جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 اسفند 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 1 اسفند 1395 روزنامه همشهری 2 اسفند 1395 روزنامه همشهری 3 اسفند 1395 روزنامه همشهری 4 اسفند 1395 روزنامه همشهری 5 اسفند 1395 روزنامه همشهری 6 اسفند 1395 روزنامه همشهری 7 اسفند 1395 روزنامه همشهری 8 اسفند 1395 روزنامه همشهری 9 اسفند 1395 روزنامه همشهری 10 اسفند 1395 روزنامه همشهری 11 اسفند 1395 روزنامه همشهری 12 اسفند 1395 روزنامه همشهری 13 اسفند 1395 روزنامه همشهری 14 اسفند 1395 روزنامه همشهری 15 اسفند 1395 روزنامه همشهری 16 اسفند 1395 روزنامه همشهری 17 اسفند 1395 روزنامه همشهری 18 اسفند 1395 روزنامه همشهری 19 اسفند 1395 روزنامه همشهری 20 اسفند 1395 روزنامه همشهری 21 اسفند 1395 روزنامه همشهری 22 اسفند 1395 روزنامه همشهری 23 اسفند 1395 روزنامه همشهری 24 اسفند 1395 روزنامه همشهری 25 اسفند 1395 روزنامه همشهری 26 اسفند 1395 روزنامه همشهری 27 اسفند 1395 روزنامه همشهری 28 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان نمایشگاهی از آثار برتر چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در محل موزه یونسکو بیروت برگزار می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: نظام های سلامت در تمام جهان همواره باید تلاش کنند خدمات سلامتی را با کیفیت مناسب و بدون رخداد خطرات مالی در اختیار شهروندان قرار دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط زیست محیطی شهر اصفهان، اگر به فکر چاره نباشیم، اصفهان با شدت بیش تری، به خوزستانی دوم تبدیل می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: عضو انجمن نخبگان علمی آلمان گفت: کویر از سوی گرگان پیش روی کرده و این زنگ خطر برای مازندران است چرا که ساحل شرقی مازندران کویری شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: چین برای مبارزه با آلودگی هوا خودورهای الکتریکی را جایگزین 70 هزار تاکسی بنزینی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر با اشاره به روند کاهش تراز آب این دریا گفت: در سال آبی 94 و 95 تراز آب دریای خزر 12 سانتی متر کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی سابر نوجوانان ایران با شایستگی به مقام سوم آسیا دست یافت و مدال برنز بازی ها را تصاحب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
- رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور درخصوص گردوغبار خوزستان اعلام کرد: به دلیل وضعیت بیابانی در ایران و خشک شدن برخی تالاب ها موضوع گردوغبار نیز تشدید شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
- کارگاه آموزشی جنگل های هیرکانی درحالی به کار خود پایان داد که معاون میراث فرهنگی از ایجاد پایگاه مشترک پژوهشی ثبت جهانی جنگل هیرکانی با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و جنگل ها و مراتع خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: در دنیای پرتلاطم امروز، روابط عمومی ها می توانند با برنامه ریزی های حساب شده علمی و هدفمند، نقش برجسته ای در حل مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی کشور داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۲    
- ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ماه های باقیمانده این دوره مدیریت شهری با شبکه سازی و ثبت سازمان مردم نهاد باشگاه توان یاران، امکان ادامه فعالیت را توسط زنان سرپرست خانوار فراهم خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۳۱    
- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازارهای مالی نیازمند اشاعه فرهنگ سرمایه گذاری و سهامداری هستند و بر همین مبنا مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موضوع فرهنگسازی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۱    
- علیرضا رئیسیان: اسکار فرهادی یک پایان خوش بود برای سالی که بسیاری از هموطنانمان با تلخکامی در حال سپری کردن آخرین روزهایش بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۵    
- سید علی عصاران*: در عصر فردگرایی و دوره ای که کشورها در حال کشیدن مرزهای مرئی و نامرئی بین یکدیگر هستند و سعی در انزواگرایی خود دارند تا شاید پیشرفتشان در گروی این تنهایی باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
- علی ابراهیمی: نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و رشد تقاضا، زمینه افزایش یک تا چند میلیون تومانی قیمت همه خودروهای داخلی و بازگشت دلالی به بازار شب عید خودرو را فراهم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
- سیدمحمد فخار: سال 95 پرکارترین سال در عرصه معاینه فنی کشور از ابتدای تأسیس تاکنون بوده و 870 هزار خودرو در تهران معاینه فنی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
- سئول 37 نظامی کشور کره جنوبی ازجمله یک فرمانده به دین اسلام مشرف شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
- دهلی اهالی دهکده ای در هند برای مادربزرگ ها مدرسه ای تاسیس کرده اند که پیرترین شاگردش 90سال دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
- تیم فوتبال استقلال ایران در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان با سه گل به پیروزی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
- گرانی گوشت قرمز در ماه های اخیر در حالی به رویدادی عادی در بازار تبدیل شده است که نه با جیب مردم همخوانی دارد و نه هیچ یک از مسئولان بخش خصوصی و دولتی مسئولیت این گرانی را به عهده می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: اولین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
- پس از حدود 40 روز از ریاست جمهوری جنجالی دونالد ترامپ، سرانجام امروز او به نشست مشترک کنگره آمریکا می رود تا برای نخستین بار به صورت رسمی برای نمایندگان و سناتورها درباره روزهای پرهیاهوی گذشته حرف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جدیدترین موشک کروز دریایی ایران با نام نصیر در رزمایش ولایت 95 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
- 4 پسرجوان برای کوهنوردی راهی ارتفاعات تهران شدند اما وقتی پول شان تمام شد تصمیم به زورگیری گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل از نصب 500 دوربین نظارتی در جاده های کشور تا پایان سال خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواست تا به دعوای کی روش و برانکو پایان دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
- با گذشت یک سال از مرگ مرموز زن جوان که از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت شده بود، همسر وی دیروز به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
- جاعل سابقه دار با آبدارچی و کارمند بانک همدست شد تا به حساب مشتریان پولدار دستبرد بزند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
- 2 سال پیش مردم آلمان برای استقبال از پناهجویان در مرز و در خروجی های ایستگاه قطار مونیخ صف کشیده بودند اما حالا فضا به کلی دگرگون شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
- 6 مرد که متهم اند با اجرای نقشه ای حساب شده مرد تنهایی را به قتل رسانده و خانه او را فروخته اند در جلسه محاکمه روایت متفاوتی از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
- مردی که مدعی بود با نفوذ زیادی که در دستگاه قضایی دارد می تواند حکم اعدام را لغو کند پس از کلاهبرداری 400 میلیون تومانی از خانواده 3 زندانی دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از تبلیغات مکرر دمنوش های لاغری در رسانه ملی و فضای مجازی انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: به کمک مالی زیادی برای مبارزه با مواد مخدر نیاز نداریم، اما اخیرا به ما قول داده اند در دفتر ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۷    
- هنوز هم که هنوز است اگر کسی بخواهد برخی از بهترین صحنه های سینمای دفاع مقدس ایران را ببیند، سراغ بلمی به سوی ساحل ، افق و پرواز در شب می رود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۷    
- در تاریخ 89 ساله مراسم اعطای جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، برندگان بیش از یک اسکار بهترین فیلم خارجی زبان کمتر از انگشتان یک دست هستند؛ ویتوریو دسیکا و فدریکو فلینی از کشور چکمه ای اروپا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
- به گزارش همشهری، این بازیگر زاده تگزاس، در 18 سالگی به لس آنجلس رفت و 2 سال بعد با ایفای نقشی کوتاه در مامان دیوانه جاناتان دمی وارد دنیای سینما شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش با مشخص شدن روزهای تعطیلی سینماها در این هفته برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این بحثی است که ما باید باورمان شود که بسیج یک اقیانوس است که ادعای رقابت و تقابل با هیچ نهادی را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: همه بیمارستان های دولتی، موظف به پذیرش رایگان کودکان کار هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان همزمان با دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان کتاب برتر تبلیغات کشور انتخاب شد و در آئینی با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: نیروهای عراقی همزمان با ادامه پیشروی خود در غرب موصل، برای ایجاد یک پل شناور بر روی رود دجله جهت ارتباط با بخش شرقی موصل تلاش می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: شهروندانی که نیاز به رفع توقیف خودرو یا استعلام مشخصات آن دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: بزرگترین دادگاه کیفری بحرین آخرین جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم را تشکیل داد و قرار شد قرائت حکم 14 مارس (24 اسفند) باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: انوشه انصاری و پرفسور فیروز نادری دو چهره علمی که به عنوان نماینده اصغر فرهادی در هشتاد و نهمین مراسم اسکار حضور پیدا کردند، از علت تصمیم کارگردان فروشنده سخن گفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه طی 15 سال اخیر یک میلیون هکتار از تالاب های کشور خشک شده و تبدیل به کانون های اصلی گرد و غبار شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر بزرگترین مرکز درمانی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در سنندج افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهی آنلاین: رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از افزایش تماس های مربوط به الکل با سامانه خط ملی اعتیاد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: منابع رسانه ای در غزه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی در این منطقه خبر دادند که عمدتا مقرهای مقاومت هدف بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی بر کمک ایران به عراق و سوریه تاکید کرد و گفت: این کمک برای صیانت از مکتب و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: ساخت مجموعه قصه ها و پندها در مرکز صبا به پایان رسید و برای پخش در نوروز 96 آماده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: دانشگاه های کشور بر اساس آیین نامه استعدادهای درخشان برای دوره های تحصیلات تکمیلی و برای سال تحصیلی 95-96، دانشجوی بدون آزمون پذیرش می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: دانشگاه تهران جایگاه 48 جهانی و رتبه نخست ملی در حوزه فنی مهندسی در رتبه بندی شانگهای را کسب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که رویکرد این نیرو در خلیج فارس تابع انتخابات آمریکا نیست و همه مواردی که با اقتدار انجام می شد همچنان صورت می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: ویتامین سی را اغلب درمانی طبیعی برای سرماخوردگی می شمارند و می گویند مصرف مکمل های آن دستگاه ایمنی را تقویت می کند اما آیا واقعاً مؤثر است؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد معاینه فنی شهر تهران جزئیات خودروهایی که در تست های معاینه فنی مردود شده اند را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: یازده بازیکن استقلال در مصاف با التعاون اعلام شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: مجوز نمایش سریال عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان توسط سازمان سینمایی همزمان با رقابت های انتخابات ریاست جمهوری صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: اسکار بهترین فیلم خارجی برای دومین بار به اصغر فرهادی فیلمساز ایرانی تعلق گرفت و روزنامه های بین المللی این خبر را تیتر کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با تایید بازگرداندن رضائیان و علیپور به کشور گفت آنها بی انضباطی کردند
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از موافقت فدراسیون فوتبال ایران با برگزاری یک دیدار دوستانه در تاریه 28 اسفند در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: اصغر فرهادی با کسب دومین جایزه اسکار نام خود را در کنار بزرگانی ماندگار کرد که بیش از یک بار برگزیده اسکار خارجی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن سکته مغزی ایران گفت: سکته مغزی با وجود شیوع در سنین بالا، در سنین 20 تا 40 سال و حتی در نوزادان هم اتفاق می افتد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان هواشناسی از کاهش 7 درصدی بارش های کشور در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: طی 10 سال اخیر بارش ها در کشور کمتر از میانگین بلند مدت بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه امسال زمان پایان رکود بازار مسکن است، گفت: در طول بیش از دو دهه از سال های 70 تا 90 قیمت مسکن با هزار درصد افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر انرژی روسیه از گفت وگوهای این کشور با مقامات ایرانی برای فروش نفت در برابر کالا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: مورینیو به همراه یونایتد فاتح جام لیگ (جام اتحادیه سابق) انگلستان شد. مورینیو با چلسی تجربه قهرمانی در جام لیگ را داشت و حالا با یونایتد نیز به این افتخار دست پیدا کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز آمار ایران از اعلام نتایج اولیه سرشماری نفوس و مسکن 95 در دهم اسفندماه(فردا) خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مورد بحث گرد و غبار خوزستان با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت بیابانی و خشک شدن برخی تالاب ها موضوع گرد و غبار تشدید شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: دروغ گفتن همان آب شور است، هیچ جناحی با این آب شور پیشرفت نکرده آب شور را نخورید عطشتان زیاد می شود، از آب شیرین استفاده کنید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگان در مصوبه ای سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولت و بخش خصوصی را به طور یکسان ماهانه تا دو میلیون تومان تعیین کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: رم از شکست ناپولی در این هفته استفاده کرد و با برتری مقابل اینتر سه امتیاز مهم به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: اخترشناسان در سال 1987 ابرنواختری غول پیکر را در کهکشانی رصد کردند که با قدرت بیش از 100 میلون خورشید درحال درخشیدن بود و اکنون به مناسبت 30 سالگی این کشف ناسا تصاویر جدیدی از این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئال مادرید که در فاصله شش دقیقه دو گل دریافت کرده بود، در طی 19 دقیقه نتیجه باخت را با برد عوض کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: اسکناس هزار تومانی جدید در جریان برگزاری پنجاه وششمین مجمع عمومی بانک مرکزی و با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: وب سایت ویکی پدیا، پنجمین وب سایت محبوب در اینترنت به گفته خود ویکی پدیا، از سال 2001 که فعالیت خود را آغاز کرد تا به امروز 40 میلیون مطلب منتشر کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری گفت: کسب جایزه اسکار را به فرهادی تبریک می گویم؛ هم به جهت کار هنری ارزشمندی که ارائه دادند و هم اقدام صحیحی که برای دفاع از ملت شان در مقابل یک حرکت ضد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۳    
- همشهری دو - مریم ساحلی: پرده زرد و نارنجی آشپزخانه، درون ماشین لباسشویی می چرخد و من در تنهایی صبحگاهی خانه ام نشسته ام روی فرش و دودلم که زنگ بزنم به قالیشویی یا نه!؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دوشنبه 9 اسفندماه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 13 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به دیروز کاهش و 19 ارز دیگر از جمله یورو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش مراجعات مردم به مراکز خرید، سازمان تعزیرات حکومتی سامانه ای را به منظور ایجاد ارتباط نزدیک تر با خریدار و نظارت بر عملکرد بازار ایجاد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در کنفرانس بین المللی تهران علیه مواد مخدر و جرایم سازمان یافته از ورود پول های حاصل از قاچاق مواد مخدر به بانک های معتبر جهانی که در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
- همشهری دو - محمود قلی پور: حسام مهندس است. چند سال قبل درباره آتش نشانی و ایمن کردن برخی ساختمان ها در یک جمع خانوادگی حرف می زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: شرکت نوکیا پس از 17 سال مدل محبوب 3310 گوشی های خود را احیا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور موقت کره جنوبی با تمدید مدت تحقیقات درباره فساد پارک گئون هه که مهلت آن فردا سه شنبه 10 اسفند پایان می یابد، مخالفت کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: مواد بعضی از غذاهایی که هر روز می خوریم می تواند باعث ابتلا به بیماری های جدی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: لحن و قیافه شاعرانه ای به خود می گیرم و می گویم یک روز و پنج ماه... دوستت دارم... آه! .
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: جوان تحصیلکرده ایتالیایی، هم خودش مسلمان شده و هم وظیفه خود می داند که اسلام را ترویج و دیگران را با دین حق آشنا کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
- همشهری دو - نرجس لاری: احتمالا اگر خودمان از نعمت سلامتی کامل برخوردار باشیم، در اطرافمان کسی را داریم که به یکی از بیماری های دیابت، فشارخون، افسردگی، سرطان، ام اس، آرتروز و یا.. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: مواود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه ضمن توصیف وزیر دفاع یونان به "کودکی گستاخ"، آتن را به اقدام نظامی تهدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: محققان موفق شده اند با استفاده نوعی رژیم غذایی روزه مانند در موش ها نشانه های دیابت را وارونه ساخته و عملکرد لوزالمعده را احیا کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران می گویند با شناسایی گروهی از پروتئین ها در ترشحات بینی می توانند تشخیص دهند بیماری تنفسی افراد ناشی از ویروس است یا باکتری .
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
- معصومه حیدری پارسا: ام اس بیماری ای خودایمنی است که با علائم متفاوتی مانند تاری دید، مشکلات حسی و حرکتی و نداشتن تعادل بروز می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، گفت: در صورتی که آرتروز بسیار پیشرفته باشد و انحراف مفصل ایجاد کند، می توان برای بیمار عمل جراحی انجام داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمدحسن روحانی: بعضی از ما همسران، به ویژه در دوران نامزدی و ماه عسل که احساسات و هیجانات بر ما غالب بوده و چشم مان بر عیوب و نقص های یکدیگر بسته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: وای به روزگاری که امام معصوم از دست مردم گله می کند و رفتارهای آنان را به نقد می کشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: مراسم اعلام برندگان هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی به پایان رسید که جایزه بهترین فیلم بر خلاف پیش بینی ها به فیلم مهتاب رسید و فیلم فروشنده نیز برنده اسکار خارجی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به دومین اسکار اصغر فرهادی، صحبت های کی روش، اخراج دو بازیکن پرسپولیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
- سیدمحمد فخار: قطار پیشرفت متروی تهران به زودی از دروازه های جنوبی پایتخت عبور می کند و خود را به بزرگ ترین متروی کشور می رساند تا مسیر 30کیلومتری تهران تا فرودگاه امام خمینی ظرف 15دقیقه و با سرعت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
- محمد باریکانی: سفر اخیر رئیس جمهور و اعضای دولت به خوزستان به منظور مشاهده مستقیم مشکلات زیست محیطی خوزستان و چگونگی مقابله با ریزگردها در این استان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
- معاون مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی، الزام شبکه های اجتماعی موبایلی به دریافت مجوز تصویب شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
- درحالی که 9نفر از نمایندگان مجلس درباره قطع یکطرفه بیمه خانواده شاهد از طرف بیمه ایران هشدار دادند، روابط عمومی این بیمه می گوید که چنین کاری را انجام نداده است.
  • ۱