شود تا مسیر توسعه صلح آمیز هسته ای را در پیش بگیرد و از منع کامل و نابودی تمامی سلاح های هسته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: آخرین نماز جمعه خرداد ماه 95 در تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۸    
- همشهری آنلاین: در پی قتل یک نماینده انگلیس در پارلمان که حامی ماندن کشورش در اتحادیه اروپا بود حامیان و مخالفان خروج انگلیس از این اتحادیه کمپین تبلیغاتی خود را موقتا متوقف کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۹    
- همشهری آنلاین: عملیات آزادی فلوجه و رسیدن به مرکز این شهر وارد ششمین روز خود شد و نبردهای نفس گیر و سخت نیروهای عراقی با تروریست های داعش به حی نزال و حی الرساله در مناطقی نزدیکتر به خیابان 40 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزئیاتی از انفجار شدید در فلکه دوم شهران در تهران را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح وضعیت بودجه ای سازمان حفاظت محیط زیست، از افزایش 57 درصدی اعتبارات بخش هزینه ای و تملک دارایی این سازمان در سال 95 خبر داد و گفت:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: با این که اتمام 341 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر تا پایان سال بعید به نظر می رسد ولی مسوولان از عزم دولت برای عمل به تعهدات خود سخن می گویند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر از ایجاد شوک در بازار سکه و طلا به دلیل افزایش نرخ بهره در آمریکا خبر داد که موجب شد قیمت سکه در اواخر هفته گذشته به بالاترین رقم خود طی یک ماهه اخیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: در پی حادثه تروریستی اورلاندو، دونالد ترامپ و سایر هم حزبی های جمهوریخواهش، شروع به تلاش برای اعمال محدودیت های قانونی برای جلوگیری از دسترسی شهروندان آمریکایی به اسلحه کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: نرخ بهره اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن، روز پنجشنبه به پایین ترین حد خود و به منفی 21 /0 درصد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: علی واجد سمیعی خواستار تشکیل کمیته ای مشترک بین سازمان امور مالیاتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی مباحث مالیاتی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام کامل 2 تیم تروریستی و هلاکت 12 تروریست در شمالغرب کشور، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: یک منبع وابسته به وزارت اطلاع رسانی سوریه اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر تشکیل دولت جدید این کشور به ریاست عماد خمیس را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی هشدار داد و اعلام کرد: با توجه به تشکیل توده گرد و خاک بر روی عراق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: اوکراین و ایرلند شمالی در هوای بارانی ورزشگاه لیون به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ایرلندشمالی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس رسانه ملی در حکمی مهندس برنا فیروزی را به سمت مشاور اجرایی خود و رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزاری اطلاعات و بهداشت به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، هفته آینده با حضور در صحن علنی مجلس، به نمایندگان گزارش می دهند.