سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۵Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 آبان 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آبان 1395 روزنامه همشهری 2 آبان 1395 روزنامه همشهری 3 آبان 1395 روزنامه همشهری 4 آبان 1395 روزنامه همشهری 5 آبان 1395 روزنامه همشهری 6 آبان 1395 روزنامه همشهری 7 آبان 1395 روزنامه همشهری 8 آبان 1395 روزنامه همشهری 9 آبان 1395 روزنامه همشهری 10 آبان 1395 روزنامه همشهری 11 آبان 1395 روزنامه همشهری 12 آبان 1395 روزنامه همشهری 13 آبان 1395 روزنامه همشهری 14 آبان 1395 روزنامه همشهری 15 آبان 1395 روزنامه همشهری 16 آبان 1395 روزنامه همشهری 17 آبان 1395 روزنامه همشهری 18 آبان 1395 روزنامه همشهری 19 آبان 1395 روزنامه همشهری 20 آبان 1395 روزنامه همشهری 21 آبان 1395 روزنامه همشهری 22 آبان 1395 روزنامه همشهری 23 آبان 1395 روزنامه همشهری 24 آبان 1395 روزنامه همشهری 25 آبان 1395 روزنامه همشهری 26 آبان 1395 روزنامه همشهری 27 آبان 1395 روزنامه همشهری 28 آبان 1395 روزنامه همشهری 29 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: ابر ماه 14 نوامبر (24 آبان) در پشت سفینه فضایی سویوز MS-03 در پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان دیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر بهداشت گفت: تمام عوامل موثر بر دیابت به جز سن، قابل کنترل هستند و مردم برای جلوگیری از ابتلا و کنترل این بیماری باید در درجه اول، این عوامل را کنترل کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۳    
- براساس آخرین آمارهای منتشرشده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران، ارتفاع کل ریزش های جوی از اول مهر تا 24 آبان سال آبی 96-95 بالغ بر 12 میلی متر است که نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (61 میلی متر) ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۳    
- محمدعلی نجفی: پایین آمدن سرانه مطالعه کتاب در کشور امر واضحی است. این را می شود از تیراژ کتاب ها هم متوجه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: فقط یک وعده تمرین سر زدن به توپ می تواند به اختلال گذرای حافظه و به هم ریختن تعادل طبیعی مواد شیمیایی در مغز بینجامد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۵    
- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از ارائه بودجه سال آینده شهر تهران به شورای شهر تا پایان دی ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۲    
- قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانی سر به زیر شد و در مسیر سرپایینی همچنان گام برمی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۹    
- علی ابراهیمی: تردد روزانه 16 میلیون دستگاه خودروی سواری در قالب ناوگان حمل ونقل کشور، کیفیت پایین سوخت، تردد خودروهای فرسوده، هزینه پایین استفاده از خودروهای شخصی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۴    
- 2 سارق مسلح که پس از سوار کردن پسری جوان به عنوان مسافر با تهدید اسلحه اموال او را سرقت و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۸    
- اکثر نمایندگان مجلس به یک فوریت طرحی رأی دادند که اگر کلیات و جزئیات آن به تصویب مجلس برسد، کارت سوخت برای مصرف بنزین باقی می ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: همه می دانیم که درصد بالایی از بازار تلفن های هوشمند بر بستر اندروید است. در واقع 9 دستگاه از هر 10 تلفن هوشمند، بر بستر اندروید هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۳    
- دکتر داودرضا شفاعت جراح گوش و حلق و بینی نسبت به طرح تحول سلامت انتقاداتی وارد کرده است که متن آن در زیر ارائه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با دو برابر شدن موارد مشکوک به وبا در یمن و رسیدن آن ها به بیش از 4000 مورد، این کشور در معرض خطر شیوع عمده وبا قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۲    
- رمان 223 صفحه ای استخوان های خورشیدی که در قالب یک جمله نوشته شده، برنده جایزه 10هزار پوندی گلدسمیت ویژه کتاب های متفاوت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۲    
- فهیمه پناه آذر: آشا محرابی از جمله بازیگران تئاتر است که با حضوری کوتاه در سریال آیینه وارد تلویزیون شد و از آن سال ها تا امروز در قاب کوچک حضور داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: پس از حدود هفتاد سال برای نخستین بار در دوشنبه شب 24 آبان شاهد قرص کامل ماه در بزرگترین و درخشنده ترین وضعیت بودید که اصطلاحا به آن ابرماه می گویند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- کلاهبردارانی که طعمه هایشان را در مراکز خرید و فروش خودرو شناسایی می کنند شگرد تازه ای برای سرکیسه کردن آنها ابداع کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- 6 سال پس از کشف جسد دختری جوان در جنوب پایتخت، درحالی که دادستان برای تنها متهم پرونده درخواست صدور حکم قصاص کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- همه چیز بسیار شبیه 14سال پیش است؛ کمتر از 9 ماه از واقعه 11 سپتامبر 2001 گذشته بود و مردم آمریکا به امید یافتن ابرقهرمانی تازه به سینماها رفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- معمای قتل مردی پس از گذشت 41 ماه با تیزبینی خانم دادیار دادسرای جنایی رازگشایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: 17درصد مواد غذایی صنعتی، هنگام کنترل ها مردود می شود و در 20 درصد مواد غذایی سنتی نیز یا تقلب است یا آلاینده وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای یک فیلم با بازی سعید پورصمیمی و فاطمه معتمدآریا مجوز نمایش صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۶    
- انگار که کفگیر تلویزیون به ته دیگ خورده باشد؛ سریال های تکراری همزمان در 2 یا چند شبکه روی آنتن می روند و پخش یک مجموعه قدیمی هنوز به پایان نرسیده، شبکه ای دیگر آن را در جدول پخش خود قرار می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۶    
- همشهری آنلاین: محک تندیس و لوح افتخار مسئولیت اجتماعی ایران در حوزه رفاه و سلامت اجتماعی را از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۴    
- قیمت وام مسکن از پاییز تاکنون 20 درصد کاهش یافته و در محدوده 80 هزار تومان تثبیت شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری بازی این تیم برابر سوریه در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن سرمبان به شدت انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارزیابی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه در هفته پنچم انتخابی جام جهانی 2018 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فقط آنان که در این موسم عظیم، توفیق حضور داشتند و از برکات این عشق ورزی، بهره بردند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایجاد همفکری میان نخبگان علمی و پژوهشگران داخلی و خارجی با هدف کمک به کاهش بحران ها و ایجاد صلح و امنیت پایدار جهان اسلام از مهمترین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در پایان دیدار خود در تهران، موافقتنامه همکاری دفاعی - نظامی دو جانبه امضا کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: کمیسیون مشترکی بین ستادهای دو کشور ایران و چین تشکیل می شود که امروز مسئولان آن مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: معاون مشارکت های مردمی امداد امام خمینی (ره) با اعلام جذب 735 میلیارد تومان در قالب مشارکت های مردمی در 7 ماه نخست سال گفت هزینه های فقر بالاتر از میزان مشارکت ها است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: حشد اشعبی عراق از شناسایی محل اختفای ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخلفات احتمالی اتفاق افتاده در کشور بزرگنمایی می شود، گفت: تخلفات علمی در کشور قابل توجه نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: استاندار تهران با اشاره به تولید خودروهای با استاندارد یورو4 ، عرضه بنزین یورو4 و تبدیل سوخت صنایع به گاز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران در استانداری با حضور هاشمی استاندار تهران تشکیل شد و در پی آن مهدهای کودک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی گفت: از آبان ماه سال جاری رسیدگی به تمام درخواست های توجیه غیبت مشمولان غایب پس از ثبت در دفاتر (پلیس+10) ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی نفس با گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد داود رشیدی بازیگر تئاتر و سینما در پردیس سینما کوروش برگزار شد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی 'سی ان ان ترک' از انفجار یک بسته مشکوک در استانبول خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: مجری شبکه خبری فاکس نیوز اعتراض های ضد ترامپ که سراسر آمریکا را دربرگرفته به جورج سوروس میلیاردر مرتبط دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: موضوع تولید واکسن سرطان و تایید آن توسط وزارت بهداشت را که متاسفانه خبر آن در رسانه ها منتشر شده را به طور کامل تکذیب می کنم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: عملیات روز دوشنبه نیروهای بسیج مردمی شیعه عراق سومین و آخرین مرحله از عملیات این نیروها برای رسیدن به اطراف شهر تلعفر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: زنان مناطق آزاد شده شهر موصل با آتش زدن برقع های سیاهی که داعش به اجبار بر تن آنها کرده بود،پیروزی را جشن گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایش دستاوردهای وزارت دفاع در هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: با دعوت آکادمی اسکار از اصغر فرهادی؛ این کارگردان سرشناس سینمای ایران در مراسم اسکار افتخاری حاضر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه راهپیمایی عظیم اربعین را مظهر و نماد اقتدار شیعیان در جهان امروز دانست و تاکید کرد که این حماسه بزرگ از ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به این که بالاترین خیر جمعی ایجاد اشتغال و انسجام ملی است ، گفت: چرا برای مسائل کوچک جامعه، ارزش های بزرگ را قربانی می کنیم؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷    
- همشهری دو - محمود اشرف زارعی: چه کسی باور می کند کوچک ترین ذره معلق در هوا که با چشم هم دیده نمی شود این قدر زورمند باشد؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان در هفته ششم لیگ برتر والیبال در تهران به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم میزبان با نتیجه 3 بر 2 حریف یزدی خود را شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: عصب سیاتیک طولانی ترین عصب بدن است که از ناحیه پایینی ستون مهره ها شروع شده و به سمت پایین و پشت پاها امتداد پیدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: یک محقق طب سنتی گفت: برای پیشگیری از بیماری ها در فصل پاییز بهتر است بدن گرم و تر نگهداری شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایران به بانوانی که قصد دارند در پیاده روی اربعین شرکت کنند، توصیه کرد؛ از سفر انفرادی به عراق پرهیز کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: خوشبختانه هیچ زائر ایرانی در حادثه انفجار امروز کربلا آسیب ندیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکری گفت: خبر پناهندگی خانواده اینجانب کذب محض است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: یارانه نقدی ماه جاری ساعت 24 چهارشنبه همزمان با 26 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: آرزو دارم توی مداحی وسط روضه از دنیا بروم ؛ این عبارتی است که در ذهن خیلی ها موج می زند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: فینال رشته تیراندازی تراپ دوتایی برگزار شد و سعید صدری قهرمان شد. در تراپ نیز مهدی اکبری صاحب عنوان نخست شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری دو - سیده فاطمه مطهری: پیاده روی اربعین به سمت کربلا، بزرگ ترین اجتماع شیعیان در جهان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری دو - محمدرضا حیدری: هنوز هم می توان صدای مشروطه خواهان را از گوشه این کتابفروشی شنید. هنوز هم می توان با چشم دل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری دو - عیسی محمدی: تا به حال قرآن های مختلفی را دیده اید که به خطوط زیبا، کتابت شده و ارزش این کلام مقدس را، دوچندان کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
- همشهری دو - مهدی واعظی: سرانه مطالعه مردم چنگی به دل نمی زند. با بهانه ها و دلیل تراشی های آن هم می شود یک کتاب نوشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل صدقات و امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد با بیان اینکه طرح مقاوم سازی و ایمن سازی صندوق های صدقات در حال اجرا است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۴    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم پورمسئله گو: اول که انسان سفر را آغاز می کند در این فکر است که چطور سفر کند؟ از کجا حرکت کند؟ با چه کسی سفر را آغاز کند؟ که اگر رفیق راه پیدا شود نه تنها خستگی راه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: انتخابات آمریکا، کتابخوانی و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-24 آبان- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر روز یکشنبه (23 آبان) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن تیم های گیتی پسند، تاسیسات و دبیری به بردهای ارزشمندی دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
- همشهری دو - محمدحسین محمدی / قسمت سوم: نفری وارد فرودگاه می شویم. همه باهم. میان بلبشوی فرودگاه، خیلی توی چشم نیستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: همسرم می گوید در سال های دبیرستان و دانشگاه همیشه با رفقایش درباره این موضوع بحث می کرده اند که دوست دارند جای همسران شهدای سال های جنگ باشند یا نه.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: شورای استانداری کربلا از ورود شش عامل انتحاری به شهرستان عین التمر در غرب این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش از ظرفیت 13 هزار نفری برای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 خبرداد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: گفت وگوی ملی دولت و مخالفان ونزوئلا با میانجیگری واتیکان برای پایان دادن به بحران این کشور به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۱    
- همشهری دو - موژان اردانی: شاید کنار هم قراردادن بازنشستگی و کار در یک جمله عجیب به نظر برسد، اما در واقعیت چنین نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: ششمبن دوره از مسابقات کارتینگ روتکس مکس قهرمانی کشور روز جمعه 21 آبان ماه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور بعدی آمریکا گفت: سیاستمداران ما مردم را در حوزه جنگ مایوس کرده اند، پانزده سال درگیر جنگ خاورمیانه هستیم و تاکنون شش تریلیون دلار هزینه کرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: اولین دوره از مسابقات موتور تریال قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در تاریخ 21 آبان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام - مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر در همه محورها جوی آرام گزارش شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: طی گفت وگوهای دیپلماتیک با همتایان عراقی، تمهیدات لازم جهت سهولت در روان سازی تردد زائران در آن سوی مرز انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: تیم های پیکان تهران، سازمان عمران شهرداری ساری، کاله مازندران، صالحین ورامین، سایپای تهران و بانک سرمایه در هفته ششم لیگ برتر والیبال به پیروزی دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- محمد باریکانی: معاون اول رئیس جمهور دیروز به ساختمان ارگ آزادی تهران رفت تا حکم ریاست سومین زن کابینه را به زهرا احمدی پور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- اسدالله افلاکی: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران روز گذشته ضمن بازدید از پروژه آزادراه تهران - شمال از همکاری برای رفع مشکلات این پروژه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در جام بین المللی الروسا در روسیه به عنوان های سوم و چهارم رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: هنری کسینجر، وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: همه از جمله ایران به شدت در حال بررسی ترامپ هستند و ایران دربرابر او پایداری نشان خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: نتایج پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز اعلام و کرمان قهرمان این مسابقات شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش استفاده از تلویزیون و تلفن همراه، گوش دادن به موسیقی، سیگار کشیدن و کوتاه کردن مو را نیز، علاوه بر دستور به پوشیدن لباس گشاد، ممنوع کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۵    
- پس از ماه ها کش وقوس، دیروز اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم با 19رأی مخالف در برابر 18رأی موافق به پیشنهاد کمیسیون بهداشت درباره انتزاع بیمه ها از وزارت رفاه و انتقال آن به وزارت بهداشت رأی منفی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: تصاویر ماهواره ای نشان می دهد روستاهایی که اکثریت جمعیت آن مسلمان بوده اند، هدف حمله های تندروها در میانمار قرار گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۳    
- الهام مصدقی راد: نوروز95 اولین حضور رسمی اهالی هرندی در بوستان زندگی کلید خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۳    
- در دنیای مدرن، کشورهای دارای پیشینه صنعتی به قدری به سنت های طبیعی و اجدادی خود احترام گذاشته اند که درعین پیشرفت روزافزون در موضوع صنعت توانسته اند کم و بیش سلامت مردم خویش را تضمین کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی سرکل کبدی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی برای تعیین سرگروه B مسابقات جهانی ساعتی موفق شد تیم آمریکا را 45 بر 34 شکست دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۶    
- محمد کرباسی: ترامپ همیشه فردی جنجالی بوده است. این مرد جنجالی که هر کدام از حرف ها و جملاتش دنیا را طی ماه های گذشته شگفت زده می کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۸    
- دبیر و مجری کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: در 3سال اخیر عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که می توان دریاچه ارومیه را احیا کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
- حسن شرقی: وزارت بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس در حالی به دنبال الزام دولت به تجمیع بیمه های درمانی هستند که براساس نظر کارشناسان اجرای این موضوع، به ضرر مردم تمام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
- علی رجبی: 3 تئوری تاکنون برای صندوقهای بیمه ای ارائه شده که هر کدام موافقان و مخالفان خود را دارد؛ نخستین تئوری ادامه وضع کنونی و سیطره وزارت رفاه بر بخشی از منابع درمانی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم کوراش کشورمان با کسب 6 مدال نایب قهرمان شد. لزبکستان و ژاپن هم اول و سوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور درباره برجام و منافع آن، نظرآایت الله رفسنجانی درباره رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس جمهور چهل و پنجم آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به واکنش ایران به فهرست نامزدهای جایزه بهترین های آسیا ،تیم ملی فوتبال، واکنش قلعه نویی به مطلب اینستاگرامی رحمتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۷:۵۹    
- احمدمیرخدائی: صنعت ساختمان حداقل با 50 نوع صنعت مرتبط است و تا زمانی که مسکن از رکود خارج نشود، این صنایع هم رشدی نخواهند داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: البته الان تکثر کاندیداها خوب نیست ولی بحث آقای قالیباف با دیگران متفاوت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۵:۳۳    
- شهردار تهران 23 آبان با لاسلو کوور، رئیس مجلس ملی مجارستان دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۴:۳۱    
- شاخص کل بورس تهران و فرابورس در مبادلاتافزایش یافت به طوری که شاخص کل بورس با 37 واحد افزایش به 79 هزار و 48 واحد رسید و شاخص فرابورس به هم با 2 پله صعود در محدوده 873 واحد قرار گرفت.
  • ۱