شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 شهریور 1397 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 31 فروردین 1397 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1397 روزنامه همشهری 31 خرداد 1397 روزنامه همشهری 31 تیر 1397 روزنامه همشهری 31 مرداد 1397 روزنامه همشهری 30 مهر 1397 روزنامه همشهری 30 آبان 1397 روزنامه همشهری 29 آذر 1397 روزنامه همشهری 30 دی 1397 روزنامه همشهری 30 بهمن 1397 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 1 شهریور 1397 روزنامه همشهری 2 شهریور 1397 روزنامه همشهری 3 شهریور 1397 روزنامه همشهری 4 شهریور 1397 روزنامه همشهری 5 شهریور 1397 روزنامه همشهری 6 شهریور 1397 روزنامه همشهری 7 شهریور 1397 روزنامه همشهری 8 شهریور 1397 روزنامه همشهری 9 شهریور 1397 روزنامه همشهری 10 شهریور 1397 روزنامه همشهری 11 شهریور 1397 روزنامه همشهری 12 شهریور 1397 روزنامه همشهری 13 شهریور 1397 روزنامه همشهری 14 شهریور 1397 روزنامه همشهری 15 شهریور 1397 روزنامه همشهری 16 شهریور 1397 روزنامه همشهری 17 شهریور 1397 روزنامه همشهری 18 شهریور 1397 روزنامه همشهری 19 شهریور 1397 روزنامه همشهری 20 شهریور 1397 روزنامه همشهری 21 شهریور 1397 روزنامه همشهری 22 شهریور 1397 روزنامه همشهری 23 شهریور 1397 روزنامه همشهری 24 شهریور 1397 روزنامه همشهری 25 شهریور 1397 روزنامه همشهری 26 شهریور 1397 روزنامه همشهری 27 شهریور 1397 روزنامه همشهری 28 شهریور 1397 روزنامه همشهری 29 شهریور 1397 روزنامه همشهری 30 شهریور 1397 روزنامه همشهری 31 شهریور 1397 
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس تغذیه گفت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس دانش آموزان باید روزانه مواد موجود در هرم غذایی از جمله لبنیات، نان و غلات، سبزی جات، گوشت و حبوبات را مصرف کنند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: مسئول کمیته جشنواره دانشجویی سومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران، درمان موفق معتادان با توجه به رویکرد پزشکی شخصی را مورد تاکید قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: مهلتی که واشنگتن برای ابراز نظر شهروندان این کشور درباره ی افزایش تعرفه های گمرکی بر کالاهای چینی تعیین کرده بود به پایان رسید ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش محصولات این خودروساز تا اوایل هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: ترکیه در تدارک برگزاری نشست کارشناسان و سران ترکیه٬ روسیه٬ آلمان و فرانسه درباره سوریه در استانبول است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: شبکه تماشا در ایام محرم سریال سربداران را پخش می کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: مراسم تشییع و بدرقه پیکر محسن وزیری مقدم هنرمند پیشکسوت عرصه تجسمی کشور سه شنبه 20 شهریورماه در رم برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات اخیر قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه مقر ضد انقلاب، آمادگی سپاه را نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور از روند رو به کاهش جنگل های شمال خبر داد و گفت: دست بردن به عرصه های جنگلی موجب از بین رفتن آنها می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: سالک و لسانی در مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی آسیا در کره جنوبی نقره ای شدند،عربی نشان برنز را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها و مراتع گفت: سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) برای کنترل کانون های بحران گرد و غبار تاثیرگذار بر ایران وارد عمل می ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: مسابقات شنای آب های آزاد در رده های سنی آقایان 25 تا بالای 80 سال تحت عنوان جام کاسپین مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۶    
- رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از انتشار دود آتش سوزی تالاب هورالعظیم در روزهای گذشته در آبادان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: ارتقا کیفیت زندگی و رضایت شهروندان از اهداف اصلی تحقق شهر هوشمند است و باید در مسیر تحقق شهر هوشمند از تجارب نخبگان و همچنین تجارب جهانی بهره بگیریم.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: نشست معرفی و نقد القانون فی الطب (الکتاب الاول) ابن سینا با تصحیح انتقادی نجفقلی حبیبی در مؤسسه حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: سازمان جهانی هواشناسی وابسته به ملل متحد روز دوشنبه هشدار داد که احتمال دارد پدیده ویرانگر ال نینو تا پایان سال جاری در جهان به وقوع پیوندد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۸    
- همشهری آنلاین: خرید کردن، در دنیای امروز به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما حساب می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: جشنواره فیلم زوریخ اعلام کرد با اهدای جایزه آیکون طلای 2018 خود از جودی دنچ بازیگر کهنه کار تجلیل می کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: سال ها پخش سریال های تلویزیونی با حال و هوای محرمی از رسم های تلویزیون به حساب می آمد؛ اما چند سالی است که این رسم با بازپخش سریال های تکراری کم و بیش به تعویق افتاد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: رئیس پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان با بیان این که در حال حاضر جنین یوزپلنگ ایرانی را در این پژوهشکده داریم ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: نتایج یک مطالعه نشان داده است که تزریق خون جوان به موش های مسن از ابتلا به بیماری های مرتبط با سن پیشگیری کرده و عملکرد شناختی آنها را به خوبی حفظ می کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از رشد 11.5 درصدی جمعیت گورخر آسیایی در پارک ملی توران نسبت به سال گذشته خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی و مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در اماکن مذهبی و عمومی محلات 14 گانه منطقه 19 اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: تبخال یک عارضه جدی نیست و معمولا بعد از چند روز از بین می رود. خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۳    
- فرزانه آئینی -خبرنگار: 25 مرداد ماهی که گذشت تجمعی از سوی حوزه علمیه قم در زیرزمین مدرسه فیضیه برگزار شد که شعار حک شده روی پلاکارد یکی از طلبه های حاضر در این نشست ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: محققان می گویند: ترکیب قارچی شناسایی شده یک کاندیدای امیدبخش برای آنتی بیوتیک است که به آسانی در محیط آزمایشگاه قابل دسترس است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: فردی که با خودرو وارد باند فرودگاه شهر لیون فرانسه شده بود پس از دقایقی تعقیب و گریز به دست پلیس بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضاییه از مردم خواست متخلفان اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنند و مطمئن باشند که در رسیدگی به تخلفات هیچ خط قرمزی وجود ندارد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: یک کودک آواره در حالی که خانواده ها آماده بازگشت به خانه هایشان در سوریه می شوند، به انتظار ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بیش از 700 مجرم و جمع آوری 561 معتاد متجاهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی آرژانتین از طرف یک شرکت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۹    
- هشمهری آنلاین: سرگئی ریابکوف و سید عباس عراقچی معاونان وزیران خارجه روسیه و ایران امروز دوشنبه 19 شهریور در تهران درباره برجام و روابط دو جانبه تبادل نظر کردند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- علی ابراهیمی -خبرنگار گذری بر بازار گوشی تلفن همراه حاکی از سردرگمی معدود مشتریان این کالاست.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت، به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات درباره واردات دارو واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: کتاب آخرین مصاحبه با ادوارد سعید حاصل گفت وگویی مفصل با ادوارد سعید، استاد فقید دانشگاه کلمبیا، است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در نظر دارند آرا خود را به صورت داوطلبانه اعلام کنند و در این خصوص کمپینی به نام شفافیت آرا تشکیل شده است که تا کنون 65 نماینده به آن ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
- همشهری آنلاین: برخی متهمان پرونده های اقتصادی اخیر در حالی محاکمه می شوندکه چند متهم اصلی این پرونده ها متواری بوده و دسترسی به آنها مقدور نیست ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
- مردی که 3 سال قبل در جنایتی هولناک پدرزن و مادرزنش را به قتل رسانده بود لحظاتی پیش از اجرای حکم قصاص به احترام فرا رسیدن ماه محرم از سوی اولیای دم بخشیده شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
- همه چیز دست به دست هم داد تا زنی که سال ها در جست وجوی شوهر سابقش بود، در حادثه ای اتفاقی او را در بیمارستان پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۱    
- تصادف مینی بوس با پراید حامل سوخت قاچاق حادثه غم انگیزی را رقم زد و در جریان آن 3 نفر که یکی از آنها کودکی یکساله بود، جان خود را از دست دادند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: حزب سوسیال دموکرات و سبزها در انتخابات پارلمانی سوئد آرای زیادی را از دست دادند اما همچنان پیش تازند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس اجرائی دفتر حمایت از رسانه های آزاد افغانستان معروف به "نی" اعلام کرد که در چهار سال گذشته و در طول عمر دولت وحدت ملی در این کشور 55 خبرنگار در سطح این کشور کشته شده اند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: بعد از ملاقات های جداگانه با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس وزیر ورزش دستور ایجاد دو کمپ مجهز با مشارکت بخش خصوصی برای سرخابی ها را داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام تصریح کرد که ایران تعهدات برجامی خود را اجرا می کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۳    
- سیدمحمد فخار - خبر نگار: پیاده محوری، این روزها سکه بازار محافل شهری شده و بسیاری تلاش می کنند با نقد و نظر به این عرصه آرمانی نزدیک شوند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۳    
- محسن تولایی-خبرنگار: تریبون های عزاداری محرم هر سال از بعد پیوند با سیاست و طرح موضوعات آمیخته به جریانات روز سیاسی نقد و نکوهش هایی را برمی انگیزند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: آسمان برخی مناطق شمالی کشور بارانی خواهد بود و در شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران در مورد عدم واریز مطالبات شهرداری از سوی وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که علت وقوع 80 درصد تصادفات جاده ای در مرداد ماه تنها ارتکاب چهار تخلف رانندگی بوده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به پذیرش 3244 کودک کار و خیابان در تهران از ابتدای سال جاری گفت: تعداد کودکان کار و خیابان در تهران دو برابر متوسط کشوری است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: با حضور وزیر بهداشت، چند پروژه درمانی در مراغه افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس تفاهم نامه این دانشگاه با بانک انصار، دانشجویان می توانند تمامی شهریه خود را در طول تحصیل بدون محدودیت با استفاده از وام بانکی دو درصد کارمزد در ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران از آغاز طرح پلیس برای ماه محرم در بیش از 5000 حسینیه، هیأت و تکیه از امروز 19 شهریور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان در عراق در خصوص ادعای مخالفت مرجعیت دینی با برخی از شخصیت ها برای تصدی پست نخست وزیری در عراق گفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازداشت 2 هنرمند تئاتر اطلاعیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع محمدرضا شجریان گفت که به رای صادره مبنی بر بی حقی موکلش در پرونده شکایت از صدا و سیما به دلیل پخش بدون اجازه آثار این استاد آواز ایران اعتراض خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: طرح برگزاری دوسالانه حسین منزوی به عنوان یک طرح خوب و ارزشمند از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: در گردشگری دوستدار محیط زیست، هدف تنها دیدن طبیعت نیست و حفاظت از آن و رساندن فایده به جوامع محلی هم مورد نظر است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: معاون حقوقی و نظارت تعزیرات حکومتی تهران و رئیس گشت های مشترک با بیان اینکه احتکارهای خانگی ضربه بزرگی به بازار می زند، گفت: شهروندان نباید کالاها را در منازل خود ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اشاره به برگزاری مسابقات تیرو کمان ارتش های جهان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم با اشاره به حکم صادره دیوان عدالت اداری برای پذیرش دانشجویان بورسیه و استخدام در دانشگاه ها گفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: برخی از شهرهای هند با بالارفتن قیمت بنزین و گازوئیل در هند شاهد اعتراضات گسترده مردم بود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کسب رتبه نخست جشنواره ملی شهید رجایی به همراه لوح تقدیر رئیس جمهوری در دو محور شاخص های عمومی و اختصاصی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: قاچاق سوخت در مناطق مرزی به وضعیت نگران کننده ای رسیده است، سود حدود 1000 درصدی قاچاق سوخت باعث شده که حتی سهمیه بنزین خودروها در داخل برخی شهرهای مرزی به قیمت لیتری پنج هزار تومان ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما در دفاع مقدس 500 هزار شهید، جانباز و اسیر دادیم و پیروز شدیم اما ارزشش را داشت چرا که 8 سال دفاع مقدس تضمین کننده امنیت 80 ساله برای ایران ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: قاتل توئیتری ژاپن که مظنون به کشتن و تکه تکه کردن 9 نفر بود روز دوشنبه به اتهام قتل دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در دیدار با نماینده الجزایر به خاطر شعار صدام حسین زمین بازی را ترک کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: رهبر کره شمالی در دیدار با فرستاده ویژه رئیس جمهوری چین تاکید کرد که به توافق خلع سلاح هسته ای با آمریکا پایبند است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری، شرایط ایران را خطیر و دشوار توصیف کرد و گفت: در چنین وضعیتی چشم امید به دانشگاه ها است، کشور را باید با همکاری آنها از دشواری ها عبور دهیم.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور گران اداره می شود، گفت: امروز وضعیت کشور از نظر مسائل اقتصادی به گونه ای است که نیاز به انجام یک سری جراحی ها در آن احساس می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: نویسنده پرفروش که در ایران با کتاب های انسان خردمند و انسان خداگونه شناخته می شود، همزمان با انتشار کتاب تازه خود از اخبار جعلی، مراقبه و همراهی با ناتالی پورتمن می گوید.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت با حل شدن مشکلات سردار آزمون، این بازیکن مجددا به تیم ملی این کشور دعوت می شود ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: نواک جوکوویچ برای سومین بار بر جام قهرمانی تنیس آزاد آمریکا بوسه زد و با رکورد 14 قهرمانی پیت سمپراس در گرنداسلم ها برابری کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: دوران بزن در رو درعرصه جهانی پایان یافته و هر اقدام خصمانه علیه کشور را ده برابر پاسخ می دهیم ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: یک مهاجم در پاریس به عابران پیاده حمله و هفت نفر زخمی کرد. جراحت شماری از آنان جدی است. طبق آخرین گزارش ها پلیس اعلام کرده که فرد مهاجم انگیزه های تروریستی نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
- همشهی آنلاین: شهردار تهران از ارسال نامه ای به وزیر کشور برای پرداخت مطالبات شهرداری تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: حدود 50 ورزشکار مرد و زن از استان های کشور در مجموعه ورزشی تختی تهران گرد هم آمدند تا طی یک روز بهترین های پتانک ایران در بخش پیوند اعضا را مشخص کنند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: قیمت نفت در شروع معاملات هفتگی بازار با رشد نکردن فعالیت های حفاری آمریکا و نزدیک شدن به موعد تحریم های آمریکا علیه ایران بالا رفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران از افتتاح پروژه های اولویت دار عمرانی پایتخت خبر داد و گفت: دولت با خرید تجهیزات آتش نشانی با نرخ دلار چهار هزار و دویست تومانی موافقت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: شاخص اقتصادی پر حاشیه ای که یکی از عاملان اصلی نوسان تند بازار ارز معرفی می شود همچنان با روند رو به رشدی به مسیر خود ادامه می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: آیین رونمایی رمان تیراندازی در باک هد نوشته ناهید کبیری در حضور اهالی هنر و فرهنگ به بازگویی ارزش های ادبیات و مواجهه آن با ویژگی های امروز همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: هوگوپوشان تهرانی در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر عنوان قهرمانی را با اقتدار به نام خود ثبت کردند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز دوشنبه نوزدهم شهریورماه بر خلاف روند کاهشی چند روز گذشته تغییر جهت داد و روند افزایشی به خود گرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای دوشنبه نوزدهم شهریورماه اعلام کرد که براساس آن نرخ 27 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه کاهش و قیمت 7 واحد پولی دیگر افزایش یافت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: سرنا ویلیامز برای سه اقدام غیرقانونی خود در فینال رقابت های تنیس اوپن آمریکا 17 هزار دلار جریمه شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته یونیون کانامورا در سالن 22 بهمن شهرستان شیراز برگزار شد و تیم سمنان با 11 مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: عارف علوی که یکشنبه 18 شهریور به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور پاکستان سوگند یاد کرد، گفت که تمامی مسئولیت ها در راستا توسعه کشور را انجام خواهد داد و یک رئیس جمهور ساکت نخواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که کودکان کار دارند سازمان خدمات اجتماعی تلاش کرده است تا در مدارس پرتو حق تحصیل را به این کودکان ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۶    
- همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان کیوکوشین ایران جمعه 16شهریور ماه در البرز برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: گمرک عراق اعلام کرد حداکثر ارز مجاز برای ورود به ایران 10 هزار یورو یا معادل آن است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: علی معلم دامغانی پس از 9 سال صندلی ریاست فرهنگستان هنر را ترک کرد و جای خود را به سرپرست موقت داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه در اسرع وقت به دستگیری اشرار و عوامل شهادت دو تن از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان، اقدام می کنیم ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، علاوه بر اینکه صادرکنندگان کالاهای غیر از پتروشیمی و فولاد باید ظرف سه ماه ارز خود را به کشور بازگردانند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
- سید اکبر میرجعفری- شاعر و پژوهشگر ادبیات: پسرم دو سه ساله بود و هر شب وقت خوابش که می رسید، اسم چند حیوان را ردیف می کرد و به من می گفت:
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا به رهبر کره شمالی به خاطر برگزاری یک رژه نظامی گسترده بدون نمایش موشک های بالستیک در مراسم هفتادسالگی حکومت این کشور تبریک گفت .
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: چهارمین تجربه کارگردانی محمدحسین مهدویان و قسمت دوم فیلم تحسین شده ماجرای نیمروز امروز مقابل دوربین می رود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر ژاپن دوشنبه 19 شهریور بار دیگر بر تغییر قانون اساسی پس از جنگ و صلح آمیز کشورش تاکید کرد و گفت که امیدوار است حزبش بتواند این پیشنهاد را اواخر سال جاری میلادی به پارلمان ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: فرمایشات فرمانده کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشگاه های ارتش در دانشگاه علوم دریایی نوشهر تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایراناست ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران از ارسال نامه به وزرا اقتصاد،صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تعیین تکلیف ارز شهرداری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های امیر علی اکبری، واکنش برانکو به وساطت برای بازگشت رضاییان، بازی ایران و آرژانتین و صحبت های جپاروف:
  • ۱