چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: جمعی از رهبران احزاب و فعالان سیاسی پاکستان به اظهارات ترامپ در مورد این کشور در نخستین روز سال 2018 واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است و نیازی به حضور سپاه نبوده است گفت: دشمنان ما از احمق ها هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: کافئین، همانطور که باعث بهبود عملکرد ذهنی و توان افراد می گردد، مصرف موضعی آن باعث ایجاد همین حالت در ریشه های مو می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: سومین و آخرین مرحله لیگ برتر جاده در سال 96 با قهرمانی گودرزی در ماده استقامت برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازنگری گایدلاین سونوگرافی زنان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بیان اینکه 12 تا 15 هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد از راه اندازی مراکز درمان مادران باردار معتاد و توسعه گرمخانه های ویژه زنان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور اعضا و دستگاه های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشا خارجی دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: مرد ایتالیایی اول ژانویه (11 دی) 2018 در جشن ی سنتی سال نو میلادی از پل کاوور بر روی رودخانه تیبر در رم به شیرجه می زند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، خبر داد
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: کلینت ایستوود، رابرت ردفورد، بنیسیو دل تورو، جنیفر لارنس و چند چهره جوان و سالخورده دیگر کسانی هستند که با حضور در تریلرها و اکشن های هیجان انگیز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: اسحاق جهانگیری در واکنش به ناآرامی های اخیر نوشت: اسحاق جهانگیری: مسئولیت مشترک ما دفاع از آزادی و مقابله با خشونت است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس گروهی هناسه دل که روایت عکاسان از زلزله کرمانشاه است، با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر در محل باغ موزه قصر افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی تاکید کرد: همه باید بدانیم که نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ کس نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۹    
- در شرایطی که دولت تلاش دارد تا بین همه نخبگان اقتصادی و سیاسی برای اصلاح مسیر اقتصادی کشور و هموارتر کردن کسب و کار وفاق ایجاد کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا در اولین پیام توئیتری خود در سال نو میلادی پاکستان را آماج حملات لفظی خود قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: اجرای طرح تحول سلامت، در راستای رعایت حقوق مردم بوده و منجر به رضایت و توجه مردم به حوزه سلامت شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۶    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران در حکمی برزین ضرغامی را به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: بررسی ها نشان می دهد که داروی تولید شده برای مقابله با دیابت می تواند به طور چشمگیری روند تحلیل رفتن و تضعیف حافظه را تغییر دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: نیروهای دریایی و گارد ساحلی این کشور موفق شدند یک زیر دریایی جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی را در داخل آب های منطقه ای کشف و ضبط کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: مدتی بعد از آنکه آمریکا بیت المقدس را به پایتختی اسرائیل به رسمیت شناخت، تشکیلات خودگردان فلسطینی فرستاده خود از آمریکا را برای مشورت فراخوانده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل سیاسی وزارت کشور با گفت، رویکرد این وزراتخانه و کمیسیون ماده 10 احزاب برای صدور مجوز برگزاری راهپیمایی و تجمع احزاب رویکردی مثبت است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: با آغاز معاملات دوشنبه 11 دی، بورس تهران، شاخص، 646 واحد رشد و از مرز 96 هزار واحد گذشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مطالباتی که وجود دارد باید در چارچوب قانون باشد گفت از مردم می خواهیم که مسیر خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۶    
- پرونده جنجالی پزشک تبریزی که متهم است با تهیه غذای مسموم همسر و مادربزرگش را به قتل رسانده با رفع نواقص به دادگاه کیفری فرستاده شد و این مرد به زودی محاکمه می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۶    
- سید محمد فخار: مدیریت تقاضای حمل ونقل یکی از راه حل ها درخصوص آلودگی هوا و ترافیک است که در بسیاری از کشورهای جهان نیز تجربه شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: آزمایش خانگی بارداری به زنان کمک می کند به شیوه ای سریع و آسان دریابند بچه دار شده اند یا نه.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: 37 سال از زمانی که قهرمانان فیلم های برتر گیشه در سینماهای آمریکای شمالی زنان بودند می گذرد و پس از حدود چهار دهه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: داور مکزیکی که بر اثر حمله بازیکنی که به او کارت قرمز داده بود به کما رفته بود در بیمارستانی در زالاپا جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1397 از عدم تغییر در میزان پرداخت عوارض آب، برق و گاز توسط مردم در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: یک متخصص صنایع غذایی گفت: ورود عامل آلوده به کنسرو باعث باد کردن آن می شود که در نتیجه سمی خطرناک به اسم بوتولیسم تولید کرده که هر یک گرم از آن می تواند باعث مرگ چندین نفر شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۵    
- صفحه اول روزنامه همشهری دوشنبه 11 دی 1396|تیتر اول : ناامنی وخشونت راه بهبود نیست
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: سریال افتاده ها که قرار است مجموعه نوروزی شبکه 2 در سال 97 باشد امروز در شهر شیراز کلید خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی از سخنرانی رهبری کره شمالی به مناسبت سال نوی میلادی که در آن پیشنهاد مذاکره با سئول را داده استقبال کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: اجرایی شدن مفاد اصلاحیه قانون جامع معلولان که در قالب تسهیلات و طرحهایی برای این قشر از افراد جامعه در نظر گرفته شده شاید بتواند وقفه 10 ساله ایجاد شده در زندگی معلولان را جبران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور ، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد:
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: اگرچه در فصل زمستان خوردنی های کمتری نسبت به تابستان وجود دارد اما در این فصل هم مواد غذایی با خواص فوق العاده ای وجود دارد که در اینجا 5 مورد از مفیدترین آن ها را برایتان آورده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیرو های مسلح گفت: ورود عالی ترین مقام رژیم آمریکا در حمایت از اغتشاشگران همراه با تعدادی دولت ها و رسانه های استکباری از جمله بی بی سی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت آلاینده های کلانشهرها از سه شنبه 12 دی خبر داد و روند حرکت سامانه بارشی را در کشور تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: ژاله علو این روزها در منزل خود استراحت می کند و هرازگاهی هم برای ایفای نقش در سریال های رادیویی حاضر می شود و حضورش همواره گرمابخش رادیو است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به خبری مبنی بر فیلتر شدن دائمی شبکه های اجتماعی، این خبر را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان در آخرین روزهای سال 2017 فروش خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور داد و عنوان پرفروش ترین فیلم سال را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: شماری از مهم ترین فیلم هایی که ادامه آثار مطرح سال های پیش هستند در سال 2018 راهی پرده نقره ای می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: کودکی که لباس خرس پوشیده است، در جریان یک رژه در شهر کومانچی رومانی خمیازه می کشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: برج مراقبت و باند پروازی پادگان قیام نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: درحالی که بسیاری انتظار داشتند پایان گروه تروریستی داعش، آغازی برای پایان حضور نظامی آمریکا در عراق باشد اما واشنگتن با اعلام ماندن نیروهایش در عراق ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: ژاله علو در اول فروردین سال 1306 در کوچه شریعت، واقع در محله سنگلج تهران، از پدری ارتشی به دنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: علی کریمی مربی اسبق نفت تهران، هدایت تیم سپید رود را بر عهده گرفت و هومن افاضلی، سرمربی نفت تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: دلار دولتی با کاهشی هر چند اندک 3605 تومان قیمت خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: در بازار دوشنبه 11 دی ماه سکه تمام طرح جدید به روند صعودی قیمت خود ادامه داده است و یک میلیون و 462 هزار تومان قیمت دارد. دلار آمریکا نیز به 4298 تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی واحد تحقیقات بانک مرکزی انگلیس گفت: تا 12 ماه آینده ارز رمزنگار با پشتوانه پوند را معرفی خواهیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس از کشته شدن 2 نفر در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت آب، آلودگی هوا، ریزگردها، وضعیت موسسات مالی و اعتراضات اخیر محور نشست روسای کمیسیون های مجلس با رئیس جمهور بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
- همشهری آنلاین: حسام اشنا مشاور رییس جمهور با قراردادن یک نظرسنجی در توییتر خود، طرحی برای جایگزینی اعتراضات خیابانی مطرح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
- همشهری آنلاین: دیدار هلاس و یووه که با تساوی پیش می رفت با درخشش دیبالا به سود یووه به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
- همشهری آنلاین: منچستر سیتی در زمین کریستال پالاس مجبور به قبول تساوی و کسب تنها یک امتیاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک طرح جدید ترافیک را تشریح کرد و گفت: در طرح جدید چند شاخص عمده همچون مدیریت میزان تردد، مدیریت زمان تردد و ... در نظر گرفته شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: اعضای وزارتخانه ها و پارلمان اردن در جلسه پارلمان این کشور نشان هایی را به لباس خود وصل کردند که روی آن تصاویری از پادشاه اردن با لقب خادم اولین و سومین حرم شریف بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به حوادث اخیر کشور گفت:باآرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: چین همواره یکی از بزرگترین بازارهای عاج در جهان بوده است، اما با آغاز سال 2018 چین تمامی انواع تجارت عاج و محصولات عاج را در این کشور غیرقانونی اعلام کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: در آذرماه سال جاری واحدهای مسکونی واقع در منطقه 5 با میانگین متری 6 میلیون تومان در هر متر مربع بیشترین متوسط رشد را نسبت به سایر مناطق شهر تهران داشتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین - شهره فرجی: این سیب زمینی های ترد و طلایی را با انواع سالادها میل کرده و از طعم خوب آن لذت ببرید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: کنشیرو و برادرش کنگورو دو روبات شبه انسانی هستند که با شباهت زیادی به آناتومی بدن انسان، توسط محققان دانشگاه توکیو ساخته شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: برخی از خوراکی ها که نمک زیادی دارند و ما از آن بی اطلاعیم در زندگی مان نقشی پررنگ دارند و بهتر است آن ها را بشناسیم تا در مصرفشان رعایت کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: رهبر کره شمالی گفت دکمه پرتاب موشک اتمی همواره روی میز من است و هم زمان برای مذاکره با کره جنوبی اعلام آمادگی کرد..
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: متصور شدن آینده بشریت، سیاره زمین و همه آنچه برای انسان در این گوشه تاریک و سرد از جهان هستی عزیز است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور شائبه رایگان شدن ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند را رد و درباره آن توضیحاتی بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: آنتونیو گوترش در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی نسبت به افزایش کشمکش ها، نابرابری ها و خشونت در سال 2018 هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: تیم های شهرداری ارومیه، شمس، بانک سرمایه، شهرداری ورامین، شهرداری تبریز و خاتم اردکان در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در جلسه هیات دولت درخصوص اعتراض های چند روز اخیر در کشور، توضیح وزیر کشور درباره شیوه اعتراض و نقد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی ایران به طارمی و رفتن از یا ماندنش در پرسپولیس اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: شرکت اپل به سرعت در تلاش است تا پس از آشکار شدن کندتر شدن عملکرد گوشی های آی فون های قدیمی تر با کاربران خشمگین آی فون به صلح برسد از این رو اعلام کرده است که از اکنون امکان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۲:۳۴    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: تمامی روزها از آن توست روزهای غمگین روزهای شاد
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۳۳    
- صدای جیغ هایت را نشنیدم شاید. نگرانی چشم هایت را درک نکردم شاید. بغض میان حرف هایت را نفهمیدم شاید. ترس پیچیده در وجودت را ندیدم شاید.