پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: هیچ چیزی قابل مقایسه با پوست سالم و درخشان نیست، اما متأسفانه عوامل زیادی وجود دارند که می توانند فرآیند پیری را تسریع کرده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان انتقال خون از اهدای سالانه 2.1 میلیون واحد خون در کشور خبر داد و هرگونه صادرات و واردات خون را نیز تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۳    
- همشهری آنلاین: تیم های ملی جوانان و نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب بر روی سکوهای اول و سوم ایستادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۰    
- همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی شیرجه کشور در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: طبق اعلام سازمان هواشناسی از شنبه هفتم مردادماه تا آخر هفته شاهد ورود یک موج گرم هماهنگ در کشور خواهیم بود که همین مساله احتمال خاموشی در کشور را افزایش داده و به همین دلیل مسئولان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: مقتدی صدر،رهبر جریان صدر عراق خواهان اتحاد و صف بندی عراقی ها و دوری از طائفه گرایی شد و گفت اختلاف ها فقط به نفع استعمار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۱    
- متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف شربت سکنجبین برای رهایی از گرمازدگی هوای داغ تابستان بسیار مفید است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: در دویست و دومین نشست علمی - تخصصی انجمن روابط عمومی ایران در مجموعه همایش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی مبتنی بر بینش آینده پژوهانه تشریح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: در پی شایعات و القائات اخیر درباره انتخاب تک تک اعضای کابینه دولت دوازدهم با نظر رهبرانقلاب، رویکرد رهبرانقلاب در قبال انتخاب وزیران از سوی پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۵    
- همشهری آنلاین: هفته نخست لیگ هفدهم با شکست سنگین گسترش فولاد در مقابل پارس جنوبی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: صنعت نفت آبادان با یک گل موفق به شکست استقلال شد تا آبی ها دست خالی از آبادان به تهران بازگردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۷    
- نیویورک همسر بیوه پلیس جوانی که 3 ماه بعد از ازدواجشان در یک ماموریت کشته شده بود دوسال و نیم بعد نوزادی را از همین پلیس به دنیا آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۷    
- مجید مهرابی دلجو- اسماعیل سلطنت پور: علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی هم از آن نام هایی است که می توان گفت برند سیاست خارجی ایران هستند؛ مثل ظریف که نماد منطق در دیپلماسی ایرانی است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۲    
- قفل دو ماهه انتشار آمار تجارت خارجی شکست و میزان صادرات و واردات کشور تا پایان ماه چهارم سال جاری از سوی گمرک ایران اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۲    
- نظامیان رژیم صهیونیستی که با اعتراض گسترده و مقاومت فلسطینی ها، هفته گذشته مجبور شده بودند گیت های امنیتی و فلزیاب را از محوطه مسجد الاقصی جمع کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۲    
- 3 روز جدال در سنای آمریکا بر سر لغو بیمه درمانی تعیین شده از سوی رئیس جمهور پیشین آمریکا معروف به اوباماکر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: روز جهانی هپاتیت امسال در 28 ژوئیه (6 مرداد) برای نخستین بار جامعه جهانی بهداشتی گرد هم آورده است تا رسماً حرکت به سوی حذف هپاتیت ویروسی تا سال 2030 را اعلام کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۲    
- جلسه کمیته ترافیک شورای شهر تهران با خبرهای جدید درباره حمل ونقل تهران برگزار شد. تکمیل خط 7 و بهره برداری کامل از خط 6 مترو تا پایان سال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۴    
- بانک مرکزی با اعلام افزایش یک دهم درصدی نرخ تورم در تیرماه امسال و رسیدن به 10.3 درصد از بازگشت تورم نقطه به نقطه به زیر 10 درصد خبر داد،
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۸    
- به دنبال صدور رأی دیوان عالی پاکستان در سلب صلاحیت نوازشریف نخست وزیر این کشور، او استعفا داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۵    
- مونیخ کارمند یک شرکت در آلمان برای دور زدن ترافیک هر روز مسافتی 2 کیلومتری را شنا می کند تا سر موقع به محل کارش برسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۵    
- سنت پترزبورگ کلیپ کوتاه ضبط شده ای از ارتفاعی بسیار بلند نشان می دهد مردی که کنترل کننده یک جرثقیل است درست روی کابینش با رنگین کمان تلاقی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان مداخله جویانه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- سیدمجتبی حسین پور: حادثه مرگ بنیتا، بار دیگر افکار عمومی را جریحه دار کرد و قلب آحاد جامعه را به درد آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- بار دیگر صحنه ربودن بنیتا تکرار شد اما این بار نه در خلوتی کوچه پسکوچه های مشیریه که در برابر مردم و کارآگاهان پلیس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- محمود جوانبخت: هر هنرمندی حرف هایی برای گفتن دارد که مثل باری بر دوش سنگینی می کند و باید یک روز این حرف ها - و در حقیقت آن بارِ سنگین - را زمین بگذارد و راحت شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- 2 مرد جوان که در جریان جنایت های جداگانه ای دوست صمیمی شان را به قتل رسانده اند، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- مسعود میر: هنوز خبر هولناک تجاوز و قتل آتنا بیات نشده بود که مرگ کودک هشت ماهه در خودروی به سرقت رفته پدرش احساسات عمومی را به شدت جریحه دار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- رئیس دوسالانه ونیز و مدیر هنری جشنواره فیلم ونیز پنجشنبه گذشته در یک نشست خبری در شهر رم حضور یافتند و از فهرست فیلم های حاضر در بخش مسابقه بین الملل دوره هفتاد و چهارم رونمایی کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه کرامت انسانی در زنجان گفت:وزیر بهداشت بخش مهمی از زندگی، وقت، مال، امکانات و تخصص خود را وقف مردم و نیازمندان کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- انگار نام وحید و علی جلیلوند به جشنواره ونیز گره خورده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۲    
- مقام های روسیه پس از پاسخ تند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در نخستین واکنش عملی به تحریم های جدید آمریکا دستور اخراج تعدادی از دیپلمات ها و کارکنان سفارت آمریکا را صادر کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۲    
- 122 سال پس از آنکه یک فیلم باعث فرار تماشاگران از سالنی در فرانسه شد، این بار در یکی از شهرهای ایران نام یک فیلم گروهی از کارگران را به یک سالن سینما کشاند!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت در روستای محروم گرماب از توابع شهرستان خدابنده در فاصله 100 کیلومتری جنوب زنجان، چشم 12 بیمار نیازمند را جراحی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: وزرای خارجه عرب در نشست فوق العاده خود از نظارت بر پایبندی رژیم صهیونیستی برای عدم وخیم تر کردن اوضاع در مسجدالاقصی خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: با افتتاح رسمی پایگاه ملی فضایی امام خمینی (ره)، ایران صاحب سکو ثابت برای پرتاب ماهواره های بومی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: در پی حکم دادگاه عالی پاکستان مبنی بر سلب صلاحیت نواز شریف و برکناری وی از سمت نخست وزیری، احزاب و شخصیت های موافق و مخالف وی واکنش های متفاوت نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: این قاعده که بر ذهن پزشکان و بیماران تسلط یافته و می گوید بیمار باید مصرف آنتی بیوتیک را حتی پس از بهبودی ادامه دهد، اشتباه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: پشه ها در مقابل انسان ها، رفتار یکسانی از خود نشان نمی دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: در پی سلب صلاحیت شدن از نواز شریف (نخست وزیر سابق پاکستان) توسط دادگاه عالی پاکستان، سخنگوی کاخ نخست وزیری از منحل شدن کابینه خبر داد و گفت نواز شریف بعد از صدور حکم دادگاه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: آیا تا به حال برایتان پیش آمده که آرزو کنید ای کاش لحظه ای تلخ که در ذهنتان وجود دارد از ذهنتان بیرون می رفت؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: مقام های اطلاعاتی آمریکا با ادامه جدال علنی در داخل کاخ سفید و دولت آمریکا، درباره تاثیر این وضعیت بر توانایی آمریکا برای رویارویی با بحران های در پیش رو هشدار دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: سنای آمریکا طرح تحریم های جدید علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: زلزله 4.7 ریشتری صبح 6 مرداد نهاوند، هشت مجروح داشت که 5 نفر آنها سرپایی درمان و سه نفر نیز بستری شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۹    
- همشری آنلاین: دادگاه عالی پاکستان و بعد از حدود یک سال و نیم از آغاز روند رسیدگی قضایی به اتهام های فساد مالی ادعا شده علیه نخست وزیر این کشور و فرزندانش (پرونده اسناد پاناما) سرانجام با صدور حکم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: جف شسنز وزیر دادگستری آمریکا گفت که انتقادات دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور آزاردهنده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: خودروسازان آلمانی هنوز از جنجال دستکاری موتورهای دیزلی رها نشده، با اتهام سنگین دیگری روبه رو شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: مدیریت اوقاف قدس در بیانیه ای اعلام کرد که حدود 100 تن که در مسجدالاقصی اعتکاف کرده بودند، بازداشت شده و همچنین ده ها تن زخمی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: زندگی خصوصی مائو تسه تونگ نوشته دکتر لی جی سویی پزشک مخصوص مائو با ترجمه ترجمه محمدجواد امیدوارنیا از سوی انتشارات جهان کتاب منتشر و روانه بازار کتاب شد.