پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 اسفند 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 1 اسفند 1395 روزنامه همشهری 2 اسفند 1395 روزنامه همشهری 3 اسفند 1395 روزنامه همشهری 4 اسفند 1395 روزنامه همشهری 5 اسفند 1395 روزنامه همشهری 6 اسفند 1395 روزنامه همشهری 7 اسفند 1395 روزنامه همشهری 8 اسفند 1395 روزنامه همشهری 9 اسفند 1395 روزنامه همشهری 10 اسفند 1395 روزنامه همشهری 11 اسفند 1395 روزنامه همشهری 12 اسفند 1395 روزنامه همشهری 13 اسفند 1395 روزنامه همشهری 14 اسفند 1395 روزنامه همشهری 15 اسفند 1395 روزنامه همشهری 16 اسفند 1395 روزنامه همشهری 17 اسفند 1395 روزنامه همشهری 18 اسفند 1395 روزنامه همشهری 19 اسفند 1395 روزنامه همشهری 20 اسفند 1395 روزنامه همشهری 21 اسفند 1395 روزنامه همشهری 22 اسفند 1395 روزنامه همشهری 23 اسفند 1395 روزنامه همشهری 24 اسفند 1395 روزنامه همشهری 25 اسفند 1395 روزنامه همشهری 26 اسفند 1395 روزنامه همشهری 27 اسفند 1395 روزنامه همشهری 28 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: طرح های سازه ای ترکیه در بخش آب، بر بروز ریزگردها در استان های جنوبی و غربی کشور موثر بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: نوزادان در طول 1000 روز اول زندگی خود بیش از 5 برابر بزرگسالان به مواد مغذی در روز نیاز دارند، در غیراینصورت ممکن است دچار اختلال شناختی شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: یک فعال محیط زیست وضعیت جنگل های شمال کشور را بسیار بد توصیف کرد و گفت: حقیقت این است که در ایران جنگل زیادی نداریم و حاشیه دریای خزر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: فارس در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا به میزبانی مشهد مقدس با 332 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۱    
- پس از آنکه در هفته گذشته خبری درباره احتمال قطع یکطرفه همکاری بیمه ایران با خانواده های شهدا و ایثارگران به دلیل بدهی 18هزار میلیاردی بنیاد شهید به بیمه ایران منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: پرونده چهاردهمین دوره رقابت های لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولین در بخش آقایان بسته شد و تیم های موسسه اعتباری ملل و وزارت ارتباطات و فناوری به قهرمانی رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
- مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: از آنجا که فرهنگ و آیین استقبال از نوروز با نظافت منزل و خانه تکانی آغاز می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: افرادی که در معرض صدای بالای 85 دسی بل قرار دارند، باید مراقب گوش های خود باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: دبیر انجمن سکته مغزی، سکته های مغزی را در رتبه دوم علل مرگ و میر ایران عنوان کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در حاشیه سفر به شهرستان دهلران با حضور در محل استقرار اتاق های عمل سیار کاروان یک موسسه خیریه 15 عمل جراحی چشم بیماران را به صورت رایگان در این منطقه انجام داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: پیکر پاک و نورانی دو شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز مادر شهیدان حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه جامع امام حسین (ع) آرام گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهیدان باکری تجسم خواستن بودندو در تمامی صحنه ها با ایثار تمام، برای اهتزاز پرچم اسلام و ارتقای آن تلاش کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: از 21 اسفند برای تامین نیاز مردم 700 میلیارد تومان در تهران و 900 میلیارد تومان اسکناس نو در شهرستان ها و در شعب منتخب بانک های ملی، صادرات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: عدالباری عطوان از روزنامه نگاران مطرح جهان عرب است که شبکه های خبری و رسانه های جهانی در بسیاری از موضوعات منطقه ای به تحلیل های وی توجه دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۷    
- همشهری آناین: در حالی که بازیکنان پرسپولیس خود را مهیای آخرین تمرین تاکتیکی برابر الوحده امارات می کردند، درگیری دو بازیکن در حاشیه تمرین باعث دستور اخراج و خروج آنها از اردوی این تیم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: خبر واردات پنج هزار تن سیب زمینی هندی در شرایطی منتشر شده که وزارت جهاد کشاورزی از خودکفایی کشور در تولید این محصول و 172 میلیون دلار ارزآوری از صادرات 500 هزار تن مازاد برداشت در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای از آزادسازی کامل شهر باستانی تدمر و اطراف آن خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: توییتر اعلام کرد که با بهره گیری از الگوریتم ها فرآیند تشخیص کاربرانی را که نفرت پراکنی می کنند، تسریع خواهد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری با اشاره به فرصت ها و توانمندی های ایران و ترکیه برای توسعه مناسبات و همکاری ها در بخش های مختلف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: منابع خبری از جمله شبکه المیادین اعلام کردند که ارتش سوریه امروز پنجشنبه موفق شده شهر تاریخی تدمر را مجددا از داعش پس بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: مراسم سوگواری و عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) از بزرگترین نعمت های خداوند است، به یادآوری وظیفه بندگان مبنی بر شکر در برابر نعمت های خداوند پرداخت و گفت:
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی شب گذشته به پایان رسید که عملکرد نمایندگان ایران بالاتر از کشورهای با 4 نماینده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: یک دلار آمریکا در بازار ارز امروز با قیمت 3784 تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز نرخ گذاری شد و همچنین با وجود افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی انواع سکه طلا امروز کاهش قیمت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: پکن در تازه ترین واکنش نسبت به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر دزدیده شدن فرصت های شغلی در این کشور توسط چین، این سخنان را رد کرد و آن را کذب محض دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه حدود 3 هزار نفر جذب می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: هفتمین نشست آیین آواز با حضور محمد منتشری، ردیف دان و مدرس پیشکسوت آواز و علیرضا پورامید جمعی از چهره های شناخته شده عرصه آواز و موسیقی و پژوهش موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: یک شرکت تولید کننده نانو، لایه محافظی برای تلفن های همراه به بازار عرضه کرده است که سطح نمایشگر به سختی الماس می شود تا گزند خراش و ترک خوردگی مصون بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
- سپنتا سلیمی: اوه ما را چه به این حرف ها؟ من کجا و...کجا؟ هرکسی را بهر کاری ساختند...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: این جوان چینی مدت هاست به ایران آمده و در حوزه ی علمیه مشهد درس می خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: این فناوری روز به روز گسترش پیدا می کند و از ساختمان سازی گرفته تا فضانوردی و پزشکی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: نود درصد تصویرهایی که در کلیپ ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم های دیگر از انقلاب اسلامی می بینید از این دو فیلم برداشته شده اند و ما از این بابت جداً مدیون سازندگان آنها هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد هنوز هیچ تصمیمی در مورد رامین رضاییان نگرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: الکسا یک فناری جدید را به بازار معرفی کرده است که با کمک آن می توان با دادن دستورات کلامی درهای خانه را قفل کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: سرمربی بارسلونا قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل تیم کاتالانی را ترک خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه احضار شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جمعه 13 اسفند با انجام چهار بازی آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: کمپانی ایتالیایی پاگانی از ساخت آخرین مدل از خودرو هوایرا رودستر (Huayra Roadster) خبرداده که قرار است از این طراحی فقط 100 مدل هر یک به ارزش 2 میلیون پوند ساخته شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس نسبت به ورود پساب های سمی حاصل از فعالیت صنایع پتروشیمی ماهشهر به رودخانه ها هشدار داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۵:۵۶    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: انگار اتفاقی تازه درونم افتاده باشد. نمی دانم برایت پیش آمده یا نه. نمی دانم اسمش را چه می گذاری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به شکر و استغفار ، به عنوان دو عامل خروج از ابتلائات، به مواردی از ابتلائات فاطمه زهرا(س) اشاره کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۸    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُوسَی قُلْنَا لَا تَخَفْ إِنَّکَ أَنْتَ الْأَعْلَی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۱:۵۴    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: تو را دوست دارم و می ستایم