سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 آبان 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آبان 1395 روزنامه همشهری 2 آبان 1395 روزنامه همشهری 3 آبان 1395 روزنامه همشهری 4 آبان 1395 روزنامه همشهری 5 آبان 1395 روزنامه همشهری 6 آبان 1395 روزنامه همشهری 7 آبان 1395 روزنامه همشهری 8 آبان 1395 روزنامه همشهری 9 آبان 1395 روزنامه همشهری 10 آبان 1395 روزنامه همشهری 11 آبان 1395 روزنامه همشهری 12 آبان 1395 روزنامه همشهری 13 آبان 1395 روزنامه همشهری 14 آبان 1395 روزنامه همشهری 15 آبان 1395 روزنامه همشهری 16 آبان 1395 روزنامه همشهری 17 آبان 1395 روزنامه همشهری 18 آبان 1395 روزنامه همشهری 19 آبان 1395 روزنامه همشهری 20 آبان 1395 روزنامه همشهری 21 آبان 1395 روزنامه همشهری 22 آبان 1395 روزنامه همشهری 23 آبان 1395 روزنامه همشهری 24 آبان 1395 روزنامه همشهری 25 آبان 1395 روزنامه همشهری 26 آبان 1395 روزنامه همشهری 27 آبان 1395 روزنامه همشهری 28 آبان 1395 روزنامه همشهری 29 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۹    
- عده ای با عدالت خواری می خواهند حرف از عدالت خواهی بزنند. این، بخشی از سخنان شهردار تهران درخصوص بحث تأمین مسکن کارکنان بود که از وظایف مدیریت شهری است و در این راستا به 27 هزار نفر از مجموعه حدود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۲    
- پسری جوان که در یک درگیری خواستگار خواهرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود پس از گذشت 8 سال شرط اولیای دم را برای فرار از قصاص پذیرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: راهیابی نمایش شکسپیر عشق 2001 به بلاروس، خنده های آتوسا در شبکه نمایش خانگی،کارگاه فیلم نامه نویسی فرهاد توحیدی در جشنواره ی فیلم کوتاه تهران و... ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: مل گیبسون کارگردان و بازیگر برنده اسکار جایزه دستاورد کارگردانی جوایز فیلم هالیوود را دریافت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
- با گذشت نزدیک به 2 ماه از ابلاغ قانون اصلاح بودجه سال 1395 و مجوز مجلس به دولت برای بخشش سود تسهیلات زیر 100میلیون تومان، 169 نماینده مجلس در نامه ای به حسن روحانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۵    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: آخرین ورژن از سیستم عامل اپل دارای ویژگی های زیادی است که باعث می شود رابط کاربری و سرعت عملکرد آیفون افزایش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۵    
- 2 پسر جوان که متهم هستند در جریان جنایتی هولناک دوست شان را در اطراف پایتخت به قتل رسانده اند در جلسه محاکمه اتهام قتل را به گردن یکدیگر انداختند و هر کدام مدعی شدند که بی گناهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: گردهمایی منتقدان کتاب کودک و نوجوان به همت موسسه خانه کتاب برپا می گردد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: نماینده شهردار تهران در ستاد اربعین از اعزام قریب به 700 دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائران اربعین از مرزها به کشور عراق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: دولت سوریه تهدید کرد که هرگونه پیش روی نیروهای ترکیه به سمت پایگاه هایش در شمال و شرق حلب را به شدت پاسخ می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۲    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور کره جنوبی از مردم این کشور به دلیل دسترسی یکی از کارمندانش به متن سخنرانی های وی معذرت خواهی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: در تازه ترین رده بندی فوتبال آسیا، کره جنوبی در صدر قرار گرفت و ایران بعد از امارات و عربستان، در مکان چهارم قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع بر کنارگذاشتن نقشه شوم و شیطانی تجزیه کشورهای منطقه از سوی آمریکا و متحدانش تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: رئیس پدافند غیرعامل کشور از تدوین سند پدافند زیستی خبرداد و اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم جهت کنترل و پیشگیری از حوادثی که توسط انسان علیه کشور ما ساخته می شود در نظر گرفته شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه با اعلام اضافه برداشت 110 درصدی از آب های زیرزمینی در کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: کوین کوران نویسنده و تهیه کننده برنده جایزه امی سریال کارتونی سیمپسون ها در سن 59 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: به فاصله چند روز پس از اعلام تورم مهرماه از سوی مرکز آمار ایران، بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مهرماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به مهرماه 1394 را 8 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تعامل پلیس و قوه قضاییه را عاملی موثر در پیشگیری از فرار مجرمان از دست عدالت دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر خنثی شدن تمام برنامه های دشمن در منطقه، گفت: نیروی دریایی سپاه در زمان جنگ و در صحنه ی نبرد با آمریکا متولد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: پخش سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی که در ایام محرم که از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه یک می رفت از این هفته به صورت هر شبی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: افزایش وام ازدواج گرچه الزامی بود اما رشد یکباره سه برابری آن بدون توجه به منابع تامین کننده نمی تواند حتی با شروع پرداخت این تسهیلات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: فیلم دوزخ با بازی تام هنکس در ده روز اول نمایش بین المللی خود فروش خود را از مرز 100 میلیون دلار عبور داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: هزار و 485 میلیارد ریال سهام دولتی توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده که از این میزان،1987میلیارد ریال در بورس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: کمپانی سازنده انیمیشن محبوب والاس و گرومیت ، از ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی شان گوسفند ناقلا یا همان بره ناقلا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از نزول 3 پله ای ایران در رده بندی جهانی فضای کسب وکار خبر داد و اعلام کرد ایران رتبه 120 را در بین 190 کشور به دست آورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: زاغه پناهجویان و مهاجران موسوم به جنگل در منطقه کاله در شمال فرانسه در سومین روز عملیات تخلیه، دچار حریق شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: عملیات موصل وارد دهمین روز خود شد، در حالی که تاکنون حدود 10 هزا نفر در استان نینوا آواره شده و بیش از یک هزار داعشی به هلاکت رسیده و بالغ بر 80 روستا آزاد شده است و نیروهای عراقی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دانشگاه های غیردولتی وزارت علوم تاکید کرد: تنها کد رشته های دانشگاه آزاد که در سایت وزارت علوم اعلام شده مجوز دارند و مدرک تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدرشته های غیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت با صدور دومین مصوبه جنجالی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارز خوراک مایع صنایع پتروشیمی را هم آزاد کرد تا زمینه گرانی انواع محصول نهایی در بازار فراهم شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: اتفاقات ناخوشایند در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس منجر به صدور چند حکم برای این تیم شد که علاوه بر جرایم نقدی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: سرپرست اداره کل بین الملل معاونت امور زنان گفت: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مجمع جهانی اقتصاد رتبه ایران ازنظر شکاف جنسیتی در بین 144 کشور 139 است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۴    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: صحیفه سجادیه را اخت القرآن، زبور آل محمد و انجیل اهل بیت(ع) نامیده اند و در شیوایی و استواری سخن، پس از قرآن و نهج البلاغه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: عربستان سعودی از شش ماه پیش اعطای کمک های منظم مالی خود به تشکیلات خودگردان فلسطینی را متوقف کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: دانشمندان معتقدند که ساخت و سازها در سواحل، آلودگی و فعالیت های گردشگری دریایی همچون غواصی تا حدودی با افزایش بی سابقه حملات کوسه ها به انسان ها ارتباط دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح تحول سلامت، در شرایط دشوار کشور، به دولت آبرو داد و باعث افتخار آن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: اولین روز از دوازدهمین دوره رقابت های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان با شروع طوفانی کاروان دانشجویان کشورمان به اتمام رسید و آزادکاران ایران موفق به کسب 3 نشان طلا و 1 برنز شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: دفتر ریاست جمهوری قرقیزستان در بیانیه ای اعلام کرد دولت این کشور امروز چهارشنبه پنجم آبان و بعد از کناره گیری حزب رئیس جمهور اولمازبیک اتمبایف از ائتلاف، استعفا داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات چهارشنبه 5 آبان ماه بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با 71 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - مهدی واعظی: آتش سوزی در منزل یا محل کارمان به وقوع پیوسته است؛ خب در نخستین قدم باید خونسردی خودمان را حفظ کنیم و بلافاصله با سامانه 125تماس بگیریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - رضا جوان آراسته: زندگی در خانواده ای سالم، زنده و موفق خواستی عمومی و آرزویی همگانی است اما راه رسیدن به آن و مسیر تحققش، چندان برای عموم روشن نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: پس از تمام شدن واقعه جانسوز عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یاران حقیقی آن حضرت در صحرای کربلا، اوضاع دینداری مردم دگرگون شده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور با برتری تیم استان تهران در گرگان به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: تیم این لاین هاکی بانوان کشورمان در دو دیدار اول و دوم خود به دو پیروزی مقابل هند و کره جنوبی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: قیمت گذاری چهارشنبه 5 آبان ماه ارزهای عمده در بانک مرکزی حکایت از کاهش ارزش 18 ارز از جمله دلار و پوند انگلیس و تقویت یورو به همراه 15 ارز دیگر دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری، سفر همتای فنلاندی خود به تهران را به معنای اراده جدی دو کشور برای توسعه روابط تهران و هلسینکی دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: بلندترین آسمانخراش اروپا در جمهوری چچن روسیه با 436 متر در حال ساخت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیته فوتبال حبابی فدراسیون ورزش همگانی شروع فعالیت فوتبال حبابی بانوان در سطح کشور را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: با سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها، کارشناسان شرکت “Atos” برای مذاکره با مقام های رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، راهی ایران شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - میرمحمد ابراهیم یزدانی: گردشگری مجازی یا گردشگری الکترونیک، صنعت جدیدی است که عمری کمتر از 20 سال دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: محققان به تازگی نشان داده اند که یک گیاه انگلی که عمدتا بومی جنوب شرقی استرالیا است، توانایی بالقوه ای در کنترل زیستی علف های هرز دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - اصغر اصغری: خیلی اتفاقی دانشجوی رشته فیزیک شد، خیلی عجیب سر از دنیای تدریس درآورد و خیلی ناگهانی با بیماری مواجه شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: بی خیال! در دروازه را می شود بست، اما دهان مردم را نه! حتما شما هم این ضرب المثل را زیاد شنیده اید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: در پایان رقابت های اسکیت سرعت ماده 300 متر ترک؛ 10 هزار متر و 15 هزار متر، جایگاه نمایندگان کشورمان در دو بخش مردان و زنان مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: با انتشار گزارشی مبنی برافزایش ذخایر نفت خام ایالات متحده و افزایش تولید در نیجریه، قیمت نفت در روز چهارشنبه 5 آبان ماه بیشتر از یک درصد کاهش داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی تحت تاثیر تقاضای قوی برای خرید از سوی مصرف کنندگان بزرگ، به روند افزایشی معاملات روز گذشته ادامه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: نوجوان 16 ساله آمریکایی که زبان مادری اش و تنها زبانی که رسما می دانسته انگلیسی بوده است، پس از بیدار شدن از کما آغاز به سخن گفتن به زبان اسپانیایی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: آیا در مورد محصولات بدست آمده با آب شور و انرژی خورشیدی اطلاعاتی دارید؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: ترسناک ترین و صعب الحبورترین مسیر مدرسه جهان قرار است به زودی کمتر از گذشته ترسناک شود زیرا با نصب نردبان های فولادی رفت و آمد به مدرسه ای که پایین یک کوه مرتفع بنا شده برای کودکان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: شرکت اپل قصد دارد روز 27 اکتبر نسخه ای بازطراحی شده از مکبوک های خود را رونمایی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: دادستانی تهران در رابطه با روند پرونده تتلو گفت که متهم عذرخواهی کرده است و همچنین در مورد حسن عباسی تأکید کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند گفت: متخصصان و شرکت های هلندی می توانند در زمینه نمک زدایی آب، لایروبی دریا و توسعه بندری به ایران کمک کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: پیرو خبر برخی سایت های خبری مبنی بر پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی از سوی دیوان عالی کشور، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (چهارشنبه) این خبر را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر شورای نگهبان در رابطه با نظارت مستمر بر نمایندگان انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های کی روش، ماجرای مصدومیت بیرانوند و بحران تیم ملی و پرسپولیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت در گفتگو با روزنامه آرمان به مباحث مطرح شده درباره فشار به روحانی برای معرفی نکردن نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش واکنش نشان داده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تاثیر منفی آلودگی های صوتی بر سلامت انسان ها از مدت ها قبل مشخص شده است، اما محققان انگلیسی دریافتند که این آلودگی صوتی بر حیوانات نیز تاثیر منفی دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: اوپک دعوت نامه ای برای شرکت ها و کشورهای مختلف برای شرکت در نشست این سازمان در 29 اکتبر فرستاده که نشان می دهد از 12 کشور غیر عضو این سازمان نیز برای شرکت در این نشست دعوت شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- سید محمد فخار : پلیس راهور تهران بزرگ که سال گذشته بزرگ ترین منتقد اجرای طرح کاهش (جریمه مکانیزه معاینه فنی) بود و امسال نیز 24روز طرح جریمه مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی را متوقف کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه کلینتون برای سوریه منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد و علت آن احتمال درگیری نیروهای نظامی کشورهای مجهز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- 20روز مانده به آغاز نخستین اعزام های زائران ایرانی به سفر اربعین، بلیت اتوبوس برای این سفر کمیاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- دبیرستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: خشک شدن دریاحه ارومیه 1000میلیارد دلار هزینه بر کشور تحمیل می کند درحالی که هزینه احیای آن بین 6 تا 7 میلیارد دلار تخمین زده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- روز گذشته وزیر بهداشت در ساختمان شهرک غرب، میزبان وزیر ارتباطات بود و پس از جلسه با محمود واعظی از تعیین ضرب الاجلی یکماهه برای رفع مشکلات و چالش های سامانه الکترونیک سلامت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت ارتقای عمر مفید پروژه های ساختمانی و توجه بیشتر به اجرای طرح های بهسازی و مقاوم سازی به جای تخریب و نوسازی تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور وعده داد امسال 50هزار کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: هوش مصنوعی تا به امروز و با اظهار نظرهای انتقاد آمیز دانشمندان بزرگی مانند استفان هاوکینگ به اندازه کافی شهرت منفی یافته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پرداخت معوقات فرهنگیان تا 45روز آینده شروع می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تعیین ساز و کار لازم برای حسن اجرای وظایف نمایند گی شورای نگهبان را حتی زود تر از مخاطبین ابلاغیه سیاست های کلی انتخابات به استقبال آن فرستاد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- محمد باریکانی: ها وان سیو، معاون وزیر گردشگری ویتنام در گفت وگو با همشهری از آمادگی این کشور برای میزبانی از گردشگران ایرانی جنوب شرق آسیا خبر داد و گفت: چشم اندازهای طبیعی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- اسماعیل رمضانی : فیلم سیانور آخرین ساخته بهروز شعیبی که هم اکنون روی پرده سینماهاست، یک جمله کلیدی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم سوری: یکی از جدی ترین مسائلی که روان انسان را تحت تأثیر خود قرار داده و باعث رضایتمندی یا نارضایتی درونی او می شود بحث عزت است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: بسیاری از اخبار پزشکی به پژوهش های پزشکی اشاره می کنند درباره میزان افزایش خطر دچار شدن به یک بیماری مانند سرطان ریه به علت یک عامل زمینه ساز مثلاً سیگار هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: پزشکان آمریکایی می گویند برای کاهش موارد مرگ ناگهانی، نوزادان باید در سال اول زندگی در همان اتاق والدین اما در تخت نرده دار بچه یا گهواره بخوابند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: افزایش خطر سکته مغزی با سیگار کشیدن ممکن است به افراد غیر سیگاری که در همان خانه زندگی می کنند و دود سیگار محیطی را استنشاق می کنند، گسترش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۴    
- حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری بیش از 2 سال و نیم است که ابلاغ شده اما هیچ یک از بندهای جدی آن وارد مراحل قانونی نشده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: اردوغان و تحولات امنیتی و سیاسی موصل و حلب، اعدام در ایران و... از جمله موضوعاتی هستند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-5 آبان-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: چهارمین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه 30 مهرماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: وزیر امور مهاجرین افغانستان اعلام کرد که امسال 600 هزار مهاجر از کشورهای خارجی بوِیژه پاکستان و جمهوری اسلامی ایران به صورت داوطلبانه بازگشته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: کتاب اسکلت زیر فرش نوشته ایوان کلیما با ترجمه رضا میرچی از سوی موسسه فرهنگی - هنری جهان کتاب منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۷:۵۸    
- همیشه همین طور است. با شروع پاییز و فصل مدرسه، درد و مرض هایم شروع می شود. یک روز سرما خورده ام، روز دیگر از زیادی خوردن لواشک و آلوچه دل درد دارم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: دو ماهنامه جهان کتاب، شماره های 329-330 برای مهر و آبان 95 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۵:۳۳    
- مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 30 درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی (زیرزمینی) نیایش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۴:۳۳    
- دکتر کیوان آقابیک: شهر تهران در حاشیه رشته کوه های البرز و روی دشت تهران واقع شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۳:۳۳    
- محمد سرابی: هر هنر یک بخش تکنیکی و یک بخش ایده دارد، اما می گویند کسی که خلاقیتش را پرورش نداده باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۲:۳۱    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 240 واحد افزایش یافت و به 78 هزارو 808 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 0.95 واحد رشد در محدوده 827 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۱:۳۱    
- مدیرعامل بورس تهران از مذاکره با 4 شرکت بین المللی برای تغییر سامانه معاملات بورس تهران خبر داد و تأکید کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۳    
- عبدالحکیم ریگی میرجاوه، عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران در مورد اهمیت مناطق آزاد و مناطق ویژه تجاری می گوید: مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی در خدمت واردات، صادرات و توسعه اقتصادی هستند و این ...