چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 مرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 مرداد 1395 روزنامه همشهری 2 مرداد 1395 روزنامه همشهری 3 مرداد 1395 روزنامه همشهری 4 مرداد 1395 روزنامه همشهری 5 مرداد 1395 روزنامه همشهری 6 مرداد 1395 روزنامه همشهری 7 مرداد 1395 روزنامه همشهری 8 مرداد 1395 روزنامه همشهری 9 مرداد 1395 روزنامه همشهری 10 مرداد 1395 روزنامه همشهری 11 مرداد 1395 روزنامه همشهری 12 مرداد 1395 روزنامه همشهری 13 مرداد 1395 روزنامه همشهری 14 مرداد 1395 روزنامه همشهری 15 مرداد 1395 روزنامه همشهری 16 مرداد 1395 روزنامه همشهری 17 مرداد 1395 روزنامه همشهری 18 مرداد 1395 روزنامه همشهری 19 مرداد 1395 روزنامه همشهری 20 مرداد 1395 روزنامه همشهری 21 مرداد 1395 روزنامه همشهری 22 مرداد 1395 روزنامه همشهری 23 مرداد 1395 روزنامه همشهری 24 مرداد 1395 روزنامه همشهری 25 مرداد 1395 روزنامه همشهری 26 مرداد 1395 روزنامه همشهری 27 مرداد 1395 روزنامه همشهری 28 مرداد 1395 روزنامه همشهری 29 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: پیشگیری، مراقبت و درمان بیماری هپاتیت برای همه گروه های سنی انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۰    
- بانک مرکزی به بانک ها دستور داد تا ماهیانه 150هزار فقره وام ازدواج 10 میلیون تومانی پرداخت کنند و هر 15 روز یک بار هم گزارش عملکرد را به بانک مرکزی بفرستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۲۷    
- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه روز یکشنبه در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از شرایط فعلی این شرکت شامل وضعیت خطوط، ایستگاه ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۷    
- ابراهیم فروزش: تعداد ایرانی هایی که در طول سال قربانی تصادفات جاده ای می شوند وحشتناک است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۴    
- پکن مهندسان شرکت پندای چین پل مارپیچی را با استفاده از سیم و میله های آهنی در محدوده رودخانه گوی(Gui) این کشور برای زیرساخت سیستم بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن ساختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۲    
- در یک سال گذشته، جاد ه های کشور شاهد حوادث مختلفی بودند که برای اتوبوس های مسافربری رخ داد. حوادثی که جان افراد زیادی را گرفت و خیلی ها را راهی بیمارستان ها کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۴    
- همشهری آنلاین - فتانه انفرادی: انسان وقتی سالم است که هم سلامت جسمی و هم روانی، اجتماعی و معنوی داشته باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۹    
- هنان عمیق ترین گودال آبی جهان به عمق بیش از 300 متر در دریای جنوبی چین کشف شد. پیش از این تصور می شد گودال دین در جزایر باهاما با عمق 202 متر عمیق ترین نقطه جهان محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۹    
- مسکو بزرگ ترین بانک روسیه بازیکن های پوکمون گو را به مبلغ 800 دلار بیمه می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- 5 روز پس از حادثه اسیدپاشی به مامورپلیس، جزئیات تازه ای از این ماجرا فاش شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر خلاف آنچه که برخی رسانه ها آن را به عنوان جبهه گیری وزیر بهداشت در برابر دولت های قبلی دانسته اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- سود کم و تحویل سریع خودرو وعده هایی بود که گردانندگان یک شرکت لیزینگ خودرو به مشتریان شان می دادند. آنها با این وعده توانستند صدها نفر را به دام بیندازند و دست به کلاهبرداری میلیاردی بزنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- پرونده نخستین قتل سال 95 که در آن نوعروسی قربانی جنایت شده بود، پس از گذشت 4 ماه و با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- در ساعت 3 صبح به خانه ام ریختند و درحالی که مسافرت بودم کل خانه را تفتیش کردند. خودم را به پلیس معرفی کردم .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- پسری که متهم است در اقدامی جنون آمیز پدر و خواهرش را در خانه شان به قتل رسانده است، در جلسه محاکمه درحالی که اشک می ریخت جزئیات این جنایت هولناک را شرح داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- سیدمحمدعلی حسینی: هدف نشست وزیران خارجه کشورهای موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا که برای دومین بار و با حضور تعدادی از وزیران خارجه و دفاع کشورهای غربی و عربی در واشنگتن برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- با گذشت بیش از 45 روز از ابلاغیه بانک مرکزی به بانک های عامل برای پرداخت 10درصد تسهیلات بانکی بخش تولید به بنگاه های کوچک و متوسط که رقمی حدود 16 هزار میلیارد تومان را شامل می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
- ناامنی و کشتار در جهان امروز دیگر به خاورمیانه بحران زده محدود نیست؛ تنها طی 24 ساعت گذشته از عراق گرفته تا اروپا و آمریکا، انفجار، انتحار و تیراندازی امنیت را از زندگی مردم ربوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: دادگاه قانون اساسی جمهوری آذربایجان با برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی این کشور موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: افزایش دمای هوا در چین باعث شد مسئولان باغ وحش در شهر ووهان چین برای نجات وی وی، پاندای بازیگوش این باغ وحش راه حلی جالب به ذهنشان برسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: حکم بازداشت 42 روزنامه نگار از سوی دادستانی ضد ترور استانبول صادر شده است. عفو بین الملل نیز گزارش داده که زندانیان پس از کودتا در ترکیه مورد شکنجه و تجاوز قرار می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: آمار رشته های موضوعی علوم انسانی و تعداد مقالات هر کدام از این رشته ها نشان می دهد که بیشترین مقالات علوم انسانی به رشته ادبیات و زبان ها اختصاص دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به توقف اعزام دانشجو به کشور بلاروس، از اعزام هیاتی برای مذاکره با مسئولان دانشگاه های کشور بلاروس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
- آنتونیا شرکا: بارکد پنجمین فیلم مصطفی کیایی در مقام کارگردان است که نسبت به فیلم های قبلی این فیلمساز خلاق به لحاظ داستان افت داشته و به نظر می رسد او حتی در خنداندن تماشاگر هم موفقیت فیلم های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
- 130 سال پس از آنکه ونسان ون گوگ گوش خود را در پاریس از بدنش جدا کرد و آن را به کسی هدیه داد، گیرنده مرموز این هدیه عجیب شناسایی و معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: انتخاب خادم نمونه رضوی از میان سینماگران و تجلیل از او در آیین اختتامیه جشنواره امام رضا (ع)، از جمله ویژه برنامه های بخش سینمایی جشنواره است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
- فهیمه پناه آذر: لازم نیست کارشناس حوزه کتاب و ادبیات باشید؛ قدم زدن در راسته کتابفروشی ها هم کافی است تا متوجه شوید بازار در اختیار رمان ها و داستان های خارجی و ترجمه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۹    
- دکتر محمد رضا جوادی یگانه: در مورد فیلترینگ بعضی از سیاست های ما جای تامل بیشتری دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: گاهی با خودمان فکر می کنیم بهشت ازدواج ما فقط 2ماه طول کشید؛ از همان روزهای اول عقد و آنالیز حریف تا وقتی مطمئن شدیم که این وصلت شدنی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری دو - محمود قلی پور: در مسیر خوشحال بودن، تصمیم گرفتیم بدون فکرکردن به اینکه پول داریم یا نه، خانه بخریم و از مستأجری خلاص شویم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: دسر ماست و انار دسری سالم و ساده بوده و برای افرادی که توجه به سلامتی خود دارند مناسب است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: قاضی پرونده تعرض به سفارت عربستان آخرین دفاعیات متهمان را اخذ کرده و منتظر تصمیم قاضی هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از شرکت 12 هزار دانش آموز در مسابقات ورزشی تابستان 95 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاینک قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز دوشنبه 4 مردادماه با کاهش روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مصوبه چگونگی ایجاد برجهای دوقلو در کنار برج میلاد به شهرداری تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: نظر سنجی شبکه سی ان ان نشان می دهد که محبوبیت ترامپ 6 در صد افزایش یافته و از سپتامبر سال گذشته تا کنون به بالاترین حد خود در مقایسه با کلینتون رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را برای آرامش و پیشرفت جامعه لازم دانست و بر ارزیابی روش های گذشته در برخورد عملی و مؤثر با پدیده شوم اعتیاد تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: دسر کرپ بسیار خوشمزه و آسان را می توانید با بستنی، میوه ، خامه و .... سرو کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: بر اساس جدیدترین رده بندی موسسه نوآوری و فناوری سیامگو اسپانیا در سال 2016 میلادی، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در رده 581 جهان قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی هایی ویدیویی در حال حاضر پیشرفته تر شده و تبدیل به یکی از سود آورترین سرگرمی ها و صنعت ها در جهان گشته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقه شبیه ترین فرد به ارنست همینگوی ، فردی با نام فامیلی همینگوی موفق به دریافت این جایزه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: فیلم افسانه تارزان با فروش 44.7 میلیون دلاری در صدر فهرست هفتگی پرفروش ترین های سینمای جهان جای گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش تازه ترین مصوبات این شورا را برای اکران عمومی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا گفت: ترکیه در موقعیتی قرار ندارد که در آینده نزدیک به عضویت اتحادیه اروپا در آید و همه مذاکرات مربوط به پیوستن این کشور در این اتحادیه بلافاصله پس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: بخش کلاسیک جشنواره فیم ونیز امسال میزبان نسخه ترمیم شده از آثار بزرگانی چون آندری تارکوفسکی ، آکی را کوراساوا و ... خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها روزهای سه شنبه ( 5 مرداد) و چهارشنبه این هفته در استان گلستان و برخی از استان های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد: نیروهای چتر باز مصری، ایرانی و ونزوئلایی برای اولین بار از چترهای روسی در خلال رقابت جوخه های هوابرد در سال 2016 استفاده خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه ترکیه تصریح کرد که امتناع آمریکا از استرداد فتح الله گولن که به دست داشتن در کودتای نافرجام اخیر ترکیه متهم است، بر مناسبات آنکارا و واشنگتن تاثیر خواهد گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه گفت: مسکو حامی از سرگیری مذاکرات خاورمیانه با نتیجه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: افشای تعدادی از رایانامه های محرمانه حزب دموکرات که بی طرفی رهبری حزب در معرفی نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2016 را زیر سوال می برد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وضعیت ازدواج در کشور را نگران کننده عنوان کرد و گفت؛ 50 درصد طلاق ها در 5 سال اول زندگی رخ می دهد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، هیچ گونه برنامه ای مبنی بر برگزاری آئین وداع با 130 شهید دفاع مقدس در ساعت 18 امروز - دوشنبه - 4 مرداد ماه در معراج شهدا برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
- پوریا آسترکی: موضوع ضعف ایران و تعداد اندک ایرانی ها در توییتر و تحرکات گسترده نیروهای ضد ایرانی به خصوص سعودی ها در توییتر در روزهای اخیر خبرساز شده و بحث رفع فیلتر از این رسانه تأثیرگذار را بار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تشریح شصت و سومین جلسه ملی ساماندهی امور جوانان گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیم اش باید جاه طلب باشد گفت هدف ما کسب هر دو جام است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: سکه تمام طرح جدید در بازار دوشنبه 4 مردادماه با روند کاهشی قیمت، یک میلیون و 84 هزار تومان و دلار آمریکا 3514 تومان عرضه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جدید دیوان محاسبات کشور گفت: استقلال دیوان محاسبات، به کار حرفه ای است نه بگیر و ببند؛ مگر در جایی که تخلفی محرز شده باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان سفر به عتبات برای اعزام های 13 شهریور تا 15 آبان امسال شامل روزهای عرفه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی صاحب منصبی تخلفی می کند بعد از این که از منصبش کنار می رود به تخلف رسیدگی می شود و گزارشی به ما می دهند اما این گزارش چه خاصیتی دارد؟ اطلاع مجلس وقتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت اثبات تخلفات مدیران بنیاد شهید، حق نام بردن از هیچ شخصی را نداریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سابق دیوان محاسبات، روش ای دیوان را در حسابرسی عملکرد دستگاه ها را اشتباه توصیف کرد و افزود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در 3 ماهه اول سال95 گفت: ایست قلبی همچنان اولین دلیل فوت پایتخت نشینان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی در بخشنامه ای، ساعت پذیرش دستور پرداخت از طریق سامانه تسویه ناخالص آنی (ساتنا) را نیم ساعت در روز کاهش داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۴    
- همشهری آنلاین: گمانه زنی به منظور تعیین عرصه و پیشنهاد حریم تپه کله شهرستان بروجرد که آثاری از تمامی ادوار تاریخی (مس و سنگ قدیم تا قرون میانی اسلامی) را در خود جای داده است به منظور جلوگیری از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۴    
- همشهری دو - آزاده باقری: شغلی که بتواند هم بخش اعظمی از دغدغه ذهنی را برطرف کند و هم مورد علاقه فرد باشد ساده پیدا نمی شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: دست کم 44 تن از جمله چند زن و کودک در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان دیالی عراق کشته و زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام های آزادبر حج شایعه است و مردم برای سفر به سرزمین وحی فریب این وعده ها را نخورند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در نخستین ساعات صبح دوشنبه با هدف توسعه ورزش همگانی به همراه جمعی از مدیران وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان در پارک ملت تهران به انجام ورزش صبحگاهی پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان چینی از ماه آینده و برای اولین بار در جهان اصلاح دی ان ای انسان را با استفاده از ابزار CRISPR آغاز خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین عماد محروس، نماینده پارلمان مصر با ارائه طرحی فوری به پارلمان، از دولت مصر خواست به فتح الله گولن مبلغ ترکیه ای که مقام های ترکیه او را به طراحی کودتای نافرجام اواسط این ماه در این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا درحالی پیگیری شد که تیم ایران با شکست ماکائو یک گام به صعود از مرحله گروهی نزدیک تر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های ووشوی جام صلح و دوستی که در بخش بانوان به میزبانی هیات ووشوی سیستان و بلوچستان برگزار شد، با شناخت نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی پس از ثبت دومین کاهش هفتگی متوالی در هفته گذشته، نخستین روز معاملات هفته جاری را به دلیل رونق بازارهای سهام و رشد ارزش دلار، با کاهش آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری دو - مهدی واعظی: لقانطه را که ساختند، خیلی ها گفتند فقط دیوانگان می روند آنجا غذا بخورند! اما نخستین رستوران طهران خیلی زود پاتوق عصرگاهی آدم های عاقلی شد که دور استخر بزرگی می نشستند و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری دو - محمدابراهیم یزدانی: گاهی پیش می آید که ما در جریان راه اندازی یک شغل یا فعالیت اقتصادی تصمیم می گیریم با کسی شراکت کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هر چند در استان هایی تعداد زندانیان بدهی مالی مهریه تغییر داشته، اما طی آمار چند سال گذشته تعداد 2000 زندانی مهریه در مجموع هیچ تغییری نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: عمیق ترین گودال آبی جهان به عمق بیش از 300 متر در جزایر پارسل واقع در دریای جنوبی چین که ویتنام و چین برسر مالکیت آن اختلاف نظر دارند، کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۸    
- همشهری دو - کسری کریمی: اینکه مدام از این کوچه به آن کوچه بدوی و به دنبال موجودات خیالی بگردی شاید از منظر افرادی که تقلا کردنتان را مشاهده می کنند احمقانه به نظر برسد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۸    
- همشهری دو - ندا لهردی: بازی کردن صرف نظر از سن و سبک زندگی، معمولا فرایندی جالب و هیجان انگیز برای ما بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۴    
- همشهری دو - مجتبی دارابی: محمود بلالی یکی از کارشناسان بازی های رایانه ای است که سال هاست در حوزه بازی مشغول فعالیت است و کارنامه ای پر و پیمان از نگارش فیلمنامه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۲    
- همشهری دو - سید احمد واحدی: پوکمون گو؛ حتی اگر خوره بازی های کامپوتری هم نباشید احتمالا نام این بازی را که یکی ،دوهفته ای است ورد زبان گیمرها شده شنیده اید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۲    
- همشهری دو - مجید فضائلی: تحلیل بازی های رایانه ای در سال های اخیر یکی از اصلی ترین دغدغه ها و دلمشغولی های روانشناسان، جامعه شناسان و استادان حوزه ارتباطات بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۲    
- همشهری دو - آزاده باقری: چند سالی است که ساکنان پایتخت وقتی می خواهند به یک برنامه تفریحی آخر هفته ای فکر کنند در ذهنشان پل طبیعت و 2پارک طبیعی که از طریق این پل به هم متصلند تداعی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- سامانه الکترونیک صدور پروانه مؤسسات پزشکی با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- روح الله رجایی: هر یک از ما ممکن است گاهی به شغل مان افتخار کنیم و گاهی به خاطر شغلی که داریم خجالت زده شویم و همه اینها به خاطر کارهای هم صنف های ماست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- حامد فوقانی: درحالی که همچنان از بی قانونی در ساخت بناهای بلند صحبت می شود، ضوابط بلندمرتبه سازی روی میز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خاک می خورد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- ملاحظات تاریخی منطقه 12در نوسازی بافت فرسوده درنظر گرفته شده و بسته های تشویقی نوسازی نیز در محله های این منطقه متفاوت خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از تجهیز 2200بوستان در تهران به مبلمان ورزشی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- همشهری دو - پیام صدریه: فضیلت صبر ازجمله فضایلی است که سازگار با فرهنگ ها و قومیت های مختلف است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
- همشهری دو - عباس حسین نژاد: بارها با کسانی که بحث موبایل را مطرح کرده اند با اعتراض به اینکه سرها در گوشی ها فرو رفته و کسی در بند زمان و مکان و زندگی اش نیست و آدم ها تنها شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۸    
- صنعتی را با سنتی مصرف نکنید ! این جمله که در روزهای قبل و در اختلاف نظر پزشکان و اهالی سینما معروف شد، یک واقعیت تلخ در بین معتادان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک بیشتر روزنامه های ورزشی صبح ایران به آغاز لیگ شانزدهم با بازی استقلال و نفت اختصاص دارد :
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۸    
- سازمان هواشناسی کشور دیروز دمای هوای شهر اهواز مرکز استان خوزستان را 45درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های وزیر دادگستری درباره دستاوردهای برجام، تاسیس سازمان مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: انفجار در شهر آنسباخ آلمان، تاکنون یک نفر کشته و 12 نفر زخمی برجای گذاشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۱    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: تو به من گنج هایی آبی رنگ داده ای از این بابت از تو سپاس گزارم
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۳۲    
- اظهارات رئیس جمهور و وزیر راه، مسکن و شهرسازی درباره تراکم فروشی که در اجلاس بین المللی شوراها و شهرداران 2016 مطرح شد اگرچه با پاسخ شهردار تهران و برخی دیگر از اعضای شورای شهر تهران مواجه شد اما ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۵:۳۲    
- سال گذشته 1.5 میلیون سفر درون شهری تهران با دوچرخه انجام شد که 50 درصد کاملا تفریحی بوده و از 50 درصد باقی 20 درصد سفر کاری و 30 درصد سفر شخصی بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۴:۳۱    
- سیداکبر میرجعفری : شما کارمند یک اداره یا شرکتی دولتی هستید؛ با حدود 20 سال سابقه کار خالصانه.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۲:۳۴    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 249 واحد رشد کردو به 75 هزارو 183 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 0.71 واحد کاهش به محدوده 792 واحد رسید.
  • ۱