شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: امکان امریه فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی در مصلی امام خمینی (ره) تهران فراهم شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید آثار هنری را با گرایش های سیاسی مرتبط کرد، گفت: برخورد با ایشان از ابتدا درست نبود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: جودوکاران جوان کشورمان موفق به کسب 3 نشان رنگارنگ، 2عنوان پنجم و 1 عنوان هفتم در پیکارهای بین المللی ازبکستان شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری کوهستان ایران در ماده تیم رلی رشته کوهستان کسب شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اعلام خبر شکایت از اسحاق جهانگیری به کمیسیون یاد شده، گفت: در هر محکمه ای حاضر به پیگیری هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: آمار سازی، حضور حداکثری در انتخابات و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-23 اردیبهشت- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین رقابت خود در بازی های کشورهای اسلامی با نتیجه 3 بر 0 از سد عربستان گذشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
- بهروز بنیادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: توجه به تجمیع بیمه ها و رفع همپوشانی بیمه ای یکی از موضوعات مهم در حوزه بهداشت و درمان است که متأسفانه تاکنون مورد توجه مسئولان نبوده است؛
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: هفدهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور اورال بانوان در کرمان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
- عباس محمدی: بار دیگر بهار شده و بیش از سال پیش، چیدن غارت گونه سبزی های کوهی رونق گرفته و در بازارهای مختلف و کناره جاده ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: هفدهمین دوره مسابقات سنگ نوردی ماده بولدرینگ در دو بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: نتایج نظرسنجی موسسه 'کامرس' که روز جمعه منتشر شد، نشانگر آن است که شمار زیادی از رای دهندگان انگلیسی از مانیفست چپ گرایانه انتخاباتی حزب کارگر انگلیس که در آن بر ملی شدن شبکه راه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۱    
- محمدامین خرمی: انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته کره جنوبی پایانی بود بر 6 ماه التهاب و کشمکش سیاسی در این کشور؛ التهابی که پارک گئون هه را از مسند ریاست جمهوری پایین کشید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۱    
- مناقشه بر سر میزان واقعی سرمایه گذاری خارجی در ایران به چالش اصلی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده است به نحوی که یکی از نامزدهای انتخابات پیش رو روز گذشته اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
- آمارهای رسمی بانک مرکزی نشان می دهد حجم نقدینگی از 580 هزار میلیارد تومان در پایان سال 92 به بالای 1200 هزار میلیارد تومان در پایان بهمن 95 رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: مرگ یک شخص در کنگو به علت تب خونریزی دهنده نشانه شیوع جدید بیماری ابولا در این کشور اعلام شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۰    
- عباس ثابتی راد: 5 تونل شهری در پایتخت، دراختیار مردم است؛ تونل هایی که طی 12 سال گذشته با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید ه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
- دونالد ترامپ قرار است جمعه هفته آینده در نخستین سفر خارجی خود راهی عربستان شود اما گزارش ها نشان می دهد که این تاجر سابق تجارت پرسودی را با ریاض و کشورهای عربی دیگر در مقابل توجه خاص خود شروع کرده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
- ساخت اتاقک در پارکینگ ساختمان به جنایت ختم شد. ساعت 14:30 چهارشنبه گذشته گزارش مرگ مردی میانسال به قاضی سیدسجاد منافی آذر مخابره شد و او به همراه تیمی از کارآگاهان تجسس خود را به محل جنایت که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
- زن جوان وقتی فهمید شوهرش می خواهد او را طلاق دهد، سراغ دوست صمیمی همسرش رفت و برایش درددل کرد اما فکرش را هم نمی کرد دوست شوهرش چه نقشه سیاهی برای او کشیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
- زن ایرانی که مربی یکی از تیم های ورزشی ترکیه بود وقتی به خواستگارش جواب منفی داد، فکرش را نمی کرد که او برای انتقام نقشه سرقت و اخاذی میلیونی می کشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
- 2 سر جوان که با ازدواج خواهر و پسرعمه شان مخالف بودند در جریان نزاعی خونین پسرعمه جوان را به ضرب گلوله به قتل رساندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
- خسارتی که باران سیل آسای جمعه 15 اردیبهشت به برخی ناشران و غرفه های حاضر در نمایشگاه کتاب تهران زده بود، در کمتر از یک هفته از سوی شهرداری تهران پرداخت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
- داستان زندگی شگفت انگیز و ظهور غافلگیرانه امانوئل ماکرون در آسمان سیاست فرانسه تا پایان تابستان امسال در قالب کتابی تازه روایت می شود و در دسترس علاقه مندان در سراسر جهان قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
- در فاصله 2 هفته تا آغاز ماه مبارک رمضان، فهرست سریال های ویژه این ماه نهایی شد و برای دومین سال پیاپی فقط 3 شبکه تلویزیون مجموعه های مناسبتی را در جدول پخش قرار دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
- مهران مدیری که پیش از این هم با در حاشیه به جنگ حاشیه های دنیای پزشکی رفته بود، در برنامه دورهمی شامگاه پنجشنبه بار دیگر به حاشیه هایی تازه تر از ماجراهای پزشکان و بیماران پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علمی کاربردی از حذف رشته های نامرتبط با ماموریت مراکز علمی کاربردی از مهر ماه 96 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
- اکران فیلم های نوبت دوم بهار در حالی آغاز شد که از میان 5 فیلم تازه، نهنگ عنبر 2 سامان مقدم در 2 روز اول رکورد گیشه را زد و با وجود اکران تنها در 3 شهر و سینماهای تهران به فروش 700 میلیون تومانی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: آنتونیو باندراس و الک بالدوین در فیلمی زندگینامه ای، نقش دو رقیب مشهور عرصه اتوموبیل سازی یعنی لامبورگینی و فراری را ایفا می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: پیش درآمد داستان های هری پاتر به خط جی.کی. رولینگ که 25 هزار پوند می ارزید، از یک حراجی دزدیده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: قائم مقام سیما فیلم سه سریال نفس ، سر دلبران و دیباجی را به عنوان گزینه های اصلی سریال های رمضان 96 معرفی کرد و گفت: فعلا این سریال ها گزینه های قطعی ما هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: تب خال ها تاول های کوچکی هستند که به وسیله ویروس تب خال یا هرپس ایجاد می شوند که اغلب روی دهان ایجاد می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: سرخابی های پایتخت با ترمیم ترکیب خود به مراتب قدرتمندتر از امسال خواهند شد و همین رقابت آنها را جذابتر می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: هافبک دفاعی تیم استقلال برای بازی با العین امارات وضعیت مبهمی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: زرگسالان، جوانان امروزه را افرادی تحصیلکرده می دانند بنابراین نظر یک جوان در باره نامزد های انتخابات ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد پلیس با افرادی خبر داد که برای تبلیغات انتخاباتی اقدام به تخلفات ترافیکی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری با محوریت اقتصاد آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا به منظور تقویت امنیت سایبری در ارکان دولتی و حفاظت از زیرساختهای حیاتی این کشور در برابر حملات سایبری یک فرمان اجرایی جدید را به امضاء رساند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: قائم مقام مرکز سیما فیلم اعلام کرد که سریال پایتخت به پخش در ماه رمضان نمی رسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: شیوع بیماری وبا در یمن موجب شده 51 تن جان خود را در این کشور از دست بدهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان دریافتند که تفاوت های موجود در باکتری های روده افراد مبتلا به سندروم خستگی مزمن عامل بروز این مشکل در آنهاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر سابق آموزش و پرورش، ابلاغ سند 2030 را بر خلاف برنامه ششم توسعه خواند و گفت: آموزش و پرورش باید همه بندهای این سند را اجرا کند و نمی تواند بندها را جدا کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: یک موسسه هنری پس از دو سال متوجه شد 10 هزار پوند را صرف خرید یک اثر نقاشی با امضای جعلی باب دیلن کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: پرونده رقابت های فوتبال جام حذفی هم بسته شد تا تیم های حاضر در لیگ هفدهم مذاکرات و رایزنی های خود برای مشخص کردن مرد اول نیمکت فصل آینده شان را آغاز کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: مشاور رئیس جمهور در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما از برگزار نشدن مناظره میان نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد و خواستار برخورد با این تخلف شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 22 اردیبهشت در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: دبیر کل حزب الله لبنان به اظهارات اخیر وزیر دفاع عربستان علیه ایران و مسأله مهدویت واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تملک هرگونه دارایی در روسیه را تکذیب کرد و گفت هیچگونه ارتباطی با روسیه ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: در حالی که نمایندگان نامزدهای دولتی همچنان از مناظره طفره می روند، تیم اقتصادی قالیباف و رئیسی طی اطلاعیه های جداگانه اعلام کردند که برای مناظره تیم اقتصادی روحانی آمادگی دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه گفت: آمریکا از واقعه شیمیایی شهرک خان شیخون در استان ادلب به عنوان بهانه ای برای مداخله نظامی در سوریه استفاده می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: مؤسس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه خودم را ارادتمند حاج قاسم سلیمانی می دانم، گفت: سلیمانی را به این راحتی نمی توان داوری کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای انقلابی در شورای پنجم نیز به دنبال خدمت به شهروندان هستند و این در حالی است که لیست اصولگرایان بدون هیچ تشکیلات و هزینه ای و با حمایت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی اعلام شد که نهنگ عنبر 2 با بازی رضا عطاران پس از دو روز به فروش 700 میلیون تومانی در کشور رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در مصلای تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امروز 22 اردیبهشت ماه با موضوع اقتصادی ساعت 16:30 از رسانه ملی پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: لیست کاندیداهای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: علی محمد نوریان برای ریاست دانشگاه آزاد طی سه ماه آینده به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
- دکتر سید رضا سعیدی فیروزآبادی*: پیوند کلیه از شایع ترین پیوندهای عضوی است که در جهان و ایران انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگردان فارسی کتاب راهنمای ارزیابی بالینی اختلالات روانی نوشته مارک زیمرمن با ترجمه مریم جباری از سوی انتشارات به بازار کتاب عرضه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری در مسابقات دوستانه هاکی روی یخ در شهر سوچی شرکت کرد و در نهایت تیم او برنده بازی شد.