پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: موزه ای در چین ادعا می کند بزرگ ترین حشره جهان به طول 64 سانتی متر را پرورش داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی به سئوالاتی در مورد انتخابات 96، حاملین پیام رد صلاحیت آیت الله هاشمی و احمدی نژاد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: روسیه و ترکیه که موفق شده اند، بسیاری از مسائل و مشکلات برجای مانده از دوران تیره روابط پس از ساقط شدن بمب افکن روسی بر فراز سوریه در آذر ماه سال 94 توسط جنگنده ترکیه ای را رفع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۴    
- همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی سبک هیانگ (ITF) روز چهارشنبه (18 مرداد ماه) در خانه تکواندو برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: مدیر منطقه ای یونیسف اعلام کرد که بیش از نیم میلیون کودک در لیبی نیاز شدیدی به کمک انسانی دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان رده سنی 13 تا 15 سال کشور و آموزشگاه ها با قهرمانی استان مازندران به اتمام رسید. خوزستان و اردبیل دوم و سوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۷    
- مقاومت ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرای مصوبه قانونی مجلس مبنی بر الزام صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی بدون نیاز به کارت پایان خدمت باعث پیگیری موضوع از سوی رئیس مجلس از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۱    
- حسین صدقی، متخصص علم هیدرولوژی ایران با بیان اینکه استحصال آب های ژرف در ایران قابل پیگیری نیست، گفت: غلو در فعالیت های مهندسی و سازه ای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۱    
- حدود یک ماه پیش با خاکریزی در تالاب استیل عملیات عمرانی برای ایجاد پیست دوچرخه سواری آغازشد که با انتقاد مردم محلی و فعالان محیط زیست مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با پیروزی صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و تساوی یک به یک سپاهان و پارس جنوبی خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت تا شاگردان علیرضا منصوریان اولین برد این فصل را تجربه کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۵    
- سرانجام انتظارها سر رسید و نمایش ضدترامپی مایکل مور با استقبال خوب تماشاگران از شامگاه پنجشنبه در بلاسکو تیه تر نیویورک روی صحنه رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفترنظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت نسبت به کلاهبرداری و اخاذی افراد سودجو از بیماران هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۹    
- سیاست تازه شبکه یک در آغاز مجموعه های نمایشی از روزهای آخر هفته عملیاتی شد و نخستین قسمت سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان شامگاه پنجشنبه 19مرداد روی آنتن رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۶    
- اگر تمام پروژه های سینمایی در دست تولید در خارج از مرزها به نتیجه برسند، می توان 96 را سال شکوفایی سینمای ایران در عرصه های بین المللی و جهانی دانست و به موفقیت برخی از این فیلم ها در فصل جوایز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۳    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های پیکان و ذوب آهن بدون گل به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۹    
- دکتر اسماعیل امینی : گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود/گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۷    
- یک هفته پس از فروکش کردن ماجرای لغو کنسرت در قوچان و در شرایطی که به نظر می رسید اوضاع با بازگشت ناظری ها به این شهر خراسان رضوی به حالت عادی بازمی گردد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۳    
- گمرک عراق از هفته گذشته، بدون اطلاع قبلی واردات 4 محصول کشاورزی از ایران را ممنوع اعلام کرد که گفته می شود این کار به دلیل تولید داخلی و تأمین نیاز عراق از این محل است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۳    
- قیمت ارزهای معتبر در بازار داخلی ایران در هفته گذشته با نوسان معناداری مواجه بود؛ به نحوی که روز پنجشنبه هر دلار آمریکا 3811 تومان معامله شد که نسبت به ابتدای هفته، روندی کاهشی داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۳    
- علی ابراهیمی: با توسعه کسب وکارهای نوین اینترنتی، مسئولان وزارت ارتباطات از افزایش تلاش ها برای رفع موانع پیش روی فعالان این نوع کسب وکارها خبر می دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۳    
- بیهار کارکنان یک شرکت هندی از ترس فروریختن سقف محل کار خود هر روز با کلاه کاسکت موتورسواری پشت میز کار خود حاضر می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۰    
- 16 سال از سقوط حکومت طالبان در افغانستان می گذرد و اکنون در سایه ناکارآمدی دولت مرکزی، عدم توانایی نیروهای امنیتی در تأمین امنیت و قدرت گیری دوباره طالبان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۰    
- درحالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هر روز خط و نشان جدیدی برای حمله نظامی به کره شمالی می کشد گزارش ها از ترس و نگرانی عمومی در این کشور از جنگی هسته ای و فاجعه بار خبر می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۸    
- بارش باران های سیل آسا در شمال و شمال شرق کشور موجب جاری شدن سیلاب در برخی از این مناطق شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۸    
- وقتی در اداره آگاهی روبه روی قاتل پسرم نشستم، گفتم که اگر همدستانش را معرفی کند، همین حالا رضایت می دهم، اما او به پایم افتاد و گفت که هنگام قتل پسرم تنها بوده و خواست که ببخشمش .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۸    
- پسر جوان که مدعی است به خاطر رابطه پنهانی دوست صمیمی اش با خواهرش وی را به قتل رسانده است، با رأی قضات دادگاه به قصاص محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۸    
- مرد جوان با استفاده از عکسی که کنار خودروی بی ام و انداخته بود، دختران دم بخت را در تلگرام فریب می داد و قربانی نقشه سیاه خود می کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۵    
- نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران از برنامه تاسیس بورس ارز همزمان با اجرای برنامه های تک نرخی شدن ارز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۵    
- نهادهای ناظر بازار سرمایه ایران و هند، موافقتنامه خرید و فروش محصولات در بورس های کالایی 2 کشور را امضا کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۵    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 313 واحد رشد کرد و به 81 هزار و 579 واحد رسید اما شاخص فرابورس 7 پله نزول کرد و در محدوده 924 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۱    
- ارزش کل معاملات انجام شده در بازار سرمایه ایران 10روز مانده به پایان پنجمین ماه سال از مرز 60هزار میلیارد تومان عبور کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت راه حل نظامی برای حل و فصل اختلاف میان ایالات متحده با کره شمالی وجود ندارد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: تشدید تنش ها در شبه جزیره کره پس از تهدیدهای متقابل نظامی آمریکا و کره شمالی برای انجام حمله های گسترده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأسی از فرهنگ مقاومت و انقلابی گری و برافراشتن پرچم بصیرت و دشمن شناسی را ضرورت گریزناپذیر عصر پرماجرای امروز دانست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: ارشد صالحی رئیس جبهه ترکمن های عراق در واکنش به تصمیم اقلیم کردستان عراق برای برگزاری همه پرسی استقلال، نسبت به عواقب خطرناک این تصمیم و تجزیه عراق هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: داستین هافمن یکی از چهره های نامدار سینمای آمریکاست که با فیلم های مهمی در تاریخ سینما جای گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از راه اندازی موزه صنایع دستی در فضای خالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: برنامه دورهمی امشب میزبان نادر سلیمانی بازیگر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: داوطلبان کنکور سراسری که این روزها مشغول انتخاب رشته هستند، انبوه رشته محل هایی را پیش روی خود دارند که دست آنها را برای سبک و سنگین کردن باز می گذارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۰    
- آوا زمانی: بعضی هایشان ما را به فکر فرو می برند و برخی می خندانند. برخی برایمان عجیب هستند و برخی هم امیدوارمان می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: نخستین کنگره شعر نو ایران با همراهی و حمایت چندین دانشگاه، سازمان، نهاد، ناشر و مرکز فرهنگی، در آبان ماه سال جاری (96) برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: سریال تلویزیونی دریا کاری از سیمای مرکز آذربایجان غربی از شنبه (21 مرداد) هر شب روی آنتن شبکه شما می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش محققان، آزمایش جدید خون DNA می تواند نوع نادر اما مرگبار سرطان را که در سینوس ها اتفاق می افتد تشخیص دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۷    
- نفیسه مجیدی زاده: می توان با ویلچر به بوستان رفت، تفریح و ورزش کرد یا از گردش در فضای سبز لذت برد. می توان با چشمانی که نمی بینند گل ها را تماشا کرد و بویید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی چین در دفاع از رزمایش های نظامی این کشور در دریای ژاپن اعلام کرد: این دریا جزء متعلقات توکیو نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: آمار فروش فیلم های جدید سینمایی در حالی اعلام شد که نهنگ عنبر 2 به فروش بیش از 20 میلیارد تومان دست یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: واحد فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا با تایید اعزام نیروی ویژه به لیبی، مبارزه با داعش را بهانه اصلی برای اتخاذ چنین تصمیمی عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: منابع سوری از کنترل ارتش این کشور بر مناطق وسیعی در استان سویدا در مرز با اردن خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: برجام از جایگاهی قوی در سطح بین الملل برخوردار است و نه تنها قطعنامه 2231 شورای امنیت بلکه مجموعه اتحادیه اروپا و جامعه بین الملل از آن حمایت می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: شبکه آی 24 به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید مدعی شد ترامپ در گزارش ماه اکتبر از توافق هسته ای خارج خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۹    
- دکتر رضا سعیدی فیروزآبادی*: پیوند اعضا شاخه ای از علم پزشکی است که اندکی بیش از 60 سال از عمر آن می گذرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: مردی روز پنجشنبه 10 اوت (19 مرداد) 2017 در شهر ژانگ را در ایالت سیچوآن چین پس از زمین لرزخ 6 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: تخصیص سهام عدالت به مشمولان در زمان ثبت نام، بر مبنای تعداد افراد خانوار است و ازدواج، طلاق و فوت تاثیری در شرایط و مبلغ سهامداری آنها ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۴:۲۴    
- طنز عبدالله مقدمی: اگر از همه ی دانشمندان جهان (اگر واقعاً دانشمند باشند!) بپرسند همین الآن خوش بخت ترین آدم روی زمین کیست؟ حتماً حتماً به شما می گویند:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۳:۲۳    
- پاستیل های بنفش را از زبان پسری کوچک به نام جکسون می خوانید. جکسون پسری است که بیش تر از سنش می فهمد و حرف می زند و برایتان از خانواده ی فقیرش می گوید که پول ندارند و مجبورند مدتی در مینی ون ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۲:۲۱    
- فراموش می شوی زودتر از حباب های پسرک دست فروش
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۰    
- شعر مهدی مردانی: باران که بنویسم کمی شعرم شمالی می شود