جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۷:۴۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

روزنامه همشهری - همشهری (hamshahrionline.ir)

مهمترین خبرهای روزنامه همشهری بر روی ایمیل شما

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
  ۱ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم ...
  ۹ دقیقه پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: دوربین های تله ای حفاظت محیط زیست تصاویر یک پلنگ ایرانی را در مناطق جنگلی شهرستان رودبار ضبط کردند.
  ۱۱ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
بنابر اعلام سفارت ایران در فرانسه، یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده امروز با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است ...
  ۳۰ دقیقه پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
  ۳۳ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور ترکیه گفت که فعلاً چیزی برای ما روشن نشده است. وی افزود: در این خصوص یک بیانیه روشن نیست. درباره بیانیه های ایران نمی توانیم بگوییم که درست می گوید ...
  ۳۹ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
یونس امامی با پیروزی 11 بر صفر مقابل کشتی گیر قزاقستانی سهمیهٔ المپیک پاریس را کسب کرد.
  ۴۰ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه اردبیل گفت: ماجرا فقط پراندن چند ریز پرنده در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود و حالا تمام رسانه های دنیا سوال می کنند که مگر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟ به ...
  ۴۱ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
بارش های شدید هفته گذشته در سیستان وبلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر که البته با هشدار قرمز هواشناسی همراه بود، منجر به بروز سیلاب و آب گرفتگی های شدید شد.
  ۴۹ دقیقه پیش    
گفته می شود که گوستاو ایفل یک دستگاه آپارتمان به عنوان یک محل مخفی برای خود در نوک برج ایفل ساخته بود و هیچکس به جز او اجازه ورود به آن را نداشته است.
  ۵۲ دقیقه پیش   + ۳۲ سایت دیگر  
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر سابق امور خارجه ایران درباره حادثه بامداد امروز و حمله ناکام و منتسب به رژیم صهوینیستی در اصفهان نوشت: با توجه به آتش بازی امروز در اصفهان ...
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
جزئیاتی از مقابله سامانه های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان منتشر شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
لحظاتی پیش پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه با ورود به ساختمان عامل مهاجم را بازداشت کرد. در بازرسی ها مشخص شد او هیچ موادمنفجره ای همراه خود ندارد. تلاش برای شناسایی همراهان احتمالی وی ادامه دارد.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رسانه های فرانسوی می گویند: پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مطابق تصاویر و گزارش های منتشر شده گفته می شود یک نفر که چند نارنجک همراه خود دارد کنسولگری ایران در پاریس را تهدید به انفجار کرده است.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
روز جمعه 31 فروردین، مجید راهب، تولیدکننده اولین گلاب بهداشتی ایران، پس از طی یک دوره بیماری ریوی و کهولت سن، در 85 سالگی در کاشان درگذشت.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی صبح امروز خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت 2 نفر زخمی شدن و 4 نفر شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر خارجه آمریکا درباره حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد که واشنگتن در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.
  ۲ ساعت پیش    
تصاویری از سیلاب در مسیر ریمدان به طرف مرکز شھرستان دشتیاری و مرز بین المللی ریمدان به تازگی منتشر شده است.
  ۲ ساعت پیش    
دکتر مرندی در سال های آخر اقامت در آمریکا به همراه چند تن از پزشکان، انجمن اسلامی پزشکان مقیم آمریکا و کانادا را راه اندازی کرد ...
  ۲ ساعت پیش    
سیل مهیب دوبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان ها بیاورند.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان با یکدیگر لفظی درگیر شدند.
  ۲ ساعت پیش    
بعد از سیل اخیر در دوبی تصاویر عجیب و حیرت آوری در شبکه های اجتماعی منعکس شده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
وزیر امورخارجه روسیه در گفتگویی درباره تنش ها میان ایران و اسرائیل اظهار داشت: گمانه زنی ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته ای در رسانه های غربی و اسرائیلی در حال گسترش است.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
کیانوش عیاری یکی از بزرگترین کارگردانان سینمای ایران است، کارگردانی صاحب سبک و مؤلف. اما در ویلای ساحلی موفق نبود. هرچند فیلم فروش نسبتا بدی نداشت، ولی فیلم در حد اعتبار عیاری و استانداردهایش نبود ...
  ۲ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
خطیب نماز جمعه مشهد گفت: اینکه 300 موشک و پهپاد در یک لحظه با این سرعت و قدرت، فضای آسمان فلسطین اشغالی را در بر بگیرد، برای اسرائیلی ها خیلی مهیب و چشمگیر بود، اما این همه قدرت ما نبود.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
شبکه 12 اسرائیل از لغو پرواز شرکت های هواپیمایی بین المللی از و به اسرائیل خبر داد.
  ۲ ساعت پیش    
روزگاری مردم برای رفت وآمد و سفر از چهارپایان استفاده می کردند و افرادی که این سفر را هدایت می کردند به چاروادار معروف بودند.
  ۳ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت ...
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت خارجه عمان گفت: سلطنت عمان با نگرانی استمرار تشدید تنش در منطقه را دنبال کرده و حادثه امروز اسرائیل علیه اصفهان را محکوم می کند. هم چنین همه حملات اسرائیل در منطقه را محکوم می کند.
  ۳ ساعت پیش   + ۵۳ سایت دیگر  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور خبر داد و گفت ...
  ۳ ساعت پیش   + ۳۲ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان است.
  ۳ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند.
  ۳ ساعت پیش   + ۴۶ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 شاکی صادر شد.
  ۳ ساعت پیش    
تصاویری از احظه هواپیمای توپولوف 22 ام 3 هوا فضای روسیه منتشر شده که وزارت دفاع روسیه آن را تأیید کرده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
تصاویری از مرگ دلخراش عروس زرندی در شب عروسی در کانال ها و صفحات مجازی محلی منتشر شده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
گزارش های هواشناسی نشان می دهد سامانه جدید بارشی از امروز جمعه 31 فروردین به کشور وارد شده است و این بارش ها تا دوشنبه، 3 اردیبهشت ادامه دارد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه عملیات غرورآفرین و شگفتی ساز وعده صادق یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود، گفت: این عملیات یک طوفان الاقصی ایرانی محسوب می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست عجله نکنند.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
وجود سگ های ولگرد در روستای حصار پایین دماوند باز هم حادثه آفریدند و در پی این اتفاق یک دختر بچه دانش آموز دچار آسیب های دلخراش شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم دامغان درباره رشد اقتصادی و وضعیت بیکاری در کشور گفت: دشمن فکر می کرد با اقداماتش می تواند تولید و رشد اقتصادی در کشور را متوقف کند و بیکاری را توسعه دهد اما ...
  ۴ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در 4 استان سیل زده کشور از تلاش امدادگران در 4 روز گذشته خبر داد و گفت ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهسرخ پس از مشاهده پلنگ برای نخستین مرتبه در ارتفاعات این شهرستان به شکارچیان هشدار داد و گفت ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
داوری که در کشتی نونهالان مازندران از سوی برخی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یک شب را در بیمارستان سپری کرده، می گوید درد روحی اتفاق رخ داده برایش بسیار سنگین تر از درد جسمی آن بوده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رهبر مخالفان نتانیاهو گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین المللی آن آسیب وارد نکرده است.
  ۵ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
در حالی است که رسانه های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند ...
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان هواشناسی گفت: میزان بارش های روزانه در برخی مناطق جنوبی بی سابقه و حتی از رکوردهای به جامانده از طوفان گونو سال 1386 بیشتر بوده است.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تحلیلگر سیاسی شبکه 13 رژیم اسرائیل در برنامه ای گفت که حمله موشکی ایران علیه این رژیم نشان داد که ایران توانمندی های یک ابرقدرت را دارد.
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
حداقل و حداکثر مزد و حقوق قابل پرداخت به کارگران و کارمندان طبق قوانین موجود تعیین می شود و البته استثناهایی هم برای دریافت خارج از این قاعده وجود دارد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
براساس گزارش های دفتر رسانه ای دبی رکورد باران در دبی باعث آبگرفتگی خانه های گران قیمت و توقف پروازها شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی موجب واکنش های جالبی از سوی مردم اصفهان شده است.
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
برخی کاربران فضایی به طنز نوشته اند بعد از ورزش صبحگاهی در حاشیه زاینده رود این همه ترس از حمله پهپادی صهیونیست ها به اصفهان دیدنی است.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
برخی منابع آگاه گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از پشت پرده درآمد سلاطین زباله از پسماندهای خشک شهر تهران گفت.
  ۵ ساعت پیش   + ۲۶ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک خود در جریان سفر به نیوریورک گفت: در این دیدارها ...
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بنا به شاخص های آلودگی هوای تهران، در روز جمعه 31 فروردین ماه میزان آلاینده های هوا در حد قابل قبول است.
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام پروژه ای پیچیده اما بسیار راهگشاست ...
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
دومین سفر دولت آیت الله رئیسی به استان سمنان به عنوان بهار سفرهای استانی دولت سیزدهم در قالب چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به روز دوم کشیده شد.
  ۵ ساعت پیش    
مدیریت شهری اغلب برخورد مستقیمی با دستفروشان ندارد؛ مگر اینکه تجمع شان مشکلی در فعالیت های جاری شهر مانند رفت وآمد ایجاد کند یا چهره شهر را تغییر دهد ...
  ۶ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل بوده و شیب آن رو به منفی است.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیر اف بی آی، روز پنجشنبه در سخنانی، مدعی شد هکرهای مرتبط با دولت چین به زیرساخت های حیاتی آمریکا نفوذ کرده اند و فقط منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه ویرانگر هستند.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی فرودگاه امام برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.
  ۶ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
دامغانی ها در دومین روز از سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، میزبان آیت الله سیدابراهیم رئیسی شدند.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۷ سایت دیگر  
پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
  ۶ ساعت پیش    
اوایل امروز رسانه ها گزارش دادند سیستم های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
شهردار منطقه 9 تهران گفت: بیش از 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع معارضین پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در این منطقه تخصیص یافته است.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.
  ۶ ساعت پیش    
پیامرسان واتس اپ و شبکه اجتماعی تردز متعلق به گروه متا به دلیل نگرانی های مربوط به امنیت ملی از اپ استور چین حذف شدند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
روال عادی سوار شدن مسافران به هواپیما در فرودگاه مهرآباد برقرار است و این فرودگاه در همه موارد شرایط کاملا عادی دارد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
یک کانال عبری گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از صدور حکم جلب وی توسط دیوان لاهه از انگلیس و آلمان کمک خواسته است.
  ۶ ساعت پیش   + ۴۸ سایت دیگر  
امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۴۰ سایت دیگر  
اوایل امروز رسانه ها گزارش دادند سیستم های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.
  ۷ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده اند.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.
  ۷ ساعت پیش   + ۲۶ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به آب بردگی کیلومتر 18 راه آهن زاهدان - میرجاوه این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.
  ۷ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: حدود ساعت 2:55 بامداد امروز، دشمن اسرائیلی از سمت شمال فلسطین اشغالی، پایگاه های پدافند (دفاع) هوایی ما را در منطقه جنوب هدف حمله موشکی قرار داد که این تجاوز منجر به ...
  ۷ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات گفت، تاکنون در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها بیش از 7 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش قرار گرفته اند.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
رسانه های الجزایری خبر دادند احمد عطاف وزیر خارجه این کشور هنگام سخنرانی گیلعاد اردان نماینده رژیم اسرائیل در شورای امنیت، جلسه را ترک کرده است.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح کهربا از طریق 6بانک خبر داد. با اجرای طرح کهربا دیگر نیاز نیست حتما کارت بانکی خود را همراه داشته باشید و می توانید پرداخت های خود را با موبایل انجام دهید ...
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان و خانواده هایشان خواست تا اطلاع ثانوی از تل آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع خارج نشوند و همچنان در محل اقامت خود باشند.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
رسانه صهیونیستی جورزالم پست در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت: اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد امروز یک پایگاه در ایران را مورد هدف قرار داد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مواجهه پدافند هوایی در اصفهان و تبریز با چند ریزپرنده، که تعبیر به خرابکاری محدود در رسانه ها شده، در ایران و کشورهای منطقه و حتی در داخل اسرائیل موجب تمسخر مقامات صهیونیستی در میان کاربران فضای ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی گفت: برخی بارش های جنوب و جنوب شرق کشور در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است . از دوشنبه با سامانه بارشیِ جدید، دوسوم کشور شاهد باران خواهد بود.
  ۸ ساعت پیش   + ۶۵ سایت دیگر  
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
بینایی از جمله حواس بسیاری مهمی است که می تواند در بسیاری از حرکات ما از جمله راه رفتن تأثیر گذار باشد ...
  ۸ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه لوزه سوم کف جمجمه و پشت بینی قرار دارد، گفت: سن مناسب برداشتن لوزه ها تا پنج سالگی است.
  ۸ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن صهیونیستی حماقت خود را ادامه می داد و به ایران اسلامی تعرض کند، پاسخی بسیار شدیدتر به آنها داده می شود.
  ۸ ساعت پیش    
تنبیه 5 ساعته رژیم صهیونیستی دارای زوایای پیدا و پنهان بسیاری است. زوایایی که ارتش رسانه ای اسرائیل در حال مدفون کردن آن زیر انبوهی از جعلیات است.
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با سی ان ان تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم اسرائیل محدود و حداقلی بود و می توانستیم پاسخ بزرگ تری بدهیم.
  ۸ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده است.
  ۸ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.
  ۸ ساعت پیش    
اوایل ماه جاری میلادی، برند دنزا که 90 درصد مالکیت آن متعلق به شرکت خودروساز برقی چینی BYD و 10 درصد دیگر متعلق به دایملر (معروف به مرسدس بنز) است ...
  ۱۰ ساعت پیش    
پاتیل هایشان، قابلمه های بزرگی ست که در هر یک، ترکیبی از محلول رنگ زا با اندکی آب به جوش و خروشی بیش از 100 درجه حرارت، درآمده اند ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
خبرنگار صداوسیما اعلام کرد: دو-سه ساعت پیش صداهایی در آسمان اصفهان شنیده شد که ناشی از مورد هدف قرارگرفتن چند ریزپرنده بوده است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
خبرنگار اسرائیلی که مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به 7 شهر ایران بود توییت خود را حذف کرد.
مشاهده نتایج بیشتر...