پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
- بوستون کتابخانه بوستون برای دشمن کتاب ها (گرد و خاک)، دستگاهی به نام کتابواش را به کار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: مرحله اول رقابت های لیگ طلایی دو و میدانی ایران در بخش مردان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۵    
- تصمیمات خلق الساعه و یکباره درباره عرضه برخی داروهای مربوط به ترک اعتیاد، منجر به ایجاد نارضایتی در بین بیماران شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: دبیر انجمن شنوایی شناسی ایران گفت: اگر وزوز گوش ادامه یابد، باید حتما توسط پزشک و شنوایی شناسان بررسی شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان بین المللی روباتی ساخته اند که می تواند سبزی و میوه را بچیند و بر محصول نظارت کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: یک شرکت چینی روبات جنگنده ای ساخته که سری متحرک و قابلیت مبارزه در حال ایستاده را دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم با حضور رئیس مجلس در محل نمایشگاهی شهر آفتاب گشایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: متخصص تغذیه گفت: چغاله بادام جزو میوه های کال و نارس محسوب می شود و هضم آن سخت است، به همین دلیل باید از آن به مقدار کم استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان ژاپنی به رهبری یک محقق ایرانی روشی ارزان برای تولید سوخت پاک از ریزجلبک ها یافته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: جانشین نماینده مقیم فائو در ایران گفت: فائو در زمینه کشاورزی پایدار برنامه دارد و خود را در زمینه حفاظت از زاگرس مسئول می داند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: نماینده بسکتبال ایران در مسابقات دانش آموزان جهان در کرواسی در اولین بازی به لیتوانی باخت و در دومین دیدار برابر اتریش به پیروزی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
- همشهری آنلاین: در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی گلف بین دانشگاهی، تیم ایران در بخش تیمی و نازنین شهرکی در بخش انفرادی به مقام نخست دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه هر کسی به مفسد رحم کرد ظلم به مردم و آرمان های انقلاب کرده است، گفت: باید جلوی هرگونه رانت را بگیریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انجام تبلیغات و میتینگ های سیاسی اجتماعی منوط به اعطای مجوز از وزارت کشور است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
- خودروها باید به صورت سالانه معاینه فنی شوند و تصمیم جدید مجلس بر معاینه فنی چهارساله، آلودگی هوا و تصادفات را کاهش نمی دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: مصائب فرهنگی، پیامدهای شکاف در جامعه و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های سه شنبه-12 اردیبهشت- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: کارگران اندونزیایی در راهپیمایی روز کارگر در اول ماه مه (11 اردیبهشت) 2017 در جاکارتا پایتخت این کشور در نزدیکی پرتره مهاتما گاندی ایستاده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: بن کارت خرید کتاب اهل قلم ویژه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب به مبلغ 250 هزار تومان در اختیار اهالی قلم قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: داود موسایی مدیر انتشارات فرهنگ معاصر و مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۲    
- مسعود عادلی: جهان دانش، شگفت انگیز است، پر از تازگی و نادانسته ها. پر از اتفاق های تازه ای که هر کدام تأثیر فراوانی بر آینده ی ما انسان ها خواهد گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
- دیوان محاسبات کشور یک سال پس از ماجرای افشای حقوق های نجومی به 2 تکلیف خود در این پرونده عمل نکرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به ادعای مدیرعامل اسبق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص کارخانه زباله سوز و هاضم شهرداری تهران و مخازن جمع آوری پسماند پایتخت از وی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- هیأت 3 نفره کارشناسان دادگستری پس از بررسی های تخصصی در حادثه انفجار خیابان خلیج فارس، شرکت گاز را مقصر صد درصدی این حادثه شناختند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- این روزها تهران محل حضور مسافرکش ها و دستفروشانی شده است که در یک نگاه می توان فهمید از شهرستان ها به پایتخت آمده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- با تداوم پرداخت یارانه نان در سال جاری، قیمت نان مصرفی مردم تغییری نمی کند اما کارگروهی برای بررسی افزایش هزینه های نانوایان تشکیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- مهندس برنامه نویس که پس از نوشتن برنامه جاسوسی برای دوستش، خودش هم وسوسه شده بود از آن استفاده کند، پیش از اجرای نقشه اخاذی دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- بیش از 5 سال از ابلاغ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار از سوی مجلس می گذرد؛ اما نتایج بررسی های مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های پایش محیط کسب و کار نشان می دهد که هنوز گشایشی در این حوزه رخ نداده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: تاکنون20 میلیارد دلار فاینانس پتروشیمی وارد کشور شده که بیشترین استفاده کنندگان از این میزان سرمایه، شرکت های خصولتی هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- ترجمه علی مولوی: ما همه عاشق چیپس هستیم؛ چیپس و پنیر هم آن قدر خوش مزه است که نمی شود دوستش نداشت!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: گردش خون ضعیف، عارضه ای شایع است که عوارض جانبی مختلفی از سرماخوردگی ساده گرفته تا درد دست و پا و ضربان نامنظم قلب دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۵    
- سپنتا شفتی: سیاره، سیارک، گل سرخ، درخت بائوباب... چه کلمه های آشنایی! کلمه هایی که بارها و بارها از زبان شازده کوچولو ، قهرمان داستان مشهور آنتوان دوسنت اگزوپری شنیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۲    
- تحقیقات از سارق جوانی که با ربودن یک زن، خودروی توسان او را به سرقت برده بود، نشان می دهد که وی زن دیگری را نیز با همین شگرد به دام انداخته بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
- اعضای شبکه توزیع کوکائین، گل، ال اس دی و ماری جوانا که با مدیریت یک زن بولیویایی در شبکه های مجازی (تلگرام و اینستاگرام)، جوانان را اغفال و به سمت مواد مخدر سوق می دادند، شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: باشگاه فوتبال پارس جنوبی جم در سال 1389 در جم تأسیس شده است. شهر جم مرکز شهرستان جم در استان بوشهر در جنوب ایران است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: باشگاه سپیدرود رشت در سال 1353 همزمان با بازی های آسیایی تهران (1974) رسمأ آغاز به فعالیت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
- نگهداری کلت کمری و مقداری هروئین و شیشه این اتهام یک شرور مسلح یا قاچاقچی سابقه دار نیست، بلکه اتهامی است که 2برادر نوجوان به خاطر آن دستگیر شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: تأمین امنیت خلیج فارس و کشورهای خاورمیانه، تنها توسط کشورهای منطقه امکان پذیر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- ده ها سال است که کارگران در کشورهای مختلف جهان روز اول می به خیابان ها می آیند تا برای حق و حقوق خود فریاد بزنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- در رویدادی نادر و کم نظیر در تاریخ تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، یک برنامه شبانه به دلیل نداشتن دوربین و تجهیزات فنی مورد نیاز تولید نشد و در ساعت همیشگی روی آنتن نرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- کره شمالی که این روزها بیش از گذشته در سرخط خبرهای دنیا نامش شنیده می شود یادآور خط کشی های سیاسی میان قدرت های بزرگ در دنیای پس از جنگ جهانی دوم است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش خانگی و تجاری 34 درصد انرژی تلف می شود از این رو در تلاشیم با اجرای دقیق تر مقررات ملی در این زمینه برای کاهش این میزان اتلاف اقدام کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: زمان طلایی برای شناسایی کودکان نیازمند کاشت حلزون در کودکان یک تا سه ماهگی است اما در ایران سه تا پنج سالگی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: کارل برنشتاین (Carl Bernstein) مفسر سیاسی و خبرنگار شبکه خبری سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به دروغگویی متهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
- امانوئل ماکرون، نامزد میانه روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در مصاحبه ای گفته است: اتحادیه اروپا یا باید اصلاح شود و تغییر کند یا برای خروج فرانسه از این اتحادیه آماده شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: صحبت هایم بعد از بازی با ذوب آهن از ته دل نبود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر به وعده ای که به کاپیتان فقید سرخ پوشان داده بود وفا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: کنفرانس بین المللی نقش زنان مجالس در تحکیم دموکراسی و عدالت اجتماعی با پیشنهاد هیات ایرانی مبنی بر نامگذاری روز 15 مارچ به نام زنان، دموکراسی و عدالت اجتماعی موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: بیست و هفتمین نشست دوره ای بررسی وضعیت حقوق بشر بحرین توسط سازمان ملل در حالی در ژنو آغاز به کار کرد که وضعیت انسانی و حقوق بشر در کشور بحرین همچنان در شرایط بحرانی قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: پلیس ترکیه صدها نفر را در جریان تظاهرات های اول ماه مه (11 اردیبهشت) در استانبول دستگیر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد، نوزادان مادرانی که رابطه خوبی با همسر خود دارند و از حمایت اجتماعی برخوردارند، کمتر گریه می کنند و کمتر به کولیک یا قولنج مبتلا می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم فردا 12 اردیبهشت با حضور رئیس مجلس در محل شهر آفتاب گشایش می بابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: با اتمام مسابقات لیگ یک فوتبال، تیم های پارس جنوبی و سپیدرود رشت به لیگ برتر راه یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
- گرچه کتابخوان دیجیتال کیندل آمازون نخستین بار 6 سال پیش در بریتانیا عرضه شد اما روند فروش کتاب های الکترونیکی در این کشور همچنان ادامه دارد و با 204 میلیون پوند به پایین ترین رقم از سال 2011 رسیده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
- اکران 2 اکشن تازه هالیوودی خونی تازه در رگ های گیشه رو به افول سینمای چین تزریق کرد و باعث شد نمودار رشد 4 ماه اول سال 2017 پس از مدت ها روندی صعودی به خود بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: محسن چاوشی حسینی در سال 1358 در خرمشهر به دنیا آمد. او در چندین شهر مختلف ایران زندگی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک بررسی کوچک نشان می دهد در حالیکه حتی پزشکان برای درمان افراد دچار فشارخون بالا، دارند به طور فزاینده ای به دستگاه های خانگی اندازه گیری فشار خون متکی می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد: رایزنی دیپلماسی و انتظامی در مورد سرباز مفقودی حادثه میرجاوه شدت گرفته اما تا کنون خبر موثقی از وی در دست نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۸    
- همشهری آنلاین: روزنوشت های سال 1373 آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه کتاب روایت آیت الله هاشمی از جنگ ایران و عراق از سوی انتشارات دفتر نشر معارف منتشر و آماده توزیع و رونمایی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: جانشین مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ارتش پاسخ تهدیدهای کشورهای مستکبر را با صلابت و اقتدار خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در جمع کارگران با بیان اینکه در دولت یازدهم هر قدر تورم بوده، حقوق کارگر بیشتر اضافه شده است گفت ما دولت شعار نبودیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: مدیر پروژه مستندنگاری و تهیه آرشیو دیجیتال از عکس، اسناد و آثار مکتوب عباس کیارستمی از جزییات این پروژه سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: هفت مرکز درمانی جدید تامین اجتماعی همزمان با بزرگداشت "روز جهانی کارگر" با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی تاکید کرد: پیونگ یانگ برای مقابله با هر اقدام احتمالی آمریکا از آمادگی کامل برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: در حالی که قسمت هشتم از مجموعه سریع و خشمگین همچنان در راس باکس آفیس آمریکا قرار دارد و از مرز یک میلیارد دلار در جهان عبور کرده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشریح برخی از اقدامات انجام شده در قالب طرح تحول نظام سلامت برای تکمیل شبکه بهداشتی 10 علت اول مرگ تهرانیان را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: چهارمین روز برگزاری جشن خانه تئاتر 10 اردیبهشت ماه در محوطه بیرونی خانه هنرمندان از ساعت 16 با حضور عروسک های غول پیکر و رقص آنها آغاز شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم دوشنبه (11 اردیبهشت ماه) درباره برنامه هایشان با مخاطبان در تلویزیون و رادیو به گفت وگو می نشینند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: برند های خارجی پوشاک به شرطی که به اندازه 20 درصد از ارزش ریالی فعالیت خود در ایران اقدام به تولید پوشاک کنند مجوز دریافت خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان قم با تاکید بر لزوم استفاده صحیح از منابع مالی در نظام مدیریتی کشور گفت اگر مووع تولید ملی سامان یابد ثروت کشور افزایش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه با قدردانی از تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران تاکید کرد: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برمی دارد اقتدار جمهوری اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: مشاور امنیت ملی کاخ سفید: متحدان آمریکا علاقه ای به تحریم ایران ندارند و سیاست آمریکا ناخواسته ایران را در منطقه توانمند کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه مسائل سیاست خارجی را نباید به کف خیابان بیاوریم، از پی گیری ایران در خصوص قتل مدیر شبکه جم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: سرپرست گروه تئاتر آران با اشاره به اینکه اپرای عروسکی خیام اواخر خردادبه صحنه می رود، اعلام کرد که رپرتوآر اپراهای عروسکی این گروه تئاتری نیز بعد از اجرای خیام برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: در آستانه ی اتمام 7 هفته ی نمایش در سرگروه ها،فیلم های تازه از 20 اردیبهشت ماه در سینماهای پایتخت به نمایش درمی آیند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی درباره فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اقدامات انجام شده طی سال گذشته از دستگیری یک زن بولیویایی با 7 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با بیا اینکه علی رغم اقدامات صورت گرفته معتقدم باید با برنامه درست دغدغه معیشت فرهنگیان را از بین ببریم گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: تیم های ملی فوتبال ایران و مونته نگرو در دیداری تداکارتی 14 خرداد به مصاف هم می روند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور گفت: طبق اطلاعاتی که دارم تعدادی از کسانی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید صلاحیت شدند، سابقه محکومیت موثر دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با تحسین بازیکنانش گفت دیدار با الوحده برای پرسپولیس دیدار فصل است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، در اولین واکنش به مناظره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: نامزدها نشان دهند که مناظره انتخابات در ایران، اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: ستاد انتخاباتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وجود هرگونه محدودیت در انجام سفرهای خارجی وی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: بهای نفت در معاملات دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای ضعف تقاضای چین، کاهش یافت با این همه احتمال تمدید توافق نفتی اوپک، مانع از اُفت بیشتر قیمت ها شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی که مجوز بهداشتی ندارند یا اقدام به جعل مستندات کرده اند، اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: رییس ستاد هاشمی طبا یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به دلیل کسالت، استعفا داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۰    
- همشهری آنلاین: سرخ پوش های مونیخ با پیروزی 6 بر صفر مقابل ولفسبورگ توانستند برای 27مین بار عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال آلمان را کسب کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: در بازار دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سکه تمام طرح جدید با کاهش اندک قیمت نسبت به دیروز یک میلیون و 219 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا نیز 3772 تومان قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: بازارهای سهام آسیا در معاملات دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه با وجود نگرانی هایی که نسبت به تنش های منطقه ای پس از آزمایش موشکی ناموفق کره شمالی در اوایل هفته جاری ایجاد شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: ریچارد برانسون، مدیر اجرایی شرکت ویرجین گلکتیک اعلام کرد که تا قبل از پایان سال آینده میلادی ارسال مسافران به فضا را آغاز خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: پخش مستند نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: حساس ترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان با برتری تاتنهام مقابل آرسنال در دربی لندن همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
- همشهری دو - سید احمد واحدی: حدود 20سال پیش از طرف مدرسه به یک اردوی ویژه رفتیم؛ اردویی که بیشتر شبیه یک سفر عجیب و غریب بود تا یک اردوی دانش آموزی.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
- همشهری دو - مصطفی صادقی: به عنوان علی البدل در جلسه حاضر شدم. از 6نفر عضو هیأت امنای جلسه قرآن فامیلی، 4نفر آمده بودند و اینطوری حضور من رسمی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: نمایندگان پارلمان انگلیس تاکید کردند: حجم دور ریز مواد غذایی خانگی در این کشور غیرقابل قبول است و اعضای خانواده نقش کلیدی در کاهش آن دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه بازار جهانی در پی صعود ارزش دلار آمریکا که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش قیمت روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، گفت: با رویکرد اطلاعاتی پلیس و همکاری قوه قضائیه سر شاخه های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور شناسایی و دستگیر شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: بیش از 60 نهاد غیردولتی فرانسه مردم این کشور را به مشارکت گسترده در دور نهایی انتخابات که قرار است یک شنبه آینده 18 اردیبهشت برگزار شود، فراخواندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا از پیشنهاد پاپ فرانسیس برای میانجیگری در بحران این کشور استقبال کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: در شهرآورد پایتخت ایتالیا تیم لاتزیو با نتیجه سه بر یک بر رم غلبه کرد. تنها گل رم هم از روی نقطه پنالتی زده شد.
  • ۱