پنجشنبه ۳۰ شهریورساعت ۲۰:۳۳Sep 2017 21

خبرهای روزنامه همشهری 17 شهریور 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 1 شهریور 1396 روزنامه همشهری 2 شهریور 1396 روزنامه همشهری 3 شهریور 1396 روزنامه همشهری 4 شهریور 1396 روزنامه همشهری 5 شهریور 1396 روزنامه همشهری 6 شهریور 1396 روزنامه همشهری 7 شهریور 1396 روزنامه همشهری 8 شهریور 1396 روزنامه همشهری 9 شهریور 1396 روزنامه همشهری 10 شهریور 1396 روزنامه همشهری 11 شهریور 1396 روزنامه همشهری 12 شهریور 1396 روزنامه همشهری 13 شهریور 1396 روزنامه همشهری 14 شهریور 1396 روزنامه همشهری 15 شهریور 1396 روزنامه همشهری 16 شهریور 1396 روزنامه همشهری 17 شهریور 1396 روزنامه همشهری 18 شهریور 1396 روزنامه همشهری 19 شهریور 1396 روزنامه همشهری 20 شهریور 1396 روزنامه همشهری 21 شهریور 1396 روزنامه همشهری 22 شهریور 1396 روزنامه همشهری 23 شهریور 1396 روزنامه همشهری 24 شهریور 1396 روزنامه همشهری 25 شهریور 1396 روزنامه همشهری 26 شهریور 1396 روزنامه همشهری 27 شهریور 1396 روزنامه همشهری 28 شهریور 1396 روزنامه همشهری 29 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: محققان آمریکایی می گویند: یک نوع پروتیین که توسط زنبورهای عسل تولید می شود، می تواند در عرض 30 سال به ساخت یک آنتی بیوتیک جدید منجر شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: پایگاه خبری رویترز نوشت: رئیس اوبربانک اتریش در میان جمعی از سرمایه داران اروپایی اعلام کرد که این شرکت در ماه جاری (سپتامبر) قرارداد جدیدی با تهران به امضا می رسد که راه را برای ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۶    
- دکتر رضا سعیدی فیروزآبادی*: اخیراً در مطبوعات، رادیو و تلویزیون و فضای مجازی با عبارات متفاوتی در مورد طب مواجه می شوم، مانند طب غربی، طب سنتی، طب سوزنی، طب مکمل، طب گیاهی و غیره ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: بزرگ نادرزاد، مترجم شهیر آثار فلسفی و حکمی، اخلاقی پس از یک دوره بیماری ظهر پنجشنبه شانزدهم شهریورماه در تهران درگذشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: بزرگ نادرزاد مترجم آثار فلسفی و حوزه فلسفه سیاست سال 1314 متولد شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل در بیانیه ای از افزایش کشته های مسلمانان روهینگیا به بیش از هزار نفر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی اونس طلا به علت سقوط ارزش دلار و تنش های میان کره جنوبی و آمریکا، امروز بالاترین قیمت از آگوست سال گذشته را تجربه کرد و در لحظه انتشار این خبر 1353 ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: صبحانه کودکتان باید حاوی مخلوط متعادلی از میوه ها و سبزی ها، پروتئین ها، غلات و لبنیات باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: قیام 17 شهریور در شرایطی اتفاق افتاد که جعفر شریف امامی با اجرای سیاست آشتی ملی درصدد بود از بار مخالفت ها بکاهد. با کشتار مردم، این سیاست عملاً غیرقابل اجرا شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: مطالعات جدید نشان داده است، مصرف گوشت و فرآورده های آن نظیر سوسیس و کالباس می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 23 درصد افزایش دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۵    
- با فشار مسافر ها، توی واگن پرتاب می شوم. جایی برای نشستن نیست. اگر بود تعجب می کردم! مسافر ها را از نگاهم می گذرانم. مردی نایلون دستش را مقابل شکم برآمده اش گرفته.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی با اشاره به ادعای اخیر آمریکا برای بازدید از اماکن نظامی ایران گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: توفان سهمگین ایرما پس از وارد کردن خسارات سنگین به شماری از جزایر در منطقه دریای کارائیب که به کشته شدن 14 نفر انجامید، از پنجشنبه شب راهی ایالت فلوریدای آمریکا شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: اثر هنری هنرمند فرانسوی JR روز پنجشنبه 7 سپتامبر (17 شهریور) 2017 در مرز آمریکا و مکزیک در نزدیکی شهر تکاته در مکزیک.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: براساس آخرین اطلاعات موجود از وضعیت جاده های کشور جاده هراز و چالوس همچنان پر ترافیک گزارش شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: حدود 2520 نوع غذا در ایران شناسایی شده و مکتب غذایی ایران در کنار دو مکتب غربی و چینی قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۹    
- همشهری آنلاین: راه ها بی شمارند؛ روندگان هم. اما راه نمی شوند همه. تو راه شو. رفتن شو. نگذار مانع اول؛ پایان راه را برایت بسازد. اصلا خودت راه خودت را بساز. راه بمان؛ رفتن شو.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان ، در مورد وضعیت مسلمانان میانمار خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه ای نوشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: سیدعباس عراقچی می گوید: رسانه ها، ایران را کشوری معرفی کرده بودند که عده ای در آن، انقلاب کرده و افراد تندرو، خشن ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: حکومت مرکزی اسپانیا در واکنش به تصمیم دولت محلی کاتالونیا به برگزاری همه پرسی استقلال واکنش نشان داده و آن را غیرقانونی خواند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۰    
- اگر بپرسید پایان 15سالگی چه طعمی دارد، می گویم انگاردر شربت شیرین گلاب و زعفران، نمک حل کنی! بوی زعفران و گلاب دلت را می برد اما تا یک قلپ از آن می خوری ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۴    
- قصد سفر کوتاهی از قزوین به زنجان را داشتیم. در راه، به شهر تاکستان که رسیدیم، توربین های بادی را دیدم. با دیدن توربین های بادی کنجکاوی ام شروع شد و شروع به کردم به پرسیدن.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۰    
- اواخر تیرماه بود و بدن زمین از فرط سنگینی گرمای خورشید، تیر میکشید. خانواده تصمیم گرفتند به شهری سفر کنیم که کمی با خورشید غریبه باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۳    
- مارماهی می گفت: نیمه ی ماهی ام تشنه ی آب و نیمه ی مارم
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: ماموران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در افغانستان از گزند جنگ و ناآرامی در این کشور در امان نبوده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: شبکه اجتماعی فیسبوک برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد که به احتمال زیاد این شبکه اجتماعی از طرف شرکتی در روسیه برای تبلیغات سیاسی "تفرقه افکنانه" در انتخابات آمریکا مورد سوء ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۵:۲۶    
- نفیسه مجیدی زاده: ما شهروندان یک دنیای مجازی هستیم و در آن زندگی می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۴:۳۴    
- ترجمه ی سارا منصوری: استیو کارِل بازیگر، تهیه کننده و کمدین 55ساله ی مشهور آمریکایی می گوید گویندگی انیمیشن برایش خیلی خیلی هیجان انگیز است و معتقد است انیمیشن های منِ نفرت انگیز انرژی خوب و ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۳:۳۳    
- نفیسه مجیدی زاده: یک روز گرم تابستان در یک گروه تلگرامی با شش نوجوان، درباره ی حوصله سررفتن به گفت وگو پرداختیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۲:۳۶    
- چگونه غزل می سرایم چگونه زنده ام هنوز...