چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۰    
- رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از بهره برداری از اطلس محیط زیست مناطق 22گانه پایتخت تا پایان شهریورماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: عادل غلامی که در تمرین تیم ملی والیبال بعد از درگیری لفظی با محمد موسوی با حالت قهر اردو را ترک کرده بود از سوی کادر تیم ملی خط خورد و علی شفیعی جایگزین او شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: مسعود مینایی و علی زرین فر در فینال وزن های 71- و5/63- کیلوگرم موی تای به مدال نقره دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: برجام، رابطه ایران و ارمنستان و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-9مرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به سرعت بادهای 120 روزه در شمال استان از امروز دوشنبه تا اوایل هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: ارشد صالحی،رهبر جبهه ترکمانی عراق اعلام کرد که برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق در سوم مهر در شمال عراق "هیچ فایده ای برای هیچ کس ندارد".
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۵    
- یک سال پس از اعلام ممنوعیت فعالیت پارکبان ها و هشدار به مردم درباره عدم پرداخت پول به پارکبان ها، رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید براینکه شغلی به نام پارکبان نداریم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: در آخرین روز رقابت های المپیک ناشنوایان در سامسون ترکیه، تیم ملی تکواندو صاحب 3 مدال برنز دیگر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: تعدادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات وی پی ان اعلام کردند فروشگاه اپل اپلیکیشن آنها را در چین حذف کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: اسماعیل عبادی، ملی پوش کامپوند ایران در مسابقات جهانی لهستان به مدال نقره دست پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کیک بوکسینگ واکوی کشورمان در مسابقات وورلد گیمز که در شهر "راسلو" در لهستان برگزار شد، موفق به کسب یک نشان برنز توسط امید نصرتی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: فینال نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته اسنوکر تیمی بین تیم های تک شار و آرد زاهدی برگزار شد و با برتری تیم تک شار به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
- همزمان با روزجهانی محیط بان (9مرداد، 31جولای)معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از گفت وگوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس مجلس برای در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۱    
- همشهری آنلاین: عصر تراکنش به مهم ترین روندها و رویدادهای مرتبط با فناوری های مالی (فین تک) در ایران می پردازد و نیم نگاهی نیز به این حوزه و مسائل مرتبط با آن در جهان دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۴    
- اعضای شورای شهر دیروز پس از بررسی دستور جلسه ای با انتخاب یک نماینده از سوی شورا به عنوان ناظر برای شرکت در جلسات کمیسیون مناقصات شهرداری تهران موافقت کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: آسم می تواند در هر سنی شروع شود، اما معمول در دوران کودکی آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۷    
- محسن تولایی: بیشتر از 50 روز پس از عملیات تروریستی در مجلس، همچنان مردم در ملاقات با نمایندگان مشکل دارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات در گفتگویی از پرونده های احمدی نزاد در این دیوان سخن گفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۸    
- پس از نشست های مشترک بانک مرکزی، قوه قضاییه و مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران مؤسسات غیرمجاز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۸    
- مردی پس از آنکه فهمید دختر نوجوانش در گروهی تلگرامی با پسری غریبه در ارتباط است نقشه هولناکی کشید. او از دخترش خواست با پسر غریبه قرار ملاقات صوری ترتیب دهد و در محل قرار او را ربود و با ضربه های ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: حمله جنگنده های ارتش سوریه به مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در استان حماه، به هلاکت 18 تروریست منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
- علی اصغر محمدی: به کارگیری معلولان در دستگاه های دولتی مطابق قانون انجام می شود و تأمین مسکن نیز از وعده های مسئولان عقب است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: جشن برگزاری هزارمین نشست و درس گفتار مرکز فرهنگی شهرکتاب سه شنبه دهم مرداد با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه و مدیران فرهنگی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۳    
- پس از 4 ماه اعتراض و درگیری در خیابان های ونزوئلا، مردم این کشور به پای صندوق های رأی رفتند تا در یک انتخابات سراسری، اعضای شورای ملی قانون اساسی را انتخاب کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
- فعالان بخش خصوصی که به انتقاد از دولت ها مشهورند از وزیر جهادکشاورزی تقدیر کردند تا نشان دهند در مواردی که اقدامات مؤثری از سوی دولت انجام شود، دست به تشویق می زنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: سه سال می شد که مگره تعطیلات واقعی را تجربه نکرده بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
- تشابه اسمی باعث شد مردانی که قصد انتقام جویی از مردی در سیرجان را داشتند، اشتباهی پسر هفت ساله همسایه را بدزدند و 15روز او را در شرایطی سخت در ارتفاعات شهرستان ایرانشهر زندانی کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
- عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک که قرار است دارندگان موتورسیکلت ها پرداخت کنند روزانه 800 تومان است و قرار نیست که موتورسواران بهای زیادی را بپردازند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
- دوئل عشقی 2 جوان بر سر دختری به اسیدپاشی ختم شد. عاملان این اسیدپاشی که دایی و خواهرزاده هستند پس از گذشت 17 روز خود را تسلیم کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: تیم ربات های انسان نمای دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شکست تیم آلمان به مقام سوم لیگ ربات های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت:.نمایندگانی که در دوره قبل بودند یادشان است، وقتی می خواستند، رای اعتماد بدهند، گفتند، استقرار پزشک خانواده 15 سال زمان می برد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: ریاض در ادامه تلاش هایش برای عادی سازی روابط با عراق و جذب جریان ها و رهبران سیاسی به صف سیاست های منطقه ای خود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۶    
- 5 روز پس از دستگیری عاملان قتل بنیتا، متهمان دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و بار دیگر جزئیات ربودن طفل هشت ماهه را شرح دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۸    
- هنگ کنگ سازمان ملل ساخت خانه های بسیار کوچک مشهور به خانه های تابوتی در هنگ کنگ را توهین به شان انسانی عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه فضاییه در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای مطرح شده توسط بقایی گفت: مسائلی که توسط این فرد مطرح شده صحیح نیست و هر مقداری که قانون اجازه بدهد از جمله دست خط ایشان به ویژه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: در جریان معاملات یکشنبه هشتم مردادماه بازار آزاد تهران، قیمت دلار که روز گذشته از مرز 3800 تومانی گذشته بود، امروز نیز روند افزایشی را سپری کرد و به 3813 تومان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: سدیم تقریبا در تمام غذاها وجود دارد، حتی آب میوه ها و نوشیدنی های گازدار خالی از سدیم نیستند این در حالی است که مصرف بیش از حد این ماده معدنی نه تنها باعث افزایش فشار خون می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- مسعود میر: خبر کوتاه درباره فیلم جدید مسعود ده نمکی از ورود جدی به زندگی یک انقلابی از جنس اخراجی ها حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: استفاده نابجا از کامپوزیت سبب تشدید سایش دندان، لق شدن دندان و حتی تخریب دندان و مشکلات مفصل فک می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- مقتدی صدر، رهبر جریان صدر روز گذشته با دعوت رسمی عربستان راهی ریاض شد تا صف بندی های سیاسی در عراق به ویژه در دوران پسا داعش وارد مرحله جدیدی شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- آزاده احمدی: منوچهر هادی 2 جریان فیلمسازی را دنبال می کند؛ توجه به تولید آثاری با مخاطب انبوه (من سالوادور نیستم) و فیلم هایی با گرایش اجتماعی و نگاه جدی تر به مشکلات انسان امروز (کارگر ساده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ اندازی ها در خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش حصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: جنگیدن در زمین دیگران از بخش های اصلی راهبرد امنیتی رژیم صهیونیستی است که مقاومت لبنان توانست آن را در هم بشکند و از قاموس نظامی اشغالگران پاک کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه الزام به تکمیل موظف تدریس اعضای هیات علمی این دانشگاه را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: "جایزه زیست ایران" همراه با نمایشگاه زیست فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری شهریور ماه در سطح ملی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین درجمع فرماندهان گردانهای بیت المقدس،گفت: مهمترین ویژگی فرماندهان بسیج در رده های مختلف باید مردم داری و خدمت به مردم باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: دپوی غیراستاندارد زباله در مازندران سال هاست که همچون خوره به جان طبیعت این منطقه افتاده است و در نتیجه سال ها بی توجهی امروز به یک بمب ساعتی تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از اقدام قضایی علیه اسنپ به دلیل ورود به حمل ونقل برون شهری خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه تنسی آمریکا نانوحسگر زیستی برای شناسایی نوعی ماده خطرناک موجود در غذاهای کنسرو شده عرضه کردند که قادر است در مدت زمان 29 ثانیه این ماده را ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۶    
- سید محمد فخار: طرح کاهش در هفته جاری 10 ماهه می شود و تاکنون توانسته صدها هزار متخلف از معاینه فنی را قانونمند کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۶    
- نخستین صندوق سرمایه گذاری کالایی، مبتنی بر طلا، در بازارسرمایه ایران آغاز به کار کرد. قرار است دومین صندوق طلا نیز تا پاییز امسال فعالیتش را در بورس کالا آغاز کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدامات آمریکا قطعا ناقض برجام است، گفت: متاسفانه برخی با ادبیات جدید، نقض برجام را به نقض فاحش و غیر فاحش تفکیک می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۴    
- مهدیه تقوی راد: چرا قاتل بنیتا با 130پرونده شکایت باید آزادانه در شهر تردد کند و چرا باید پیدا کردن او حدود یک هفته طول بکشد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح یکشنبه 8 مرداد ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: مجلس اعلای اسلامی عراق، به دنبال جدایی عمار حکیم اعلام کرد که همام حمودی نایب رئیس پارلمان عراق را به ریاست مجلس اعلا برگزیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به اینکه سران سه قوه در این جلسه خود درباره تحریم های اخیر آمریکا و اقداماتی که باید در برابر این تحریم و برای مقابله به مثل انجام شود گفت وگو کردند گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: امیرکبیر یکی از سریال های تاریخی و محبوب تلویزیون است که در دهه 60 ساخته شد. این سریال با گذشت نزدیک به سه دهه از پخش آن، نه تنها ماندگاری و جذابیت خود را حفظ کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: اگرچه گنجاندن سبزی جات در رژیم غذایی مهم است اما قرار نیست که مصرف همه آنها به کاهش وزن کمک کند و شما را به اهداف تناسب اندام برساند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: مردم ونزوئلا امروز یکشنبه هشتم مرداد برای شرکت در انتخابات تعیین اعضای مجلس تدوین قانون اساسی جدید پای صندوق های رای می روند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: روزنامه دولتی الصباح، پرتیراژترین نشریه عراق، جزییات خطرناکترین و بزرگترین عملیات تروریستی را که درصدد انفجار مراقد ائمه اطهار (ع) و تعرض به آیت الله سیستانی بود، فاش ساخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت:برای دریافت خدمات در سطح بیمارستان ها احتیاجی به ارائه دفترچه بیمه کاغذی از سوی بیمار نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: عبدالله بن حمد العطیه معاون نخست وزیری قطر در واکنش به عدم نقش آفرینی شورای همکاری خلیج فارس درحل بحران جاری بین برخی اعضای آن و غیبت دبیرکل این شورا با تمسخر گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری سابق پاکستان با ابراز خشنودی از برکناری نواز شریف، او را به دروغگویی و تحریف حقایق متهم و تاکید کرد: پاکستان بدون او نواز شریف جای بهتری است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: تهیه کننده مجموعه سریال های پایتخت اظهار کرد: همیشه برای تمام فصل های مجموعه پایتخت این دغدغه وجود داشت که آیا این فصل باز هم می تواند تماشاچی را جذب کند؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: یکی از کاندیداهای شهرداری تهران اعلام کرد که محمدعلی نجفی این سمت را پذیرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه تخلف مراکز معاینه فنی در سراسر کشور از تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم رعایت استانداردهای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: مبارز ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA در دومین مبارزه خود در سال جدید موفق به شکست حریف آمریکایی در یک دقیقه و 39 ثانیه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: وکیل علی مطهری از رسیدگی دادگاه نظامی برای تعدادی از متهمان پرونده حمله به علی مطهری در شیراز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم به همراه تونل شهدای غزه، دوشنبه نهم مردادماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از 40 میلیون رأی توانستیم 16 میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به دست آوریم که یک توفیق بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: هوارد جکوبسن رمان نویس مطرح انگلیسی یادداشتی را درباره درگذشت مریم میرزاخانی منتشر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج امسال با بیان اینکه حج یک ظرفیت بی نظیر برای ابراز عقیده و بیان موضع امت اسلام است اظهار داشتند که "ما حوادث فاجعه بار حج 94 را ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران با اعلام اینکه به احتمال زیاد کابینه تا دوشنبه (9 مرداد) تکمیل خواهد شد، گفت فعلا از حضور وزیر زن در کابینه دوازدهم خبری نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: محمود جهان، خواننده ی بوشهری به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: بانک سرمایه که سال گذشته تا مرز ورشکستی پیش رفت، اسپانسر گران ترین تیم والیبال لیگ است و عملا فضای رقابتی والیبال با این تیم گران قیمت از بین رفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: از دوشنبه 9 مردادماه گروه کودک و نوجوان شبکه دو برنامه جدیدی را با عنوان پالام، پولوم، پیلیش روانه آنتن خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان اهمیت نقش رویدادهای ورزشی بین المللی در راستای رشد گردشگری گفت؛ در آمد تیم بارسلونا از گردشگری برابر کل فروش نفت ایران است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه طرح یک فوریتی نامگذاری یکی از معابر و یا اماکن پایتخت به نام مریم میرزاخانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، دلار آمریکا در سال جاری میلادی تاکنون بیش از 8 درصد ارزش خود را از دست داده که ضعیف ترین عملکرد آن از سال 2002 میلادی به بعد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۱    
- همشهری آنلاین: شانزدهمین دوره مسابقات جودوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نابینایان وکم بینایان که در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد، با قهرمانی تیم خراسان رضوی همراه گردید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: رقابت های تنیس رده های سنی پسران به میزبانی هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت از اعزام نخستین کاروان زائران بیت الله الحرام از ایستگاه پروازی بندرعباس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: مدال آوران کاروان ورزشی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران تا پایان یازدهمین روز مسابقات در مجموع 31 مدال ( 5 طلا ، 9 نقره و 17 برنز) به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یکی از انبارهای نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: مدیران اجرایی ایرباس اعلام کردند که چین با پشت سر گذاشتن ایالات متحده، از لحاظ تعداد سفارش سالیانه، به بزرگترین بازار هلی کوپتر غیرنظامی ایرباس تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: رصدخانه جما رصدخانه ای خصوصی برفراز کوهی دورافتاده در نیوهمپشایر آمریکا است که در ساخت آن طراحی با هوشمندی کاربردی تلفیق شده است تا سکویی بی نظیر برای اکتشاف آسمان شب ایجاد شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: شرکت تسلا مدلی جدید از خودروی تمام برقی خود را وارد بازار کرده است، تسلای مدل 3 که ارزان قیمت ترین مدل خودروهای تسلا به شمار می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات تگ راگبی زیر 16 سال قهرمانی کشور پسران با حضور شش تیم در شهر اسکوی تبریز و در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در نهایت با برتری قم به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمان کشوری بانوان سبک سی شین کیوکوشین جهانی 5 و 6 مرداد ماه در مجموعه ورزشی دانشگاه شریعتی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: تیم میزبان عنوان قهرمانی مسابقات کشوری سبک ایشین ریوی بانوان را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات کاراته کشوری شین رزم ذوالفقار در اراک برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۲    
- همشهری آنلاین: محاسبه ابعاد دقیق خورشید کار ساده ای نیست، اما گرفتگی 21 آگوست 2017 فرصتی مناسب را برای تصحیح محاسباتی که دانشمندان تاکنون انجام داده اند فراهم خواهد آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل استاندارد استان تهران از پملب 176 تجهیز شهربازی در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۱    
- همشهری آنلاین: به دنبال پیش بینی افزایش دمای کشور طی هفته جاری، مدیریت بحران وزارت نیرو شرکت های آب و برق کشور را به حالت آماده باش درآورده است و از شهروندان ایرانی خواسته با قرار دادن کولرهای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در کابینه آینده حضور دارم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر و کشف حدود 19 کیلو و 350 گرم هروئین خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: این هفته قیمت چند مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش و یک مدل کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: رابرت موگابه، رئیس جمهور زیمبابوه گفت نه قصد مردن دارد و نه می خواهد از سمتش کناره گیری کند و هیچ کس در حد توان و دانش سیاسی او نیست که بتواند جانشینش شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های جهانگیری در نشست شورای ملی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، نقش چهار نفر در چینش کابینه، صحبت های زنگنه درباره احمدی نژاد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های منصوریان، احتمال توافق پشت پرده تاج و سرمربی استقلال،طارمی و باشگاه پرسپولیس و برخی موضوع های دیگراختصاص دارد:
  • ۱