شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 شهریور 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 شهریور 1396 روزنامه همشهری 2 شهریور 1396 روزنامه همشهری 3 شهریور 1396 روزنامه همشهری 4 شهریور 1396 روزنامه همشهری 5 شهریور 1396 روزنامه همشهری 6 شهریور 1396 روزنامه همشهری 7 شهریور 1396 روزنامه همشهری 8 شهریور 1396 روزنامه همشهری 9 شهریور 1396 روزنامه همشهری 10 شهریور 1396 روزنامه همشهری 11 شهریور 1396 روزنامه همشهری 12 شهریور 1396 روزنامه همشهری 13 شهریور 1396 روزنامه همشهری 14 شهریور 1396 روزنامه همشهری 15 شهریور 1396 روزنامه همشهری 16 شهریور 1396 روزنامه همشهری 17 شهریور 1396 روزنامه همشهری 18 شهریور 1396 روزنامه همشهری 19 شهریور 1396 روزنامه همشهری 20 شهریور 1396 روزنامه همشهری 21 شهریور 1396 روزنامه همشهری 22 شهریور 1396 روزنامه همشهری 23 شهریور 1396 روزنامه همشهری 24 شهریور 1396 روزنامه همشهری 25 شهریور 1396 روزنامه همشهری 26 شهریور 1396 روزنامه همشهری 27 شهریور 1396 روزنامه همشهری 28 شهریور 1396 روزنامه همشهری 29 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 شهریور 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: جکی چان، بازیگر فیلم های اکشن به کمپین مقابله با شکار پستانداری که به میزان بالایی در جهان قاچاق می شود، پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی گفت: والدین باید در برخورد با کودکان قلدر با اقتدار و عاطفه عمل کرده و نباید وی را به حال خود ر ها کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: مدیرگروه علوم پزشکی مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ویتامین c فراوان در دم کرده زرشک، در پیشگیری از سرماخوردگی نقش بسزایی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید کاهش یافت و نرخ دلار هم به 3890 تومان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی دو دهه گذشته همزمان با کاهش بیش از 50 درصدی سوء تغذیه ( کم وزنی و کوتاه قدی) کودکان در کشور ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: پرونده بیست و دومین دوره مسابقات کشوری با قهرمانی نوجوانان مازندرانی در شیراز به پایان رسید، البرز نیز تنها با اختلاف دو امتیاز برسکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم تهران سوم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- طرح پر فراز و نشیب کاهش مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر که 3بار در صحن علنی مجلس بررسی شده بود، حالا با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه و به مجلس ارجاع شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران گفت: خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: فدراسیون جهانی اسکی روی آب (IWWF) موافقت خود را برای حضور بانوان اسکی روی آب ایران با پوشش اسلامی در رقابت های آسیایی و جهانی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک شیتوریو شیتوکای تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات سبک شین رزم کاراته در بخش بانوان برگزار شد و تیم مرکزی در رده پایه و تیم خوزستان در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک اینوئی ها در بخش بانوان 9 شهریور در استان مازندران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هرگونه تصمیم در خصوص تحریم های صورت گرفته توسط آمریکا با هیئت نظارت بر برجام است که بی شک تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: با پایان رقابت های بین المللی تنیس جوانان نفرات برتر بخش دختران نیز بعد از بخش پسران معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: همزمان با دوازدهم ذی الحجه بیش از دو میلیون حاجی جمرات سه گانه در منی را رمی و این سرزمین را ترک کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با اشاره به انتشار خبر هک اکانت تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای شرکت در اجلاس بریکس در شیامن واقع در شرق چین به سر می برد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۵:۳۴    
- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی جشن های گسترده دهه ولایت با همکاری مساجد در بیش از 110 مسجد شاخص پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۲    
- فردین خلعتبری: در کوچه ما که طولش 200 متر هم نمی شود، در 8 سال گذشته چیزی حدود 20 ساختمان ساخته اند؛ یعنی در طول این 8 سال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۴    
- محمد ارباب افضلی : بانک مرکزی با محاسبه و اعلام نرخ تورم 10 درصدی مرداد ماه سال 1396 براساس سال پایه 1395، پس از حدود 5 سال رسما سال پایه مورد استفاده در محاسبات خود را تغییر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۴    
- راجستان راهبی در هند هنگامی که متوجه شد نمازگزارهای هم کیش او در نقاشی های اساطیری هند نماد مشت گره کرده در هوا دارند دیگر دست راست خود را پایین نیاورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۶    
- ماجده پناهی آزاد، آریا تولایی، غزل محمدی: اگر در کانال تلگرام دوچرخه عضو باشی، احتمالاً رادیو دوچرخه را دیده ای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: نخستین کارگاه داستان نویسی جشنواره خاتم هفتم تا نهم شهریور ماه درمرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: همیشه نمی توان از جت زدگی یا هواپیمازدگی جلوگیری کرد، اما با انجام کارهایی می توانند علائم آن را به حداقل برسانید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۶    
- سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری خود که پس از جلسه رسمی شورا برگزار شد مهم ترین برنامه های کمیسیون های شش گانه شورای شهرتهران، ری و تجریش را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۶    
- محمد کرباسی: ششمین و قدرتمندترین آزمایش هسته ای کره شمالی روزگذشته علاوه بر زمین لرزه 6.3 ریشتری در شبه جزیره کره کاخ سفید را هم لرزاند تا ترامپ در موقعیتی سخت شوکه شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۰    
- تازه دامادی که 4 ماه پس از عقد، همسرش را در خواب با ضربات آجر به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه درحالی که اشک می ریخت گفت به خاطر چت کردن های همسرش در تلگرام دست به این جنایت زده است و از اولیای دم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۳    
- مرد شیاد برای سرقت عابربانکی از دختران نقشه عجیبی داشت. او با طعمه هایش طرح دوستی می ریخت و پیشنهاد ازدواج می داد و در فرصتی مناسب نقشه سرقت هایش را عملی می کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: بر اساس گزارش پایگاه ISI، سهم ایران از کل مقالات ریاضیات کل دنیا از 2.3 درصد در سال 2011 به 3.3 درصد در سال 2017 افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۰    
- مسعود میر: 89 سال بعد از اینکه آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک آمریکا نخستین جوایز خود را به بهترین های صنعت سینما اهدا کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- راننده مینی بوس وقتی از زبان مرد رمال شنید که زیر خانه اش گنجی پنهان است ماجرا را با برادرش در میان گذاشت و تلاش آنها برای رسیدن به گنج شروع شد غافل از اینکه حادثه ای مرگبار انتظارشان را می کشید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- 14 سال پس از مارمولک و با تجربه حضور در برخی از بهترین کمدی های تاریخ سینمای ایران، پرویز پرستویی این بار با یک نقش کمدی از یک فیلمساز زن به عرصه بازیگری بازمی گردد و در جشنواره سی و ششم فیلم فجر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- زرین حقی: آیا نویسنده محترم پروژه سی در داستان اسطوره ای رستم و سهراب به رمز و معنی ای که حکیم ابوالقاسم فردوسی از آن یاد می کند توجه دارد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- 4 زن که پشت چراغ قرمزها گل می فروختند با همدستی مردی که خود را مأمور پلیس جا زده بود به سبک یکی از فیلم های سینمایی دست به اخاذی از مردان پولدار می زدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که بافت چربی موجب ابتلا به سرطان در بدن می شود و این تاثیر به نوع چربی و محل قرار گیری آن در بدن بستگی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی علت کناره گیری دبیرکل سابق این جمعیت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: کپسول فضایی سویوز حامل فضانوردان آمریکایی، پگی ویتسون و جک فیشر و فیودور یوریچیخین از موسسه روسی راسکوسموس 3 سپتامبر 2017 (12 شهریور) در قزاقستان فرود می آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۹    
- کتاب خیابان تبریز گذری بر زندگی و زمانه معلم شهید قدرت الله چگینی به قلم میثم رشیدی مهرآبادی از سوی نشر مجنون منتشر شد و به بازار آمد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: در تازه ترین تحقیقات دانشمندان هلندی، بیشترین طول عمر انسان با توجه به شرایط کنونی زندگی انسان تخمین زده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: بازیگر سرشناس بریتانیایی که تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نشده با ایفای نقش وینستون چرچیل که در تلوراید به نمایش درآمد، شگفتی آفرید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: زن 93 ساله آلمانی به وصیت شوهرش عمل کرده و 22 میلیون دلار از ثروت خانوادگی خود را برای کمک به باغ وحش کلن در آلمان هدیه داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: متخصصان در مطالعه روی 1000 داروی مختلف به بررسی تاثیر آنها در کاهش یا افزایش خطر ابتلا به بیماری پارکینسون پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: پگی ویتسون فضانورد آمریکایی سازمان فضایی آمریکا (ناسا) که رکورددار بیشترین مجموع روزهای حضور در فضاست، صبح امروز با دو فضانورد دیگر از ایستگاه فضایی بین المللی به زمین بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: کم خونی فقر آهن زمانی که آهن به مقدار کافی در بدن موجود نباشد به وجود می آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه هیچ وقت یک بازی را برای ثبت کردن نتیجه خاص یا حفظ رکورد شروع نمی کنیم گفت: با توجه به رفتار تیم سوری در بازی قبلی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: حدود 80 درصد از مرگ مردم ایران به دلیل ابتلا به بیماری های غیرواگیر است و تمام تلاش خود را بکار می گیریم که این تعداد مرگ را کاهش دهیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به درخواست مقامات آمریکایی برای بازدیداز مراکز نظامی ایران در راستای اجرای برجام با تاکید بر این که مراکز نظامی ناموس نیروهای مسلح هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: آخرین قسمت فصل دوم سریال شهرزاد دوشنبه، 17 مهر ماه عرضه می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: هافبک ملی پوش استقلال که پیش از پایان فصل گذشته دچار مصدومیت شده بود، در شرایطی که به نظر می رسید به روزهای پایانی مداوای خود برسد بار دیگر دچار مصدومیت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: مرتضی میرمنتظمی، نمایشنامه بکت را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: ایران درودی در هشتاد و یکمین سالگرد تولدش آرزو کرد: دعا کنید زنده بمانم تا ساخت موزه ایران درودی تمام شود و خودم بتوانم تابلوهایم را در موزه ام آویزان کنم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: دو فیلم فروشنده و نفس رکوردار نامزدی نوزدهمین جشن خانه سینما شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: آمریکا نمی تواند در مورد مسائل دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: صدر اعظم آلمان گفت: توافقنامه هسته ای ایران می تواند به الگویی برای حل مساله کره شمالی نیز تبدیل شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ویزای سفر و مجوز پرواز هیات سعودی به تهران برای بازدید از ساختمان های دیپلماتیک صادر شده است و احتمال می دهیم سعودی ها پس از ایام حج به ایران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: اولین جلسه درس خارج فقه حضرت آیت الله خامنه ای در سال تحصیلی جدید برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ظهر یکشنبه 12 شهریور با حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: ضرغامی گفت: رهبری با روسای ستادهای نامزدهای انتخابات 88 جلسه برگزار کردند، حصر به هیچ وجه ارتباطی با مقام معظم رهبری نداشت و تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: آیت الله سید احمد خاتمی از برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری طی 27 و 28 شهریور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در نامه ای به وزارت کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قانون اصلاح ماده (35) قانون خدمت وظیفه عمومی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضائیه در خصوص وضعیت علیرضا رجایی در زندان و نیز حکم صادره برای محمد علی طاهری و ادامه حصر توضیحاتی ارائه کرد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیرآموزش و پرورش گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق سند تحول به کار خواهم بست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ورود شرکت های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به بورس و فرابورس خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ایراد مجدد شورای نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص کاهش مجازات اعدام محکومان موادمخدر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: در شرایطی که عربستان با کاهش قیمت نفت، با افت درآمدهای نفتی مواجه شده است، حج یکی از مهم ترین منابع درآمد جایگزین در این کشور محسوب می شود که سالانه چندین میلیارد دلار را به خزانه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: مناسبت های مذهبی فرصت های خوبی هستند برای اینکه ما (والدین) در تربیت مان دقت و تحقیق بیشتری داشته باشیم و اهدافمان را مدام باز تعریف کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: گوش های ما خیلی کمتر از چشم ها، پوست، دندان ها یا اندام های داخلی مان بیمار می شوند اما این اعضای مهم و حیاتی بدن با وجود ساختار پیچیده شان بسیار حساس هستند و باید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: طبق یافته های مطالعه جدید، تماشای زیاد تلویزیون فاکتور پرخطر بروز ناتوانی در سنین بالاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: تحقیقات نشان می دهد افراد میانسالی که به آهستگی راه می روند در مقایسه با سالمندان چابک، دو برابر بیشتر در معرض مرگ قلبی قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: امروز یکشنبه 12 شهریورماه سکه تمام با افزایش 33 هزار تومانی قیمت نسبت به ظهر روز گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس ائتلاف ملی عراق در یک سخنرانی اعلام کرد که عراق تنها راه ارتباط زمینی عربستان با جمهوری اسلامی ایران است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: تولید نفت روسیه در ماه اوت با رسیدن به 10.91 میلیون بشکه در روز کمترین سطح تولید از ماه اوت سال 2016 میلادی را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در امور حج درباره تعیین هویت 11 شهید گمنام حادثه منا، اظهار کرد: تعدادی از بستگان شهدا در این سفر برای آزمایش DNA حضور دارند و امیدواریم با شناسایی هویت این شهدا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: اگرقرار باشد روبات ها به عنوان راهنمای تور یا مسئول حمل پیتزا به کار گرفته شوند، باید بتوانند در محیط های شلوغ مسیر خود را پیدا کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۸    
- همشهری دو - سعیده محبی : رویدادهای تاریخی مهم و برجسته تاریخ معاصر ایران با نام استعمار و تأثیرات آنها عجین شده است و بازگویی و مرور تاریخ ایران بدون گفتن از استعمار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۳    
- همشهری دو - آوا فوشریان: چند سالی است که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی های خود بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل تأکید دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۶    
- همشهری آنلاین: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پی واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در جلسه ای اضطراری با حضور مسئولان مربوطه به بررسی ابعاد این حادثه می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۶    
- همشهری آنلاین: حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: رییس شورای شهر تهران گفت: هیچ قانونی نیست که بتواند ساختمان های بلندمرتبه را ملزم به تطبیق با آئین نامه های جدید به ویژه آئین نامه آتش نشانی کند و باید در کمیسیون سلامت یا معماری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان مدافع حقوق ایزدی ها با بیان این که تعداد زیادی ایزدی از چنگال داعش آزاد شدند، اعلام کرد، نیمی از ایزدی های ربوده شده همچنان در اسارت این گروه تروریستی قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمدحسن روحانی: حدود یک سال پیش کمپینی توسط یکی از بازیگران پیشکسوت کشورمان ایجاد شد که در آن از همه مسئولین فرهنگی خواسته بود که هر کار خوبی را ابتدا از خود شروع کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به برجام تنها بر اساس متن توافق است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۷    
- درحالی که مجلس با بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تابعیت رسیدگی به وضعیت افراد بی شناسنامه ای که مادر ایرانی و پدر غیرایرانی دارند را آغاز کرده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۷    
- معصومه حیدری پارسا: همه چیز از یک مهمانی شروع شد که نتوانست به دوستانش نه بگوید. الکل کار خودش را کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۷    
- دکتر امیر عبدوس: قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مصوب1374 تا 23مردادماه امسال، تنها ابزار حقوقی نظارت محیط زیستی بر واحدهای آلاینده هوا بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: شکایت یکی از اعضای شورای شهر از عکاسانی که به دنبال حاشیه هستند، شرکت در مراسم تشییع شهید حججی و معطلی اهل تسنن در صف نماز عید قربان از حاشیه های چهارمین جلسه شورای شهر تهران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: کره شمالی در بیانیه ای که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد، انجام ششمین آزمایش هسته ای را تایید کرد و آن را موفقیت آمیز خواند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان در مبارزه علیه بیماری سرطان قدم بزرگی به جلو برداشته اند و شیوه ای جدید را برای از بین بردن سلول های سرطانی کشف کرده اند که می تواند گزینه درمانی بهتری نسبت به داروهای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: بازار داخلی طلا و سکه طی روزهای گذشته با تغییرات و افزایش قابل توجه قیمت همراه شده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: در حالی که ایالت های لوئیزیانا و تگزاس درگیر پیامدهای طوفان اخیر هستند و مناطق زیادی هنوز زیر آب است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مشغول تمسخر هیلاری کلینتون در توئیتر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۹    
- همشهری آنلاین: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بعد از تعطیلات عید قربان قرار است به سه کشور قزاقستان، جمهوری آذربایجان و آمریکا سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۹    
- همشهری آنلاین: بانک های سرمایه گذاری با انتظار تحلیلگران شان برای افزایش عرضه از سوی اوپک پس از پایان زمان اجرای توافق کاهش تولید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: انتشار لیست اموال، مذاکرات هسته ای و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های یکشنبه-12 شهریور- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: نهمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاه ها و دستجات آزاد کشور، گرامیداشت هفته دولت با قهرمانی تیم شهریار ساری به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: دو زمین لرزه بزرگ در نزدیکی کره شمالی که احتمال دارد نشان دهنده ششمین آزمایش هسته ای پیونگ یانگ باشد، ثبت شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۲    
- اگر به هر دلیلی تصمیم به تعویض شناسنامه بگیرید، چند روز بعد شناسنامه جدید به دست تان می رسد؟ برای این سؤال دو پاسخ وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از پایان فرصت ثبت نام بورسیه هیات علمی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 23 شهریور ماه خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های کی روش ،تیم ملی فوتبال، صحبت های برانکو و حمایتش از انصاری و بیرانوند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
- اسدالله افلاکی: یک میلیون و 130هزار هکتار از 6میلیون هکتار رویشگاه های زاگرسی به دلیل ابتلا به پدیده خشکیدگی تخریب شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
- امروز 12شهریور، هنوز سفرهای تابستانی به اوج نرسیده است؛ نه جاده های شمال خیلی شلوغ است و نه جاده های مشهد و شیراز.
  • ۱