چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 فروردین 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 فروردین 1396 روزنامه همشهری 2 فروردین 1396 روزنامه همشهری 3 فروردین 1396 روزنامه همشهری 4 فروردین 1396 روزنامه همشهری 5 فروردین 1396 روزنامه همشهری 6 فروردین 1396 روزنامه همشهری 7 فروردین 1396 روزنامه همشهری 8 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 فروردین 1396 روزنامه همشهری 10 فروردین 1396 روزنامه همشهری 11 فروردین 1396 روزنامه همشهری 12 فروردین 1396 روزنامه همشهری 13 فروردین 1396 روزنامه همشهری 14 فروردین 1396 روزنامه همشهری 15 فروردین 1396 روزنامه همشهری 16 فروردین 1396 روزنامه همشهری 17 فروردین 1396 روزنامه همشهری 18 فروردین 1396 روزنامه همشهری 19 فروردین 1396 روزنامه همشهری 20 فروردین 1396 روزنامه همشهری 21 فروردین 1396 روزنامه همشهری 22 فروردین 1396 روزنامه همشهری 23 فروردین 1396 روزنامه همشهری 24 فروردین 1396 روزنامه همشهری 25 فروردین 1396 روزنامه همشهری 26 فروردین 1396 روزنامه همشهری 27 فروردین 1396 روزنامه همشهری 28 فروردین 1396 روزنامه همشهری 29 فروردین 1396 روزنامه همشهری 30 فروردین 1396 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: استفاده از روبات ها برای انجام امور مختلف روز به روز در حال گسترش است و حالا سنگاپوری ها به فکر استفاده از این ابزار برای حفظ امنیت مردم افتاده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: حدود دو هزار آواره در چهل و هشت ساعت گذشته از طریق دریای مدیترانه وارد سه بندر در ایتالیا شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: طی روزهای گذشته موج تازه کشند قرمز در سواحل امارات متحده عربی مشاهده شده و باعث خسارت هایی به محیط زیست و شیلات این کشور شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: نوشیدنی های کارکردی نسل جدیدی از نوشیدنی ها هستند که علاوه بر آنکه ریشه در تاریخ و طب سنتی دارند، امتحان خود را در مفید بودن پس داده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۵    
- سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: برخی دولت ها با سیاست های اشتباه به افزایش آسیب های اجتماعی دامن زده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از آغاز فروش اینترنتی کتاب های درسی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: آکلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت: همواره گفته ام ترکیه نباید عضو اتحادیه اروپا شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۳۲    
- در سالی که گذشت 1.2 میلیون مراجعه توسط خودروهای تهران به مراکز معاینه فنی مجاز صورت گرفت که رکوردی بزرگ محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۳:۳۲    
- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح پایانه متروی کلاهدوز در خط 4 متروی تهران در روز جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: مجموعه فزاینده ای از شواهد حاکی از آن هستند که آنچه می خوریم نه تنها بر سلامت جسمی، بلکه بر بهزیستی روانی ما هم تأثیر می گذارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: 7 آوریل روز جهانی بهداشت است و سازمان جهانی بهداشت برای این روز در سال 2017 کارزاری را با عنوان بیایید درباره افسردگی سخن بگوییم به اجرا درمی آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۴    
- 2 سارق که در جریان تعطیلات نوروز به خانه های شمال پایتخت دستبرد می زدند سرانجام دستگیر شدند و از آنها یک کلت کمری کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۹    
- پرونده دختر 16 ساله که در درس اقتصاد نمره صفر گرفته و با تهیه بنزین خودش را در نزدیکی دبیرستان به آتش کشیده بود، با تحقیق از مدیر و 2معلم وارد مرحله تازه ای شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۶    
- خرید نان برای دختر 11 ساله دردسرساز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۴    
- افرادی که اهل مطالعه هستند اغلب شان راه های دستیابی به کتاب های مورد علاقه شان را به خوبی می دانند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۰    
- تایسون 11 ساله وقتی در یکی از شبکه های اجتماعی تصویر دخترموردعلاقه اش را دید که دست به خودکشی زده است، تصمیم گرفت به زندگی خود پایان بدهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۰    
- دکتر محمد حسن مقیسه: نوروز بمانید که ایام شمایید آغاز شمایید و سرانجام شمایید
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: محمد حیدری، روزنامه نگار پیشکسوت و شهیر روز شنبه 19 فروردین دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
- هزینه کردن بیش از 170میلیون دلار توسط آمریکا با شلیک 59 موشک کروز تاماهاوک به پایگاه هوایی سوریه برای این کشور توانست تنها چند ساعت تشویق و هورا کشیدن متحدانش را بخرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
- رضا کربلایی: بانک های ایران در وضعیت نامساعدی قرار دارند و انتظارات از شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات بیشتر و ارزان تر در حال افزایش است به گونه ای که نوک پیکان انتقادها این روزها متوجه بانک هایی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۷    
- هیأت ویژه بررسی حادثه پلاسکو در کنفرانسی با شعار پلاسکو را فراموش نکنیم گزارش خود را به اهالی رسانه ارائه کردند؛ کنفرانسی که بیش از 3ساعت طول کشید .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: عضو هیأت علمی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان گفت: افسردگی بعد از ارتوپدی، بیشترین علت از کار افتادگی افراد جامعه را شامل می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز برای هفته جاری بدنبال حمله نظامی آمریکا به سوریه پیش بینی کردند روند افزایشی طلا در هفته جاری ادامه خواهد یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: آسمانخراش Lotte World Tower در سئول کره جنوبی گرچه پنجمین ابرسازه مرتفع دنیاست اما سریع ترین آسانسور جهان را در خود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
- با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، آمریکایی ها طی یک هفته برای بار دوم نشانه ای بروز دادند که از تلاش آنان برای تأثیر گذاری بر انتخابات ایران حکایت دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: گروهی از فیلیپینی ها روز جمعه 7 آوریل (18 فرورذین) 2017 به مناسبت روز جهانی بهداشت در شهر ماریکینا در شرق فیلیپین در کنار هم ایستاده اد تا یک قطره خون انسانی را تشکیل دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۹    
- ابراهیم متقی : تحریم های اقتصادی ایران از دوران بعد از برنامه جامع اقدام مشترک در ساختار سیاسی و نهادهای تصمیم گیرنده آمریکا تداوم یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۹    
- همشهری آنلاین: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف مکمل های مولتی ویتامین توسط مردان، حتی در صورت کمبود مواد مغذی در بدن آنها، به سلامت قلب کمک نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۶    
- یک هفته مانده به همه پرسی سرنوشت ساز تغییر قانون اساسی ترکیه، رئیس جمهور و نخست وزیر شهر به شهر مشغول تبلیغات هستند و احزاب سیاسی مخالف به دنبال تشکیل ائتلاف برای ایستادگی مقابل رجب طیب اردوغان.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۶    
- بهرام امیراحمدیان: حمله آمریکا به پایگاه هوایی شعیرات فارغ از تأثیری که بر بحران سوریه می گذارد، برای مسکو تبعات مهم بین المللی به دنبال خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: شبه نظامیان جدایی طلب باسک موسوم به اِتا شنبه شکل رسمی آغاز خلع سلاح خود را اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: کنترل و بازرسی مرزهای شنگن که از جمعه هفتم آوریل به اجرا درآمد دردسرهای بسیاری برای مسافران این مناطق ایجاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تخلفات هفته 25 لیگ برتر اعلام کرد که از جمله آنها تذکر کتبی به سرمربی تیم استقلال است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: علی پروین گفت؛ رامین رضائیان با اخذ رضایت نامه اش به یک تیم اروپایی می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از شرکت بیش از 878 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: این آزمون هفتم اردیبهشت ماه امسال در 68 شهرستان کشور برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوا و فضای روسیه اعلام کرد نیروی هوا فضای این کشور سامانه موشکی اس-500 را به تسلیحات خود اضافه خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: شعرهایی از پابلو نرودا که مدت ها گم شده بود، به زودی در یک کتاب منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: یک طراح صنعتی ایده اولیه وسیله نقلیه هیبریدی ارائه کرده که در حقیقت نخستین "موتورسیکلت- اتوبوس" دنیا است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: شهروندان سوری در اعتراض به حمله موشکی آمریکا به خاک این کشور مقابل دفتر سازمان ملل متحد در دمشق تجمع کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: مطالعات اخیر محققان دانشگاه فلوریدای آمریکا نشان می دهد که آلودگی هوا احتمال ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت تاکنون بیش از 10 برابر سایر دولت ها تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستان های کشور افزوده شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: سردردهای همراه با علائمی همچون کاهش هوشیاری ممکن است خطرناک باشند و باید جدی گرفته شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۳    
- همشهری آنلاین: رزمناو آدمیرال گریگورویچ مجهز به موشک های بالدار به فرماندهی ناوگان دریای سیاه روسیه به ناو گروه این کشور در دریای مدیترانه نزدیک سواحل سوریه پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: درگیری ها در اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان که از دیشب 18 فروردین ماه آغاز و تاکنون ادامه داشته دو کشته و 15 زخمی در پی داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۱    
- همشهری آنلاین: مجله تجهیزات دفاعی ایران از مجموعه مجله های تخصصی همشهری آنلاین است. در این مجله تلاش شده جنگ افزارهای را معرفی کنیم که با استفاده از توان مندی داخلی ساخته شده است .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان موفق به کشف یک ماده شیمیایی در مغز گورخرماهی شده اند که به فهم رشد مجدد شبکیه چشم کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: آکادمی اسکار امسال با مسایل زیادی روبه رو شد و انتخاب فیلم برنده جایزه مستند از این جمله است که در نهایت موجب شد تا اعضای آکادمی مقررات جدیدی وضع کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: فیلم زنده دیو و دلبر با اقبالی که از آن به عمل آمده و در سراسر جهان فروش خوبی را تجربه کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، در سفر یک روزه خود به استان های خراسان جنوبی و رضوی، بیمارستان 320 تختخوابی علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد را افتتاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که تجاوزگری موشکی آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: 60 هزار اسکلت انسانی اینجا مدفون شده، آن هم به شیوه 5000 سال پیشِ ایران باستان. اسکلت هایی که در گودال های دایره ای، خشتی مستطیلی و مربعی و یا سردابه ای دفن شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: همان طور که پیش بینی می شد، دیدار شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی در فلوریدا درباره کره شمالی و فعالیت های هسته ای این کشور به توافق خاصی منجر نشده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: با اتمام سریال های نوروزی، تلویزیون یک سریال جدید و سه سریال که پیش از این به روی آنتن رفته اند را در جدول پخش خود قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: ارکستر ملی قصد دارد 31 فروردین و اول اردیبهشت و همچنین 14 و 15 اردیبهشت ماه با خوانندگی محمد اصفهانی روی صحنه برود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: صلاحیت ها صد درصد محرمانه است وکسی حق ندارد از درون هیئت اجرایی افشای حقایق کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
- همشهری آنلاین: روحانی با بیان اینکه به میدان انتخابات وارد می شود باید از لیاقت ها و برنامه های خود سخن بگوید، گفت: همه بدانند که هیچ کس با دروغ ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بررسی صلاحیت ها صد در صد محرمانه است و فردی حق ندارد از درون هیئت اجرایی افشای اسرار کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع پرونده سازمان تامین اجتماعی از بازنشسته شدن قاضی پرونده سعید مرتضوی خبرداد و گفت: در بخشی از این پرونده مفتوحه شاهد اختلاف آرا هستیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در زلزله خراسان 79 روستا لرزید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن تبریک سالروز میلاد مسعود جوادالائمه(ع) از افتتاح طرح توسعه شبستان های حرم در عید فطر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
- مسعود کوثری: سال گذشته با چند حادثه تلخ تمام شد. تصادف قطارهای مسافربری، آتش سوزی ساختمان پلاسکو و در اواخر سال سیلاب های برخی از مناطق کشور قلب عموم مردم را آزرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: فائو در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: قیمت جهانی مواد غذایی در ماه گذشته میلادی، 2.8 درصد کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: نخستین مسابقه بین المللی دوی پارس با قهرمانی پریسا عرب در 10 کیلومتر بانوان خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم های اصفهان و تهران عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان دختر را ازآن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک ها و موسساتی که سود بالاتری نسبت به سایر بانک ها می دهند در حال ورشکستگی هستند، تاکید کرد: این ها سود بیشتری می دهند تا زمان بخرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: مقامات آمریکایی، یک بانکدار عالی رتبه ترکیه ای را به اتهام کمک به ایران برای دور زدن تحریم ها به پای محاکمه کشاندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: بهای نفت خام سنگین ایران در بازارهای جهانی در هفته منتهی به 31 مارس(11 فروردین) با 54 سنت رشد، بشکه ای 49 دلار و 17 سنت داد و ستد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
- همشهری آنلاین: دیمتری مدودوف، نخست وزیر روسیه به دنبال حمله تروریستی اخیر در متروی سن پترزبورگ، دستور ایجاد "تیم واکنش سریع" برای حفاظت از مترو را صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
- همشهری آنلاین: نفرات برتر مسابقه دوی پارس در مسافت های 10، 21 و 42 کیلومتر مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی امید پسران در مریوان کردستان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و تیم مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: محققان دریافته اند که تجویز مقادیر کمی آنتی بیوتیک معمولی به موش های باردار و نوزادان آنها می تواند تغییرات رفتاری پایداری را در آنها ایجاد کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: مجموعه ای از رادیوتلسکوپ ها در سرتاسر جهان در تلاش برای عکسبرداری از یک سیاهچاله به مرکز کهکشان راه شیری چشم دوخته اند، به مرکزی عظیم الجثه و قدرتمند که به کمان A شهرت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: همه کاندیداهای جبهه مردمی به مکانیزم و سازوکار این جبهه و به تعهدات خود پایبند خواهند بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه شنبه 19 فروردین ماه هر دلار آمریکا را با 70 ریال کاهش قیمت در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته 37 هزار و 540 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افت 70 هزار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - مرجان فاطمی: صبحانه را روی بالکن می خوریم. او آب پرتقال می گیرد و من نان های برشته شده را یکی یکی برش می زنم و می گذارم داخل دستمال تا خشک نشوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - مریم گریوانی: میز و صندلی های شکسته، کیس ها، اسپیکر، اسکنر و پرینترهای مستعمل و اسقاطی را جمع می کنم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - مریم حدادی: ماه رجب که می رسد، با خود نوید شادی و سرخوشی برای مؤمنین دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: صبح، بیدار می شود و می گوید که نمی رود مدرسه. می گوید مریض و خسته و بی حوصله است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - نرگس خانعلیزاده: انگار در خیریه رعد، کارهای خیر فقط به آن مفهومی که ما فکر می کنیم اتفاق نمی افتد؛ آنجا آدم هایی هستند که فقط مشکلات جسمی- حرکتی دارند و از نظر ذهنی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - سید روح الله شاهچراغی: امام جواد(ع) در سال 203ق پس از شهادت پدر، درحالی که 8 سال بیشتر نداشتند، عهده دار امر امامت شدند و همین سن کم ایشان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های اسنوبرد قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش محققان دانشگاه دوک آمریکا، درمان سلول بنیادی برای اوتیسم امیدوارکننده نشان داده شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک مطالعه، چاقی و اضافه وزن مردان جوان ریسک بیماری کبدی یا سرطان کبد را در سنین بالاتر افزایش می دهد و حتی در مورد مردان مبتلا به دیابت این خطر بالاتر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۳    
- همشهری دو - مهدی واعظی: خسته نشده اید از این همه دوندگی برای دنیا؟ دلتان لک نزده برای کمی معنویت؟ برای خلوت کردن با خدا؟ دوست ندارید کمی از دنیا و قیل و قالش دور شوید؟ خب تا چند روز دیگر بهترین ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
- همشهری دو - حرف از گافر است؛ سرزمینی محروم در استان هرمزگان که ماه پیش با هم قرار گذاشتیم برایش کاری کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
- همشهری آنلاین: بنابر اطلاعیه سازمان نظام وظیفه، مشمولان مشغول خدمت و سرباز فراری ها می توانند از قانون جریمه مشمولان غایب استفاده کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
- همشهری دو - شاهین خلیلی: مثل فشفشه بالا و پایین می پرید و ذوق می کرد. کفش های نویش را در آغوش گرفته بود و با چشمانی براق به مهمان های خانه لبخند می زد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
- همشهری آنلاین: شورای نگهبان در اطلاعیه ای اعلام کرد داوطلبانی که بر اساس نظر هیأت مرکزی نظارت، صلاحیت آنها احراز نشده است؛ می توانند شکایت خود را تحویل دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق تامین اجتماعی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، 20فروردین ماه را آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
- همشهری دو - حجت الاسلام حسین عالمی: پسر دانشجویی که فردا امتحان دارد و امشب را باید درس بخواند و هم اکنون گرسنه است، باید ابتدا کدام کار ضروری و مهم را انجام دهد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: رئال و بارسا این هفته هم پیروز شدند تا کماکان با دو امتیاز اختلاف رده های اول و دوم جدول را در اختیار داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهر تهران از تخریب و بازسازی 60 مدرسه در تهران در سال جاری خبر داد و گفت: به محض تخصیص اعتبارات ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۹    
- همشهری آنلاین: بعد از انجام 38 بازی در جدول اصلی حذفی آسیایی، قهرمان دسته برتر نوجوانان دختر کشور معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و داروی آمریکا به شهروندان آمریکایی امکان می دهد نمونه دی ان ای خود را مستقیم به لابراتواری ارسال کرده و ژن های عامل 10 بیماری مختلف را در خود شناسایی کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدارس شهرستان مرزی مهران در تمام مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان ایوان در استان ایلام صبح شنبه 19 فروردین به علت نفوذ ریزگردها و آلودگی شدید هوا تعطیل است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری دو - مرضیه یوسف اقدم: بعضی ها لذت زندگی را در خرید می بینند، بعضی در داشتن زیبایی، خیلی ها هم در سفر و خیلی چیز های دیگر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: دانشمندان از کشف اتمسفر در اطراف سیاره ای شبه زمینی خبر داده اند که در فاصله 39 سال نوری از زمین واقع شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس با تساوی لیورپول و برد دو تیم اول و دوم جدول همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گزینه خود برای وزارت ارتش آمریکا که عالی ترین سمت غیرنظامی در ارتش محسوب می شود، اعلام کرد.
  • ۱