جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۰۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: جشن برگزاری هزارمین نشست و درس گفتار مرکز فرهنگی شهرکتاب در روز سه شنبه دهم مرداد با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه و مدیران فرهنگی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی از ابقاء در ستم اش در دولت دوازدهم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات با اشاره به مذاکره با بانک مرکزی برای ارائه پرداخت موبایلی اعلام کرد: در این سیستم، پرداخت هایی تا یک سقف معین نیازی به وارد کردن کد در پسورد ندارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تاکید کرد: هر یک از افراد حداقل دو بار در هفته نیاز به ماساژ دارند اما با توجه به قیمت های موجود در این بخش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود با توجه به اعتراض کاربران به تعرفه های جدید اینترنت ثابت، خبر از توقف اجرای پیشنهاد مطرح شده داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: بسیاری از مردم هنگام مواجهه با این درد سراغ انواع داروهای مسکن می روند در حالی که روش های درمان طبیعی بدون هیچ گونه عوارض جانبی را می توان انتخاب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۱    
- همشهری آنلاین: شکی نیست که لبنیات منبع اصلی استخوان سالم است و هر فنجان شیر، 280 میلی گرم کلسیم دارد، اما اگر تحمل مصرف لبنیات را ندارید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که دولت بریتانیا با اجرای برکسیت، باید 50 میلیارد دلار به بانک های خود ترزیق کند تا مانع از آسیب رسیدن به آنها شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: پارلمان لهستان در حال آماده کردن اطلاعاتی مبنی بر امکان درخواست غرامت جنگی از آلمان به خاطر خسارات جنگ جهانی دوم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۴    
- زهرا رفیعی: در هر 5 تا 10 دقیقه یک نفر بگوییم سکته می کند؛ بنابراین پر بیراه نیست که نیمی از علت مرگ ایرانیان سکته های قلبی و مغزی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۴    
- همشهری آنلاین: نمایش آنا کارنینا به کارگردانی آرش عباسی با تعداد محدودی اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۲    
- رئیس کل بانک مرکزی ازخالی شدن صف وام ازدواج تا شهریورماه خبرداد و درباره نهایی شدن تعیین تکلیف آخرین مؤسسات غیرمجاز افزود: با تفاهم های انجام شده بانک های تجارت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۲    
- امیر حاج رضایی: استاد و مارگریتا که در ایران به نام مرشد و مارگریتا هم ترجمه شده، کتاب شگفت انگیزی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- پرنس فیلیپ همسر ملکه انگلیس، بعد از دهه ها از سمت رسمی خود به عنوان همسر ملکه کناره گیری کرد و مردم و به خصوص رسانه ها را از بذله گویی ها و صحبت های طنازانه اش محروم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- در آستانه تشکیل دولت دوازدهم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از تغییر ساختار وزارت امور خارجه و اولویت بخشی به موضوع اقتصاد در این وزارتخانه خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۵    
- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شرایط حاضر از تداوم جلسات شورای چهارم در هفته های آتی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۲    
- شاهزاده فیلیپ، همسر 96 ساله ملکه انگلیس، دیروز برای آخرین بار در یک مراسم رسمی حضور پیدا کرد و برای همیشه از مسئولیت هایش خداحافظی کرد تا بازنشستگی سرانجام به دربار پادشاهی انگلیس هم برسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: مجموعه روایت های زندگی و موفقیت چهره های برتر علمی معاصر کشور در قالب دو جلد کتاب با نام پیشتازان ایرانی از مجموعه کتاب های دانستنیها از سوی انتشارات نشر شهر منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۹    
- مریلند مأمور پلیسی هنگام مشاهده زنی که در حال سرقت از یک فروشگاه بود پول کالای سرقتی را پرداخت کرد تا این زن به زندان نرود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۳    
- درگیری خواهر و برادر میانسال که مدت ها بود با یکدیگر اختلاف داشتند به قتل خواهر 67 ساله به دست برادر 60 ساله اش منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
- مرگ آتنا و بنیتا خاطره تلخ قتل هایی که در دهه 80 در پاکدشت به وقوع پیوست را در اذهان زنده کرد. محمد بیجه بیش از 17 کودک و 3 فرد بزرگسال را کشته و جنازه بعضی از آنها را در کوره آجر پزی از بین برده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
- پس از اعلام درخواست برای رفع فیلتر یوتیوب در دانشگاه ها، وزیر ارتباطات از موافقت دادستان با این موضوع البته با شرایط سخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در چهار سال گذشته، با تمام هجمه های منفی علیه دولت، 880هزار واحد مسکن مهر معادل سالانه 220هزار واحد به متقاضیان واگذار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا قانون تحریم های این کشور علیه ایران، روسیه و کره شمالی را امضا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۷    
- پرونده ربوده شدن کودک مشهدی با پیدا شدن او در اصفهان و شناسایی چند مظنون وارد مرحله ای تازه شد. سیدجواد حسینی، سرپرست دادسرای ناحیه 4 مشهد با بیان این خبر گفت:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۷    
- با پیدا شدن سرهای بریده زن و مردی جوان در زمین خاکی در خیابان شیخ بهایی، تیم جنایی در برابر یک معمای پیچیده قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی 7 نمایش را برای حضور در بخش مهمان جشنواره معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: تهیه کننده سریال یحیی با اعلام اینکه این مجموعه تلویزیونی از نیمه دوم شهریور پخش خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: پیشگویان آمریکایی پیش بینی کردند: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یا به قتل می رسد و یا اینکه مجبور به کناره گیری می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: براساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی کنیم بلکه دکترین دفاعی ما ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: شورای عالی نظامی ترکیه فرماندهان نیروهای هوایی، زمینی و دریایی این کشور را تغییر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در یمن گفت: اوضاع انسانی در یمن به شدت تیره و تار است به گونه ای که نمی توان آن را توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: یوتیوب یک شبکه اجتماعی آمریکایی برای بارگذاری و تماشای ویدئو است که در 14 فوریه سال 2005 اعلام موجودیت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت بدهی به ژوزه مانوئل و کادر فنی پیشین اش را ندارد و از این روی امکان دارد توسط فیفا محروم شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: باشگاه بارسلونا در بیانیه ای رسما اعلام کرد که ستاره برزیلی، این تیم را ترک خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در جشنواره مالک اشتر هدف مقوله اشراف را رشد فرماندهان در جهت تحقق انجام ماموریت دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: شهرام ناظری و حافظ ناظری اولین اجرا از پروژه شاهنامه خوانی خود را با نام آواز پارسی در تهران روی صحنه بردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: لژیونر های ایرانی تیم پانیونیوس در دیدار رفت مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی به این کشور نرفتند اما باشگاه به آنها گفته است که باید در دیدار برگشت حتما حاضر شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از توصیه رئیس دولت اصلاحات برای استمرار حمایت از روحانی در راستای تحقق شعارها و عمل به وعده ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان درباره دیدار خود با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان گفت: این دیدار یک سلام و علیک معمولی بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور در گفتگویی به رفاقتش با لاریجانی، حضورش در وزارت کشور، مینو خالقی و دیگر موضوعات مربوط به وزارت کشور پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل جمعیت امام علی (ع) گفت: از میانه های دهه 80 که شاهد ورود مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه و کراک در کشور بودیم نوع کودک آزاری ها تغییر کرد و خشونت ها تشدید شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: کیهان کلهر و رامبرانت تریو در روزهای میانیِ شهریور امسال در تالار وزارت کشور به صحنه می روند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: منتخب شورای شهر پنجم گفت: عضو شورای دو گزینه نهایی شهرداری تهران عصر پنجشنبه 19 مرداد انتخاب می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان با اعمال تحریم های بی سابقه می خواهند سپاه را محدود کنند، مسئله، براندازی نظام، انقلاب و اسلام است و همه این کارها مقدمه این هدف است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت دوازدهم مجموعه ای هماهنگ و کارآمد در مسیر اعتدال خواهد بود، گفت: 50 درصد کابینه تغییر می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت از 18 مردادماه اکران خود را در گروه سینمایی استقلال آغاز می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: وزیر دادگستری و مجید انصاری معاون حقوق رئیس جمهور اعلام کردند که در دولت آینده نیستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی و معاون پارلمانی روحانی از حضورشان در دولت دوازدهم خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری دو - سید مهدی سیدی: امام رضا(ع) به خاطر سیاست ورزی پیچیده مأمون، 3سال به سمت ولیعهدی حکومت رسید و البته تاریخ نیز به صورت ویژه، به مطالعه این دوران حساسیت نشان داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری دو - سید روح الله شاهچراغی: عُیونُ اَخبار الرّضا، جلادهنده ای است که زنگار غم را از قلب انسان می زداید. در تمام روزگار و در نگاه هیچ بیننده ای، کتابی مانند این کتاب نگاشته نشده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: به دنبال افزایش نرخ دلار در بازار آزاد قیمت انواع سکه نیز در روزهای اخیر با روند صعودی همراه شده و سکه تمام طرح جدید 21 هزار تومان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال هلث کاپ به نفع کانون خیریه بیماران سندروم داون برگزار شد. این مسابقات با حضور 16 تیم از روز سه شنبه (10 مرداد) آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: ترمیم نخاع آسیب دیده کار ساده ای نیست، اما پژوهشی جدید نشان می دهد که با کمی تغییر در بدن به واسطه جراحی، بدن می تواند خود به خود نخاع را ترمیم کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- پوریا استرکی: سازمان تنظیم مقررات رادیویی، بنا بر اخبار منتشر شده و همچنان که وزیر ارتباطات ماه گذشته اعلام کرده بود تعرفه های جدید اینترنت را منتشر کرد .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی که پیش تر اعلام کرده بود به زودی تکلیف سه تعاونی غیرمجاز مشخص خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: در بازار چهارشنبه یازدهم مردادماه دلار آمریکا با پنج تومان افزایش قیمت 3820 تومان عرضه می شود و هر گرم طلای 18 عیار نیز در آستانه 118 هزار تومان قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات چهارشنبه یازدهم مردادماه بازار جهانی به دنبال سودگیری سرمایه گذاران از رشد اخیر قیمت ها و همچنین بهبود ارزش دلار آمریکا از بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته خود که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۷    
- شهر مشهد یک قطعه از بهشت را در آغوش خودش جای داده است. سالانه میلیون ها نفر از جمعیت جهان اسلام به پابوس حرم شریف رضوی می روند و نامشان را در فهرست زائران حضرت ثبت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: رقابت های ژیمناستیک هنری لیگ باشگاه های دختران کشور با حضور 170 ورزشکار در سالن برادران آذرپی تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان استفاده از نیروی فرهنگی بازنشسته را نداریم، شرایط مشروط به کارگیری بازنشستگان فرهنگی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: تلویزیون دولتی ژاپن امروز چهارشنب 11 مرداد اعلام کرد، شینزو آبه،نخست وزیر این کشور در ترمیم کابینه وزیر امور خارجه را به سمت رئیس سیاسی حزب حاکم لیبرال دموکرات منصوب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: قلب خورشید از چشم همه پنهان است، و این مخفی بودن باعث شده تا این ستاره غول پیکر بتواند رازی بزرگ را نیز در دل خود مخفی نگه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۹    
- مریم حدادی: روزهای دهه کرامت که می رسد اغلب ما حال وهوای حرم این خواهر و برادربزرگوار را می کنیم و دوست داریم در حرم یکی از این دو گوهر ارزشمند باشیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
- همشهری دو - احسان رحیم زاده: خادمان حرم رضوی جزو مهربان ترین و عاشق ترین انسان های روی کره زمین هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
- همشهری دو - مهدی افخمی: هنوز 2سال از تشکیل معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی نمی گذرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
- مهدی واعظی: دلتان زیارت مشهد می خواهد؟ دلتنگ نشستن در صحن های نورانی حرم رضوی و راز و نیاز با حضرت رضا(ع) هستید؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
- امیر اسماعیلی: دلت شور می زند که برسی؛ که از انتهای خیابان، گنبد و گلدسته را ببینی؛ گنبد طلایی که انگاری تا آسمان رفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: سفر مقتدی صدر به عربستان، برجام و ... از جمله موضوعاتی بود که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-11 مرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: دو سر بریده شده در اتوبان شیخ بهایی کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: "کریستوفر رای"، یکی از مقام های سابق در وزارت دادگستری دولت جورج بوش جانشین جیمز کومی، مدیر سابق اف بی آی ش.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمدحسن روحانی: دوران مبارزات امام رضا(ع) با مأمون خصوصیت ویژه ای داشت؛ روزهای بسیار تاریخی و حساس که بقا یا فنای اسلام کاملا بدان وابسته بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: اخبار تخلیه اتاق و رفتن از شهرداری صحت ندارد و حتی سه شب گذشته نیز در دفتر کارم شب را به صبح رساندم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام کرد که کشورش پیش نویس قطعنامه "مبارزه با تروریسم و تحت پیگرد قرار دادن تروریست ها" را به شورای امنیت داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: اسحاق جهانگیری در واکنش به شایعاتی درباره استعفایش از سمت معاون اول رییس جمهور گفت: چرا باید برای 10 روز استعفا بدهم؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۸    
- اگرچه قرار است، امروز تکلیف انتخابات نظام پزشکی مشخص شود اما ابهامات درباره نحوه شمارش آرا همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۸    
- با رشد بارداری ها ناموفق، چیستی ناباروری و روش های درمان آن به یکی از سؤالات متداول تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: قیمت های نفت چهارشنبه یازدهم مردادماه تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت آمریکا و عرضه بالا اعضای اوپک یک درصد کاهش یافت و نفت آمریکا به پایین 50 دلار در هر بشکه عقب نشینی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه انگلیس سرانجام پس از سال ها حضور در کنار ملکه امروز چهارشنبه 11 مرداد در سن 96 سالگی بازنشسته می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل باغ کتاب به ابهامات این مجموعه پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
- دو سوم زنان شاغل معتقدند که پوشیدن کفش پاشنه بلند به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد اما این کار به اعتقاد محققان بریتانیایی باعث ایجاد کمردرد در آنها می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، داعش در شهر رقه همچنان سلاح شیمیایی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: رصدخانه رویال گرینویچ میزبان برگزاری بزرگترین رقابت بین المللی عکاسی نجومی و نمایشگاه سالانه رایگانی است که از تصاویر ارسال شده برای این رقابت برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: نتایج بررسی های جدید نشان می دهد تمامی گل های جهان جدی باستانی داشته اند که درحدود 140 میلیون سال پیش برای اولین بار در زمین روئیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۱    
- اسماعیل رمضانی: فیلم کوتاهی هست درباره یک عکاس؛ کسی که برنده یک جایزه جهانی شد آن هم برای تصویری که در آن سربازی بیرحم اسلحه را بر پیشانی دختر خردسالی گرفته که ملتمسانه چشم به عکاس دوخته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: محمدباقر قالیباف به همراه اهالی رسانه از روند اجرایی خط 6 مترو بازدید کرد. طول کل مسیر خط 32 کیلومتر است که همراه 6 کیلومتر توسعه جنوبی کل طول پروژه به 38 کیلومتر می رسد که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به موضوع هایی مانند پرداخت غرامت به تیم های ایرانی از سوی ای اف سی، صحبت های دایی درباره کریمی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۹    
- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که پیش از این ورود مخدر کروکودیل به کشور را تکذیب کرده بود، این بار ورود مخدر جدید به داخل مرزها به نام ان پی اس را تأیید کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
- 3روز پس از آنکه معاون حقوقی پلیس راهور در گفت وگو با همشهری از تغییر آیین نامه راهنمایی و رانندگی به نفع معلولان خبر داد، رئیس پلیس راهور جزئیات این تغییرات را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
- اضافه دریافتی های دفاتر خدمات پلیس+10 از مراجعه کنندگان و اعتراض های مردم باعث شد که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از نحوه ارائه خدمات در این دفاتر بازرسی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات طرح ترافیکی ویژه مراسم تحلیف حسن روحانی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۸    
- رئیس سازمان میراث فرهنگی که 2روز پیش و همزمان با ثبت ملی خانه شهر کرمان در توییتر خود نوشت که به وعده ام عمل کردم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۸    
- عباس محمدی: دیگر به عادت ترک ناشدنی مدیران آب کشور بدل شده که مطلقا هیچ بخشی از بلای نازل شده بر منابع آب کشور را ناشی از عملکرد خود و همکاران شان ندانند و در عوض زمین و آسمان و هرچه در میان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس مجلس، تصمیم هیات نظارت بر اجرای برجام درواکنش به رفتار آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۳۲    
- محمد مهدوی -پژوهشگر: توجه به موضوع نوسازی بافت های فرسوده برای ارتقای بهره وری شهری، کاهش خسارات ناشی از وقوع احتمالی زلزله، تحقق عدالت اجتماعی و رفع محرومیت های ساکنان این بافت ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۶:۳۵    
- حامد فوقانی: تنها امضای شهرداری تهران پای توافقنامه با شرکت راه آهن برای واگذاری اراضی حاشیه ای و روسطحی خطوط ریلی تهران- تبریز باقی مانده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۵:۳۵    
- به گفته مهدی چمران آخرین جلسه شورای شهر تهران در دور چهارم برگزار و پرونده این دوره از شورای شهر تهران در سیصد و شصت و پنجمین جلسه اش بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۴:۳۴    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 10 مرداد ماه 117 واحد کاهش یافت و به 81 هزارو 415 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 4.5 واحد افزایش به 933 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۳:۳۶    
- دونالد ترامپ، که بسیاری این روزها برای پایان حضورش در قدرت لحظه شماری می کنند، یکی پس از دیگری اطرافیانش را اخراج می کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۲:۳۵    
- آمار ها نشان می دهد ارزش بازار اوراق بدهی از مرز 28 هزار میلیارد تومان معادل 7.5میلیارد دلار عبور کرده است.
  • ۱