پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: 30 درصد جمعیت جهان یا چاقی مفرط دارند و یا از اضافه وزن رنج می برند. سازمان بهداشت جهانی، چاقی را یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در دنیا قلمداد می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: گزیده ای از سرمقاله های مرحوم امیر حسین فردی در مجله کیهان بچه ها در قالب پنج جلد کتاب رونمایی خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: سردار قاسم سلیمانی با مطالعه کتاب وقتی که مهتاب گم شد جانباز علی خوش لفظ بر آن یادداشتی نوشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: کتاب تحلیل شبکه های اجتماعی نوشته جواد افتاده با مقدمه ای از دکتر یونس شکرخواه به چاپ دوم رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح خطوط 6، 7 و فرودگاه امام خمینی تا پایان شهریور ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: نوشابه های گازدار از جمله پر مصرف ترین نوشیدنی ها در جهان هستند اما این نوشیدنی های پرطرفدار چندان به سود سلامت انسان عمل نمی کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف، مرحوم شهباز حسین پور (کاپ صلح و دوستی) با قهرمانی پاکستان و نایب قهرمانی ایران خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: تیم های بسکتبال نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در سری دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر با کسب دو برد پیش افتادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۱    
- مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان آب های داخلی با اعلام اینکه شعار امسال روز جهانی پرندگان (روز 20 اردیبهشت 1396 برابر با 10می 2017) دنیای سالم برای پرندگان مهاجر و انسان ها است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
- لایحه هوای پاک که به عنوان بزرگ ترین گام زیست محیطی مجلس دهم معرفی می شد، روز گذشته با 143رأی موافق، 7رأی مخالف و 12رأی ممتنع از مجموع 223نماینده حاضر در جلسه به تصویب نهایی رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف ویتنام رفت و در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر 1 بازی را واگذار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
- یک متخصص داخلی با اشاره به در پیش بودن سونامی سرطان در کشور، پیشنهاد کرد که هر شهروند باید سالانه دوبار آزمایش های غربالگری لازم را انجام دهد تا نسبت به تشخیص بیماری های نهفته زودتر اقدام شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۵:۳۲    
- طی مراسمی با حضور شرکای ایرانی، ایتالیایی، آلمانی، کره جنوبی و اتریش و با هدف هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: سازمان های امدادرسان در یمن سه شنبه 9 مه (19 اردیبهشت) اعلام کردند درحالی که 34 نفر در به علل مربوط به وبا درگذشته و بیش از 2000 نفر بیمار شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
- شفافیت اطلاعات و اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات یکی از اصلی ترین مطالبات نامزدهای منتقد دولت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
- حمید رضا آصفی: این روز ها از دیپلماسی و روش های سیاسی مذاکراتی وکارکرد آن در شئونات اداره کشورها زیاد شنیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
- اشتغال، یارانه، مالیات، قاچاق و رکود اقتصادی 5 محور مهم اقتصادی هستند که طی رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در سطحی وسیع مطرح شده و در عرصه عمومی کشور مورد توجه قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات به تساوی انجامید در حالی که آمار نماینده ایران از لحاظ هجومی بهتر از حریف است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: مجله داستان در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی مجلات استانبول جایزه بهترین گرافیک را دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: استقلال با حساب دو بر یک از سد التعاون عربستان گذشت. استقلال در مرحله بعدی و در تاریخ دوم و نهم خرداد به مصاف العین امارات می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۲    
- هر کیلو گوشت قورباغه بین 7 تا 8 دلار می ارزد؛ چیزی حدود 300 هزار ریال
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۷    
- سال گذشته و درحالی که بیش از 8 ماه تا پایان ریاست جمهوری اوباما باقی مانده بود کاخ سفید در اقدامی بی سابقه ویدئویی را منتشر کرد که بر اثر سناریویی از پیش تعیین شده پیش می رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: همه چیز فوتوالی مثل والیبال ساحلی است؛ ولی با توپ فوتبال. مسابقات فوتوالی به صورت دو و سه نفره انجام می شود
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: مجله صبحانه در همشهری آنلاین به معرفی گزینه های مختلفی از صبحانه ها و روش تهیه آن ها می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
- زندان بهترین جایی بود که قاتل فراری می توانست در آنجا مخفی شود. او که از 9 سال قبل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار داشت وقتی به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد خودش را با نام دیگری معرفی کرد و توانست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو بر ضرورت تقویت حرفه و کار داروسازان بیمارستانی تاکید کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: کارگردان نمایش روح جهنمی گفت: برایم تعجب آور است که تماشاگری بعد از دیدن این نمایش می گوید که نفهمیده است باید بخندد یا گریه کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
- همشهری آنلابن: بااینکه در سه ماهه ی اول سال 2017 نسبت به سال گذشته 13درصد کمتر آی پد راهی بازار شده اما همچنان محبوب ترین تبلت های دنیا هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۸    
- یک تماس اینترنتی کافی بود تا جست وجوی زن میانسال برای پیدا کردن دختری که 21 سال پیش به او گفته شده بود فوت کرده است، آغاز شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
- مربی جوانِ کشتی که به اتهام دستبرد به خانه های پایتخت دستگیر شده است دیروز در غیاب همدست فراری اش در دادگاه محاکمه و نماینده دادستان خواستار قطع دست او شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
- در شرایطی که 6 نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، سعی در معرفی برنامه ها و اهداف دولت آینده خود دارند؛ موضوع اشتغال، هم در کلام نامزدها و هم از سوی مردم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۹    
- روزانه به طور متوسط بالغ بر 110 هزار دستگاه خودرو از روی پل بزرگراه طبقاتی صدر عبور می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
- عاملان درگیری مرگبار در جنوب شرق تهران، پس از جنایت به ترکیه گریختند اما در آنجا با سرنوشتی عجیب روبه رو شدند تا جایی که به عنوان تروریست دستگیر شده و به زندان افتادند و در نهایت برای فرار از زندان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
- تندوف یک مهندس الجزایری برای پناهجو ها خانه هایی با بطری های پلاستیکی ساخته است. طاطه لبیب مهندس جوان صحراوی که 28 سال سن دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
- مونترال باران سیل آسا در عرض چند ساعت بیشتر نقاط شهر مونترال در کانادا را فرا گرفت و باعث به راه افتادن یک سیل کم سابقه در این شهر شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
- معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در واکنش به اظهارات کذب مطرح شده درخصوص سهم یک درصدی بانوان در شهرداری پایتخت گفت:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: خوشبختانه مدیریت شهری پایتخت طی سالیان گذشته با داشتن برنامه ای جامع و ارائه سیاست های تشویقی تأثیرگذار توانسته پیشرفت قابل توجهی در نوسازی بافت های فرسوده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۸    
- مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران از برگزاری پنجمین گردهمایی نما و منظر شهری تحت عنوان مهندسی نوین طراحی و اجرای نما با حضور استادان معماری و شهری و صاحب نظران داخلی و خارجی در امروز 20 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
- مجموعه ای از نقاشی های پروفسور هرمز مِه منش، روز جمعه 22 اردیبهشت در نگارخانه ایوان به نمایش درمی آید و بخشی از فروش آن به خیریه های معتبر اهدا می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال امید ایران در دیدار پایانی رقابت های قهرمانی آسیا توانست ژاپن را شکست دهد و به مقام نخست دست یابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
- حامد فوقانی : به غیر از اخطاریه هایی که شهرداری منطقه 11 و سازمان آتش نشانی به یکی از بناهای پرخطر خیابان جمهوری ارسال می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور از ارجاع 236پرونده تخلف انتخاباتی به دادسرا خبرداد و گفت: از این تعداد 27فقره از طریق وزارت کشور و مابقی از طریق ستادهای کاندیداهای انتخاباتی بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
- رضا درستکار: جریان رسمی سینما با کسی عقد اخوت نبسته و هر فردی در هر رشته ای در این صنف و حرفه وارد می شود، خود را در معرض محک و آزمایش قرار می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: حسن روحانی رقبای خود را دعوت کرد تا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدند را به مردم آشکارا بگویند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: رئیسی با بیان اینکه چرا اینقدر از حضور یک کاندیدا در صحنه عصبانی هستید گفت ما دیواری بین چپاولگران و حقوق مردم خواهیم کشید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: قالیباف با بیان اینکه ورزش هم باید مانند فرهنگ وارد سبد کالای خانواده های ما شود گفت: یکی از چالش های جدی کشور ما بحران اقتصادی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۱    
- همشهری آنلانی: هاشمی طبا گفت: وقتی سرمایه گذاری خارجی نداریم و سرمایه داخلی هم کفاف نمی دهد بنابراین مردم انتظار بهبود اقتصاد داخلی را نداشته باشند چون هر چیزی بهایی دارد ما بعنوان کشوری مستقل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
- بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در اقدامی غافلگیرانه با همکاری یکی از موفق ترین نویسندگان دنیا، کتابی جنایی درباره کاخ سفید می نویسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
- در فاصله حدود 2 هفته تا آغاز ماه مبارک رمضان و در شرایطی که همه چیز در ایران تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری است، اکران دوم بهار از امروز با نمایش 5 فیلم تازه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
- رابرت دنیرو در مراسم دریافت جایزه یک عمر فعالیت سینمایی خود بار دیگر از سیاست های مهاجرتی رئیس جمهور ایالات متحده انتقاد کرد و مدعی شد اگر چارلی چاپلین زنده بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، در سفر به استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان 35 تختخوابی دارالشفاء میرجاوه را افتتاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد که با وجود ابراز رضایت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از هربرت مک مستر مشاور امنیت ملّیش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران اعلام کرد: کسانی که تاییدصلاحیت شده بودند، مجددا ردصلاحیت نشده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس با درخواست 2 میلیون یورو برای صدور رضایت نامه علیرضا بیرانوند عملا پروژه انتقال دروازه بان شماره یک تیم ملی به باشگاه فنرباغچه را منتفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: رجب طیب اردوغان ریس جمهور ترکیه برای دیدار و گفتگو با مقامات کویتی وارد این کشور شده و با شیخ صباح الاحمد امیر این کشور دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: جهانگیری گفت: فردی که یک روز سابقه اجرایی ندارد و حتی به یک روستا برق رسانی نکرده است ادعا می کند که فلان کار را انجام می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: میرسلیم گفت: کسی از زبان من نشنیده است که یارانه را سه برابر می کنم قانونی داریم به عنوان هدفمندی یارانه ها که فقط یک بند آن را گرفته اند چرا که همان یک بند رأی آور است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش یک افسر روس را که گفته می شود در سوریه به اسارت این گروه درآمده بود، اعدام و صحنه های قتل وی را در شبکه مجازی منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: محمد باقر قالیباف با بیان اینکه با وجود این جوانان نخبه نباید فقر در کشور داشته باشیم، گفت: اما به دلیل ضعف مدیریت 4 درصدی ها شاهد گسترش فقر و بیکاری هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید نشان می دهد فروکتوز قند ساده یافت شده در میوه، سبزیجات، شکر و بسیاری از مواد خوراکی فرآوری شده، در مغز انسان از گلوکز ایجاد می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: وزیرجنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم علاوه بر دیوارها و نرده ها و سایر موانع به منظور مقابله با خطر نفوذ افراد مسلح ساخت دیوار جدید در مرزهای شمالی خود با لبنان را آغاز خواهد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: جشنواره ی فیلم های ایرانی UCLA که با نمایش فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 6 می (16 اردیبهشت ماه) آغاز شده است تا 19 می (29 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در یادداشتی تاکید کرد که وزیر کشور مسؤولیتی در خصوص فیلتر صفحات در فضای مجازی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه تا 23 اردیبهشت ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
- قرارگاه جهادی امام رضا ع با ایمان به این مهم که نزدیکترین مسیر تقرب الهی و برترین روش تبلیغ دین مبین اسلام به برکت رسول مکرم (ص) از باب رحمت و خدمت به خلق اوست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به صحبت های سخنگوی قوه قضائیه در مورد وزیر آموزش و پرورش، اعلام اموال کاندیداها و فیلتر سایت کارانه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: یک شرکت ایتالیایی آفتاب مصنوعی را طراحی کرده که به سختی می توان میان آفتاب طبیعی و مصنوعی تمایزی قایل شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: وزرای نفت و انرژی عربستان سعودی و روسیه خواهان توافق تمدید کاهش تولید نفت تا سال 2018 میلادی برای برقراری توازن و بهبود بهای نفت شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید پژو 301 از اواخر سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز در مورد مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات به جمع بندی نرسیده ایم و این موضوع فعلاً قطعی نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: محققان دریافته اند تکرار واژه های رکیک در حین انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا وزنه برداری می تواند عملکرد افراد را بهبود ببخشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: یکی از سیاستگذاران ارشد فدرال رزرو آمریکا گفت: تقریبا به اهداف اقتصادی از پیش تعیین شده خود رسیده ایم و دیگر تعلل در روند افزایش نرخ بهره بانکی جایز نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: بیانیه های عمومی و اطلاعات منابع آگاه نشان می دهد بزرگترین بانک های جهانی در لندن با آغاز مهاجرت مشاغل مالی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری دو - مینا فرقانی: انصافا در این دوره از انتخابات، چقدر در خیابان تراکت تبلیغاتی کاندیداها را به دست تان دادند و چقدر پوستر به در و دیوارهای شهرتان دیده اید؟!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: همه ما ممکن است گاهی اوقات دچار حالت ترش کردگی معده شویم که در این وضعیت میزان اسید معده افزایش می یابد و به اصطلاح معده اسیدی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری دو - صدیقه میرزایی: ساعت ها کنار دست هم نشسته ایم. پشت نیمکت های سفت و سخت چوبی.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری دو - امیر حسن شاهی: آپارتمان نشینی یکی از نتایج زندگی مدرن امروزی است. تعداد بالای خانواده ها در شهرهای نسبتا بزرگ، موجب رواج بیشتر آپارتمان نشینی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: چهارمین دوره رقابت های دو و میدانی آغاز فصل کشور با قهرمانی تیم زنجان در بخش بانوان و تیم اصفهان در بخش آقایان به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات سه شنبه 19 اردیبهشت ماه بازار جهانی اندکی افزایش یافت اما به دلیل کاهش تقاضا برای خرید این فلز به عنوان سرمایه گذاری مطمئن پس از انتخابات فرانسه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: برخی منابع لبنانی احتمال دادند سعد حریری، نخست وزیر این کشور در جلسه امروز سه شنبه 19 اردیبهشت کمیته وزارتی، پیش نویس قانون انتخابات را ارائه کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری دو - سید مرتضی توکلی: سخن از کاربری زبان نصیحت اگرچه در فرهنگ عمومی ما سابقه دیرین دارد اما در تربیت فرزند براساس علم و تجربه، ناکافی و حتی گاهی مضر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: کارشناس اداره کل نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، گفت: از خرید نان های بدون شناسنامه در سوپرمارکت ها پرهیز شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: وزیر انرژی روسیه از تمدید توافق کاهش تولید حمایت و اعلام کرد این اقدام به دستیابی سریع تر به یک بازار سالم تر کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
- همشهری دو - آزاده باقری: سال هاست که اردیبهشت ماه با نمایشگاه بین المللی کتاب عجین شده است و علاقه مندان به خرید کتاب و کتابخوانی برای فرارسیدن این 10روز ثانیه شماری می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات با تاکید بر اشراف کامل وزارت اطلاعات بر فضای مجازی گفت: تشکیلات اطلاعاتی را برای بگیر و ببند درست نمی کنند اتفاقا برای نگیر و نبند درست می کنند مگر آنجا که هدایت و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید نشان می دهد در جوامعی که مصرف چربی ترانس در مواد غذایی محدود شده، نرخ حمله قلبی و سکته هم کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم، گفت: من با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: خالد مشعل، رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی دریافت هرگونه پیشنهاد برای ریاست سازمان بین المللی اخوان المسلمین را رد کرد و گفت رئیس این سازمان نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری دو - حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی: وقتی قرار است در نظام احسن الهی و روند طبیعی زندگی، همه افراد از روزی مساوی برخوردار نباشند، باید مقایسه را رها کرد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه لیست دادگستری به هیات نظارت بر انتخابات شوراها در راستای رد صلاحیت برخی کاندیداها را خلاف قانون دانست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری دو - زهرا جاهد: خانه ای استیجاری در محله مولوی و خانواده ای که بهر امیدی، از روستای پادروند لرستان، راهی پایتخت شده اند؛ که من زبهر امیدی، از آشیانه پریدم .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری دو - موژان اردانی: اگرهم همه دلالان گوشی تلفن همراه را در تقاطع خیابان جمهوری پشت سر بگذارید
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: آرسن ونگر برای اولین بار درتاریخ لیگ برتر موفق شد مورینیو را شکست دهد. اولین پیروزی ونگر مقابل مورینیو در سوپر جام فوتبال انگلیس در سال 2015 رقم خورد که آرسنال چلسی را شکست داد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: در نوزدهمین روز اردیبهشت، 6 کاندیدای ریاست جمهوری در صدا و سیما حضور پیدا می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: دانشمندان موفق به ساخت استخوان مصنوعی قابل کاشتی شده اند که از مغز استخوانی زنده با توانایی تولید خون سالم برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی سه شنبه 19 اردیبهشت ماه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 9 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 26 واحد پولی از جمله یورو و پوند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: رییس ستاد انتخابات کشور گفت: وقتی قانون اساسی حق رای دادن را به ما داده است، چنانچه از آن استفاده نکنیم، ضرر کرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بخشش جریمه دیرکرد جرائم رانندگی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: ریاض،31 اردیبهشت میزبان نشست سران عربی، اسلامی و آمریکایی با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست.
  • ۱